*

Αποστολέας Θέμα: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση  (Αναγνώστηκε 15000 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος zoi83

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 189
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #28 στις: Μάρτιος 27, 2009, 12:20:15 πμ »
καλησπερα σε ολους! κι εγω πιστευω πως το ζητουμενο ειναι να συμμετεχουν ολα και γι αυτο το ελεγε αυτο στην παρενθεση. για να τονισει οτι πρεπει να κανεις μια δραστηριοτητα για να μπορουν να συμμετεχουν ολα. εγω εκανα δραστηριοτητα μη λεκτικη εφοσον καταλαβαινουν αλλα εχουν προβλημα στο λογο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:35:04 »

Αποσυνδεδεμένος βικυ23

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #29 στις: Μάρτιος 27, 2009, 12:13:10 μμ »
καλησπερα σε ολους! κι εγω πιστευω πως το ζητουμενο ειναι να συμμετεχουν ολα και γι αυτο το ελεγε αυτο στην παρενθεση. για να τονισει οτι πρεπει να κανεις μια δραστηριοτητα για να μπορουν να συμμετεχουν ολα. εγω εκανα δραστηριοτητα μη λεκτικη εφοσον καταλαβαινουν αλλα εχουν προβλημα στο λογο
πιστεύω ότι στόχος ήταν η επικοινωνία η οποία μπορεί να είναι και μη λεκτική, μην μπαίνετε σε καλούπια, οι ιδέες και οι προτάσεις είναι άπειρες κ κάλλιστα μπορεί όλοι οι τρόποι να είναι σωστοί ανάλογα με το πως παρουσιάζεις το καθετί , απλά το θέμα ήταν πως θα καταλάβουν κ θα επικοινωνήσουν τα αλβανόφωνα, η ένταξη τους στην ομάδα κλπ είναι δεδομένο πως πρέπει να γίνει.εγώ έκανα το πείραμα κ τα αλβανόφωνα μας έδειξαν τη χώρα τους στην υδρόγειο, έκαναν σύγκριση, είδαν που νυχτώνει πρώτα, και κωλοτούμπες να κάνουν τα μικρά εμένα μου αρκεί να μου δείξουν με όποιο τρόπο μπορούν ότι καταλαβαίνουν, συμμετέχουν, ενδιαφέρονται κ επικοινωνούν, παράλληλα τονώνεται η αυτοπεποίθηση τους κλπ κλπ
κ.α

++++φωνώ

Αποσυνδεδεμένος julie9

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 175
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #30 στις: Μάρτιος 27, 2009, 09:59:33 μμ »
 :)γεια σας, είμαι νεο μέλος και παρακολουθώ αρκετο καιρο αυτή την συζητηση.Είμαι αναπληρωτρια φετος και σε μια συζητηση με την σχολική μας σύμβουλο, η οποία γνωρίζει πολύ καλα τα θέματα του ασεπ, μας  είπε  σχετικα με την δραστηριότητα εναλλαγής μέρας - νύχτας οτι όλες οι δραστηριοτητες απο όλα σχεδόν τα γνωστικά αντικείμενα του ΔΕΠΠΣ είναι σωστες εκτος απο εκεινες που εχουν σχεδιαστεί με βάση την  Γλώσσα-προφορική επικοινωνια. Με αλλα λόγια  δεν ηταν στόχος η προφορική επικοινωνία και η παραγωγή λόγου.
Αντιθέτως οι φυσικές επιστήμες(πείραμα),η δραματοποίηση, τα εικαστικα θεωρούνται οι ενδεικνυόμενες δραστηριότητες για τα αλλοδαπα παιδια στα πλαισια της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, οπως αναφερθηκε και προηγουμένως απο τις συναδελφους.

