*

Αποστολέας Θέμα: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης  (Αναγνώστηκε 118019 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος BOEMISSA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 748
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #42 στις: Φεβρουάριος 14, 2008, 04:11:36 μμ »
Συνάδελφοι, απευθύνομαι σε όλους όσοι έχουν πείρα από τα προβλήματα μιας σχολικής τάξης, σε όσους αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα αλλά και σε αυτούς που παρακολουθούν ή έχουν παρακολουθήσει σεμινάρια με ανάλογο θέμα.
Είμαι αναπληρώτρια πρώτη χρονιά σε νησί των Δωδεκανήσων, εργάζομαι σε Γυμνάσιο και η κατάσταση πλέον είναι ανεξέλεγκτη. Το σχολείο έχει παιδιά με πολλά προβλήματα συμπεριφοράς,εκδηλώνουν τρομερή επιθετικότητα, δεν παίρνουν από λόγια αλλά ούτε από τιμωρίες, τα περισσότερα έχουν μαθησιακές δυσκολίες,μάθημα δεν μπορώ να κανω πια, αφού την περισσότερη ώρα προσπαθώ να επιβάλω την τάξη. Από την αρχή ήμουν αυστηρή, γιατί είδα με τι περιπτώσεις έχω να κάνω, παρόλα αυτά το θράσος, η αναίδεια και η άπρεπη συμπεριφορά τους συνεχίζεται. Μόνο το διευθυντή φοβούνται, πήγαινα στην αρχή κάποιους μαθητές, αλλά η συμπεριφορά του διευθυντή και γενικότερα η νοοτροπία του είναι απαράδεκτη, τον έχω δει να σηκώνει χέρι και να τα βρίζει, πράγμα που δε θεωρώ καθόλου σωστό. Δυστυχώς σε αυτό το νησί τέτοιες μεθόδους χρησιμοποιούν, αλλά εγώ δεν μπορώ να τις αποδεχτώ. Από την άλλη οι συνάδελφοι οι παλιοί δε βοηθούν, οι περισσότεροι είναι ντόπιοι και κλέινουν τα μάτια, άλλοι απλώς σχολιάζουν και συμμερίζονται το πρόβλήμά μου και άλλοι θέλουν να είναι τυπικοί και σου την λένε αν δε σημειώνεις ποινολόγιο. Σήμερα που ήμουν χάλια, είδα το αληθινό πρόσωπο κάποιων συναδέλφων, μόνο ο υποδιευθυντής είναι άνθρωπος.Πάνω από όλα είμαστε άνθρωποι, συνάδελφοι, περνάμε καθημερινά ώρες στο σχολείο, αντιμετωπίζουμε τα ίδια προβλήματα και αντί να βοηθά ο ένας τον άλλον, πάει να του τη βγει.
Δεν ξέρω πώς να συμπεριφερθώ, όπως είπα δεν εμπιστεύομαι το διευθυντή, δεν μπορώ να επικοινωνήσω μαζί του (ειναι και μεγάλος στην ηλικία  και με απαρχαιωμένες αντιλήψεις). Δυστυχώς ούτε τους συναδέλφους πλέον. Όποιος έχει αντιμετωπίσει ανάλογο πρόβλημα, ας μου δώσει τα φώτα του.
Η μάθηση για όσους ευτυχούν είναι στολίδι και και για όσους ατυχούν καταφύγιο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:24:48 »

