*

Αποστολέας Θέμα: Καθηγητής + δυσλεξία  (Αναγνώστηκε 32404 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #28 στις: Ιανουάριος 23, 2007, 10:01:48 πμ »
Στις προηγούμενες γενιές από τις δικές μας που «όλα τα σφάζαν όλα τα μαχαιρώναν» αν κάποιος είχε για παράδειγμα αχρωματοψία μπορούσε να αισθάνεται στιγματισμένος όλη του τη ζωή αφού δεν μπορούσε π.χ. να γίνει μικροβιολόγος ή να διαπρέψει ως ζωγράφος. Τώρα κανένα πρόβλημα; Είσαι δυσλεκτικός; Να σε βοηθήσουμε να γίνεις φιλόλογος (και δως του ειδικές εξετάσεις). Είσαι 1000 χρονών; Νο προμπλεμ, μπορείς να γίνεις βρυκόλακας. Τι προσπαθούμε να αποδείξουμε; Ότι ένα παιδί με σύνδρομο Down αν εκπαιδευτεί κατάλληλα θα βοηθήσει περισσότερο σαν δάσκαλος τα παιδιά με το ίδιο πρόβλημα. Ωραία να το κάνουμε καθηγητή. Πάμε παρακάτω… Ποιος έχει σειρά;

Ο δυσλεκτικός φιλόλογος(!!), ο ανάπηρος (δεν γράφω κουτσός από τακτ!!!) αθλητής, γνωρίζουν οι ίδιοι ότι δεν είναι προβληματικοί αλλά διαφορετικοί; Και αν το γνωρίζουν γιατί δεν βρίσκουν να κάνουν μια δουλειά που να τους ταιριάζει, αλλά προτιμούν να εξαργυρώνουν τον οίκτο μας (καμουφλαρισμένο σε θαυμασμό!) διαλέγοντας αυτό το επάγγελμα; Είπαμε, δύσκολος ο επαγγελματικός προσανατολισμός, αλλά όχι κι έτσι!  :o

1.Αν το κράτος ή η επιστήμη τους θεωρούσε ανίκανους να διδάξουν,δε θα τους επιτρεπόταν να γίνουν καθηγητές.
2.Αν το πρόβλημα κάποιου είναι τόσο έντονο,(παραπάνω,κάποιοι συνάδελφοι "εκτός θέματος" μίλησαν για διαβαθμίσεις του προβλήματος,που παίζουν μεγάλο ρόλο),πίστεψέ με,δε θα ακολουθήσει τη φιλολογία,την στιγμή που ξέρει ότι δε θα μπορέσει να ανταπεξέλθει.Ακριβώς επειδή έχουν αυτό το πρόβλημα,είναι πολύ συνειδητοποιημένοι ως προς το τι μπορούν και τι δεν μπορούν να κάνουν.Αλί από άλλους "εκπαιδευτικούς" που δεν ξέρουν άλλα,βασικότερα(μίλησα παραπάνω ποιοι μπορεί να είναι αυτοί),παρόλα'αυτά,θεωρούν ότι τα ξέρουν και χαντακώνουν τα παιδιά του κόσμου!
3.Αν την εκπαίδευση θέλουμε να την επανδρώσουμε με "Σπαρτιάτικη" νοοτροπία,βγάλτε έξω όλους όσους πάσχουν από μεσογειακή αναιμία,σκλήρυνση,κινητικά ή άλλα προβλήματα.Κι αυτοί τον "οίκτο" μας ζητάνε,με αυτή τη λογική.Δεν κάνει κανείς χάρη σε κανένα.Εφόσον έχουν τα προσόντα και μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του επαγγέλματος,έχουν δικαίωμα να γίνουν ό,τι θέλουν.
4.Τα παιδιά που δηλώνουν ότι έχουν δυσλεξία το κάνουν όχι για να κερδίσουν τον οίκτο ή την συμπάθεια των καθηγητών τους,αλλά γιατί,αν δεν το κάνουν,όταν θα πάνε να δώσουν ένα διαγώνισμα,οι "ικανότατοι" καθηγητές τους απλά θα τους θεωρήσουν ξύλα απελέκητα!!!
5.Έχω δει εκπαιδευτικούς (φιλόλογους και μη),μη δυσλεκτικούς,να κάνουν ορθογραφικά και συντακτικά λάθη που βγάζουν μάτι?Αυτούς γιατί θα πρέπει να τους θεωρήσω πιο ικανούς να διδάξουν?

