*

Αποστολέας Θέμα: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης  (Αναγνώστηκε 136893 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #196 στις: Μαρτίου 25, 2008, 05:59:44 pm »
απίστευτό αυτό που καναν τα παιδιά. βεβαια ουτε από την αρχή μπορεις να αποβάλλεις γιατί θα σκεφτούν , να μία από τους ίδιους καθηγητες , ουτε να το αφήσεις έτσι μπορείς. σκέψου κάτι ώστε να "κερδίζουν" στο τελος ένός καλού μαθήματος.. ίσως το να χωριστούν σε ομάδες και να κάνεις κάτι κοινό μαζί τους; σε μικρες ομάδες η συμπαθεια είναι πιο ευκολο να καλλιεργηθεί..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:49:05 »

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #197 στις: Μαρτίου 25, 2008, 06:04:01 pm »
Φυσικά καμία σχέση δεν έχει μια τάξη παιδικού σταθμού - νηπιαγωγείου, με μια τάξη λυκείου, αλλά πιστεύω οτι σε ότι αφορά στο φόβο, οι ισορροπίες είναι πολύ λεπτές και είναι εύκολο να φτάσουμε απο την απλή επιβολή της τάξης στο να έχουμε μαθητές φοβισμένους και ανελεύθερους.

Θα μου επιτρέψεις να χρησιμοποιήσω τα λόγια σου . Θεωρώ και εγω οτι καμμία σχέση δεν εχει μια τάξη παιδικού σταθμού - νηπιαγωγίου και μια τάξη λυκείου . Για πολλούς λόγους και απο πολλές σκοπιές !!!!!!! (αν θέλετε να τις αναλύσουμε)

Οσον αφορά το φόβο, οι ισορροπίες είναι πράγματι λεπτές . Αλλα μην ξεχνάμε οτι ο μαθητής του νηπιαγωγίου είναι πιο ευκολο να γίνει φοβισμένος , απο εναν μαθητή του λυκείου που μέχρι τώρα καθε άλλο παρα φοβισμένος δείχνει . Επιπλέον οι στόχοι του μαθήματος στο νηπιαγωγίο είναι άλλοι και στο λύκειο είναι άλλοι καθώς και η εικόνα που πρέπει να έχει μια τάξη σε αυτες τις βαθμίδες είναι διαφορετική .
Δεν είναι δυνατό να θέλεις τα νήπια να κάτσουν σε μια καρέκλα και ήσυχα  !!!!!!! Αυτο που σε ενδιαφέρει σε αυτή τη βαθμίδα , είναι να μην χτυπήσουν και φαντάζομαι το οπλο ''φόβος'' περιορίζεται σε περιπτώσεις που κατι τέτοιο φαίνεται στον αμεσο ορίζοντα .

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #198 στις: Μαρτίου 25, 2008, 06:04:16 pm »
Ίσως όντως θα έπρεπε να αρχίσεις να αποβάλλεις τους χειρότερους κυρίως για να προστατεύσεις τους πιο επιμελείς.Δε νομίζω να το τραβούσαν και πολύ αν υποθέσουμε ότι τους νοιάζει μόνο το απολυτήριο.Σιγά σιγά θα τους στοίχιζαν οι απουσίες....!Όσο για τον διευθυντή......απαράδεκτος.
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #199 στις: Μαρτίου 25, 2008, 06:10:48 pm »
Ο Μπίλιας τι κάνει?
Καλά είναι? :P :P
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D


Πολυ καλο!!!!!!!!!!!!!!
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:49:05 »

