0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εχουμε χάσει κάθε επικοινωνιακό πόλεμο,γιατί απλούστατα δεν τον δώσαμε ποτέ.Οχι,συνάδελφοι,δεν αποτελούμε ενιαίο μέτωπο με όλους τους δ.υ.Δεν προσληφθήκαμε όλοι με τον ίδιο τρόπο.Προσωπικά αρνούμαι να χάσω έστω κι ένα ευρώ από τα λιγοστά που παίρνω πια,προκειμένου να βάλω πλάτη στους πελάτες του συστήματος και τις ισχυρές συντεχνίες που παραπονούνται ότι έχασαν 700 ευρώ,αλλά παίρνουν ακόμα τα διπλάσια από έναν εκπ/κό.Επίσης,εμείς απεργούμε και χάνουμε το μεροκάματο,ενώ π.χ.στην ΕΡΤ ή στους δήμους απεργούσαν και πληρώνονταν μέχρι που διατάχθηκε έρευνα.Τώρα θα αρχίσουν πάλι στις ΔΕΚΟ τις αντιδράσεις για να μην πωληθούν,λένε,τα δημόσια αγαθά.Ποιά δημόσια αγαθά εννοούν;Τις υπέρογκες υπερωρίες,τα μεταφορικά κτλ.;Οι εργαζόμενοι στη ΔΕΗ απολαμβάνουν χαμηλότερες τιμές ρεύματος,στους υπόλοιπους όμως οι τιμές αυξήθηκαν πάλι.Οπως και να'ναι,συμφωνεί κανείς ή διαφωνεί με τα παραπάνω,τίθεται πλέον θέμα επιβίωσης.Αν δεν πέσουν οι μισθοί και των άλλων (και όχι μόνο των ταλαίπωρων εκπ/κών,νοσηλευτών και λοιπών κορόιδων),τότε και οι τιμές π.χ. των ενοικίων δεν πρόκειται να πέσουν.
Παράθεση από: Green στις Ιανουαρίου 30, 2012, 01:32:19 pmΦοβάμαι Λώρα ότι οι εκπαιδευτικοί "εξαγόρασαν" την ανοχή τους σε μέτριους μισθούς (συγγνώμη, δεν θεωρώ ότι 1300 και 1400 ευρώ ήταν λίγα λεφτά για το 2008) με την ανοχή του Υπουργείου στα παράνομα ιδιαίτερα τους. Δεν υπήρχαν συνάδελφοι που έβγαζαν σχεδόν έναν δεύτερο μισθό από ιδιαίτερα; Δεν υπήρχε ένα σημαντικότατο ποσοστό που έβγαζε 300-600 ευρώ παραπάνω το μήνα με τον ίδιο τρόπο, και μάλιστα αφορολόγητα; Αν είχε εφαρμοστεί ο νόμος περί φοροδιαφυγής και παράνομης οικονομικής δραστηριότητας δημοσίου υπαλλήλου θα είχαν αδειάσει τα σχολεία...Σ'αυτό δεν έχεις άδικο...αλλά εκπαιδευτικοί δεν είναι μόνο οι φιλόλογοι, φυσικομαθηματικοί και ξενόγλωσσοι που μπορούν να κάνουν ιδιαίτερα...είναι και τόσες άλλες ειδικότητες όπως κι η δική σου που δεν κάνουν ιδιαίτερα...Επίσης δεν ήταν όλοι έτσι...μια μερίδα ήταν μόνο αυτή που εκμεταλλευόταν την θέση τους για να βγάζουν φράγκα...Ο πατέρας μου δούλεψε 35 χρόνια στην εκπαίδευση 9φυσικός)...τα μόνα έξτρα λεφτά που έβγαλε ήταν όταν ανέλαβε υπεύθυνος της ενισχυτικής στο σχολείο του...υπεύθυνος,όχι διδάσκων...τις ώρες διδασκαλίας τις άφηνε στους ωρομίσθιους...Αυτός ο άνθρωπος που και τα 5 χρόνια που σπούδαζε (5 ήταν τότε το φυσιογωστικό) δούλευε για να ανταπεξέλθει στις σπουδές οικονομικά....δεν είδε ποτέ ούτε τα μισά του κάθε αγράμματου βυσματία των ΔΕΚΟ....και όταν λέω "αγράμματου" ξέρω πολύ καλά τι λέω...έχω δουλέψει με σύμβαση στο πρώην 131 (νυν 11888) του ΟΤΕ...και ο πιο έξυπνος δεν ήξερε ούτε καν αγγλικά ενώ ήταν απαραίτητο προσόν στην εξυπηρέτηση πελατών...Και πολλοί άλλοι σαν τον πατέρα μου πέρασαν μια ζωή και περνούν κι άλλοι τώρα σε πλήρη αδικία των κόπων τους...Ας μην το παραβλέπουμε αυτό....παρόλο που το πρόβλημα δεν προήλθε από τους μισθωτούς του 3χιλιαρου, παρόλο που κι αυτοί θύματα αποδείχτηκαν του συστήματος και παρόλο που οι καρχαρίες είναι άλλοι και το ξέρουμε αυτό....όλα αυτά που έγιναν δεν βοηθούν σε καμία κοινωνική σύμπνοια αυτή την στιγμή....