...οι υπόλοιποι πλην της spaceoddity γράφουν για να γράφουν...
Δεν έχω να γράψω κάτι άλλο για να γράψω... ::)
Για να καταλάβω το "ευγενικό" σου σχόλιο...κατά τη γνώμη σου,για να είναι κάποιος εντός θέματος και να γράφει πράγματα ουσίας,πρέπει να συμφωνεί μαζί σου... ???
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 23, 2007, 10:15:57 πμ από sophie »
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:58:31 »

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #29 στις: Ιανουάριος 23, 2007, 11:45:26 πμ »
Spaceoddity, πως έβγαλες το συμπέρασμα ότι μιλάω (και θα μιλήσω για μένα) για οικτο που θα χρησιμοποιηθεί εις βάρος των άλλων? Να κάνω μερικές ερώτησεις μήπως κι έτσι ξεκαθαρίσει λίγο το τοπίο από τις παρανοήσεις και παρεξηγήσεις.
Είναι θέμα οίκτου η πολιτεία και η κοινωνία π.χ  να έχει προβλέψει για τις ανάγκες των ανθρώπων με κινητικά προβλήματα (δεν με απασχολεί να το γράψω διαφορετικά)?. Πως μπορεί να κινηθεί εύκολα κανείς με το ειδικό του αμαξίδιο ή όπως αλλιώς θέλεις πες το, χωρίς να βασανίζεται στους δρόμους μιας πόλης και πολύ περισσότερο μιας επαρχιακής πόλης ή ενός χωριού?. Πως μπορεί να περάσει τα φανάρια ένας τυφλός χωρίς να εξαρτάται από κανέναν? Πόσο εύκολα έχει πρόσβαση στο σχολείο ένας μαθητής που κινείτε με καροτσάκι?  Μπορεί να πάει κανείς από τους ανθρώπους με τις ιδιαίτερες ή για να το θέσω αλλιώς με τις διαφορετικές ανάγκες από τους υπόλοιπους, εύκολα σε όλους τους χώρους ψυχαγωγίας (σινεμά, θέατρο κτλ)? Άσε λίγο στην άκρη τους δυσλεξικούς και σκέψου αυτά που ρωτάω.
Μήπως αυτό για το οποίο μιλάμε δεν είναι ο «οίκτος» αλλά ο πολιτισμός, δηλαδή η δυνατότητα μιας κοινωνίας να αναγνωρίζει τις ανάγκες όλων, χωρίς εξαίρεση, των πολιτών της και να φροντίζει να τους δίνει ίσες ευκαιρίες ζωής?
Τι σημαίνει για σένα ίσες ευκαιρίες ζωής? Αφήνω τους πάντες να κολυμπήσουν μόνοι τους στον ωκεανό χωρίς να ξέρουν κολύμπι κι όποιος αντέξει? Το θέμα επαφίεται στον καθένα ξεχωριστά ή μας αφορά όλους? Μήπως όλοι έχουμε τις ίδιες πιθανότητες να βιώσουμε το ίδιο δύσκολες καταστάσεις όπως ένα παιδί με σύνδρομο Down, δυσλεξία, αυτισμό, ή κινητικά προβλήματα που μπορεί να προκύψουν από ένα ατύχημα?
Αντιλαμβάνομαι πλήρως γιατί είσαι τόσο αυστηρή και επιμένεις στο θέμα οίκτου και της εκμετάλλευσης του. Συμβαίνει κι αυτό δηλαδή η εκμετάλλευση αλλά, και μόνη σου έθεσες το ερώτημα κάποια στιγμή «μαζί με τα ξερά αφήνουμε να καίγονται και τα χλωρά»?
Δεν μιλάω για τις ανάγκες μου, τα θέλω μου και κοπανιέμαι μόνη μου/ μόνος μου για να τις καλύψω?  Οk τις καλύπτω εγώ και μετά οι υπόλοιποι απαιτώ να κάνουν το ίδιο έτσι ακριβώς όπως εγώ?
Και θα σου μιλήσω ανοιχτά spaceoddity, όπως ανοιχτά μιλάς και συ. Ο καθένας μας μπορεί να έχει εξίσου δύσκολες εμπειρίες όπως αυτή η δικιά σου και να είναι εξίσου με σένα αξιέπαινος (το λιγότερο που μπορεί να πει κανείς) που τα έχει καταφέρει. Αυτό δεν σημαίνει ότι επειδή «εμείς» τα καταφέραμε πρέπει όλοι οι άλλοι να κριθούν σε σύγκριση με «εμάς» και με το αν πράττουν και λειτουργούν όπως «εμείς».
Το να απλώνεις το χέρι σου στον διπλανό σου να δίνεις βοήθεια δεν είναι θέμα οίκτου. Ακόμη και από καθαρά ωφελιμιστική σκοπιά να το δεις κάνεις και τη δική του ζωή κάνει πιο εύκολη. Το να δέχεσαι τη βοήθεια των άλλων για να σταθείς στα πόδια σου μόνος σου δεν είναι αναξιοπρέπεια, ή αδυναμία. Είναι ωριμότητα, αυτοεκτίμηση και αυτογνωσία.
Ναι ο κωφός, ο δυσλεξικός, ο κουτσός, ο μονόχειρας και ότι άλλο θέλεις φίλε lio το ξέρει ότι είναι διαφορετικός. Το θέμα δεν είναι να του τονίζεις τη διαφορετικότητα του αλλά, το πόσο του επιτρέπεις να ζει το ίδιο αξιοπρεπώς μαζί με σένα τον μη διαφορετικό.
Και με συγχωρείτε για το λογύδριο…..αλλά κι εγώ γράφω για να γράφω...είμαι αργόσχολη ;D
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος spaceoddity