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #200 στις: Μαρτίου 25, 2008, 06:14:39 pm »
    Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου από την πρώτη ώρα που είχα με ένα τμήμα γ΄λυκείου (σημειωτέον ότι οι σχέσεις μας κάπως βελτιώθηκαν, αλλά μάθημα κάνουμε με το ζόρι, καθώς είναι τμήμα που έχει τη φήμη του κακού και όπως έχουν ομολογήσει φοβούνται μήπως τη χάσουν!!!). Ο λυκειάρχης δε με συνόδευσε στο τμήμα (όπως κατάλαβα μετά τους ψιλοφοβάται ή ίσως γιατί μένει και αυτός κοντά  θέλει να έχει καλές σχέσεις με τις οικογένειές τους), αλλά μου είπε σε ποια αίθουσα βρίσκονται. Πηγαίνοντας είδα από μακριά 5-7 αγόρια να φωνάζουν έξω από την πόρτα και να τη χτυπούν με δύναμη. Όταν πλησίασα με βούτηξαν και με έσυραν στην τάξη όπου συνέχισαν να ουρλιάζουν. Περίμενα όσο πιο ατάραχη μπορούσα και, όταν σταμάτησαν μετά από κανά τέταρτο, συστήθηκα και ξεκίνησα τα γενικά για το μάθημα, διακοπτόμενη συχνά από φωνές. Ο λυκειάρχης το χαρακτήρισε αστείο των παιδιών, ενώ ένας συνάδελφος μού είπε αργότερα ότι έπρεπε να τους αποβάλλω. Εκείνη την ώρα όλοι κώφευαν! Εγώ πραγματικά φοβήθηκα. Ποια η γνώμη σας; Τι θα έπρεπε να κάνω σε ανάλογη περίπτωση, αν και εύχομαι να μην τύχει σε κανέναν;

Προφανώς το αντιμετώπισες συνάδελφε . Πες μας τι έκανες .

Και σε εμένα στο ενα τμήμα ήταν η ίδια κατάσταση αρχικά , με παιδιά

Αποσυνδεδεμένος imak

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 360
  • Φύλο: Άντρας
  • των εκλεκτών επιδίωξις η αρετή
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #201 στις: Μαρτίου 25, 2008, 06:40:44 pm »
Μπαίνω σε  τρία τμήματα Γ ΤΕΕ Ψυκτικών .Έχουν χαρακτηρισθεί ως τμήματα "μελλοθανάτων"  λόγω απουσιών , αποβολών  και ο,τι μπορείτε να φαναταστείτε. Αυτό που έχω κάνει είναι να κρατώ καλές προσωπικλες σχέσεις εκτός τάξεις και σε καμιά περίπτωση φιλικές. "Χάνω" δηλαδή χρόνο  εκτός τάξεως για να ακούσω ο,τι έχουν  να πουν για ομάδες  και για τα ενδιαφέροντά τους. Τους δίνω να καταλάβουν οτι είμαι  κοντά τους αλλά οχι  "δικός" τους.Έχω πετύχει με την τακτική  αυτή να γίνεται στοιχειωδώς το μάθημα χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα και κατασταλτικά μέτρα. Είμαστε καθηγητές αλλά δεν είμαστε "κάποιοι", απόμακροι τύποι που κάνουμε  απλώς το υποχρεωτικό ωράριό μας , πάμε στο γραφείο  και μετά σπιτάκι μας. Πιστεύω πως πρέπει να μάθουμε να ακούμε τι έχουν να πουν τα παιδια, αν θέλουν να μας ακούσουν.Θέλει υπομονή μέχρι τέλους και να τραβάμε μπροστά  παρά τις απογοητεύσεις.Ας σκεφτούμε ,γιατί γίναμε  εκπαιδευτικοί ;;

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #202 στις: Μαρτίου 25, 2008, 06:50:25 pm »
imak αυτην την στρατηγική την κάνω και εγω στο μέτρο του δυνατού . Ο χρόνος όμως των διαλειμμάτων δεν είναι αρκετός !!!!!!!! Εχω κάνει και κανα φορές κουβέντα μέσα στην τάξη και μερος της τάξης την εκτίμησε . Οχι όμως όλα τα παιδιά . Υπάρχουν παιδιά που έχουν τόσα προβλήματα στο σπίτι και δεν μπορείς να τα βοηθήσεις !!! Εκει εχω καταλήξει ! Δυστυχώς !

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #203 στις: Μαρτίου 25, 2008, 07:51:22 pm »
Υπάρχουν καθηγητές που κατανοούν ότι οι μαθητές θεωρούν το μάθημά τους δευτερεύον και προσπαθούν να το κάνουν όσο πιο ευχάριστο.Άλλοι όχι μόνο δεν το κατανοούν αλλά βγάζουν και κομπλεξισμό απέναντι στους μαθητές.Ένας μαθητής π.χ. που είναι ένα βήμα πριν τις πανελλήνιες αδιαφορεί για κάποια μαθήματα (π.χ θρησκευτικά, γυμναστική....) που δεν του είναι απαραίτητα και σε κάποιους καθηγητές δεν αρέσει καθόλου.Αισθάνονται ότι απαξιώνουν το μάθημά τους και ξεσπούν στους μαθητές

