*

Αποστολέας Θέμα: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης  (Αναγνώστηκε 136522 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kittoulini

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #98 στις: Μαρτίου 14, 2008, 07:30:27 pm »
εγω το τελευταιο καιρο κανω ενα σοβαρο λαθος.οταν κανουν πολυ φασαρια τους βαζω τεστ.το ξερω οτι ειναι λαθος να χρησιμοποιω  τα τεστ ως τιμωρια αλλα ειναι ενας τροπος να τους κανω να ησυχασουν λιγο.δε ξερω τι να κανω.εχω δοκιμασει τα παντα.να τους βγαζω, να τους στελνω στο διευθυντη αλλα δεν καταλαβαινουν και δεν φοβουνται τον διευθυντη

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:25:26 »

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #99 στις: Μαρτίου 14, 2008, 09:00:32 pm »
όταν έχω αντοχές και ενεργεια και χρησιμοποώ πιο.. θεατρικό τρόπο αλλάζοντας τη φωνή για να φανεί κάτι σημαντικό ή κάτι άλλο, έχω αποτελεσμα. αλλά με τόσα παιδιά μαζί  όταν συμβαίνουν και ταυτόχρονα διάφορα που να βρείς αντοχες.. το χειρότερο φέτος έιναι ότι νιώθω να ξεχνάω το χιούμορ μου με τα παιδιά, κάτι που παλιά με έδενε περισσότερο μαζί τους. από το αγχος να πάνε όλα καλά λόγω δύσκολης ομάδας βγάζω συνέχεια σοβαρότητα. ακόμα και στο διάλειμμα υπάρχει άγχος μη γίνει κάτι. το κακό με τα νηπιαγωγεία είναι ότι ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΥΤΕ 5 ΛΕΠΤΆ ΧΩΡΙΣ ΠΑΙΔΙΑ! έτσι για να ΗΡΕΜΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΑΝΕΚΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑ..

Αποσυνδεδεμένος vk

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 172
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #100 στις: Μαρτίου 14, 2008, 09:20:36 pm »
δεν ξερω πως νιωθετε μετά από τόσο καιρό στην τάξη, ειδικά οι νηπιαγωγοί, αλλά σήμερα τα παιδια  με τρελάνανε.. και δεν φτάνει αυτό.. έχω και τύψεις μετα για τις φωνές που βάζω..είναι εξοντωτικό να συμβαίνουν πολλά πράγματα ταυτόχρονα, και λίγο πριν φύγεις και τα νευρα είναι σμπαράλια να έχεις κ έναν μικρό γιωργάκη που από το πρωί αλλού πατάει και αλλού βρίσκεται να προσθέτει άλλο ένα λιθαράκι στο κουρασμένο νευρικό σύστημα.. και πώς να μη γίνει αυτό τη στιγμή που ΄με κόπους και βάσανα ξεκινάς "επιτέλους" μια μικρή προβίτσα και βλέπεις να περναει μπροστά από τα μάτια σου σαν σφαίρα, μια μπάλα μέσα στην τάξη!ε... φοβήθηκα κ εγώ τον εαυτό μου...!τα παιδιά ίσως όχι βέβαια. δεν ξέρω... τα λέω για να ηρεμήσω και να μη νιώθω η μοναδική¨" τρελή" της παρέας...

Αυτό ακριβώς ένιωσα σήμερα κι εγώ!
Δεν είσαι η μόνη. Τέτοιες καταστάσεις δυστυχώς πληθαίνουν από χρονιά σε χρονιά και ακόμη και οι συνάδελφοι που έχουν λίγη εμπειρία παραπάνω σηκώνουν τα χερια ψηλά.
Στην τάξη μου έχω παιδί με παραβατική συμπεριφορά.
Δεν μπορούμε να τον κουμαντάρουμε με τίποτα! Με τους γονείς του που έχουμε μιλήσει συνεργασία δεν υπάρχει για μια κοινη πορεια αντιμετώπισης αφου θεωρούν ότι "  ........Αμύνεται.........."
Απαιτεί, χτυπά,καταστρέφει υλικά, βρίζει χυδαια για την ηλικία του ! ::)