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19 / Η-Μ & Τ.Υ. ΠΣΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #30 στις: Ιανουάριος 23, 2007, 12:11:02 μμ »
mat σωστά όλα αυτά που γράφεις. Αλλά υπενθυμίζω ότι το θέμα μας είναι "καθηγητής + δυσλεξία". Και στο θέμα αυτό η άποψή μου είναι "όχι δυσλεκτικός φιλόλογος στη Δευτεροβάθμια ή δάσκαλος στην Πρωτοβάθμια" (και για να το επεικτείνω, "όχι ανορθόγραφος φιλόλογος στη Δευτεροβάθμια ή δάσκαλος στην Πρωτοβάθμια" για να μη νομίσει κανείς ότι στιγματίζω τους δυσλεκτικούς: αλλα στιγματίζω βεβαίως τους ανορθόγραφους φιλόλογους και δασκάλους - τι ορθογραφία θα μάθει η κόρη μου από ανορθόγραφη δασκάλα; λέω λοιπόν ότι ΚΑΘΗΚΟΝ του φιλόλογου ειδικά είναι να ξεπεράσει την ανορθογραφία του, είτε αυτή οφείλεται σε δυσλεξία, είτε σε βαρεμάρα είτε σε οτιδήποτε άλλο). Τώρα, το να απλώνουμε χέρι βοήθειας, έχω πει σε άλλο post ότι ΝΑΙ με κάθε τρόπο να το κάνουμε (και να είσαι σίγουρη ότι το κάνω και εγώ σε όλες τις εκφανσεις της ζωής μου, όπως αντίστοιχα βοηθήθηκα από τους άλλους όταν ήμουν εγώ σε δύσκολη θέση). ΟΧΙ όμως να ενθαρρύνουμε τη "σημαιοποίηση" του προβλήματος.
Σαφώς και είναι εγκληματικό που δεν υπάρχουν προβλέψεις για τα ΑΜΕΑ σε δημόσιους χώρους (και ακόμα χειρότερα, όταν αυτές υπάρχουν βανδαλίζονται ή παραβιάζονται από τους "φυσιλογικούς").
ΟΧΙ και πάλι ΟΧΙ ο γονιός να θεωρεί εφόδιο επιτυχίας του δυσλεξικού παιδιού το χαρτί, που τον προστατεύει από το σκληρό κόσμο των μη-δυσλεξικών. ΝΑΙ να το πάρει, αλλά να του μάθει να το χρησιμοποιεί στην ΕΣΧΑΤΗ ανάγκη. Αν αυτό ακούγεται Σπαρτιάτικο, ε ας είναι, τι να πω... Τέλος, το γεγονός ότι εγώ τα κατάφερα οφείλεται αποκλειστικά και μόνο σε θέληση και πείσμα, και αυτό είναι κάτι ανεξάρτητο από αναπηρίες/διαταραχές/αναταραχές/προβλήματα, είναι κάτι που αφορά τη ζωή και την επιτυχία του κάθε ανθρώπου, "φυσιολογικού" και μη...
(άσχετο-σε ζηλεύω που είσαι αργόσχολη... εγώ δυστυχώς έχω πήξει, και τα posts μου δεν είναι παρά διαλείμματα στο πήξιμο... :( )
"εδώ δεν είναι να'μαι εγώ πάνω από σένα ή εσύ πάνω από μένα. Αλλά ο καθένας μας πάνω από τον εαυτό του."
                                                                Γ. Ρίτσος