Αποσυνδεδεμένος enastron

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 321
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ...λογαριάζω το μηδέν μου με το άπειρο...
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #43 στις: Φεβρουάριος 14, 2008, 04:42:36 μμ »
Καλησπέρα και καλή ξεκούραση αρχικά!Κι εγώ πάνω κάτω βιώνω παρόμοια πράγματα,αν κι έχω τη μεγάλη τύχη να έχω έναν φωτισμένο διευθυντή.Είμαι σε γυμνάσιο με πολλά αλλοδαπά παιδάκια,με πολλά φτωχά παιδάκια,με παιδιά με πολλά και πολλαπλά προβλήματα συμπεριφοράς.Έχω  παρακολουθήσει αρκετά πράγματα και διαβάσει επίσης κι ίσως αυτό να με έχει βοηθήσει κάπως.Είναι αδύνατο μέσα σε λίγες γραμμές να τα πούμε όλα.Πάντως εκείνα που εμένα με βοηθούν είναι:α)Να προσπαθώ να μη θυμώνω κι όταν αυτό συμβαίνει να το εκδηλώνω όσο πιο ήρεμα και συγχρόνως φανερά γίνεται.β)Τους μαθητές που δημιουργούν τα περισσότερα προβλήματα,τους φωνάζω ιδιαιτέρως και τους μιλάω όσο γίνεται λιγότερο διδακτικά,έχει καλά αποτελέσματα συνήθως γ)Τους δίνω πολλά φυλλάδια ώστε να είναι αναγκασμένοι να δουλεύουν και να μην υπάρχει κενός χρόνος για φασαρίες δ)τους αλλάζω θέσεις λέγοντας πως το κάνω για μην τους ενοχλούν τάχα οι άλλοι κι όχι για τιμωρία.ε)Δεν τα συζητάω με κανέναν άλλο πέραν του διευθυντή που εκπέμπει στο ίδιο μήκος κύματος κι έχει απευθυνθεί και σε συμβουλευτικό σταθμό.Οι  λοιποί με κοιτάζουν σαν ούφο που ασχολούμαι και δε με βοηθάει καθόλου η στάση τους,το αντίθετο θα έλεγα.Αποσιωπούν συστηματικά την κατάσταση και ξέρω το λόγο(δεν είναι της ώρας) αλλά εγώ δε μπορώ να αδιαφορήσω.στ)Φροντίζω να έχω ηρεμία και προετοιμάζομαι  ψυχολογικά πριν από κάθε ώρα που θα κάνω(δεν είναι υπερβολή αυτό που λέω).Αν δεν το κάνω,με το που τελειώνει μια και μόνο ώρα είμαι ράκος!η) Έχω σταματήσει να περιμένω από τον εαυτό μου να διορθώσει μια κατάσταση που οι άλλοι τη θεωρούν δεδομένη.Κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ,φροντίζοντας να μην υπερφορτώνω το νευρικό μου σύστημα.Αν κάτι από όλα σου φανεί χρήσιμο θα χαρώ πολύ.Καλό κουράγιο!
...Ψυχές και σώματα στο χρόνο γυρνάνε...αλλάζουν ονόματα ...και πάλι απ’ την αρχή...

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #44 στις: Φεβρουάριος 14, 2008, 07:01:52 μμ »
Άκουσα μια κουβέντα σήμερα από μια μεγαλύτερη συνάδελφο που μου φάνηκε σοφή. Αναφερόμενη σε ένα τμήμα με τεράστια προβλήματα συμπεριφοράς, είπε το εξής: Τα παιδιά δεν είναι οι θύτες, αλλά τα θύματα. Μόλις άρχισε να αντιμετωπίζει το κάθε παιδί ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες του με βάση το περιβάλλον από το οποίο προέρχεται, άρχισαν σιγά σιγά τα πράγματα να στρώνουν.

Ειδικές συμβουλές δεν έχω να δώσω, γιατί κάθε περίπτωση είναι διαφορετική. Και αυτά που είπε ο enastron με καλύπτουν πλήρως. Α, αυτό που κάνω εγώ σε τέτοιες περιπτώσεις είναι να τους δίνω 2 λεπτά (με το χρονόμετρο) στην αρχή του μαθήματος για να πουν ότι εξυπνάδα θέλουν (Τσυρία, τσυρία, ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν gay?- Έχω ακούσει διάφορες...) και μετά ηρεμούν. Έχει πιάσει στα 3 από τα 4 τμήματα.

Καλό κουράγιο!

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #45 στις: Φεβρουάριος 14, 2008, 08:42:55 μμ »
Έχω σταματήσει να περιμένω από τον εαυτό μου να διορθώσει μια κατάσταση που οι άλλοι τη θεωρούν δεδομένη.Κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ,φροντίζοντας να μην υπερφορτώνω το νευρικό μου σύστημα.Αν κάτι από όλα σου φανεί χρήσιμο θα χαρώ πολύ.Καλό κουράγιο!