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1638
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #31 στις: Μάρτιος 27, 2009, 10:22:45 μμ »
julie9 καλως ηλθες στο φορουμ ;)! Πολύ ενδιαφέροντα αυτα που μας λες, μακάρι αυτη να είναι η επίσημη γραμμή που θα έχουν οι διορθωτές ! Πάντως τα όσα σου ανέφερε η σύμβουλος μου ακούγονται πολυ λογικά!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:35:04 »

Αποσυνδεδεμένος mimi85

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 84
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #32 στις: Μάρτιος 28, 2009, 01:38:55 πμ »
Κατά τη γνώμη μου, δεν ειναι λαθος να παροτρυνεις ολα τα νηπια της ταξης να παραγουν λόγο μεχρι το σημειο που μπορει το καθένα είτε ως αφορμηση είτε σαν ξεχωριστη δραστηριοτητα. Τα αλβανόφωνα θα μπουν στη διαδικασία της ακρόασης των αλλών νηπίων και θα προσπάθησουν να εκφραστουν και τα ιδια... Και σίγουρα το θεμα είναι πως παρουσιαζεις το καθε τι... Ετσι νομίζω..

Αποσυνδεδεμένος sofaki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 372
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #33 στις: Μάρτιος 28, 2009, 03:37:36 μμ »
τι να πω κοριτσια ..θα δειξει....αλλους 2 μηνεις υπομονη,,εχω φοβερο αγχοσς,...μακαρι να ξεραμε μεποσο τισ εκατο θα ειναι οι διορισμοι και με ποσο για αναπληρωτρια..μακαρι

Αποσυνδεδεμένος julie9

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 175
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #34 στις: Μάρτιος 28, 2009, 06:20:56 μμ »
Συμφωνώ οτι ο τρόπος που γράφει κανείς και παρουσιαζει την δραστηριότητα, παιζει σημαντικό ρόλο για το διορθωτή. Ωστόσο επειδή η συγκεκριμένη σύμβουλος ειναι  πολυ μέσα στα πραγματα του ασεπ, πιστευω πως οτι αυτή ειναι η γραμμή διόρθωσης.

Αποσυνδεδεμένος zoi83

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 189
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #35 στις: Μάρτιος 28, 2009, 11:47:09 μμ »
καλησπερα! θα ηθελα να ρωτησω τη γνωμη σας για κατι! στη δραστηριοτητα με την εναλλαγη εγραψα την προσεγγιση που θα ακολουθησω και τη στηριξα οπως ηξερα επιστημονικα αλλα δεν την ανελυσα με λεπτομερια το τι κανει το καθε παιδι στο παιχνιδι ρολων που παιζουμε. λετε να μου την παρουν λαθος?

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1638
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #36 στις: Μάρτιος 29, 2009, 12:36:05 πμ »
καλησπερα! θα ηθελα να ρωτησω τη γνωμη σας για κατι! στη δραστηριοτητα με την εναλλαγη εγραψα την προσεγγιση που θα ακολουθησω και τη στηριξα οπως ηξερα επιστημονικα αλλα δεν την ανελυσα με λεπτομερια το τι κανει το καθε παιδι στο παιχνιδι ρολων που παιζουμε. λετε να μου την παρουν λαθος?
Κανείς μας δεν πρόλαβε να γράψει όοοολες τις λεπτομέρειες που θα ήθελε, δεν νομίζω αυτό να αποτελέσει προβλημα...

Αποσυνδεδεμένος θωμαις

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #37 στις: Μάρτιος 30, 2009, 02:24:39 μμ »
το ''επι χαρτου'' συμφωνα με τον ματσαγγουρα ειναι σχεδιο εργασιας με ιστογραμμα.οποιαδηποτε αλλη προσεγγιση ειναι αστοχη?

