0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: baarli στις Ιανουαρίου 12, 2012, 12:05:54 amΠαράθεση από: apri στις Ιανουαρίου 12, 2012, 12:01:01 amΠαράθεση από: baarli στις Ιανουαρίου 11, 2012, 10:55:27 pmΓια να θέσω ένα παράδειγμα στον τομέα μας,: Γιατί ένας εκπαιδευτικός φυσικός που έχει διδακτορικό στην κβαντομηχανική και διδάσκει σε γυμνάσιο θα πρέπει να πληρώνεται περισσότερο από έναν απλό εκπαιδευτικό φυσικό, την στιγμή που η κβαντομηχανική δεν διδάσκεται στα γυμνάσια;Γιατί για να φτάσει να κάνει διδακτορικό στην κβαντομηχανική, έχει εμβαθύνει και έχει διευρύνει τις γνώσεις του στη φυσική γενικότερα κι αυτό του δίνει τη δυνατότητα να προσεγγίζει τα φυσικά φαινόμενα με άλλο μάτι και με άλλες γνώσεις. Μάλλον, όμως είναι αρμοδιότεροι οι φυσικοί, για να σου απαντήσουν στο θέμα αυτό. Μιλάμε για το γυμνάσιο συνάδελφε, αλλά αν θέλεις να τραβήξουμε ακόμα περισσότερο το παράδειγμα, πάμε και στο δημοτικό.Για τις απαιτήσεις του γυμνασίου αρκούν γνωστικά και οι γνώσεις του Λυκείου. Άρα, σύμφωνα με την άποψη σου, θα έπρεπε να πληρώνεται σαν ΔΕ. Για τους εκπαιδευτικούς που κάνουν γραμματειακή υποστήριξη δεν το συζητώ. ΥΕ αρκεί... Η apri ήταν σαφής στην αιτιολόγηση...
Παράθεση από: apri στις Ιανουαρίου 12, 2012, 12:01:01 amΠαράθεση από: baarli στις Ιανουαρίου 11, 2012, 10:55:27 pmΓια να θέσω ένα παράδειγμα στον τομέα μας,: Γιατί ένας εκπαιδευτικός φυσικός που έχει διδακτορικό στην κβαντομηχανική και διδάσκει σε γυμνάσιο θα πρέπει να πληρώνεται περισσότερο από έναν απλό εκπαιδευτικό φυσικό, την στιγμή που η κβαντομηχανική δεν διδάσκεται στα γυμνάσια;Γιατί για να φτάσει να κάνει διδακτορικό στην κβαντομηχανική, έχει εμβαθύνει και έχει διευρύνει τις γνώσεις του στη φυσική γενικότερα κι αυτό του δίνει τη δυνατότητα να προσεγγίζει τα φυσικά φαινόμενα με άλλο μάτι και με άλλες γνώσεις. Μάλλον, όμως είναι αρμοδιότεροι οι φυσικοί, για να σου απαντήσουν στο θέμα αυτό. Μιλάμε για το γυμνάσιο συνάδελφε, αλλά αν θέλεις να τραβήξουμε ακόμα περισσότερο το παράδειγμα, πάμε και στο δημοτικό.
Παράθεση από: baarli στις Ιανουαρίου 11, 2012, 10:55:27 pmΓια να θέσω ένα παράδειγμα στον τομέα μας,: Γιατί ένας εκπαιδευτικός φυσικός που έχει διδακτορικό στην κβαντομηχανική και διδάσκει σε γυμνάσιο θα πρέπει να πληρώνεται περισσότερο από έναν απλό εκπαιδευτικό φυσικό, την στιγμή που η κβαντομηχανική δεν διδάσκεται στα γυμνάσια;Γιατί για να φτάσει να κάνει διδακτορικό στην κβαντομηχανική, έχει εμβαθύνει και έχει διευρύνει τις γνώσεις του στη φυσική γενικότερα κι αυτό του δίνει τη δυνατότητα να προσεγγίζει τα φυσικά φαινόμενα με άλλο μάτι και με άλλες γνώσεις. Μάλλον, όμως είναι αρμοδιότεροι οι φυσικοί, για να σου απαντήσουν στο θέμα αυτό.