Αυτό είναι νομίζω το ζουμί της υποθέσεως BOEMISSA . Πρώτα απ'όλα πρέπει να το πάρεις (και να το πάρουμε όλοι :\ ) απόφαση ότι δεν θα τα "σώσεις" όλα.
Έτσι όπως την περιγράφεις την κατάσταση πάντως, κι επειδή όπως λέει και ο enastron πρέπει να διαφυλάξουμε και την ψυχική μας υγεία, εγώ θα πήγαινα σε εντελώς επιθετική στάση. Δηλαδή ανακοινώνω στα παιδιά ότι τέρμα τα κάστανα κι ότι από εδώ και πέρα θα πετάω κόσμο έξω αβέρτα. Και το κάνω! βγάζω την μισή τάξη (μη σου πω και παραπάνω). Ταυτόχρονα όμως κάνω και κάποιες άλλες ενέργειες (και φρόντιζω να τις μάθουν κι αυτές τα παιδιά). Νούμερο ένα, καλώ τους γονείς των παιδιών για ενημέρωση για την συμπεριφορά τους (ακόμα κι πιστεύω ότι δεν θα παρουσιαστούν). Νούμερο δύο, ΟΛΕΣ οι αποβολές γράφονται επιμελώς στο ποινολόγιο. Νούμερο τρία, ενημερώνω τον διευθυντή και "προς πάσα κατεύθυνση" ότι στο τέλος της χρονιάς δεν πρόκειται να δεχτώ να σβηστούν απουσίες λόγω αποβολών κι ότι άμα γίνει τίποτα τέτοιο θα απευθυνθώ στους ανώτερους. Νούμερο τέσσερα, όταν κατεβάζω παιδιά στον διευθυντή δεν το κάνω με πρόθεση να τα "νουθετήσει" (επειδή όπως λες και συ δεν σου αρέσει ο τρόπος που τα αντιμετωπίζει) αλλά πάω με συγκεκριμένο αίτημα, δλδ "θέλω να επιβάλετε ημερήσια αποβολή", "θέλω να συγκληθεί σύλλογος για να επιβάλει ποινή " κτλ. Τον αντιμετωπίζω δλδ σαν "σφραγγίδα".
Όλο αυτό βέβαια μπορεί να σου γυρίσει μπούμερανγκ εάν δεν σε πάρουν στα σοβαρά και να καταλήξει να μείνει το μισό σχολείο από απουσίες και συ να σπας τα νεύρα σου, αλλά από την άλλη τα νεύρα σου τα σπας και τώρα.

Εάν όμως "πιάσει" μπορείς σιγά σιγά να "βάζεις" στην τάξη μερικούς καπετάν φασαρίες, έναν έναν, έτσι ώστε να "αφομιώνονται" από τους υπόλοιπους που είτε ενδιαφέρονται είτε απλά φοβούνται τις απουσίες και κάθονται ήσυχα. Ψάξε να βρεις ποια από τα παιδιά είναι συζητήσιμα και μίλα μαζί τους προσωπικά. Όσα έχουν (ακόμα) φιλότιμο, χτύπα τα σε αυτό. Αλλά δεν θα είναι όλα.

Πάντως, παρόλο που προσωπικά δεν έχω πέσει σε τόσο extreme καταστάσεις, θα σου έλεγα να μην φοβάσαι να μείνεις και με 3 παιδιά μέσα στην τάξη. Ξέρω συναδέλφο που έχει πάει και το τμήμα σούμπιτο στον διευθυντή και πήραν όλοι αποβολή. Εγώ έχω διώξει μέχρι και 7 παιδιά σε μία ώρα.

ΥΓ: Α! και στους βαθμούς βέβαια δεν χαριζόμαστε. Κάτω όριο είναι το 01.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:24:48 »

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #46 στις: Φεβρουάριος 14, 2008, 09:22:48 μμ »
Σήμερα είμαι αρκετά προβληματισμένη . Εδωσα ωριαία αποβολή σε μαθητή που μου είπε οτι με αυτή την απουσία μένει . Αν και αν δεν μείνει απο απουσίες , σίγουρα θα μείνει στα μαθήματα ........

