PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη
Σχολική ζώνη
(Συντονιστές:
Χριστίνα
,
MARKOS
,
nikolopol
)
Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
Τελευταία νέα
Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Β'βάθμιας σε φορείς του ΥΠΑΙΘΑ και από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΠΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025
Προσλήψεις 31 εκπαιδευτικών Ββάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής έτους 2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
20
21
22
23
24
...
39
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης (Αναγνώστηκε 136535 φορές)
0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
killbill
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 3501
Φύλο:
Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
«
Απάντηση #294 στις:
Οκτωβρίου 11, 2011, 06:07:21 pm »
Tweet
σε κάποια πράγματα δεν είμαστε το ίδιο καθηγητές & μαθητές. Ο μαθητής οφείλει να περιμένει τον καθηγητή και όχι το αντίστροφο.
όταν σου έρχεται μόνιμα καθυστερημένος επειδή έπαιζε μπάσκετ στην αυλή ή κάπνιζε, εσύ θα τον δεχτείς;
εγώ βάζω απουσία κανονική, ούτε ποινολόγιο ούτε τίποτα. Απλά για μένα δεν προσήλθε εκείνη την ώρα.
δεν ήταν μέσα στην τάξη για να τον βγάλω έξω και άρα να γράψω στο ποινολογιο.
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 21:33:41 »
Κυκλάμινο
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 232
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
«
Απάντηση #295 στις:
Οκτωβρίου 11, 2011, 06:20:11 pm »
Συμφωνώ. Για όσους έρχονται συχνά καθυστερημένοι, δεν το συζητάμε. Εκεί πρέπει να δείχνουμε αυστηρότητα. Όχι μόνο να γράφεται η απουσία, αλλά τον στέλνουμε και στο διευθυντή για τα περαιτέρω... Με το να καθυστερεί συχνά, δημιουργεί πρόβλημα στο μάθημα, αφού διακόπτει τη διδασκαλία.
«
Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 11, 2011, 06:23:47 pm από Κυκλάμινο
»
Καταγράφηκε
kyra_daskala
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 671
Φύλο:
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
«
Απάντηση #296 στις:
Οκτωβρίου 11, 2011, 06:24:03 pm »
Εμείς, αν και σε δημοτικό σχολείο, έχουμε την εξής μέθοδο, που τηρείται για όλους.
Το κουδούνι χτυπά 8:10 και μέχρι και 8:20 η πόρτα είναι ανοικτή και μπορούν να περάσουν στην τάξη και οι καθυστερημένοι μαθητές. Μετά από το δεκάλεπτο τους αργοπορημένους μαθητές τους παραλαμβάνει ο διευθυντής και μπαίνουν στην τάξη στο πρώτο διάλειμμα. Αν ξανακαθυστερήσουν στην πρωινή προσέλευση, καλεί γονείς και τους γίνεται η σχετική επίπληξη. Πραγματικά, αν δεν υπάρχει σοβαρός λόγος, δεν το επαναλαμβάνουν.
Στα ενδιάμεσα διαλείμματα οι εφημερεύοντες φροντίζουν να μη μένουν παιδιά έξω στην αυλή. Στο δημοτικό δεν δίνονται ωριαίες αποβολές, ούτε βγάζουμε παιδιά έξω από την τάξη.
Καταγράφηκε
https://www.youtube.com/watch?v=MwRNvpGydzw
Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα
που πρέπει το μεγάλο Ναι ή το μεγάλο το Οχι
να πούνε. Φανερώνεται αμέσως όποιος τόχει
έτοιμο μέσα του το Ναι, και λέγοντάς το πέρα
πηγαίνει στην τιμή και στην πεποίθησί του
killbill
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 3501
Φύλο:
Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
«
Απάντηση #297 στις:
Οκτωβρίου 11, 2011, 08:38:32 pm »
¨Οτι δεν πρέπει να τον δεχτείς αν σου έρθει με 20 λεπτά καθυστέρηση εννοείται. Αλλιώς θα γίνει καφενείο.
Η ερώτησή μου είναι αν είμαι νόμιμος που θεωρώ την ωριαία απουσία αυτή ως απλά μη προσέλευση, και δεν την κυκλώνω ούτε γράφω στο ποινολόγιο κλπ κλπ δηλαδή ΔΕΝ ακολουθώ την διαδικασία που θα ακολουθούσα αν ήταν μέσα στην τάξη και τον έβγαζα έξω λόγω φασαρίας
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 21:33:41 »
maraki1988
Νέο μέλος
Μηνύματα: 23
Φύλο:
θετικη σκεψη πανω απ ολα!!