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #101 στις: Μαρτίου 14, 2008, 09:29:06 pm »
τα ίδια κ εγω.. δεν υπηρχε δευτερ που να μην κανει κατι αυτο το παιδί. μετα τα χριστουγεννα ηρεμησε με τη λογικη να μην δερνει πολυ τους άλλους! τωρα ομως ειναι μονιμως ενα υπερκ ατομο που ότι και να κανω πρεπει να το σταματησω για να οργανωσω την ομαδα απο την αρχη αφου τη χαλαει

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:25:26 »

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #102 στις: Μαρτίου 14, 2008, 09:52:35 pm »
Δε ξέρω τι λέτε εσείς,εγώ πάντως έχω τη γνώμη ότι όλα ξεκινάνε και τελειώνουν στο σπίτι του παιδιού.
Άμα αυτό δε λογαριάζει τους γονείς,θα σεβαστεί τον καθηγητή?

Εμένα με έστειλε στο διάολο μαθήτρια β λυκείου γιατί σε διαγώνισμα φυσικής γενικής παιδείας έγραψε 19.2..............
Φυσικά,μετά από 10 μέρες ήρθε πάλι στην τάξη χωρίς μια συγνώμη.........έτσι για τους τύπους βρε αδερφε...........
Μια άλλη,με ρώτησε : κυρία τι γράφετε εκεί?
Γύρισα εκεί που μου έδειξε και ο πίνακας ήταν άδειος
Και η απάντηση του αφεντικού μου φυσικά ήταν "μη τα παιδια", πάντα μου το έλεγε,πριν το καλημέρα.
Είχα γίνει ο καραγκιόζης τους για να έχω δουλειά.

Και όταν βλέπω τη μάνα της 1ης στο δρόμο με κοιτάει και με μισό μάτι.................




Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #103 στις: Μαρτίου 14, 2008, 09:58:05 pm »
αφού ο πατερας του ζωηρου παιδιου μου το συστησε απο την αρχη σαν το παιδί με το πρόβλημα μπροστα του!

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #104 στις: Μαρτίου 14, 2008, 10:07:47 pm »
Καλά...........
Είναι και τα δικά σας.............
Και έχετε και την ευθύνη μην πέσουν,μη χτυπήσουν..............κτλ.κτλ..........

Εγώ από διάφορες κουβέντες με εκπαιδευτικούς,έχω καταλάβει ότι περίεργη συμπεριφορά έχουν τα παιδιά που τα αγνοούν οι γονείς στο σπίτι.


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #105 στις: Μαρτίου 14, 2008, 10:10:01 pm »
ετσι... και αν βλεπω κάτι περιεργο και ρωταω στο τελος διαπιστωνω ότι αυτα τα παιδια πινουν ακομη απο το μπουκαλι η κοιμουνται με τους γονεις τους. οι οποιοι φυσικά δεν το λένε!

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #106 στις: Μαρτίου 14, 2008, 10:14:16 pm »
Καλά.έχουμε να πούμε ιστορίες.................


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #107 στις: Μαρτίου 14, 2008, 10:46:00 pm »
καλό θα ήταν να λεμε και από καμία να αισθανόμαστε ότι δεν γίνονται μόνο σε μας!

Αποσυνδεδεμένος Nina P

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 869
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ18.02 (18.35) χαμόγελο-ευγένεια-εξυπηρέτηση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #108 στις: Μαρτίου 15, 2008, 04:06:24 am »
Αγάπη εδω λες για την 1η περιπτωση που είναι μαθήτρια λυκείου; γυμνασίου;
εδω στη σχολή είχα συμφοιτητρια που έκλεγε γιατί πήρε σε μάθημα 9.9 και συμφοιτητή που  ζήτησε απο τον καθηγητή να τον κόψει γιατί είχε γράψει 9.8 (το ξαναέδωσε και πήρε 10). δεν συμβαίνουν μόνο στα σχολεία αυτά. Μάλλων αυτοί οι μαθητές θα γίνουν τέτοιοι φοιτητές. τι να πει κανείς
Γίνε εσύ ο ίδιος η αλλαγή που θέλεις να φέρεις στον κόσμο.