Φοβάμαι Λώρα ότι οι εκπαιδευτικοί "εξαγόρασαν" την ανοχή τους σε μέτριους μισθούς (συγγνώμη, δεν θεωρώ ότι 1300 και 1400 ευρώ ήταν λίγα λεφτά για το 2008) με την ανοχή του Υπουργείου στα παράνομα ιδιαίτερα τους. Δεν υπήρχαν συνάδελφοι που έβγαζαν σχεδόν έναν δεύτερο μισθό από ιδιαίτερα; Δεν υπήρχε ένα σημαντικότατο ποσοστό που έβγαζε 300-600 ευρώ παραπάνω το μήνα με τον ίδιο τρόπο, και μάλιστα αφορολόγητα; Αν είχε εφαρμοστεί ο νόμος περί φοροδιαφυγής και παράνομης οικονομικής δραστηριότητας δημοσίου υπαλλήλου θα είχαν αδειάσει τα σχολεία...
Πότε απαιτήσαμε με ισχυρό τρόπο την κατάργηση των πανελληνίων,που καταστρέφουν την κριτική ικανότητα,παράγουν αμόρφωτο και φθηνό εργατικό δυναμικό και οδηγούν την κοινωνία σε χάλια όπως τα σημερινά,καθώς ο καθένας κοιτάει την πάρτη του;
Παράθεση από: rublev στις Ιανουαρίου 30, 2012, 02:46:01 pmΠότε απαιτήσαμε με ισχυρό τρόπο την κατάργηση των πανελληνίων,που καταστρέφουν την κριτική ικανότητα,παράγουν αμόρφωτο και φθηνό εργατικό δυναμικό και οδηγούν την κοινωνία σε χάλια όπως τα σημερινά,καθώς ο καθένας κοιτάει την πάρτη του;μάλιστα. να καταργήσουμε τις πανελλήνιες εξετάσεις είπε ο rublev.Το μόνο αξιοκρατικό πράγμα που υπάρχει στην ελλάδα, θέλουμε να το καταργήσουμε!και πως θα μπαίνουμε στα πανεπιστήμια;με συνέντευξη;
Παράθεση από: baarli στις Ιανουαρίου 30, 2012, 02:50:18 pmΠαράθεση από: rublev στις Ιανουαρίου 30, 2012, 02:46:01 pmΠότε απαιτήσαμε με ισχυρό τρόπο την κατάργηση των πανελληνίων,που καταστρέφουν την κριτική ικανότητα,παράγουν αμόρφωτο και φθηνό εργατικό δυναμικό και οδηγούν την κοινωνία σε χάλια όπως τα σημερινά,καθώς ο καθένας κοιτάει την πάρτη του;μάλιστα. να καταργήσουμε τις πανελλήνιες εξετάσεις είπε ο rublev.Το μόνο αξιοκρατικό πράγμα που υπάρχει στην ελλάδα, θέλουμε να το καταργήσουμε!και πως θα μπαίνουμε στα πανεπιστήμια;με συνέντευξη;με τα λεφτά του μπαμπα; ε; πως;Aυτό κατάλαβες ότι είπε.....;;; Να καταργήσουμε την αξιοκρατία στην εισαγωγή στα Πανεπιστήμια...;; Jesus Christ Super Star!!