maryk συγνώμη, αλλά αν κατάλαβα καλά, ισχυρίζεσαι ότι τα μαθήματα του σχολείου χωρίζονται σε "πρωτεύοντα" και "δευτερεύοντα" ;;;
εάν καλά κατάλαβα το μήνυμά σου, και πάλι συγνώμη γι' αυτό που θα πω, αλλά ... είσαι σοβαρός/ή; αυτή είναι η άποψή σου για το δημόσιο σχολείο; είσαι καθηγητής/τρια; με αυτές τις απόψεις μπαίνεις στην τάξη; μαθαίνεις τα παιδιά ότι "χρήσιμο" είναι ότι δίνουμε στις πανελλήνιες και "άχρηστα" όλα τα υπόλοιπα; "απαραίτητα" είναι μόνο τα μαθήματα των πανελληνίων (τα οποία παρεπιπτόντως αλλάζουν κάθε φορά που αναδιαμορφώνεται το σύστημα εισαγωγής στα πανεπιστήμια); στο διάολο δλδ η σφαιρική παιδεία, η ανάπτυξη της λογικής, η εκτίμηση σε κάτι το οποίο δεν μας αναγκάζουν να μάθουμε... ωραία...πολύ ωραία...

ΥΓ: ζητώ συγνώμη απ όλους για τον τρόπο που εκφράζομαι , αλλά πραγματικά εκνευρίστηκα με αυτό που διάβασα.

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #204 στις: Μαρτίου 25, 2008, 07:55:38 pm »
Δηλαδή εσύ στη Γ λυκείου έλιωσες να διαβάζεις τα μαθήματα που δε θα έδινες πανελλήνιες?


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος ammy

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #205 στις: Μαρτίου 25, 2008, 08:20:10 pm »
     Θα ήθελα να τονίσω ότι τα πράγματα δεν είναι εύκολα όταν μπαίνεις ως ωρομίσθιος στη μέση της χρονιάς σε τμήμα γ΄λυκείου για να κάνεις μαθήματα γενικής παιδείας. Σε έχουν καταργήσει εξαρχής. Όσες προσπάθειες έκανα για να κάνω πιο ενδιαφέρον το μάθημα απέτυχαν ουσιαστικά. Κανείς δε συμμετέχει. Όσο για τη φασαρία, αυτή περιορίστηκε γιατί εξαρχής έδειξα ότι πραγματικά ενδιαφέρομαι και ήμουν πρόθυμη να συζητήσω ζητήματα που τους απασχολούσαν (π.χ. για τα επαγγέλματα που τους ενδιέφεραν) χωρίς παράλληλα να "ψαρώνω" όταν αναφέρονταν στο καινούργιο μου αυτοκίνητο και "τι κρίμα θα ήταν να το έβρισκα σπασμένο". Πιστεύω πάντως ότι αν τους είχα εξωθήσει με αποβολές θα το έκαναν. Πάντως από τον λυκειάρχη δεν είχα ποτέ καμία στήριξη, όσο για το τμήμα αυτό ήταν εκείνο που κανένας από τους παλιούς δεν ήθελε να πάρει κι έμεινε για τον ωρομίσθιο. Πιστεύετε ότι θα μπορούσα να το είχα χειριστεί διαφορετικά;

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #206 στις: Μαρτίου 25, 2008, 08:36:33 pm »
Συγνώμη hapiness αλλά εσύ θεωρείς ότι η γυμναστική,τα καλλιτεχνικά,η μουσική και πολλά άλλα  είναι στο ίδιο επίπεδο με τα φιλολογικά, τα μαθηματικά τη φυσική ...;;;;Εγώ δεν είπα για άχρηστα μαθήματα,ούτε νομίζω ότι ο διαχωρισμός σε πρωτεύοντα και δευτερεύοντα μαθήματα  παραπέμπει στο σχήμα χρήσιμο ή άχρηστο μάθημα.Δε χρειάζεται να μπώ εγώ στην τάξη για να καταλάβουν οι μαθητές αν κάποια μαθήματα τους είναι εξίσου αναγκαία με κάποια άλλα...
   
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #207 στις: Μαρτίου 25, 2008, 08:44:46 pm »
Δηλαδή εσύ στη Γ λυκείου έλιωσες να διαβάζεις τα μαθήματα που δε θα έδινες πανελλήνιες?