Αποσυνδεδεμένος mavoglou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 261
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τι σκέψεις θα μας θυμούνται οι μαθητές μας;
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #109 στις: Μαρτίου 15, 2008, 08:14:00 am »
εγω το τελευταιο καιρο κανω ενα σοβαρο λαθος.οταν κανουν πολυ φασαρια τους βαζω τεστ.το ξερω οτι ειναι λαθος να χρησιμοποιω  τα τεστ ως τιμωρια αλλα ειναι ενας τροπος να τους κανω να ησυχασουν λιγο.δε ξερω τι να κανω.εχω δοκιμασει τα παντα.να τους βγαζω, να τους στελνω στο διευθυντη αλλα δεν καταλαβαινουν και δεν φοβουνται τον διευθυντη

kittoulini το λάθος είναι ότι ... σκέφτεσαι ότι η συμπεριφορά σου είναι λάθος.
Σημαντικό στοιχεία είναι ότι αντέδρασες. Δεν συμβιβάστηκες. Οι πιο πολύ καθηγητές αυτό κάνουν.
Και αντέδρασες με ένα τρόπο που δείχνει στους μαθητές ότι οι πράξεις τους έχουν συνέπειες. Και αυτό είναι εξαιρετικό.

Ποιο είναι το λάθος σου;
Ότι έχεις αμφιβολίες για την πρακτική που εφαρμόζεις. Και δεν είναι αυτό τόσο λάθος, όσο ότι αυτές τις αμφιβολίες,
θέλεις δεν θέλεις, τις καταλαβαίνουν οι μαθητές σου. Και εκεί θα πατήσουν την επόμενη φορά.

Είναι σημαντικό, όταν τα κίνητρά σου είναι για το καλό των μαθητών, όποια πρακτική επιλέξεις, να μείνεις σταθερή.
Να την υπερασπιστείς και να την πιστεύεις στο 100%.
Δεν λέω ότι πάντα θα είναι είναι καλύτερη δυνατή. Αυτό που λέω είναι όταν την εφαρμόζεις οι μαθητές να νιώθουν ότι την πιστεύεις 100%.

Γενικά στην παιδαγωγική τέλειες συνταγές δεν υπάρχουν. Και αναγνωρίζω ότι έχουμε αδύναμα μέσα (Οι ποινές που μπορεί να δώσει ένας καθηγητής είναι μόνο η τιμωρία της αποβολήςι. στο εξωτερικό υπάρχουν και άλλου τύπου "τιμωρίες" πιο αποτελεσματικές).

Μεταφορικά, οι καθηγητές έχουμε ένα σεντόνι και από πίσω κρύβουμε το δάχτυλό μας και το προτάσουμε λέγοντας ότι είναι "όπλο".
Αν οι μαθητές καταλάβουν ότι η μορφή που κρύβουμε είναι μόνο ένα δάχτυλο το χάσαμε το παιχνίδι της πειθαρχίας.
Ο πολύς ιδρώτας δε σημαίνει ότι και το σπίτι που χτίστηκε είναι γερό.

Αποσυνδεδεμένος kittoulini

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #110 στις: Μαρτίου 15, 2008, 02:58:42 pm »
δηλαδη θελεις να μου πεις οτι αν για μια συγκεκριμενη πραξη εφαρμοζω μια συγκεκριμενη τιμωρια, τοτε καθε φορα που κανουν την ιδια πραξη πρεπει να εφαρμοζω την ιδια τιμωρια;με ενδιαφερει πολυ αυτο το θεμα.δεν θελω να γινω η καθηγητρια που ολοι θα λενε:α, τι εχουμε;αυτην;ωραια, θα κανουμε χαβαλε!

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #111 στις: Μαρτίου 15, 2008, 04:05:07 pm »
αν και δεν έχω μεγάλα παιδιά, θεωρώ ότι αυτό ακριβώς είναι σωστό. η ίδια¨"τιμωρία" για το ίδιο πρόβλημα. αν και πρέπει να βρεθεί και κάτι άλλο περα από την τιμωρία. πχ επιβραβευση μιας καλης συμπεριφορας με το να "γλυτωνουν" κάτι δυσαρεστο γιαυτούς.. ίσως εργασία για το σπίτι..

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182676
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 671
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 491
Σύνολο: 501

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.