Παράθεση από: rublev στις Ιανουαρίου 30, 2012, 02:46:01 pmΠότε απαιτήσαμε με ισχυρό τρόπο την κατάργηση των πανελληνίων,που καταστρέφουν την κριτική ικανότητα,παράγουν αμόρφωτο και φθηνό εργατικό δυναμικό και οδηγούν την κοινωνία σε χάλια όπως τα σημερινά,καθώς ο καθένας κοιτάει την πάρτη του;μάλιστα. να καταργήσουμε τις πανελλήνιες εξετάσεις είπε ο rublev.Το μόνο αξιοκρατικό πράγμα που υπάρχει στην ελλάδα, θέλουμε να το καταργήσουμε!και πως θα μπαίνουμε στα πανεπιστήμια;με συνέντευξη;με τα λεφτά του μπαμπα; ε; πως;
Παράθεση από: ΛΩΡΑ στις Ιανουαρίου 30, 2012, 02:52:14 pmΠαράθεση από: baarli στις Ιανουαρίου 30, 2012, 02:50:18 pmΠαράθεση από: rublev στις Ιανουαρίου 30, 2012, 02:46:01 pmΠότε απαιτήσαμε με ισχυρό τρόπο την κατάργηση των πανελληνίων,που καταστρέφουν την κριτική ικανότητα,παράγουν αμόρφωτο και φθηνό εργατικό δυναμικό και οδηγούν την κοινωνία σε χάλια όπως τα σημερινά,καθώς ο καθένας κοιτάει την πάρτη του;μάλιστα. να καταργήσουμε τις πανελλήνιες εξετάσεις είπε ο rublev.Το μόνο αξιοκρατικό πράγμα που υπάρχει στην ελλάδα, θέλουμε να το καταργήσουμε!και πως θα μπαίνουμε στα πανεπιστήμια;με συνέντευξη;Aυτό κατάλαβες ότι είπε.....;;; Να καταργήσουμε την αξιοκρατία στην εισαγωγή στα Πανεπιστήμια...;; Jesus Christ Super Star!! γιατί εσύ τι κατάλαβες;"κατάργηση των πανελληνίων" το είπε ξεκάθαρα.μήπως μιλάμε άλλη γλώσσα και δεν το ξέρω;
Παράθεση από: baarli στις Ιανουαρίου 30, 2012, 02:50:18 pmΠαράθεση από: rublev στις Ιανουαρίου 30, 2012, 02:46:01 pmΠότε απαιτήσαμε με ισχυρό τρόπο την κατάργηση των πανελληνίων,που καταστρέφουν την κριτική ικανότητα,παράγουν αμόρφωτο και φθηνό εργατικό δυναμικό και οδηγούν την κοινωνία σε χάλια όπως τα σημερινά,καθώς ο καθένας κοιτάει την πάρτη του;μάλιστα. να καταργήσουμε τις πανελλήνιες εξετάσεις είπε ο rublev.Το μόνο αξιοκρατικό πράγμα που υπάρχει στην ελλάδα, θέλουμε να το καταργήσουμε!και πως θα μπαίνουμε στα πανεπιστήμια;με συνέντευξη;Aυτό κατάλαβες ότι είπε.....;;; Να καταργήσουμε την αξιοκρατία στην εισαγωγή στα Πανεπιστήμια...;; Jesus Christ Super Star!!
...η αντικειμενική και αξιοκρατική εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο δεν συνδέεται απαραίτητα με εξετάσεις τύπου Πανελληνίων...ουτε η δομή των σχολείων είναι όπως των δικών μας...
Επειδή η πολιτεία δεν μπορεί να ελέγξει τους πανεπιστημιακούς και το χάλι που επικρατεί αυτή τη στιγμή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση,καταστρέφει τη δευτεροβάθμια.Τί δουλειά έχει το Λύκειο με την εισαγωγή στην τριτοβάθμια;
Όσο εμείς μιλάμε η ακατανόμαστη συνεχίζει το έργο της....Να δούμε πόσες οργανικές θα χαθούν και πάλι?http://www.pde.gr/index.php?page=3978
Επειδή η πολιτεία δεν μπορεί να ελέγξει τους πανεπιστημιακούς και το χάλι που επικρατεί αυτή τη στιγμή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση,καταστρέφει τη δευτεροβάθμια.Τί δουλειά έχει το Λύκειο με την εισαγωγή στην τριτοβάθμια;Για να περάσει το παιδί από την Αθμια στο Γυμνάσιο δίνει εξετάσεις;Είναι καθήκον του κράτους να διασφαλίσει αδιάβλητες εξετάσεις είτε μέσα στη σχολή (όχι στο τμήμα) είτε μετά από ένα προπαρασκευαστικό έτος,δεν με ενδιαφέρει το πώς.Αυτό θα μπορούσαμε ως εκπ/κοί να το συζητήσουμε συμμετέχοντας κι εμείς δυναμικά στον εθνικό διάλογο για την παιδεία και όχι να έχουμε μετατραπεί σε εξεταστικό κέντρο.Η υπέρτατη ξεφτίλα συνάδελφοι δεν ήταν το "ενιαίο"φτωχολόγιο.Η υπέρτατη ξεφτίλα ήταν πέρυσι,όταν τα ξένα ινστιτούτα δεν δέχονταν τους βαθμούς του εθνικού απολυτηρίου για την εισαγωγή φοιτητών σε πανεπιστήμια του εξωτερικού και ήθελαν μόνο τους βαθμούς των πανελληνίων.Τότε όμως κανείς μας δεν αντέδρασε.Περιμένουμε τώρα να συμμεριστεί η κοινωνία την απόγνωσή μας;Αφού έχουμε απαξιωθεί στα μάτια της ως "τεμπέληδες",φοροφυγάδες κτλ.
Παράθεση από: irenead στις Ιανουαρίου 30, 2012, 03:06:36 pmΌσο εμείς μιλάμε η ακατανόμαστη συνεχίζει το έργο της....Να δούμε πόσες οργανικές θα χαθούν και πάλι?http://www.pde.gr/index.php?page=3978Ε, λέει και για ιδρύσεις σχολείων...