Αποσυνδεδεμένος dys

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Φύλο: Άντρας
  • Θα μπορούσα να είχα λατρεύσει την εκπαίδευση!!!
    • Προφίλ
    • Μια σελίδα για τη δυσλεξία
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #31 στις: Ιανουάριος 23, 2007, 01:29:09 μμ »
Lio συγνώμη που θα το πω αλλά σου λείπει η γνώση για το .. "αντικείμενο"

μια κοντινή επικοινωνία με κάποιον συνάδελφο που να έχει κάνει επιμόρφωση στο πανεπιστήμιο Πατρών
θα βοηθούσε αρκετά στο να αποκτήσεις περισσότερη τεκμηρίωση.
Σνφμύωα με μαι έυρενα σοτ Πμανιπσητετο τυο Κμτρπιαιζ, δνε πεαιζι ρλόο με τι σριεά ενίαι τοθοπεμετενα τα γταμαμρά μσέα σε μάι λξηέ, αεκρί το πώτρο κια το ταελείτυο γάμρμα να ενιαί σητ στωσή θσέη. Τα υλοπιόπα μροπούν να ενίαι σε τχίυεας θιέεσς κια να μροπετίε να ςτι δαβαιάεστε χρωίς πλβημόρα...dys.gr

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:58:31 »

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #32 στις: Ιανουάριος 23, 2007, 01:42:37 μμ »
Spaceoddity, ευχαριστώ που με επαναφέρεις στην τάξη.
Νόμιζα ότι η ερώτηση ήταν ανοιχτού τύπου και όχι κλειστού τύπου. Και αφού πρέπει με το ζόρι να απαντήσει κανείς μονολεκτικά ή τουλάχιστόν επιλέγοντας μία από τις πολλαπλές απαντήσεις που δίνονται στο θέμα. Τοποθετούμαι ευθέως και ευθαρσώς.
Δεν με απασχολεί αν ο νηπιαγωγός, ο δάσκαλος ή ο καθηγητής που θα διδάξει το παιδί μου είναι δυσλεξικός.

