0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυριο προτεινω Μεταθεση-Party . Αν στραβωσει το γυριζουμε σε μνημοσυνο.
Τι τραγελαφικά συμβαίνουν σε αυτή τη χώρα. Και, φυσικά, οι ιθύνοντες "διορθώνουν" ό,τι τους βολεύει. Είναι δυνατόν με ένα σεμινάριο να διορίζεσαι; Όπως αντίστοιχα στο δικό μας κλάδο, είναι δυνατόν οι ξενόγλωσσοι να διδάσκουν ιστορία γιατί δε συμπληρώνουν ωράριο; Ήμαρτον πια. Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι οι αριθμοί, δηλαδή; Ας μην υπάρχει κενό στο σχολείο και ας καλυφθεί όπως να ναι;
Παιδιά μη λέτε ότι θέλετε, οι περισσότεροι που δεν έχουν πτυχίο πληροφορικής δεν είναι θεολόγοι και γυμναστές. Είναι μαιθηματικοί, και δεδομένου του θεωρητικού υπόβαθρου που έχουν, με ένα μεταπτυχιακό στην πληροφοιρκή (και όχι σεμινάριο) ξέρουν πολύ περισσότερα από κάποιον που έχει τελειώσει ένα ΤΕΙ "πληροφορικής" της επαρχίας αμφιβόλου επιπέδουΠαράθεση από: LK στις Μαρτίου 30, 2010, 10:51:55 amΤι τραγελαφικά συμβαίνουν σε αυτή τη χώρα. Και, φυσικά, οι ιθύνοντες "διορθώνουν" ό,τι τους βολεύει. Είναι δυνατόν με ένα σεμινάριο να διορίζεσαι; Όπως αντίστοιχα στο δικό μας κλάδο, είναι δυνατόν οι ξενόγλωσσοι να διδάσκουν ιστορία γιατί δε συμπληρώνουν ωράριο; Ήμαρτον πια. Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι οι αριθμοί, δηλαδή; Ας μην υπάρχει κενό στο σχολείο και ας καλυφθεί όπως να ναι;
Παράθεση από: piaget στις Μαρτίου 30, 2010, 11:41:50 amΠαιδιά μη λέτε ότι θέλετε, οι περισσότεροι που δεν έχουν πτυχίο πληροφορικής δεν είναι θεολόγοι και γυμναστές. Είναι μαιθηματικοί, και δεδομένου του θεωρητικού υπόβαθρου που έχουν, με ένα μεταπτυχιακό στην πληροφοιρκή (και όχι σεμινάριο) ξέρουν πολύ περισσότερα από κάποιον που έχει τελειώσει ένα ΤΕΙ "πληροφορικής" της επαρχίας αμφιβόλου επιπέδουΠαράθεση από: LK στις Μαρτίου 30, 2010, 10:51:55 amΤι τραγελαφικά συμβαίνουν σε αυτή τη χώρα. Και, φυσικά, οι ιθύνοντες "διορθώνουν" ό,τι τους βολεύει. Είναι δυνατόν με ένα σεμινάριο να διορίζεσαι; Όπως αντίστοιχα στο δικό μας κλάδο, είναι δυνατόν οι ξενόγλωσσοι να διδάσκουν ιστορία γιατί δε συμπληρώνουν ωράριο; Ήμαρτον πια. Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι οι αριθμοί, δηλαδή; Ας μην υπάρχει κενό στο σχολείο και ας καλυφθεί όπως να ναι;συνάδελφε αυτοί που λες είναι οι λιγότεροι. οι πιο πολλοί είναι με τα σεμινάρια και είναι ό,τι ειδικότητα μπορείς να φανταστείς. τα δικά μου παραδείγματα που βρήκα είναι δάκάλες, θεολόγοι και γυμναστές.οι μαθηματικοί και οι φυσικοί, εξαρτάται η ηλικία τους. όταν έγιναν οι πρσλήψεις οι πιο πολλοί ήταν 40 άρηδες και βάλε. λόγω επετηρίδας ήταν στην αναμονή και βρήκαν τον τρόπο και διορίστηκαν στην πληροφορικοί. πήγαινε τώρα και μίλα για πληροφορική με έναν τώρα 50άρη και βάλε, φυσικό ή μαθηματικό.εξαιρέσεις είναι αυτοί που όντως ενδιαφέρθηκαν για την πληροφορική. γιατί εδώ που τα λέμε το κόμπλεξ των φυσικο-μαθηματικών το γνωρίζετε έτσι;η επιστήμη τους και κανένας άλλος. χώρια που ούτε επιστήμη δεν τη θεωρούν πια την πληροφορική.δηλ, νομίζω μένουν οι πιο νέοι, οι οποίοι επαναλαμβάνω νομίζω είναι πολλί λίγοι.ποιος βρήκε στο σχολείο του κάποιον μαθηματικό-φυσικό-χημικό ως πληροφορικό και είναι μικρότερος από 50 σχεδόν;
Μήπως πρέπει να ανοίξετε ένα διαφορετικό θέμα από αυτό των μεταθέσεων για να τα συζητήσετε αυτά;Εδώ μας τρώει η αγωνία για το αν θα γυρίσουμε από το νησί κοντά στα παιδιά μας και όχι όλα τα υπόλοιπα.