Για να θέσω ένα παράδειγμα στον τομέα μας,: Γιατί ένας εκπαιδευτικός φυσικός που έχει διδακτορικό στην κβαντομηχανική και διδάσκει σε γυμνάσιο θα πρέπει να πληρώνεται περισσότερο από έναν απλό εκπαιδευτικό φυσικό, την στιγμή που η κβαντομηχανική δεν διδάσκεται στα γυμνάσια;
Και στην τελική, σιγά το μισθολογικό όφελος που παρέχει πλέον ένα μεταπτυχιακό για να συζητάμε τόσο εκτενώς αν καταβάλλεται δικαίως ή αδίκως.
Ένα μισό βήμα έγινε με το πολυνομοσχέδιο. κατά τη γνώμη μου δεν θα πρέπει η Πολιτεία να είναι φειδωλή απέναντι στο μέλλον. Γιατί το μέλλον είναι η γνώση και θα παρότρυνα όσους διαμαρτύρονται επαναλαμβάνοντας τις γνωστές γκρίνιες, να προσπαθήσουν περισσότερο. Τα χρήματα και οι γνωριμίες παίζουν ρόλο σε μια μικρή ελίτ, η πλειοψηφία έχει σπουδάσει με προσωπικό κόστος, με ταυτόχρονη εργασία, με μεταπτυχιακά δάνεια, με αριστείες, κλπ.
Ε-ΜΚ2 με 1 παιδίΜισθός Ιανουαρίου 892
Σύμφωνα με την σημερινή εγκύκλιο για την βαθμολογική εξέλιξη για τους συναδέλφους που έχουν δύο μεταπτυχιακά τι τελικά ισχύει; Συγκεκριμένα στην δικιά μου διεύθυνση με κατέταξαν στον βαθμό Ε (βασικός βαθμού). Επιπλέον γράφει: πλεονάζων χρόνος (1 έτος 4 μήνες 21 ημέρες). Αναγνώρισαν το ένα μεταπτυχιακό.Με το δεύτερο που έχω μπορώ να κερδίσω κάτι και τι; Χρειάζεται να κάνω κάποια αίτηση στην ΔΔΕ που ανήκω;Ευχαριστώ !
... Για να θέσω ένα παράδειγμα στον τομέα μας,: Γιατί ένας εκπαιδευτικός φυσικός που έχει διδακτορικό στην κβαντομηχανική και διδάσκει σε γυμνάσιο θα πρέπει να πληρώνεται περισσότερο από έναν απλό εκπαιδευτικό φυσικό, την στιγμή που η κβαντομηχανική δεν διδάσκεται στα γυμνάσια;
Ο Αίσωπος τα έλεγε πολύ ωραία.. η αλεπού ό,τι δεν πιάνει, τα κάνει κρεμαστάρια!
Όταν λέμε, ελάτε να διαγωνιστείτε στα ίσια όπως στις πανελλήνιες, στο στενό γνωστικό αντικείμενο των μεταπτυχιακών σπουδών σας, απέναντι σε όσους δεν έχουν μεταπτυχιακούς τίτλους, τότε όλοι αυτοί οι άριστοι, όλοι αυτοί οι εργατικοί, σφυρίζουν αδιάφορα και κάνουν πως δεν ακούνε...
Για τις απαιτήσεις του γυμνασίου, δεν αρκούν γνωστικά οι γνώσεις Λυκείου, εκεί έχει πραγματικά νόημα το επιχείρημα της apri ότι κάποιος του πανεπιστημιου μπορεί να εμβαθύνει και να εξηγήσει καλύτερα. Στο δικό μου όμως παράδειγμα, και ειδικά αν πάμε και στο δημοτικό, εκεί μάλλον ισχύουν αυτά που λέω εγώ.Ειδικά μάλιστα για το διδακτορικό, αυτό δεν προσφέρει διεύρυνση των γνώσεων, παρά μόνο εμβάθυνση σε ένα συγκεκριμένο και συνήθως στενό τομέα του γνωστικού αντικειμένου.Αν λοιπόν ένας έχει βουτήξει σε άλλον βυθό και έχει πιάσει πάτο, γιατί πρέπει να πληρώνεται παραπάνω; Την στιγμή που ούτε βαθιά είναι τα νερά που χρειάζεται για να βουτήξει, ούτε πάτο θέλουμε να πιάσει , ούτε αν βουτήξει τελικά και πιάσει και πάτο θα βρίσκονται εκεί τα ίδια ψάρια με αυτά που βρίσκονται στο βυθό που ξέρει να βουτάει;