Για να φτάσει να είναι νηπιαγωγός, δάσκαλος ή καθηγητής προφανώς θα έχει καταφέρει να υπερβεί τα εμπόδια που του θέτει μια διαδικασία καθόλου ευνοϊκή προς τους δυσλεξικούς ή τουλάχιστον εξίσου δύσκολη όσο και για τους υπολοίπους.
Με ενδιαφέρει όμως αυτός που θα πάει να διδάξει το παιδί μου να είναι όχι απλώς επαρκώς αλλά ΑΠΟΛΥΤΑ επαρκής ως προς τα Ψυχοπαιδαγωγικά ζητήματα.
Με ενδιαφέρει επίσης να τον έχουν περάσει από ψιλή κρησάρα που λένε, σε ότι αφορά την ψυχολογία και την προσωπικότητα του.
Να είναι ιατρικώς βεβαιωμένο με βούλες και χαρτιά ότι δεν είναι αλκοολικός, ψυχασθενής ή ψυχικά διαταραγμένος και διαστρεμμένος.
Να ελέγχεται από την πολιτεία και να αξιολογείτε κάθε τόσο ώστε να διασφαλίζετε ότι κάνει για αυτή τη δουλειά όχι γιατί είναι απλώς και μόνον επιστημονικά καταρτισμένος στο αντικείμενο. Κι αν δεν κάνει να τον διώχνουν.
Δεν με απασχολεί αν θα μάθει καλή ορθογραφία η κόρη μου ή ο γιος μου αλλά με απασχολεί οι άνθρωποι που υποτίθεται θα καλλιεργήσουν τις κοινωνικές του δεξιότητες δεν θα σπείρουν και δεν θα εδραιώσουν στη ψυχούλα του τον φόβο και τον πανικό. Δεν θα το κάνουν να τρέμει για αυτό που είναι και επειδή δεν είναι όπως οι άλλοι το θέλουν. Θέλω να μην το κάνουν δυστυχισμένο χωρίς πίστη στον ευατό του και θα του στερήσουν τη μεγαλύτερη χαρά και ικανότητα της ζωής του. Να μπορεί να μαθαίνει επί της ουσίας τον ευατό του και τη ζωή κι όχι επι των τύπων.. Να του μάθουν να επικοινωνεί (να ακούει και να ακούγεται) και να γίνεται κοινωνός σε κάθε τι που συμβαίνει γύρο του. Θέλω να μην του προσθέσουν τίποτα περισσότερο πάνω στις δικές μου ανεπάρκειες  και δυσλειτουργίες ως γονιός.
Με άλλα λόγια με νοιάζει πρώτα από όλα και πιο πολύ να μην βγει από το σχολείο ψυχικά διαταραγμένο ή να μην του προσθέσουν περισσότερη διαταραχή από αυτή που πιθανόν του έχω προξενήσει εγώ, αν δεν μπορούν να κάνουν τίποτα άλλο.
Και ξέρεις κάτι άλλο την έχω γραμμένη στα παλιά μου τα παπούτσια αυτή τη "σκληρή πραγματικότητα της αγοράς εργασίας". Λίγο με νοιάζει αν το παιδί μου θα γίνει στέλεχος σε πολυεθνική επειδή και μόνο θα ξέρει καλή ορθογραφία, μαθηματικά κι όλα τα υπόλοιπα. Ή λίγο με νοιάζει αν θα ασκεί επιστημονικά επαγγέλματα.
Ας βγάζει τα προς το ζην όπως θέλει και όπως μπορέσει. Αρκεί να είναι σε θέση να μπορεί να ΖΕΙ την κάθε μέρα  χωρίς γκρίνια και μιζέρια.
Για να σε προλάβω τώρα ξέρω τι θα μου πείς ότι είμαι, όχι εκτός θέματος αλλά,  εκτός πραγματικότητας…. Αλλά ξέρεις κάτι δεν με νοιάζει γιατί ζω μέσα στην πραγματικότητα και ξέρω πολύ καλά τι επιτρέπετε και τι όχι. Αν το να ακούω, να σκέφτομαι και να θέλω είναι μειονεξία ας το κρίνουν οι σωστά προγραμματισμένοι εγκέφαλοι αυτού του Κόσμου και ας πράξουν τα ανάλογα….
Ευτυχώς που οι κρατούντες την κοινωνία στα χέρια τους στην προκύρηξη του ΑΣΕΠ προβλέπουν το εξής:
"β) Με προφορική εξέταση.
Σε προφορική εξέταση υποβάλλονται υποψήφιοι που είναι τυφλοί, αμβλύωπες, κωφοί, βαρήκοοι, δυσλεξικοί, καθώς και υποψήφιοι με νευρολογικά και ορθοπεδικά προβλήματα ή άλλα προβλήματα που δεν τους επιτρέπουν να εκφράζονται γραπτώς"
Δυστυχώς όμως:
Δεν προβλέπουν τίποτα για όσους ανέφερα εγώ δηλαδή αλκοολικούς, ψυχασθενείς κτλ.
Αυτοί δεν διαθέτουν συνήθως ή δεν δείχνουν κανένα «χαρτί» προκειμένου να διοριστούν στο δημόσιο.
Άραγε γιατι δεν θέλουν τον οίκτο και τη συμπόνια κανενός? :-\
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος lio

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
  • Τι Λωζάνη τι Κοζάνη
    • Προφίλ
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #33 στις: Ιανουάριος 23, 2007, 01:54:23 μμ »
Για να καταλάβω το "ευγενικό" σου σχόλιο...κατά τη γνώμη σου,για να είναι κάποιος εντός θέματος και να γράφει πράγματα ουσίας,πρέπει να συμφωνεί μαζί σου... ???