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
«
Απάντηση #298 στις:
Νοεμβρίου 25, 2011, 08:14:05 pm »
Ας μοιραστούμε τον πόνο μας..Έχει κι αλλος παιδια στην τάξη του που τον κουράζουν κ κάνουν τη δουλειά του δύσκολη; Εγώ προσωπικά φέτος νιώθω πολύ άτυχη σε αυτό το θέμα...
Καταγράφηκε
dinateacher
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2190
Φύλο:
τα όνειρα θα βγουν αληθινά...
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
«
Απάντηση #299 στις:
Νοεμβρίου 25, 2011, 08:28:38 pm »
όταν λες ζωηρή τάξη τι εννοείς;; πολύ ομιλητικά παιδιά, επιθετικά;; γιατί άλλο το ένα και άλλο το άλλο...τι ηλικίας είναι;;
Καταγράφηκε
Το μυαλό είναι σαν το αλεξίπτωτο: εκπληρώνει τον σκοπό του όταν είναι ανοικτό.
Νοημοσύνη είναι αυτό που χρησιμοποιείς όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις.
maraki1988
Νέο μέλος
Μηνύματα: 23
Φύλο:
θετικη σκεψη πανω απ ολα!!
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
«
Απάντηση #300 στις:
Νοεμβρίου 25, 2011, 08:35:53 pm »
Είναι Στ΄Δημοτικου. Μιλάνε αρκετά μεταξύ τους, παίζουν με μπουνιές κ κλωτσιές, ακόμα κ όταν έχει χτυπήσει κουδούνι για μέσα κ πρέπει εγώ να κάνω το χωροφύλακα.. Γελάνε με το παραμικρό, με αποτέλεσμα το μάθημα να διακόπτεται όλη την ώρα..Επίσης είναι αγενή, δεν έδειξαν σεβασμό ούτε από την πρώτη μέρα. Διάφορα προβλήματα δυστυχώς. Το παλεύω καθημερινά κ από λόγια προηγούμενων δασκάλων τους έχω δει ότι γενικά αυτή η συμπεριφορά τους δεν αλλάζει. Προσπαθώ πολυ, αλλά ήδη έχω κουραστει..
Καταγράφηκε
dinateacher
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2190
Φύλο:
τα όνειρα θα βγουν αληθινά...
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
«
Απάντηση #301 στις:
Νοεμβρίου 25, 2011, 08:51:17 pm »
έχω τύχει σε παρόμοια τάξη...είναι πολύ δύσκολο και κυρίως ψυχοφθόρο...
εγώ δοκίμαζα διάφορα πράγματα γιατί δεν έπιαναν όλο τα ίδια. Πολλές φορές συνέχιζα το μάθημα κι ας μην ακούν όλα...έλεγα σε κάποιον να διαβάζει και σταδιακά σταματούσαν να μιλάνε.Κάτι άλλο που έπιανε τις περισσότερες φορές, βέβαια σε μικρότερα παιδιά, ήταν να χρίζω ένα παιδί "αντιπρόεδρο"
, δηλαδή καθόταν στην έδρα δίπλα μου και συντόνιζε το μάθημα, ήταν υπεύθυνο για την ησυχία(έκανε στους συμμαθητές του παρατηρήσεις αν μιλούσαν)...συνήθως διάλεγα ένα από τα παιδιά που ενοχλούσαν οπότε είχα έναν λιγότερο να ενοχλεί
...ακόμα μπορείς να τους στερήσεις κάτι που τους αρέσει, διάλειμμα ή γυμναστική(αν συμφωνεί ο γυμναστής) ή να τον στείλεις στο γραφείο του διευθυντή...την ώρα που ένα ή δύο παιδιά κάνουν φασαρία πες σε ένα άλλο παιδί να σου περιγράψει τι κάνουν και να πει αν το θεωρεί σωστό.ίσως τα λόγια των συμμαθητών τους να τους ενοχλήσουν περισσότερο από ό,τι τα δικά σου.......
καλό θα ήταν να κάνεις συγκεντρώσεις γονέων(συχνές) ώστε να καταλάβουν κι αυτοί(αν ενδιαφέρονται) πόσο σοβαρό είναι αυτό που συμβαίνει και μιλήσουν στα παιδιά τους...