Λέτε να του τη σβήσω ? Ο σύλλογος στο τέλος φαντάζομαι οτι αν πρόκειται για μια απουσία , θα του τη σβήσει . Σωστά ?

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #47 στις: Φεβρουάριος 14, 2008, 09:24:21 μμ »

ΥΓ: Α! και στους βαθμούς βέβαια δεν χαριζόμαστε. Κάτω όριο είναι το 01.


Ποιος είναι ο χαμηλότερος βαθμός που έχεις βάλει ?

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #48 στις: Φεβρουάριος 14, 2008, 09:30:02 μμ »
k_k, όταν το παιδί μέσα Φεβρουαρίου έχει ήδη τόσες απουσίες, ώστε να κινδυνεύει να μείνει από μια ωριαία, προφανώς η ευθύνη δεν είναι δική σου. Έπειτα, δεν ξέρεις αν το παιδί σου λέει την αλήθεια (και τώρα τελευταία βίωσα μια πολύ άσχημη κατάσταση με ψέματα μαθητών, τα οποία δεν δίστασαν να εκθέσουν ένα συνάδελφο, για να σώσουν τον εαυτούλη τους.). Μπορεί απλά να στο είπε για να το λυπηθείς και να του τη χαρίσεις.

Τσέκαρε το, πριν πράξεις και πράξε ανάλογα. Κοίταξε επίσης αν οι αδικαιολόγητες του είναι ωριαίες αποβολές ή απλώς κοπάνες. Αν είναι πολλές οι ωριαίες, ίσως θα πρέπει να συζητήσετε μεταξύ σας για την περίπτωση του.

Αποσυνδεδεμένος BOEMISSA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 748
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #49 στις: Φεβρουάριος 14, 2008, 09:44:10 μμ »
Συνάδελφοι, να ρωτήσω κάτι, καθώς προβληματίστηκα από αυτά που γράφετε. Όταν βγάζεις μαθητή έξω με ωριαία αποβολή, η απουσία μετρά ή θα πρέπει  να την γράψεις στο ποινολόγιο για να μετρήσει; Στο σχολείο μου, μετρούν μόνο αν περαστούν στο ποινολόγιο. Ενημερώστε με όσοι γνωρίζετε. Ευχαριστώ.
Να σας ευχαριστήσω όλους για την άμεση ανταπόκριση και τις συμβουλές σας. Πολύτιμες!
Hapiness, έχω εφαρμόσει κάποια από αυτά που λες. Σε ένα τμήμα κάθε μέρα βγάζω τα ίδια άτομα, πρέπει κάποια στιγμή να τα πάω και στο διευθυντή, καθώς το θράσος τους είναι μεγάλο. Επειδη τέθηκε θέμα για σύγκληση του συλλόγου, ο υποδιευθυντής μου το πρότεινε, θα το προτείνω κα εγώ αύριο. Έχω κάθε δικαίωμα, έτσι; Το θέμα είναι να συμμετέχουν οι συνάδελφοι.
Η μάθηση για όσους ευτυχούν είναι στολίδι και και για όσους ατυχούν καταφύγιο

Αποσυνδεδεμένος enastron

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 321
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ...λογαριάζω το μηδέν μου με το άπειρο...
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #50 στις: Φεβρουάριος 14, 2008, 09:49:36 μμ »
Και βέβαια μετράνε οι απουσίες από όπου κι αν προέχονται.Οι απουσίες από ωριαίες αποβολές γράφονται  και στο ποινολόγιο και σε κάποια  σχολεία όταν μαζευτεί κάποιος αριθμός ( 5΄ή παραπάνω) δίνεται ημερήσια αποβολή.Τουλάχιστον αυτά μου έχουν πει στο δικό μου σχολείο
...Ψυχές και σώματα στο χρόνο γυρνάνε...αλλάζουν ονόματα ...και πάλι απ’ την αρχή...