Κάπου παραπονιόσουν ότι σου χρειάζεται μια γερή κόντρα για να ξεδώσεις. Βρήκαμε βλέπω την ευκαιρία και την αρπάξαμε απ’ τα μαλλιά (ωχ, σόρυ από την κόμη)

Αν δεν κάνω λάθος εγώ άνοιξα το θέμα αγαπητή. Αν θέλεις να μιλήσεις για την δυσλεξία ή τα δυσλεκτικά παιδιά ή την υποστήριξη προς αυτά της κοινωνίας και την δυνατότητα που τους δίνεται για επαγγελματική αποκατάσταση στο δημόσιο, ή για την ανικανότητα των «φυσιολογικών» καθηγητών ή τους τρόπους που επιλέγει το εκπαιδευτικό σύστημα τον πτυχιούχο και τον χρίζει καθηγητή, άνοιξε άλλο θέμα. 8)

«Ζήτω,ο Λεοναρτο ντα Βιτσι!»Ανονυμοσ

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #34 στις: Ιανουάριος 23, 2007, 02:04:07 μμ »
ΟΧΙ και πάλι ΟΧΙ ο γονιός να θεωρεί εφόδιο επιτυχίας του δυσλεξικού παιδιού το χαρτί, που τον προστατεύει από το σκληρό κόσμο των μη-δυσλεξικών. ΝΑΙ να το πάρει, αλλά να του μάθει να το χρησιμοποιεί στην ΕΣΧΑΤΗ ανάγκη. Αν αυτό ακούγεται Σπαρτιάτικο, ε ας είναι, τι να πω...

Δε νομίζω ότι η έκφρασή μου έχει καμία σχέση με αυτό που λες.Εγώ δε μίλησα για "Σπαρτιάτικη νοοτροπία" ούτε σε σχέση με χαρτιά,ούτε σε σχέση με "σημαίες".Δήλωσα ξεκάθαρα ότι "Σπαρτιάτικη νοοτροπία" είναι να πετάμε απ'έξω ανθρώπους που
...Εφόσον έχουν τα προσόντα και μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του επαγγέλματος,έχουν δικαίωμα να γίνουν ό,τι θέλουν.

Και,για σταθείτε ρε παιδιά,γιατί με τρελαίνει κάπως όλο αυτό! ::)
Ποια είμαι εγώ που θα κρίνω αν μπορεί ή δεν μπορεί ένας άνθρωπος να είναι εκπαιδευτικός?Τον είδα στην τάξη να δουλεύει και δε μου κάνει?Και με τι κριτήρια θα τον κρίνω,τι είμαι αυθεντία στο είδος?Υπάρχουν άλλοι που είναι αρμόδιοι γι'αυτή τη δουλειά.Αφού λοιπόν αυτοί οι άλλοι (που ξέρουν πολύ περισσότερα πράγματα από μένα!),τον κρίνουν ικανό,εμένα μου φτάνει και μου περισσεύει.
Και στο κάτω κάτω,πόσους δυσλεκτικούς φιλολόγους ξέρετε?Προσωπικά κανένα.Αυτό δείχνει ότι οι άνθρωποι ξέρουν τις δυνατότητές τους και δεν το επιλέγουν γιατί,πολύ απλά,δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις.Αλλά ακόμα κι αν ήξερα,δε θα κόλλαγα,έτσι άκριτα,χωρίς να έχω ιδέα για το μέγεθος του πρόβλήματός του ή για το πως κάνει τη δουλειά του,μία ταμπέλα "δυσλεκτικός=ανίκανος εκπαιδευτικός"!!!Εύκολα βγάζουμε συμπεράσματα όταν γενικεύουμε έτσι αυθαίρετα... :(
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #35 στις: Ιανουάριος 23, 2007, 02:18:18 μμ »
Κάπου παραπονιόσουν ότι σου χρειάζεται μια γερή κόντρα για να ξεδώσεις. Βρήκαμε βλέπω την ευκαιρία και την αρπάξαμε απ’ τα μαλλιά (ωχ, σόρυ από την κόμη)