Αποσυνδεδεμένος Demetroula

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3088
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #38 στις: Μάρτιος 30, 2009, 03:47:27 μμ »
"Επί χάρτου" στη σχολή είχαμε μια εργασία στην πρακτική και γράφαμε μια υποθετική δραστηριότητα πλήρως ανεπτυγμένη. Αυτό εννοείται με το "δραστηριότητα επί χάρτου". Δραστηριότητα στα χαρτιά. Εξάλλου το λέει καθαρά στην εκφώνηση ότι ζητάει δραστηριότητα.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3693
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #39 στις: Μάρτιος 30, 2009, 04:13:10 μμ »
"Επί χάρτου" σημα'ινει να σχεδιάσετε μια δραστηριότητα. Τώρα τι μορφή θα έχει ο σχεδιασμός, αν θα είναι ιστόγραμμα ή σεχδιάγραμμα ή αν θα έχει βήματα.....Κατά τη γνώμη μου δεν είναι το κύριο σημείο που θα μετρήσει. Θα μετρήσει να μπορείτε να πείσετε τους εξεταστές ότι μπορείτε να σχεδιάσετε μια δραστηρι΄λοτητα. Ότι καταλαβαίνετε τι πρέπει να διδάξετε και μορείτε να "βγάλετε" κάποια βήματα-φάσεις αυτής της δραστηριότητας ώστε τα παιδιά να κατακτήσουν τους στόχους (άμεσους και έμμεσους ) που θέτετε!
Οι βαθμολογητές δεν είναι "μπαμπούλες", ούτε έχουν μπροστά τους ένα βιβλίο, π.χ. Ματσαγγούρα, και περιμένουν ότι θα γράψετε λέξη προς λέξη ό,τι λέει εκεί! Θέλουν να δουν πόσο "λειτουργεί" το μυαλό σας!!!!

Υ.Γ. Όταν έδωσα εγώ ΑΣΕΠ δεν είχα ακούσει ποτέ τα περισσότερα από τα ΣΟΣ βιβλία που έχουν κατάκαιρούς αναφερθεί ε΄δω μέσα!!!!!!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος efterpi2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #40 στις: Μάρτιος 30, 2009, 07:04:39 μμ »

γεια σασ ειμαι μια απο τιισ πολλεσ που εκανα προφορικη επικοινωνιασ στη δραστηριοτητα...εχω να πω στισ συναδελφουσ που εκανα το ιδιο να μην ακουν τι λενε δεξια και αριστερα και οτι εχω ακουσει τα τερατα απο σχολικουσ συμβουλουσ...δεν ξερω αν ειναι σωστο τετοιο καιρο που το αγχοσ μασ ειναι τεραστιο να απογοητευουμε ενα πολυ μεγαλο μεροσ των υποψηφιων..αν τελικα αυτο που ζητησαν ηταν το πειραμα του ραβανη απο καλουσ παπαγαλουσ  τοτε...οκ!πασο!

Αποσυνδεδεμένος βικυ23

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #41 στις: Μάρτιος 30, 2009, 07:28:12 μμ »

γεια σασ ειμαι μια απο τιισ πολλεσ που εκανα προφορικη επικοινωνιασ στη δραστηριοτητα...εχω να πω στισ συναδελφουσ που εκανα το ιδιο να μην ακουν τι λενε δεξια και αριστερα και οτι εχω ακουσει τα τερατα απο σχολικουσ συμβουλουσ...δεν ξερω αν ειναι σωστο τετοιο καιρο που το αγχοσ μασ ειναι τεραστιο να απογοητευουμε ενα πολυ μεγαλο μεροσ των υποψηφιων..αν τελικα αυτο που ζητησαν ηταν το πειραμα του ραβανη απο καλουσ παπαγαλουσ  τοτε...οκ!πασο!
[/quo

'Οσες και όσοι εγραψαν το πειραμα του ραβανη δεν σημαινει ότι ειναι αποκλειστικα παπαγαλοι. Κι εγώ το πείραμα εγραψα διότι δεν μπορούσα να σκεφτώ κατι αλλο εκεινη την στιγμή και μπραβο σε οσους εγραψαν κατι διαφορετικό. Δεν νομιζω κανενας μας να ειναι λαθος,  οτι δραστηριότητα και να εγραψε , αλλα αυτό που θα ξεχωρίσει θεωρώ πως ειναι ο τρόπος, το πως την εγραψε, πραγματα που εχουν ξαναειπωθεί. Ας περιμένουμε λοιπόν τα αποτελέσματα και ας μην απογοητευόμαστε  :-\

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162165
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 775
Σύνολο: 784

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.144 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.