Αποσυνδεδεμένος MATH

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 148
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #51 στις: Φεβρουάριος 14, 2008, 09:58:50 μμ »
Διάβασα με προσοχή όλα τα μηνύματα . Μαθαίνω από τις σκέψεις σας , μια και ποτέ δεν  έτυχε να διδάσκω σε Γυμνάσιο. Στο Λύκειο υπάρχουν παρόμοια προβλήματα , αλλά αντιμετωπίζονται πιο εύκολα , γιατί συνήθως αναλαμβάνει ο σύλλογος .
   Φροντίστε όσο μπορείτε την ψυχική σας υγεία και τα πολύτιμα νεύρα σας . Με αυτά θα περάσετε μια ολόκληρη ζωή.
  Ως δάσκαλοι , μιλάμε στα παιδιά , δίνουμε ευκαιρίες , καλούμε τους γονείς κλπ , αλλά όταν αυτά τελειώνουν και αποτέλεσμα δεν υπάρχει , περνάμε και στην ποινή. Είναι μέρος της εκπαίδευσης , όχι για να προφυλλάξουμε το δάσκαλο , αλλά για να διαφυλλάξουμε το σχολείο και το εκπαιδευτικό έργο. Μακάρι να συναντήσετε διευθυντές και συναδέλφους που να θέτουν αυστηρούς όρους στη λειτουργία του σχολείου και να τους τηρούν.
  Δυστυχώς η συναδελφικότητα και η αλληλεγγύη αποτελούν σε πολλά σχολεία το μεγάλο ζητούμενο.
 Οι θεσμοί αρρωσταίνουν , διότι οι άνθρωποι χάνουν τη μόρφωση( ή δεν είχαν ποτέ) και τις αρχές τους.Όμως, σχολείο χωρίς ισχυρό σύλλογο και καθηγητές που δε συννενοούνται με μια ματιά, δε μπορεί να λειτουργήσει σωστά. Όποιος βρεθεί σε τέτοιο σχολείο  θα κουραστεί πολύ. Του προτείνω , αν μπορεί , την επόμενη χρονιά να αλλάξει αυτό το σχολείο.
  Math

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #52 στις: Φεβρουάριος 14, 2008, 10:07:09 μμ »
k_k, όταν το παιδί μέσα Φεβρουαρίου έχει ήδη τόσες απουσίες, ώστε να κινδυνεύει να μείνει από μια ωριαία, προφανώς η ευθύνη δεν είναι δική σου. Έπειτα, δεν ξέρεις αν το παιδί σου λέει την αλήθεια (και τώρα τελευταία βίωσα μια πολύ άσχημη κατάσταση με ψέματα μαθητών, τα οποία δεν δίστασαν να εκθέσουν ένα συνάδελφο, για να σώσουν τον εαυτούλη τους.). Μπορεί απλά να στο είπε για να το λυπηθείς και να του τη χαρίσεις.

Τσέκαρε το, πριν πράξεις και πράξε ανάλογα. Κοίταξε επίσης αν οι αδικαιολόγητες του είναι ωριαίες αποβολές ή απλώς κοπάνες. Αν είναι πολλές οι ωριαίες, ίσως θα πρέπει να συζητήσετε μεταξύ σας για την περίπτωση του.

Το παιδί αυτό έχει μαζέψει πολλές αποβολές απο την αρχή της χρονιάς . Ωριαίες και κανα 2 ημερήσιες . Δεν νομίζω οτι ψευδεται .
Στο τέλος της ώρας τον φώναξα για να του μιλήσω . Σκόπευα να του σβήσω την απουσία με την προυπόθεση οτι θα αντιληφθεί οτι αυτή η συμπεριφορά δεν είναι αποδεχτή στην τάξη και δεν θα την επαναλαβει . Ομως ο μαθητής δεν είχε τέτοια διάθεση . Μου είπε οτι κακώς του έβαλα απουσία . Και οτι δεν ήταν ο μόνος που έκανε φασαρία .
Οποτε του την άφησα ......... προς το παρόν ........
Τι λέτε ?
Σκεφτομαι να την αφήσω . Και στο τέλος , αν είναι η μονάδικη επιπλέον , να την σβήσει ο σύλλογος .



Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #53 στις: Φεβρουάριος 14, 2008, 10:09:41 μμ »
Συνάδελφοι, να ρωτήσω κάτι, καθώς προβληματίστηκα από αυτά που γράφετε. Όταν βγάζεις μαθητή έξω με ωριαία αποβολή, η απουσία μετρά ή θα πρέπει  να την γράψεις στο ποινολόγιο για να μετρήσει; Στο σχολείο μου, μετρούν μόνο αν περαστούν στο ποινολόγιο. Ενημερώστε με όσοι γνωρίζετε. Ευχαριστώ.

Πράγματι μετρούν μόνο αμα τις γράψεις στο ποινολόγιο . Στο δικό μου σχολείο , όλες οι αποβολές γράφονται στο ποινολόγιο . Και οταν έρχονται οι γονείς τους διαβάζουμε τα κατορθώματα των τέκνων τους .

Αποσυνδεδεμένος vassilo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 214
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #54 στις: Φεβρουάριος 14, 2008, 10:13:57 μμ »
Σας έχει τύχει να εκτοξεύσετε κιμωλία σε τοίχο από τα νεύρα σας που οι φωνές των μαθητών σκεπάζουν τις δικές σας ;
Διδάσκω σε δημοτικό και δυστυχώς δεν έχω την χαρά να μπορώ να πετάξω μαθητές έξω. Αν χτυπήσουν την έβαψα.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση , η κιμωλία πέρασε σε κοντινή απόσταση από το μπράτσο του μαθητή μου και κτύπησε στον ΄τοίχο τον οποίο είχα βάλει στόχο. Δεν είχα θυμώσει μόνο με τον συγκεκριμένο μαθητή της Ε αλλά τα έψαλα σε όλους ομαδικά για την αδιαφορία και την γαιδουριά τους. Ο συγκεκριμένος μαθητής έβαλε αρχικά τα γέλια και στην συνέχεια κατέβασε μούρη.

Στο διάλειμμα έρχεται η δασκάλα του η οποία μου είπε πως τον ρώτησε γιατί είναι μουτρωμένος και της απάντησε πως τον πέτυχα στο μάτι και ότι θα το πει στην μάνα του και πως δεν τον χτυπάνε οι δικοί του και δεν θα δεχθεί τέτοια συμπεριφορά από κανέναν.

Πήρα ανάποδες ; Να μην πάρω; Δεν φθάνει που στο τέλος θα χαλ΄΄ασω τα λεφτά μου σε καμία κλινική αλλά να σε βγάζουν και τρελο από πάνω. Τον έπιασα , τον έφερε μπροστά στην δασκάλα του και αάίτησα να επναλάβει ότι τον χτύπησα στο μάτι. Μα εγώ δεν είπα τίποτε τέτοιο αλλά ότι θα μπορούσε να με πετύχει κλπ.  Απογοήτευση ακολούθησε τον θυμό γιατί μιλάμε για μαθητή που μονίμως του φέρομαι άψογα, τον βοηθάω σε ότι πρόβλημα έχει με το μάθημα ή και με τους φίλους του και δεν περίμενα τέτοια συμπεριφορά.

Θα του μιλήσω και αύριο ιδιαιτέρως μήπως και σκεφτεί πιο λογικά τι έκανε . Και κερατάς και ζημιωμένος. Έτσι νιώθω !!! Και ΄μόλαταυτα εξακολουθώ να ελπίζω , αλλά ως πότε.

Τώρα όσον αφορά τις τάξεις που παραείναι αυθάδεις , όταν με νευριάζουν υπερβολικά κάνω πως δεν ακούω ή σε ανύποπτο χρόνο ανοίγω την πόρτα και βγαίνω έξω να ηρεμήσω έν α λεπτό και να αποφύγω της φυλακής τα σίδερα. Όταν ξαναμπαίνω συνήθως 'εχουν συνετιστεί , πολλές φορές κάνουμε τις ασκήσεις που θα έπαιρναν για το σπίτι μαζί στην΄τάξη και αυτά ηρεμούν ξέροντας ότι δεν θα έχουν να διαβάσουν κάτι.

Δύσκολα τα πράματα πάντως , τόσο που όσο κι αν μ'αρέσει να διδάσκω, ώρες ώρες σκέπτομαι να κοιτάξω για άλλους διαγωνισμούς μήπως και αλλάξω πορεία.
To teach or not to teach?