Αν δεν κάνω λάθος εγώ άνοιξα το θέμα αγαπητή. Αν θέλεις να μιλήσεις για την δυσλεξία ή τα δυσλεκτικά παιδιά ή την υποστήριξη προς αυτά της κοινωνίας και την δυνατότητα που τους δίνεται για επαγγελματική αποκατάσταση στο δημόσιο, ή για την ανικανότητα των «φυσιολογικών» καθηγητών ή τους τρόπους που επιλέγει το εκπαιδευτικό σύστημα τον πτυχιούχο και τον χρίζει καθηγητή, άνοιξε άλλο θέμα. 8)

Προφανώς έχεις κάποιο προσωπικό πρόβλημα μαζί μου.Δεν ξέρω,φυσικά, το λόγο και ούτε και με απασχολεί.
Όταν θίγομαι συνηθίζω να απαντώ.Τώρα αν θέλεις ένα σχόλιο,χάριν αστεϊσμού,που έκανα να το "μεταφράσεις" σε χαρακτηριστικό μου γνώρισμα,πάλι δε με απασχολεί.
Αν θέλεις ένα θέμα που ανοίγεις εσύ να το συζητάς μόνο με ανθρώπους που συμφωνείς,κλείδωσέ το και επέτρεψε μόνο σε αυτούς τους ανθρώπους να σου απαντούν
Αν δεν μπορείς να καταλάβεις ότι η εκπαίδευση αυτών των παιδιών,έχει άμεση σχέση με το αν θα γίνουν μελλοντικά ικανοί δυσλεκτικοί εκπαιδευτικοί ή όχι,επίσης δεν μπορώ να στο εξηγήσω καλύτερα.
Αν δεν μπορείς,τέλος,μία αντιπαράθεση απόψεων να τη χειριστείς και την εξελίσσεις σε μία προσωπική αντιπαράθεση (δεν ξεκίνησα εγώ να γράψω ότι "γράφεις για να γράψεις"),προσωπικά αρνούμαι να σε ακολουθήσω,γιατί πολύ απλά,δε μου αρέσει να τσακώνομαι.Με την spaceoddity έχουμε έρθει σε κόντρα απόψεων στο παρελθόν,αλλά την σέβομαι απόλυτα γιατί ακριβώς διατηρήθηκε εκεί και δεν το προσωποποίησε,γεγονός που το εκτίμησα απόλυτα.Εσύ όμως το "γυρίζεις" αλλού το πράγμα και δεν μπορώ να σου αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας,φυσικά... :-X
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 23, 2007, 02:24:24 μμ από sophie »
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος lio

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
  • Τι Λωζάνη τι Κοζάνη
    • Προφίλ
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #36 στις: Ιανουάριος 23, 2007, 03:39:29 μμ »
όμως διακρίνω μια νότα παράπονου στην έξυπνη παραποίηση που έκανες...

Καμία σχέση. Αυτό το στιχάκι κυκλοφορεί από μειλ σε μειλ εδώ και πολύ καιρό... Βρε μανία να ψάχνεις προσωπικές ιστορίες σε κάθε κουβέντα ;D

βρε συ lio, δεν εννοούσα τους "αναγραμματισμούς": το e-mail αυτό το έχω λάβει πάμπολλες φορές... αναφερόμουν βέβαια στο "θα μπορούσα να είχα λατρέψει την εκπαίδευση", κατά παραποίηση του "λατρεύω την εκπαίδευση"-default του forum... understand? ;D

Οκ τοπιασα. Μήπως να προσθέταμε ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ; :)
«Ζήτω,ο Λεοναρτο ντα Βιτσι!»Ανονυμοσ

Αποσυνδεδεμένος lio

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
  • Τι Λωζάνη τι Κοζάνη
    • Προφίλ
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #37 στις: Ιανουάριος 23, 2007, 03:41:55 μμ »
...οι υπόλοιποι πλην της spaceoddity γράφουν για να γράφουν...
Δεν έχω να γράψω κάτι άλλο για να γράψω... ::)
Για να καταλάβω το "ευγενικό" σου σχόλιο...κατά τη γνώμη σου,για να είναι κάποιος εντός θέματος και να γράφει πράγματα ουσίας,πρέπει να συμφωνεί μαζί σου... ???

