0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σχετικά με το αν είναι οργανικό η όχι πρόβλημα η δυσλεξία: (όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε είναι διαφορετικότητα!!! και όχι πρόβλημα η ανικανότητα)* Η παγκόσμια ομοσπονδία της νευρολογίας καθορίζει τη δυσλεξία ως "αναταραχή που φανερώνεται από τις δυσκολίες στην εκμάθηση του διαβάσματος, παρά την επαρκή νοημοσύνη και τις κοινωνικές και πολιτιστικές ευκαιρίες του ατόμου".* Η δυσλεξία δεν είναι αυστηρά μόνο μια διαταραχή ανάγνωσης που χαρακτηρίζεται από τις αντιστροφές. Είναι ένα σύνδρομο των πολλών και ποικίλων συμπτωμάτων που έχει επιπτώσεις στα εκατομμύρια των παιδιών και των ενηλίκων. * Η αναπτυξιακή δυσλεξία είναι μια, νεuροβιολογικά βασισμένη, έλλειψη στην απόκτηση των δεξιοτήτων ανάγνωσης και ορθογραφίας, σε σχέση πάντα με τις γενικές διανοητικές δυνατότητες του ατόμου.* Η δυσλεξία είναι μια σύμφυτη διαταραχή της λειτουργίας του εγκεφάλου που προκαλεί ποικίλες μαθησιακές δυσκολίες, ειδικά σε σχέση με την ανάγνωση, το γράψιμο και το συλλαβισμό.Οι παραπάνω όροι είναι ιατρικοί, το δε αρμόδιο τμήμα η νευρολογία και κατ'επέκταση τα τμήματα της νευροφυσιολογίας-νευροεπιστήμης. Για περισσότερες πληροφορίες:- Κ.Δ. Πόρποδα - Η διαδικασία της μάθησης - Κ.Δ. Πόρποδα - Θέματα ψυχολογίας της γλώσσας. - Εμμ.Κολιάδη - Γνωστική Ψυχολογία, Γνωστική Νευροεπιστήμη & Εκπαιδευτική Πράξημέρχι και σήμερα, από το 1840-1880 που ερευνάται, ΚΑΝΕΙΣ δεν γνωρίζει τι είναι η δυσλεξία ή τι την προκαλεί !
Ένας καθηγητής που έχει δυσλεξία εχεί ΠΟΛΛΑ να προσφέρει στην εκπαιδευτική διαδικασία και μάθηση' είναι αδύνατον για κάποιον που δεν είναι δυσλεξικός να κατανοήσει τις διάφορες φάσεις από τις οποίες περνάειένα παιδί, μαθητής, έφηβος, νέος... Είναι πολύ δύσκολο να είναι κάποιος δυσλεξικός και να γίνει καθηγητής φιλολογίας, κι αυτό γιατί χρειάζεταινα "δουλεύει" με γραμμικότητα, ακολουθία, διαδοχή και αλληλουχία... Δεν είναι όμως και αδύνατο, απλά, μπορείνα καταφέρει να τα εξομειώσει. ΑΝ πραγματικά αγαπά αυτό με το οποίο θέλει να ασχοληθεί!
όμως διακρίνω μια νότα παράπονου στην έξυπνη παραποίηση που έκανες...
Επειδή προσπάθησες να μείνεις στο θέμα (οι υπόλοιποι πλην της spaceoddity γράφουν για να γράφουν) σου απαντώΠαράθεση από: dys στις Ιανουάριος 22, 2007, 12:22:58 μμΣχετικά με το αν είναι οργανικό η όχι πρόβλημα η δυσλεξία: (όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε είναι διαφορετικότητα!!! και όχι πρόβλημα η ανικανότητα)* Η παγκόσμια ομοσπονδία της νευρολογίας καθορίζει τη δυσλεξία ως "αναταραχή που φανερώνεται από τις δυσκολίες στην εκμάθηση του διαβάσματος, παρά την επαρκή νοημοσύνη και τις κοινωνικές και πολιτιστικές ευκαιρίες του ατόμου".* Η δυσλεξία δεν είναι αυστηρά μόνο μια διαταραχή ανάγνωσης που χαρακτηρίζεται από τις αντιστροφές. Είναι ένα σύνδρομο των πολλών και ποικίλων συμπτωμάτων που έχει επιπτώσεις στα εκατομμύρια των παιδιών και των ενηλίκων. * Η αναπτυξιακή δυσλεξία είναι μια, νεuροβιολογικά βασισμένη, έλλειψη στην απόκτηση των δεξιοτήτων ανάγνωσης και ορθογραφίας, σε σχέση πάντα με τις γενικές διανοητικές δυνατότητες του ατόμου.