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #55 στις: Φεβρουάριος 14, 2008, 10:20:56 μμ »

Ποιος είναι ο χαμηλότερος βαθμός που έχεις βάλει ?

πέρισυ σκεφτόμουν να βάλω κάτι 7άρια, αλλά οι (περσινοί) συνάδελφοι μου είπαν "κάντο τουλάχιστον 9" και το έκανα. Φέτος ο κατώτερος που έβαλα στο Α τετράμηνο είναι 9 (κι έβαλα και αρκετά 10άρια), αλλά άμα δεν δω βελτίωση θα τον χαμηλώσω στο επόμενο τετράμηνο.
Γενικά εμένα το μότο μου είναι "ας περάσουν από τα άλλα". :)

Συνάδελφοι, να ρωτήσω κάτι, καθώς προβληματίστηκα από αυτά που γράφετε. Όταν βγάζεις μαθητή έξω με ωριαία αποβολή, η απουσία μετρά ή θα πρέπει  να την γράψεις στο ποινολόγιο για να μετρήσει; Στο σχολείο μου, μετρούν μόνο αν περαστούν στο ποινολόγιο. Ενημερώστε με όσοι γνωρίζετε. Ευχαριστώ.
Να σας ευχαριστήσω όλους για την άμεση ανταπόκριση και τις συμβουλές σας. Πολύτιμες!
Hapiness, έχω εφαρμόσει κάποια από αυτά που λες. Σε ένα τμήμα κάθε μέρα βγάζω τα ίδια άτομα, πρέπει κάποια στιγμή να τα πάω και στο διευθυντή, καθώς το θράσος τους είναι μεγάλο. Επειδη τέθηκε θέμα για σύγκληση του συλλόγου, ο υποδιευθυντής μου το πρότεινε, θα το προτείνω κα εγώ αύριο. Έχω κάθε δικαίωμα, έτσι; Το θέμα είναι να συμμετέχουν οι συνάδελφοι.

BOEMISSA εάν η αποβολή δεν είναι καταχωρημένη στο ποινολόγιο, και οποιοσδήποτε μαθητής ή οποιοσδήποτε καθηγητής ζητήσει να μετρηθούν οι απουσίες ξανά σε αντιπαράθεση με το ποινολόγιο, τότε η απουσία του απουσιολογίου θα σβηστεί γιατί θα αμφισβητηθεί η νομιμότητά της (ο νόμος λέει ότι πρέπει να μπαίνουν στο ποινολόγιο). Εάν όμως είναι περασμένη, τότε κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει ότι η συγκεκριμένη απουσία είναι υπαρκτή και είναι αποβολή. Γι αυτό να είσαι προσεκτική όταν συμπληρώνεις το ποινολόγιο, να βάζεις πάντα ημερομηνία και ώρα και μία όσο γίνεται αναλυτική περιγραφή που παραπτώματος.
Για αυτά τα "γνωστά" άτομα οπωσδήποτε να επικοινωνήσεις με τους γονείς τους και έστω και τηλεφωνικά να τους πεις ότι υπάρχει πρόβλημα.
Εννοείται ότι έχεις δικαίωμα να ζητήσεις σύγκληση συλλόγου! δικαίωμα και υποχρέωση. Και από όσο γνωρίζω, για τον σύλλογο αυτό ισχύει ότι ισχύει και για όλους τους άλλους, άρα η παρουσία των συναδέλφων είναι υποχρεωτική. Οι αλλαγές θα έιναι ότι εφόσον συζητείται θέμα διαγωγής μαθητή, θα πρέπει να του δωθεί η ευκαιρία να παραστεί στον σύλλογο για να απολογηθεί, να ειδοποιηθούν και οι γονείς του για να παραστούν και επίσης έχει δικαίωμα λόγου και το τριμελές του πενταμελούς των μαθητών. Δικαίωμα ψήφου όμως έχουν μόνο οι καθηγητές του σχολείου.
Είναι πολύ καλό που έχεις τον υποδιευθυντή με το μέρος σου γιατί σε τέτοιες καταστάσεις μία στήριξη είναι απαραίτητη :)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159834
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 583
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 522
Σύνολο: 532

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.