*

Αποστολέας Θέμα: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης  (Αναγνώστηκε 136535 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #294 στις: Οκτωβρίου 11, 2011, 06:07:21 pm »
σε κάποια πράγματα δεν είμαστε το ίδιο καθηγητές & μαθητές. Ο μαθητής οφείλει να περιμένει τον καθηγητή και όχι το αντίστροφο.

όταν σου έρχεται μόνιμα καθυστερημένος επειδή έπαιζε μπάσκετ στην αυλή ή κάπνιζε, εσύ θα τον δεχτείς;

εγώ βάζω απουσία κανονική, ούτε ποινολόγιο ούτε τίποτα. Απλά για μένα δεν προσήλθε εκείνη την ώρα.

δεν ήταν μέσα στην τάξη για να τον βγάλω έξω και άρα να γράψω στο ποινολογιο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:33:41 »

Αποσυνδεδεμένος Κυκλάμινο

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #295 στις: Οκτωβρίου 11, 2011, 06:20:11 pm »
Συμφωνώ. Για όσους έρχονται συχνά καθυστερημένοι, δεν το συζητάμε. Εκεί πρέπει να δείχνουμε αυστηρότητα. Όχι μόνο να γράφεται η απουσία, αλλά τον στέλνουμε και στο διευθυντή για τα περαιτέρω... Με το να καθυστερεί συχνά, δημιουργεί πρόβλημα στο μάθημα, αφού διακόπτει τη διδασκαλία.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 11, 2011, 06:23:47 pm από Κυκλάμινο »

Αποσυνδεδεμένος kyra_daskala

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 671
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #296 στις: Οκτωβρίου 11, 2011, 06:24:03 pm »
Εμείς, αν και σε δημοτικό σχολείο, έχουμε την εξής μέθοδο, που τηρείται για όλους.
Το κουδούνι χτυπά 8:10 και μέχρι και 8:20 η πόρτα είναι ανοικτή και μπορούν να περάσουν στην τάξη και οι καθυστερημένοι μαθητές. Μετά από το δεκάλεπτο τους αργοπορημένους μαθητές τους παραλαμβάνει ο διευθυντής και μπαίνουν στην τάξη στο πρώτο διάλειμμα. Αν ξανακαθυστερήσουν στην πρωινή προσέλευση, καλεί γονείς και τους γίνεται η σχετική επίπληξη. Πραγματικά, αν δεν υπάρχει σοβαρός λόγος, δεν το επαναλαμβάνουν.

Στα ενδιάμεσα διαλείμματα οι εφημερεύοντες φροντίζουν να μη μένουν παιδιά έξω στην αυλή. Στο δημοτικό δεν δίνονται ωριαίες αποβολές, ούτε βγάζουμε παιδιά έξω από την τάξη.
https://www.youtube.com/watch?v=MwRNvpGydzw
Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα
που πρέπει το μεγάλο Ναι ή το μεγάλο το Οχι
να πούνε. Φανερώνεται αμέσως όποιος τόχει
έτοιμο μέσα του το Ναι, και λέγοντάς το πέρα
πηγαίνει στην τιμή και στην πεποίθησί του

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #297 στις: Οκτωβρίου 11, 2011, 08:38:32 pm »
¨Οτι δεν πρέπει να τον δεχτείς αν σου έρθει με 20 λεπτά καθυστέρηση εννοείται. Αλλιώς θα γίνει καφενείο.

Η ερώτησή μου είναι αν είμαι νόμιμος που θεωρώ την ωριαία απουσία αυτή ως απλά μη προσέλευση, και δεν την κυκλώνω ούτε γράφω στο ποινολόγιο κλπ κλπ δηλαδή ΔΕΝ ακολουθώ την διαδικασία που θα ακολουθούσα αν ήταν μέσα στην τάξη και τον έβγαζα έξω λόγω φασαρίας

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:33:41 »

Αποσυνδεδεμένος maraki1988

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • Φύλο: Γυναίκα
  • θετικη σκεψη πανω απ ολα!!
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #298 στις: Νοεμβρίου 25, 2011, 08:14:05 pm »
Ας μοιραστούμε τον πόνο μας..Έχει κι αλλος παιδια στην τάξη του που τον κουράζουν κ κάνουν τη δουλειά του δύσκολη; Εγώ προσωπικά φέτος νιώθω πολύ άτυχη σε αυτό το θέμα...