* Η δυσλεξία είναι μια σύμφυτη διαταραχή της λειτουργίας του εγκεφάλου που προκαλεί ποικίλες μαθησιακές δυσκολίες, ειδικά σε σχέση με την ανάγνωση, το γράψιμο και το συλλαβισμό.Οι παραπάνω όροι είναι ιατρικοί, το δε αρμόδιο τμήμα η νευρολογία και κατ'επέκταση τα τμήματα της νευροφυσιολογίας-νευροεπιστήμης. Για περισσότερες πληροφορίες:- Κ.Δ. Πόρποδα - Η διαδικασία της μάθησης - Κ.Δ. Πόρποδα - Θέματα ψυχολογίας της γλώσσας. - Εμμ.Κολιάδη - Γνωστική Ψυχολογία, Γνωστική Νευροεπιστήμη & Εκπαιδευτική Πράξημέρχι και σήμερα, από το 1840-1880 που ερευνάται, ΚΑΝΕΙΣ δεν γνωρίζει τι είναι η δυσλεξία ή τι την προκαλεί !Ούτε για το ειτζ ξέρουμε το πώς φτιάχνονται συνέχεια καινούρια στελέχη, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν θεωρείται πάθηση. Από αυτά που γράφεις σαφώς προκύπτει ότι η δυσλεξία είναι οργανική διαταραχή νευρολογικής φύσης (μην πω πρόβλημα και βγούνε μαχαίρια) και είναι γνωστό ότι προκαλεί πολλά ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ στον κατέχοντα την αναταραχή αυτή τέλος πάντων. Εντύπωση προκαλεί αυτό το μίμου άπτου στο πώς θα ονομαστεί: μήπως αναταραχή; μήπως έλλειψη δεξιοτήτων; Προσοχή δεν είναι πρόβλημα. Κανένα πρόβλημα. Παράθεση από: dys στις Ιανουάριος 22, 2007, 12:22:58 μμΈνας καθηγητής που έχει δυσλεξία εχεί ΠΟΛΛΑ να προσφέρει στην εκπαιδευτική διαδικασία και μάθηση' είναι αδύνατον για κάποιον που δεν είναι δυσλεξικός να κατανοήσει τις διάφορες φάσεις από τις οποίες περνάειένα παιδί, μαθητής, έφηβος, νέος... Είναι πολύ δύσκολο να είναι κάποιος δυσλεξικός και να γίνει καθηγητής φιλολογίας, κι αυτό γιατί χρειάζεταινα "δουλεύει" με γραμμικότητα, ακολουθία, διαδοχή και αλληλουχία... Δεν είναι όμως και αδύνατο, απλά, μπορείνα καταφέρει να τα εξομειώσει. ΑΝ πραγματικά αγαπά αυτό με το οποίο θέλει να ασχοληθεί!Στις προηγούμενες γενιές από τις δικές μας που «όλα τα σφάζαν όλα τα μαχαιρώναν» αν κάποιος είχε για παράδειγμα αχρωματοψία μπορούσε να αισθάνεται στιγματισμένος όλη του τη ζωή αφού δεν μπορούσε π.χ. να γίνει μικροβιολόγος ή να διαπρέψει ως ζωγράφος. Τώρα κανένα πρόβλημα; Είσαι δυσλεκτικός; Να σε βοηθήσουμε να γίνεις φιλόλογος (και δως του ειδικές εξετάσεις). Είσαι 1000 χρονών; Νο προμπλεμ, μπορείς να γίνεις βρυκόλακας. Τι προσπαθούμε να αποδείξουμε; Ότι ένα παιδί με σύνδρομο Down αν εκπαιδευτεί κατάλληλα θα βοηθήσει περισσότερο σαν δάσκαλος τα παιδιά με το ίδιο πρόβλημα. Ωραία να το κάνουμε καθηγητή. Πάμε παρακάτω… Ποιος έχει σειρά; Ο δυσλεκτικός φιλόλογος(!!), ο ανάπηρος (δεν γράφω κουτσός από τακτ!!!) αθλητής, γνωρίζουν οι ίδιοι ότι δεν είναι προβληματικοί αλλά διαφορετικοί; Και αν το γνωρίζουν γιατί δεν βρίσκουν να κάνουν μια δουλειά που να τους ταιριάζει, αλλά προτιμούν να εξαργυρώνουν τον οίκτο μας (καμουφλαρισμένο σε θαυμασμό!) διαλέγοντας αυτό το επάγγελμα; Είπαμε, δύσκολος ο επαγγελματικός προσανατολισμός, αλλά όχι κι έτσι!
Παράθεση από: spaceoddity στις Ιανουάριος 22, 2007, 01:43:12 μμ όμως διακρίνω μια νότα παράπονου στην έξυπνη παραποίηση που έκανες... Καμία σχέση. Αυτό το στιχάκι κυκλοφορεί από μειλ σε μειλ εδώ και πολύ καιρό... Βρε μανία να ψάχνεις προσωπικές ιστορίες σε κάθε κουβέντα