Νομίζω συνηθίζεται να την λένε σε όσους βγαίνουν απ’ το θέμα οι κ. διαχειριστές. Δίκιο έχεις βέβαια, εγώ δεν είμαι διαχειριστής, ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΣΚΟΠΕΥΩ ΝΑ ΓΙΝΩ.
«Ζήτω,ο Λεοναρτο ντα Βιτσι!»Ανονυμοσ

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #38 στις: Ιανουάριος 23, 2007, 03:43:14 μμ »
Και επειδή δε μου αρέσει να αφήνω μισά αυτά που λέω...
...Αν θέλεις να μιλήσεις για την δυσλεξία ή τα δυσλεκτικά παιδιά...
Απαντώ με δικά σου λόγια :
Με αφορμή συζήτηση που ξεκίνησε σε άλλο θέμα θα ήθελα να ρωτήσω τη γνώμη σας για τα εξής:
- έχετε προσωπικές εμπειρίες από δυσλεξία; Τι εμπειρίες έχετε από δυσλεκτικούς μαθητές;
Όλη η πρώτη σελίδα δε του θέματος είναι για δυσλεξία και δυσλεκτικούς μαθητές.

Επίσης :
...ή την υποστήριξη προς αυτά της κοινωνίας και την δυνατότητα που τους δίνεται για επαγγελματική αποκατάσταση στο δημόσιο
Βρες μου ένα σημείο που ανέφερα εγώ για δημόσιο... ???

Πώς λοιπόν εγώ και οι υπόλοιποι συνάδελφοι (εκτός της spaceoddity) βγήκαμε εκτός του θέματος σου? Ειλικρινά θα ήθελα να μου εξηγήσεις ώστε να μην επαναληφθεί και για να δεις ότι δεν συνηθίζω να κάνω κριτική-διαφωνώ με το "λέγοντα" αλλά με τα λεγόμενα.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος lio

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
  • Τι Λωζάνη τι Κοζάνη
    • Προφίλ
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #39 στις: Ιανουάριος 23, 2007, 03:46:16 μμ »
Με την spaceoddity έχουμε έρθει σε κόντρα απόψεων στο παρελθόν,αλλά την σέβομαι απόλυτα γιατί ακριβώς διατηρήθηκε εκεί και δεν το προσωποποίησε,γεγονός που το εκτίμησα απόλυτα.Εσύ όμως το "γυρίζεις" αλλού το πράγμα και δεν μπορώ να σου αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας,φυσικά... :-X

Εάν θεωρείς ότι σκόπιμα συμφωνώ με την spaceoddity και διαφωνώ μαζί σου να σε πληροφορήσω ότι κάνεις λάθος. Δεν υπάρχει ίχνος προσωπικής αντιπαράθεσης μαζί σου. Για την spaceoddity το έχω ήδη πει ότι «συμφωνούμε επικίνδυνα» και πίστεψέ με όσο σε ξέρω την ξέρω. Δεν κυκλοφορώ στο φόρουμ μαζεύοντας «ψήφους» και ήξερα από την αρχή ότι θα χάσω σε δημοτικότητα ανοίγοντας τέτοιο θέμα. ΙΣΩΣ παρατήρησες ότι τα ποστ μου είναι τα πιο (ή από τα πιο) μικρά. Το πώς κατάφερες να προσβληθείς τόσο θανάσιμα με εκπλήσσει. Ζητώ ταπεινά συγνώμη για τον «αστεϊσμό».
«Ζήτω,ο Λεοναρτο ντα Βιτσι!»Ανονυμοσ

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #40 στις: Ιανουάριος 23, 2007, 04:06:15 μμ »
Παραβλέπω τα περί δημοτικότητας και ψήφων (!) και περιμένω να απαντήσεις στο πού κάναμε λάθος και γράφαμε άσχετα πράγματα από αυτά που ζητούσες. ???
Τα υπόλοιπα σε pm,γιατί δεν αφορούν κανέναν άλλον. :P
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος mavoglou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 261
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τι σκέψεις θα μας θυμούνται οι μαθητές μας;
    • Προφίλ
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #41 στις: Ιανουάριος 23, 2007, 11:00:13 μμ »
Προτείνω επίσης όσοι γεννηθήκανε ψευδείς να μην γίνονται ρήτορες.

Όχι όχι, αρχαίε Δημοσθένη, δεν εννοούσα εσένα, προς Θεού, όλους τους άλλους εννοούσα!

 

Ο πολύς ιδρώτας δε σημαίνει ότι και το σπίτι που χτίστηκε είναι γερό.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159560
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 355
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 317
Σύνολο: 324

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.154 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.