Αποσυνδεδεμένος dinateacher

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2190
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τα όνειρα θα βγουν αληθινά...
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #299 στις: Νοεμβρίου 25, 2011, 08:28:38 pm »
όταν λες ζωηρή τάξη τι εννοείς;; πολύ ομιλητικά παιδιά, επιθετικά;; γιατί άλλο το ένα και άλλο το άλλο...τι ηλικίας είναι;;
Το μυαλό είναι σαν το αλεξίπτωτο: εκπληρώνει τον σκοπό του όταν είναι ανοικτό.
Νοημοσύνη είναι αυτό που χρησιμοποιείς όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις.

Αποσυνδεδεμένος maraki1988

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • Φύλο: Γυναίκα
  • θετικη σκεψη πανω απ ολα!!
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #300 στις: Νοεμβρίου 25, 2011, 08:35:53 pm »
Είναι Στ΄Δημοτικου. Μιλάνε αρκετά μεταξύ τους, παίζουν με μπουνιές κ κλωτσιές, ακόμα κ όταν έχει χτυπήσει κουδούνι για μέσα κ πρέπει εγώ να κάνω το χωροφύλακα.. Γελάνε με το παραμικρό, με αποτέλεσμα το μάθημα να διακόπτεται όλη την ώρα..Επίσης είναι αγενή, δεν έδειξαν σεβασμό ούτε από την πρώτη μέρα. Διάφορα προβλήματα δυστυχώς. Το παλεύω καθημερινά κ από λόγια προηγούμενων δασκάλων τους έχω δει ότι γενικά αυτή η συμπεριφορά τους δεν αλλάζει. Προσπαθώ πολυ, αλλά ήδη έχω κουραστει..

Αποσυνδεδεμένος dinateacher

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2190
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τα όνειρα θα βγουν αληθινά...
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #301 στις: Νοεμβρίου 25, 2011, 08:51:17 pm »
έχω τύχει σε παρόμοια τάξη...είναι πολύ δύσκολο και κυρίως ψυχοφθόρο... :(
εγώ δοκίμαζα διάφορα πράγματα γιατί δεν έπιαναν όλο τα ίδια. Πολλές φορές συνέχιζα το μάθημα κι ας μην ακούν όλα...έλεγα σε κάποιον να διαβάζει και σταδιακά σταματούσαν να μιλάνε.Κάτι άλλο που έπιανε τις περισσότερες φορές, βέβαια σε μικρότερα παιδιά, ήταν να χρίζω ένα παιδί "αντιπρόεδρο" ::), δηλαδή καθόταν στην έδρα δίπλα μου και συντόνιζε το μάθημα, ήταν υπεύθυνο για την ησυχία(έκανε στους συμμαθητές του παρατηρήσεις αν μιλούσαν)...συνήθως διάλεγα ένα από τα παιδιά που ενοχλούσαν οπότε είχα έναν λιγότερο να ενοχλεί ::)...ακόμα μπορείς να τους στερήσεις κάτι που τους αρέσει, διάλειμμα ή γυμναστική(αν συμφωνεί ο γυμναστής) ή να τον στείλεις στο γραφείο του διευθυντή...την ώρα που ένα ή δύο παιδιά κάνουν φασαρία πες σε ένα άλλο παιδί να σου περιγράψει τι κάνουν και να πει αν το θεωρεί σωστό.ίσως τα λόγια των συμμαθητών τους να τους ενοχλήσουν περισσότερο από ό,τι τα δικά σου.......
καλό θα ήταν να κάνεις συγκεντρώσεις γονέων(συχνές) ώστε να καταλάβουν κι αυτοί(αν ενδιαφέρονται) πόσο σοβαρό είναι αυτό που συμβαίνει και μιλήσουν στα παιδιά τους...
να σου ευχηθώ καλό κουράγιο γιατί το χρειάζεσαι..... :)
Το μυαλό είναι σαν το αλεξίπτωτο: εκπληρώνει τον σκοπό του όταν είναι ανοικτό.
Νοημοσύνη είναι αυτό που χρησιμοποιείς όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις.

Αποσυνδεδεμένος maraki1988

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • Φύλο: Γυναίκα
  • θετικη σκεψη πανω απ ολα!!
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #302 στις: Νοεμβρίου 25, 2011, 09:02:51 pm »
Kαταρχήν να σε ευχαριστήσω για τις συμβουλές..Οσον αφορά το διευθυντή, το έχω ήδη κάνει κ αυτό που είπε ήταν ότι είναι πολύ νωρίς για να χρησιμοποιήσω αυτό το μέσο, έπρεπε ήδη να εξαντλήσω οποιονδήποτε αλλο τρόπο. Και γενικώς από το διευθυντή δεν υπάρχει υποστήριξη.
Η αληθεια ειναι οτι υπαρχει παιδί στην τάξη που προκαλεί το χάος, μονίμως πρέπει να πειράζει πράγματα ή συμμαθητές, δεν τον ενδιαφέρει να γράψει, να ακούσει, μόνο στα θρησκευτικά βρίσκει κάπως ενδιαφέρον. Δεν τον νοιάζει καν αν τελειώσει το σχολείο,τι βαθμούς θα πάρει, είναι στο δικό του κόσμο. Μαζί του παρασύρονται κ οι υπόλοιποι, γελάνε όποτε μιλάει κ ότι κ αν πει..
Αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι στη συγκεκριμένη τάξη δεν πιάνει κανενός είδους τιμωρία, το αποτέλεσμα είναι να γίνουν ακόμα χειρότερα θηρία..Οπότε έχω ξεκινήσει να τους προσεγγίζω αλλιώς, προσπαθώ να είμαι ήρεμη κ να μη τους γκρινιάζω συνέχεια, ενώ παράλληλα κάνω το μάθημα όσο πιο ενδιαφέρον μπορώ. Αλλά κ πάλι όταν σκέφτομαι ότι έχουμε μια χρονιά μπροστά μας, απογοητεύομαι..Είναι πράγματι πολύ ψυχοφθόρο. Προσπαθώ πλέον να το δω ως πρόκληση από την οποία έστω κ αν δεν έχω αποτέλεσμα θα έχω αποκτήσει τουλάχιστον εμπειρία..

Αποσυνδεδεμένος dinateacher

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2190
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τα όνειρα θα βγουν αληθινά...
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #303 στις: Νοεμβρίου 25, 2011, 09:16:21 pm »
ωχ...δύσκολο αν ο διευθυντής δε σε βοηθάει...βρες κάτι που να αρέσει πολύ στο συγκεκριμένο μαθητή, όπως ένα παιχνίδι, και να τους λες πως αν είναι όλοι εντάξει στο μάθημα στο τέλος της μέρας θα κάνετε αυτό που του αρέσει..αν κάποιες μέρες χάνουν την επιβράβευση εξαιτίας του και του "την πουν" ίσως ξανασκεφτεί τη συμπεριφορά του...
και κάτι άλλο που έπιανε σε μένα ήταν το λεπτό ησυχίας...όταν έβλεπα ότι τα πράγματα κόντευαν να ξεφύγουν τους έλεγα για ένα λεπτό δε μιλάει κανένας, όλοι ηρεμούμε...τους άρεσε και από κάποια στιγμή και μετά το ζητούσαν μόνοι τους όταν έβλεπαν ότι ξέφευγαν...
είναι σημαντικό ό,τι λες να το κάνεις, αγνόησε τον ακόμα κι αν γίνεται προκλητικός, ανάθεσέ του ευθύνες αν του αρέσει αυτό και στην τελική τάραξε τη μαμά του στα τηλέφωνα αν δεις ότι δε διορθώνεται η κατάσταση...πέτα της το μπαλάκι, παιδί της είναι!!!!
το τελευταίο που είπες είναι πολύ σημαντικό...η εμπειρία...πέρυσι είχα πολύ δύσκολη τάξη...φέτος ενώ οι παλιοί δάσκαλοι στο σχολείο που πήγα μου είπαν ότι είναι δύσκολη η τάξη που πήρα εμένα δε μου φαίνεται τόσο δύσκολη, ίσως επειδή πέρυσι τα είδα όλα.... 8)
Το μυαλό είναι σαν το αλεξίπτωτο: εκπληρώνει τον σκοπό του όταν είναι ανοικτό.
Νοημοσύνη είναι αυτό που χρησιμοποιείς όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις.

Αποσυνδεδεμένος maraki1988

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • Φύλο: Γυναίκα
  • θετικη σκεψη πανω απ ολα!!
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #304 στις: Νοεμβρίου 25, 2011, 09:28:41 pm »
To πρόβλημα είναι ότι το συγκεκριμένο παιδί είναι εντελώς ελεύθερο από την οικογένεια, δε μπορεί να το κουμαντάρει κανένας, η ίδια η μητέρα του έχει πει ότι έχει σηκώσει τα χέρια ψηλα. Κ το χειρότερο, δεν του αρέσει τίποτα, όταν το ρωτάω τιθέλει να κάνει μου λέει τίποτα, το μόνο που του αρέσει είναι να κυλιέται στα πατώματα κ να σκαρφαλώνει στα δέντρα..Δεν έχει κανένα απολύτως ενδιαφέρον. Πραγματικά πολύ δύσκολη περίπτωση.
Το αστείο είναι ότι κ πέρυσι είχα αρκετά δύσκολη τάξη αλλά μετά από 2-3 μήνες τα βρήκαμε κάπως..Και θυμάμαι που έλεγα πέρυσι, του χρόνου αποκλείεται να είναι χειρότερα. και όμως!! τι να πω! καλό μου κουράγιο!! θα περάσει ο καιρός, που θα πάει...

Αποσυνδεδεμένος dinateacher

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2190
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τα όνειρα θα βγουν αληθινά...
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #305 στις: Νοεμβρίου 25, 2011, 09:36:57 pm »
να μη του αρέσει τίποτα αποκλείεται...ούτε η γυμναστική ούτε η ζωγραφική ούτε το διάλειμμα ούτε να παίζει ούτε να το παίζει αρχηγός;;; βρες το γιατί θα σε βοηθήσει....
βαλ'τον μια φορά να πει στην τάξη γιατί του αρέσει να κυλιέται στα πατώματα ή να ανεβαίνει στα δέντρα...να νιώσει ότι έχει την προσοχή κάποιου...
αν μπορείς βγάλ'τους και κάνετε μάθημα στην αυλή κάποια ώρα ή βάλε τις καρέκλες τους σε κύκλο ή καθίστε στο πάτωμα...η αλλαγή ίσως βοηθήσει... :)
Το μυαλό είναι σαν το αλεξίπτωτο: εκπληρώνει τον σκοπό του όταν είναι ανοικτό.
Νοημοσύνη είναι αυτό που χρησιμοποιείς όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις.

Αποσυνδεδεμένος maraki1988

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • Φύλο: Γυναίκα
  • θετικη σκεψη πανω απ ολα!!
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #306 στις: Νοεμβρίου 25, 2011, 09:51:29 pm »
Εχω δωσει υποσχεση στον εαυτο μου ότι θα το παλέψω κ αυτό σκοπεύω να κάνω. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις συμβουλές σου πάντως!!

Αποσυνδεδεμένος dinateacher

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2190
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τα όνειρα θα βγουν αληθινά...
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #307 στις: Νοεμβρίου 25, 2011, 09:54:40 pm »
να το παλέψεις και σου εύχομαι να τα καταφέρεις!!! απλώς να μην ξεχνάμε ότι δεν είμαστε θαυματοποιοί, δάσκαλοι είμαστε...το λέω συνέχεια στον εαυτό μου...να είσαι καλά!!!! :)
Το μυαλό είναι σαν το αλεξίπτωτο: εκπληρώνει τον σκοπό του όταν είναι ανοικτό.
Νοημοσύνη είναι αυτό που χρησιμοποιείς όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182682
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 681
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 612
Σύνολο: 624

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.