να σου ευχηθώ καλό κουράγιο γιατί το χρειάζεσαι.....
Καταγράφηκε
Το μυαλό είναι σαν το αλεξίπτωτο: εκπληρώνει τον σκοπό του όταν είναι ανοικτό.
Νοημοσύνη είναι αυτό που χρησιμοποιείς όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις.
maraki1988
Νέο μέλος
Μηνύματα: 23
Φύλο:
θετικη σκεψη πανω απ ολα!!
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
«
Απάντηση #302 στις:
Νοεμβρίου 25, 2011, 09:02:51 pm »
Kαταρχήν να σε ευχαριστήσω για τις συμβουλές..Οσον αφορά το διευθυντή, το έχω ήδη κάνει κ αυτό που είπε ήταν ότι είναι πολύ νωρίς για να χρησιμοποιήσω αυτό το μέσο, έπρεπε ήδη να εξαντλήσω οποιονδήποτε αλλο τρόπο. Και γενικώς από το διευθυντή δεν υπάρχει υποστήριξη.
Η αληθεια ειναι οτι υπαρχει παιδί στην τάξη που προκαλεί το χάος, μονίμως πρέπει να πειράζει πράγματα ή συμμαθητές, δεν τον ενδιαφέρει να γράψει, να ακούσει, μόνο στα θρησκευτικά βρίσκει κάπως ενδιαφέρον. Δεν τον νοιάζει καν αν τελειώσει το σχολείο,τι βαθμούς θα πάρει, είναι στο δικό του κόσμο. Μαζί του παρασύρονται κ οι υπόλοιποι, γελάνε όποτε μιλάει κ ότι κ αν πει..
Αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι στη συγκεκριμένη τάξη δεν πιάνει κανενός είδους τιμωρία, το αποτέλεσμα είναι να γίνουν ακόμα χειρότερα θηρία..Οπότε έχω ξεκινήσει να τους προσεγγίζω αλλιώς, προσπαθώ να είμαι ήρεμη κ να μη τους γκρινιάζω συνέχεια, ενώ παράλληλα κάνω το μάθημα όσο πιο ενδιαφέρον μπορώ. Αλλά κ πάλι όταν σκέφτομαι ότι έχουμε μια χρονιά μπροστά μας, απογοητεύομαι..Είναι πράγματι πολύ ψυχοφθόρο. Προσπαθώ πλέον να το δω ως πρόκληση από την οποία έστω κ αν δεν έχω αποτέλεσμα θα έχω αποκτήσει τουλάχιστον εμπειρία..
Καταγράφηκε
dinateacher
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2190
Φύλο:
τα όνειρα θα βγουν αληθινά...
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
«
Απάντηση #303 στις:
Νοεμβρίου 25, 2011, 09:16:21 pm »
ωχ...δύσκολο αν ο διευθυντής δε σε βοηθάει...βρες κάτι που να αρέσει πολύ στο συγκεκριμένο μαθητή, όπως ένα παιχνίδι, και να τους λες πως αν είναι όλοι εντάξει στο μάθημα στο τέλος της μέρας θα κάνετε αυτό που του αρέσει..αν κάποιες μέρες χάνουν την επιβράβευση εξαιτίας του και του "την πουν" ίσως ξανασκεφτεί τη συμπεριφορά του...
και κάτι άλλο που έπιανε σε μένα ήταν το λεπτό ησυχίας...όταν έβλεπα ότι τα πράγματα κόντευαν να ξεφύγουν τους έλεγα για ένα λεπτό δε μιλάει κανένας, όλοι ηρεμούμε...τους άρεσε και από κάποια στιγμή και μετά το ζητούσαν μόνοι τους όταν έβλεπαν ότι ξέφευγαν...
είναι σημαντικό ό,τι λες να το κάνεις, αγνόησε τον ακόμα κι αν γίνεται προκλητικός, ανάθεσέ του ευθύνες αν του αρέσει αυτό και στην τελική τάραξε τη μαμά του στα τηλέφωνα αν δεις ότι δε διορθώνεται η κατάσταση...πέτα της το μπαλάκι, παιδί της είναι!!!!