μιας και το πας επί προσωπικού...εγώ δεν θυμάμαι να "έλιωσα" γενικά για κανένα μάθημα. ίσως το να διαβάζω μου φαινόταν πιο φυσιολογικό απ'ότι φαινόταν στους άλλους, οπότε δεν μου έμεινε "τραύμα". θυμάμαι πάντως ότι τσατιζόμουν με μία φιλόλογο που είχε τις ίδιες απαιτήσεις απ'όλα τα παιδιά της τάξης, άσχετα της δέσμης που είχαν επιλέξει (εγώ ήμουν πρωτοδεσμίτισσα). τώρα όμως που μεγάλωσα λίγο και ΞΕΡΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, παραδέχομαι ότι ορθώς έκανε. και ΦΥΣΙΚΑ δεν είχα απαίτηση να μου βάλει καλό βαθμό παρόλο που πήγαινα πάντα αδιάβαστη (περισσότερο από αντίδραση). και δεν μου έβαλε.

συνάδελφε, το γεγονός ότι το λύκειο (σήμερα, αύριο θα ναι το γυμνάσιο και μεθαύριο το δημοτικό) έχει "συρικνωθεί" στο "μαθήματα Γ λυκείου που δίνονται στις πανελλήνιες" είναι ΚΑΤΑΝΤΙΑ την οποία πρέπει να παλεύουμε να ανατρέψουμε , όχι να παραδιδόμαστε σε αυτή. αυτή τουλάχιστον είναι η δική μου γνώμη.


Συγνώμη hapiness αλλά εσύ θεωρείς ότι η γυμναστική,τα καλλιτεχνικά,η μουσική και πολλά άλλα  είναι στο ίδιο επίπεδο με τα φιλολογικά, τα μαθηματικά τη φυσική ...;;;;Εγώ δεν είπα για άχρηστα μαθήματα,ούτε νομίζω ότι ο διαχωρισμός σε πρωτεύοντα και δευτερεύοντα μαθήματα  παραπέμπει στο σχήμα χρήσιμο ή άχρηστο μάθημα.Δε χρειάζεται να μπώ εγώ στην τάξη για να καταλάβουν οι μαθητές αν κάποια μαθήματα τους είναι εξίσου αναγκαία με κάποια άλλα...
   
η γυμναστική δεν είναι αναγκαία σε παιδιά που περνάνε τουλάχιστον 12 ώρες την ημέρα στην καρέκλα; τα καλλιτεχνικά δεν είναι αναγκαία σε παιδιά που δεν έχουν βρει ποτέ τον χρόνο και την διάθεση να προσέξουν τα χρώματα και τα σχήματα γύρω τους; η μουσική δεν είναι αναγκαία σε παιδιά που πιστεύουν ότι "ελληνική μουσική" είναι η ζήνα και η βίσση; λυπάμαι, αλλά θα διαφωνήσω.

ΥΓ: και δεν εννοώ φυσικά να υπάρχει απαίτηση από τα παιδιά να αποστηθίσουν τα θρησκευτικά με το κόμμα και την τελεία, όπως κάνουν (δυστυχώς) για τα μαθήματα των πανελληνίων, αλλά να τα πείσουμε ότι οι διαφορετικές επιστήμες και τέχνες που εκπροσωπούνται από κάθε μάθημα είναι χρήσιμες στο να τα κάνουν ανθρώπους ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΥΣ και ΛΟΓΙΚΟΥΣ. για μένα αυτός είναι ο πρώτιστος στόχος της δημόσιας εκπαίδευσης.

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #208 στις: Μαρτίου 25, 2008, 08:55:00 pm »
Δε διαφωνώ,αλλά ειδικά στη Γ λυκείου δεν υπάρχει η πολυτέλεια για γυμναστικές και θρησκευτικά.


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #209 στις: Μαρτίου 25, 2008, 09:06:19 pm »
Καλώς ή κακώς τα παιδιά επιλεγουν..Επιλέγουν ποιά μαθήματα θα παρακολουθήσουν,ποιά θα προσέξουν περισσότερο ποιά κατεύθυνση θα επιλέξουν,σε ποιά θα κάνουν κοπάνα....Στο χέρι του καθηγητή που διδάσκει αυτά τα ναι, δευτερεύοντα μαθήματα είναι το αν θα κερδίσει τους μαθητές όπως έκανε ο καθηγητής θρησκευτικών που προαναφέρθηκε.
ΠΕ02

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182797
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 741
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 674
Σύνολο: 685

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.