το τελευταίο που είπες είναι πολύ σημαντικό...η εμπειρία...πέρυσι είχα πολύ δύσκολη τάξη...φέτος ενώ οι παλιοί δάσκαλοι στο σχολείο που πήγα μου είπαν ότι είναι δύσκολη η τάξη που πήρα εμένα δε μου φαίνεται τόσο δύσκολη, ίσως επειδή πέρυσι τα είδα όλα....
Καταγράφηκε
Το μυαλό είναι σαν το αλεξίπτωτο: εκπληρώνει τον σκοπό του όταν είναι ανοικτό.
Νοημοσύνη είναι αυτό που χρησιμοποιείς όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις.
maraki1988
Νέο μέλος
Μηνύματα: 23
Φύλο:
θετικη σκεψη πανω απ ολα!!
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
«
Απάντηση #304 στις:
Νοεμβρίου 25, 2011, 09:28:41 pm »
To πρόβλημα είναι ότι το συγκεκριμένο παιδί είναι εντελώς ελεύθερο από την οικογένεια, δε μπορεί να το κουμαντάρει κανένας, η ίδια η μητέρα του έχει πει ότι έχει σηκώσει τα χέρια ψηλα. Κ το χειρότερο, δεν του αρέσει τίποτα, όταν το ρωτάω τιθέλει να κάνει μου λέει τίποτα, το μόνο που του αρέσει είναι να κυλιέται στα πατώματα κ να σκαρφαλώνει στα δέντρα..Δεν έχει κανένα απολύτως ενδιαφέρον. Πραγματικά πολύ δύσκολη περίπτωση.
Το αστείο είναι ότι κ πέρυσι είχα αρκετά δύσκολη τάξη αλλά μετά από 2-3 μήνες τα βρήκαμε κάπως..Και θυμάμαι που έλεγα πέρυσι, του χρόνου αποκλείεται να είναι χειρότερα. και όμως!! τι να πω! καλό μου κουράγιο!! θα περάσει ο καιρός, που θα πάει...
Καταγράφηκε
dinateacher
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2190
Φύλο:
τα όνειρα θα βγουν αληθινά...
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
«
Απάντηση #305 στις:
Νοεμβρίου 25, 2011, 09:36:57 pm »
να μη του αρέσει τίποτα αποκλείεται...ούτε η γυμναστική ούτε η ζωγραφική ούτε το διάλειμμα ούτε να παίζει ούτε να το παίζει αρχηγός;;; βρες το γιατί θα σε βοηθήσει....
βαλ'τον μια φορά να πει στην τάξη γιατί του αρέσει να κυλιέται στα πατώματα ή να ανεβαίνει στα δέντρα...να νιώσει ότι έχει την προσοχή κάποιου...
αν μπορείς βγάλ'τους και κάνετε μάθημα στην αυλή κάποια ώρα ή βάλε τις καρέκλες τους σε κύκλο ή καθίστε στο πάτωμα...η αλλαγή ίσως βοηθήσει...
Καταγράφηκε
Το μυαλό είναι σαν το αλεξίπτωτο: εκπληρώνει τον σκοπό του όταν είναι ανοικτό.
Νοημοσύνη είναι αυτό που χρησιμοποιείς όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις.
maraki1988
Νέο μέλος
Μηνύματα: 23
Φύλο:
θετικη σκεψη πανω απ ολα!!
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
«
Απάντηση #306 στις:
Νοεμβρίου 25, 2011, 09:51:29 pm »
Εχω δωσει υποσχεση στον εαυτο μου ότι θα το παλέψω κ αυτό σκοπεύω να κάνω. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις συμβουλές σου πάντως!!
Καταγράφηκε
dinateacher
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2190
Φύλο:
τα όνειρα θα βγουν αληθινά...
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
«
Απάντηση #307 στις:
Νοεμβρίου 25, 2011, 09:54:40 pm »
να το παλέψεις και σου εύχομαι να τα καταφέρεις!!! απλώς να μην ξεχνάμε ότι δεν είμαστε θαυματοποιοί, δάσκαλοι είμαστε...το λέω συνέχεια στον εαυτό μου...να είσαι καλά!!!!
Καταγράφηκε
Το μυαλό είναι σαν το αλεξίπτωτο: εκπληρώνει τον σκοπό του όταν είναι ανοικτό.
Νοημοσύνη είναι αυτό που χρησιμοποιείς όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις.
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
20
21
22
23
24
...
39
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη
Σχολική ζώνη
(Συντονιστές:
Χριστίνα
,
MARKOS
,
nikolopol
)
Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης