*

Αποστολέας Θέμα: Ενιαίο Μισθολόγιο  (Αναγνώστηκε 1003222 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος baarli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 326
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3850 στις: Ιανουαρίου 12, 2012, 12:42:44 am »
Για να θέσω ένα παράδειγμα στον τομέα μας,: Γιατί ένας εκπαιδευτικός φυσικός που έχει διδακτορικό στην κβαντομηχανική και διδάσκει σε γυμνάσιο θα πρέπει να πληρώνεται περισσότερο από έναν απλό εκπαιδευτικό φυσικό, την στιγμή που η κβαντομηχανική δεν διδάσκεται στα γυμνάσια;

Γιατί για να φτάσει να κάνει διδακτορικό στην κβαντομηχανική, έχει εμβαθύνει και έχει διευρύνει τις γνώσεις του στη φυσική γενικότερα κι αυτό του δίνει τη δυνατότητα να προσεγγίζει τα φυσικά φαινόμενα με άλλο μάτι και με άλλες γνώσεις.
Μάλλον, όμως είναι αρμοδιότεροι οι φυσικοί, για να σου απαντήσουν στο θέμα αυτό. ::)

Μιλάμε για το γυμνάσιο συνάδελφε, αλλά αν θέλεις να τραβήξουμε ακόμα περισσότερο το παράδειγμα, πάμε και στο δημοτικό.

Για τις απαιτήσεις του γυμνασίου αρκούν γνωστικά και οι γνώσεις του Λυκείου. Άρα, σύμφωνα με την άποψη σου, θα έπρεπε να πληρώνεται σαν ΔΕ. Για τους εκπαιδευτικούς που κάνουν γραμματειακή υποστήριξη δεν το συζητώ. ΥΕ αρκεί...  ;D ;D
Η apri ήταν σαφής στην αιτιολόγηση...

Για τις απαιτήσεις του γυμνασίου, δεν αρκούν γνωστικά οι γνώσεις Λυκείου, εκεί έχει πραγματικά νόημα το επιχείρημα της apri ότι κάποιος του πανεπιστημιου μπορεί να εμβαθύνει και να εξηγήσει καλύτερα. Στο δικό μου όμως παράδειγμα, και ειδικά αν πάμε και στο δημοτικό, εκεί μάλλον ισχύουν αυτά που λέω εγώ.

Ειδικά μάλιστα για το διδακτορικό, αυτό δεν προσφέρει διεύρυνση των γνώσεων, παρά μόνο εμβάθυνση σε ένα συγκεκριμένο και συνήθως στενό τομέα του γνωστικού αντικειμένου.

Αν λοιπόν ένας έχει βουτήξει σε άλλον βυθό και έχει πιάσει πάτο, γιατί πρέπει να πληρώνεται παραπάνω; Την στιγμή που ούτε βαθιά είναι τα νερά που χρειάζεται για να βουτήξει, ούτε πάτο θέλουμε να πιάσει , ούτε αν βουτήξει τελικά και πιάσει και πάτο θα βρίσκονται εκεί τα ίδια ψάρια με αυτά που βρίσκονται στο βυθό που ξέρει να βουτάει;

Και στην τελική, σιγά το μισθολογικό όφελος που παρέχει πλέον ένα μεταπτυχιακό για να συζητάμε τόσο εκτενώς αν καταβάλλεται δικαίως ή αδίκως.

σωστό. Αρκετά το συζητήσαμε νομίζω.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 12, 2012, 12:49:29 am από baarli »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:06:47 »

Αποσυνδεδεμένος 8an

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3851 στις: Ιανουαρίου 12, 2012, 10:18:19 am »
Θα ήθελα να παραπέμψω του 'δυσπιστους' φίλους σε δύο γνωστά και διάσημα papers των Lucas και P. Romer σχετικά με το ρόλο του human capital και της συσσώρευσης γνώσης στην αναπτυξιακή διαδικασία. Στις ΗΠΑ για παράδειγμα τα τελευταία 40 τουλάχιστον έτη, το 100% της ανάπτυξης οφείλεται στην γνώση και την τεχνολογία. Είναι χρήσιμο να ξεφύγουμε από μεμψιμοιρίες, ιδεοληψίες ή να μεταφέρουμε στο χώρο της επιστήμης τα γνωστά -αλλά ως εξαίρεση γνωστά- φαινόμενα πλαστογράφησης της επιστημονικής καθομολόγησης.  Ο κανόνας - ο επιστημονικός κανόνας - είναι ότι η γνώση οδηγεί στην ανάπτυξη μέσω της αύξησης της παραγωγικότητας. Και όχι μόνο αυτό. Αλλά και σύμφωνα με τον Lucas υπάρχουν και θετικές εξωτερικότητες γιατί όσο απολαμβάνουν χαμηλότερης γνώσης εποφελούνται από την επαφή τους με τους πιο εξειδικευμένους και ανέξοδα αυξάνουν το δικό τους επίπεδο γνώσεων. Επομένως το κοινωνικό optimum θα επέβαλε όχι μόνο το μεγαλύτερο επίπεδο αμοιβών για τους έχοντες περισσότερη γνώση αλλά κανονικά θα έπρεπε να αμοιβόνται ακόμα περισσότερο εις βάρος όσων έχουν μικρότερο επίπεδο γνώσης, λόγω της έμμεσης οφέλειας που απολαμβάνουν οι τελευταίοι από την καθημερινή επαφή μαζί με τους πρώτους. Επαναλαμβάνω ότι όλα αυτά θα είχαν θέση σε μία Δημόσια Διοίκηση που θα λειτουργούσε με ορθολογικούς κανόνες και θα είχε ως στόχο τη μεγιστοποίηση της ανάπτυξης και του προϊόντος μέσω της γνώσης και της τεχνολογίας. Ένα μισό βήμα έγινε με το πολυνομοσχέδιο. κατά τη γνώμη μου δεν θα πρέπει η Πολιτεία να είναι φειδωλή απέναντι στο μέλλον. Γιατί το μέλλον είναι η γνώση και θα παρότρυνα όσους διαμαρτύρονται επαναλαμβάνοντας τις γνωστές γκρίνιες, να προσπαθήσουν περισσότερο. Τα χρήματα και οι γνωριμίες παίζουν ρόλο σε μια μικρή ελίτ, η πλειοψηφία έχει σπουδάσει με προσωπικό κόστος, με ταυτόχρονη εργασία, με μεταπτυχιακά δάνεια, με αριστείες, κλπ.

Αποσυνδεδεμένος margavare

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 451
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3852 στις: Ιανουαρίου 12, 2012, 10:21:34 am »
Ε-ΜΚ2 με 1 παιδί
Μισθός Ιανουαρίου 892

Αποσυνδεδεμένος baarli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 326
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3853 στις: Ιανουαρίου 12, 2012, 10:34:41 am »
Ένα μισό βήμα έγινε με το πολυνομοσχέδιο. κατά τη γνώμη μου δεν θα πρέπει η Πολιτεία να είναι φειδωλή απέναντι στο μέλλον. Γιατί το μέλλον είναι η γνώση και θα παρότρυνα όσους διαμαρτύρονται επαναλαμβάνοντας τις γνωστές γκρίνιες, να προσπαθήσουν περισσότερο. Τα χρήματα και οι γνωριμίες παίζουν ρόλο σε μια μικρή ελίτ, η πλειοψηφία έχει σπουδάσει με προσωπικό κόστος, με ταυτόχρονη εργασία, με μεταπτυχιακά δάνεια, με αριστείες, κλπ.

Ποιός θέλει πραγματικά να προσπαθήσει, και ποιός φοβάται την προσπάθεια και κρύβεται πίσω από δικαιολογίες;

Όταν λέμε, ελάτε να διαγωνιστείτε στα ίσια όπως στις πανελλήνιες, στο στενό γνωστικό αντικείμενο των μεταπτυχιακών σπουδών σας,  απέναντι σε όσους δεν έχουν μεταπτυχιακούς τίτλους,  τότε όλοι αυτοί οι άριστοι, όλοι αυτοί οι εργατικοί, σφυρίζουν αδιάφορα και κάνουν πως δεν ακούνε... ::)


Ε-ΜΚ2 με 1 παιδί
Μισθός Ιανουαρίου 892
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 12, 2012, 11:08:00 am από baarli »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:06:47 »

Αποσυνδεδεμένος parapara

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 135
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3854 στις: Ιανουαρίου 12, 2012, 10:42:26 am »
Σύμφωνα με την σημερινή εγκύκλιο για την βαθμολογική εξέλιξη για τους συναδέλφους που έχουν δύο μεταπτυχιακά τι τελικά ισχύει;
Συγκεκριμένα στην δικιά μου διεύθυνση με κατέταξαν στον βαθμό Ε (βασικός βαθμού). Επιπλέον γράφει: πλεονάζων χρόνος (1 έτος 4 μήνες 21 ημέρες). Αναγνώρισαν το ένα μεταπτυχιακό.
Με το δεύτερο που έχω μπορώ να κερδίσω κάτι και τι; Χρειάζεται να κάνω κάποια αίτηση στην ΔΔΕ που ανήκω;

Ευχαριστώ !

Με συγχωρείτε που το επαναφέρω συνάδελφοι αλλά ειλικρινά δεν κατάλαβα τι θα ισχύσει για τα δυο μεταπτυχιακά ;;;

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3855 στις: Ιανουαρίου 12, 2012, 12:12:17 pm »
... Για να θέσω ένα παράδειγμα στον τομέα μας,: Γιατί ένας εκπαιδευτικός φυσικός που έχει διδακτορικό στην κβαντομηχανική και διδάσκει σε γυμνάσιο θα πρέπει να πληρώνεται περισσότερο από έναν απλό εκπαιδευτικό φυσικό, την στιγμή που η κβαντομηχανική δεν διδάσκεται στα γυμνάσια;

Φαντάζομαι γνωρίζεις το.. αστρονομικό ποσό του επιδόματος διδακτορικού. 75 ολόκληρα ευρά ήταν (μικτά κιόλας).
Επίσης, για να κάνει ένας φυσικός διδακτορικό στην κβαντομηχανική, όπως αναφέρεις, θα πρέπει να έχει κάνει ήδη μεταπτυχιακό. Στο μεταπτυχιακό της βασικής φυσικής (στο Φυσικό Αθήνας τουλάχιστον, που γνωρίζω) γίνεται εμβάθυνση - μέσω των αντίστοιχων μαθημάτων - σε όλο το φάσμα της φυσικής.
Τέλος, σε μια διδακτορική έρευνα π.χ. κβαντομηχανικής, γίνεται χρήση γνώσης μεγάλου φάσματος φυσικής, και όχι μόνο κβαντομηχανικής. Οπότε η εμβάθυνση και η τριβή είναι πρακτικά σε όλο το φάσμα της φυσικής.
Άρα, το επιχείρημά σου αυτό δεν στέκει.

Και για να μην τα υπεραναλύουμε.. αν κάποτε αποκτήσουμε φωτισμένη πολιτική ηγεσία που θα αποφασίσει να κάνει υποχρεωτικό 12ετές σχολικό πρόγραμμα, όπου γυμνάσιο και λύκειο θα είναι σε ενιαία βαθμίδα πάλι, τότε δεν θα έχουμε τα "προβλήματα" με το μισθολόγιο που έχεις ένσταση  :)

Ο Αίσωπος τα έλεγε πολύ ωραία.. η αλεπού ό,τι δεν πιάνει, τα κάνει κρεμαστάρια!  ;)
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος baarli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 326
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3856 στις: Ιανουαρίου 12, 2012, 12:19:39 pm »
Ο Αίσωπος τα έλεγε πολύ ωραία.. η αλεπού ό,τι δεν πιάνει, τα κάνει κρεμαστάρια!  ;)

ακριβώς αυτό! ;)

Όταν λέμε, ελάτε να διαγωνιστείτε στα ίσια όπως στις πανελλήνιες, στο στενό γνωστικό αντικείμενο των μεταπτυχιακών σπουδών σας,  απέναντι σε όσους δεν έχουν μεταπτυχιακούς τίτλους,  τότε όλοι αυτοί οι άριστοι, όλοι αυτοί οι εργατικοί, σφυρίζουν αδιάφορα και κάνουν πως δεν ακούνε... ::)

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5938
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3857 στις: Ιανουαρίου 12, 2012, 12:35:52 pm »
Για τις απαιτήσεις του γυμνασίου, δεν αρκούν γνωστικά οι γνώσεις Λυκείου, εκεί έχει πραγματικά νόημα το επιχείρημα της apri ότι κάποιος του πανεπιστημιου μπορεί να εμβαθύνει και να εξηγήσει καλύτερα. Στο δικό μου όμως παράδειγμα, και ειδικά αν πάμε και στο δημοτικό, εκεί μάλλον ισχύουν αυτά που λέω εγώ.

Ειδικά μάλιστα για το διδακτορικό, αυτό δεν προσφέρει διεύρυνση των γνώσεων, παρά μόνο εμβάθυνση σε ένα συγκεκριμένο και συνήθως στενό τομέα του γνωστικού αντικειμένου.

Αν λοιπόν ένας έχει βουτήξει σε άλλον βυθό και έχει πιάσει πάτο, γιατί πρέπει να πληρώνεται παραπάνω; Την στιγμή που ούτε βαθιά είναι τα νερά που χρειάζεται για να βουτήξει, ούτε πάτο θέλουμε να πιάσει , ούτε αν βουτήξει τελικά και πιάσει και πάτο θα βρίσκονται εκεί τα ίδια ψάρια με αυτά που βρίσκονται στο βυθό που ξέρει να βουτάει;

Στο δημοτικό, ακριβώς επειδή οι απαιτήσεις των γνωστικών αντικειμένων δεν είναι μεγάλες, το κράτος θεωρεί οικονομικά ασύμφορο να πληρώνει εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς και προτιμά το δάσκαλο, για να διδάσκει σχεδόν όλα τα μαθήματα. Αλλά και μεταξύ των δασκάλων, αν κάποιοι έχουν περισσότερες σπουδές, θεωρείς ότι δεν επιδρά θετικά στη διδασκαλία τους;

Την παραβολή με τους βυθούς και τους πάτους τη θεωρώ εξαιρετικά ισοπεδωτική. Ούτε εγώ έχω κάνει διδακτορικό, γιατί δεν με ενδιέφερε, αλλά δεν απαξιώνω όποιον το επέλεξε και το κατάφερε. Και στην τελική, δεν έχω την ψευδαίσθηση ότι δεν υπάρχει άλλος στον ντουνιά που να ξέρει όσα εγώ ή πολύ περισσότερα. Απλώς παλεύω να βελτιωθώ και εγώ.

Όποιος έχει παραπάνω προσόντα, είναι δίκαιο να αμείβεται περισσότερο. Μόνο στην Ελλάδα έχουμε καταλήξει να συζητάμε τα αυτονόητα και να προσπαθούμε να παραρηγορήσουμε τον εαυτό μας απαξιώνοντας τον διπλανό μας. Τους τελευταίους μήνες μάλιστα έχει γίνει και χόμπι για κάποιους να μειώνουν ολόκληρες κατηγορίες υπαλλήλων με παρόμοιες λογικές.

Απ’ ό,τι γνωρίζω, δεν έχουν εξαιρεθεί των εξετάσεων οι έχοντες μεταπτυχιακό/διδακτορικό. Απλώς παίρνουν κάποια μόρια παραπάνω, όπως και οι απλοί πτυχιούχοι από το βαθμό πτυχίου.  Αυτή η αναγνώριση είναι, αν θέλεις, κι ένας έμμεσος τρόπος προσέλκυσης υψηλού επιπέδου στελεχών.
Ομοίως όμως, δεν υπάρχει τίποτα που να απαγορεύει σε όποιον το θέλει, να συμμετάσχει σε κάποιο μεταπτυχιακό πρόγραμμα και να αποκτήσει κάποιον τίτλο. Ο δρόμος είναι ανοικτός…

Ξαναλέω ότι δεν θεωρώ τους τίτλους σπουδών το μοναδικό τρόπο, για να διευρύνει κανείς τις γνώσεις του. Είναι όμως ένας παγκοσμίως αναγνωρισμένος τρόπος πιστοποίησης τους. Γιατί όσοι τους έχουν αποκτήσει, έχουν δώσει πολλαπλές εξετάσεις κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους. Με την ίδια λογική  οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ δεν πιστοποιούν τις γνώσεις ενός πτυχιούχου. Αυτό το κάνει το πτυχίο του. Οι εξετάσεις είναι αναγκαίο κακό, για να επιλεγεί ένας περιορισμένος αριθμός υποψηφίων με αξιοκρατικά κριτήρια.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 12, 2012, 01:06:05 pm από apri »
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος paschalist

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 929
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3858 στις: Ιανουαρίου 12, 2012, 12:50:41 pm »
Με 4,3 έτη υπηρεσίας και 2 παιδιά, βαθμό  Ε καιΜ.Κ. 0, Φεβρουάριο και Μάρτιο από 560 Ευρώπουλα. 287 αναδρομικές κρατήσεις για Νοέμβριο και άλλα τόσα για Δεκέμβριο. Και μετά τι μείωση θα δούμε συν τις αναδρομικές κρατήσεις;

Τα κουπόνια που τα δίνουν;
Η φασολάδα από το βαρέλι θα δίνεται με την μεγάλη κουτάλα; Για τα παιδιά θα δίνουν με μικρότερη;
Τα ψωμιά θα τα πετάνε από το φορτηγό; Θα τα πιάνουν οι πιο ψηλοί; Ξέρετε καλό καράτε;
Nil homini certum est

Αποσυνδεδεμένος paschalist

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 929
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3859 στις: Ιανουαρίου 12, 2012, 01:00:17 pm »
Δε θυμάμαι το όνομα του ψυχίατρου που έλεγε πάνω κάτω σε μια τηλεοπτική εκπομπή:
Όταν η βιαζόμενη συναινεί στο βιασμό ο βιαστής περιπλέκεται περισσότερο γιατί περίμενε άλλη αντίδραση κι αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη δολοφονία του θύματος στο 90% των περιπτώσεων:. Με απλά λόγια αφού σ'αρέσει καλά να πάθεις έχω δίκιο σ'ότι σου κάνω και σου αξίζουν παραπάνω.
Μήπως σας θυμίζει κάτι αυτό;
Nil homini certum est

Αποσυνδεδεμένος Daidalos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 859
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02 Επιστήμη ποιητική ευδαιμονίας
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3860 στις: Ιανουαρίου 12, 2012, 02:53:18 pm »
Εφόσον καταργείται η διάταξη της μη προσμέτρησης της υπολειπόμενης προϋπηρεσίας στην βαθμολογική-μισθολογική εξέλιξη αυτό σημαίνει, και στον βαθμό που δεν αναφέρεται κάτι διαφορετικό απ' ότι είδα, πως το κλιμάκιο θα ανεβαίνει μόλις συμπληρωθεί η διετία. Για παράδειγμα, αν κάποιος συμπληρώνει στις 31/8 τα δύο χρόνια (μαζί με την υπολειπόμενη) τότε θα παίρνει και το επόμενο κλιμάκιο, όπως άλλωστε γινόταν και με το παλαιό μισθολόγιο.  ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 12, 2012, 02:55:38 pm από Daidalos »

sdaoulas

  • Επισκέπτης
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3861 στις: Ιανουαρίου 12, 2012, 04:48:26 pm »
παιδες απαντηστε μου σε 2 πραγματα
1) ο Πλεοναζων Χρονος τι ακριβως σημαινει?
2) με τη νεα ρυθμιση οτι καταργείται η διάταξη η οποία όριζε ότι δεν προσμετράται ο πλεονάζων χρόνος στο βαθμολόγιο πρακτικα τι σημαινει αυτο?
για παραδειγμα:
Ειμαι τωρα στον Ε ΜΚ2 και εχω πλεοναζων χρονο 5 ετη και 10 μηνες

Ευχαριστω

Αποσυνδεδεμένος miss piggy

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 107
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3862 στις: Ιανουαρίου 12, 2012, 05:10:24 pm »
12 Ιαν, ’12 1:39 ΜΜ
Εγραψε:Pitsirikos

Σοκ έχουν προκαλέσει σε όλη την Ευρώπη τα νέα στοιχεία για την ανεργία και τις αυτοκτονίες στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τα νέα στοιχεία, έχουμε δυο αυτοκτονίες κάθε μέρα, ενώ η ανεργία έφτασε το 18,2%, και κάθε ημέρα του Οκτωβρίου έχαναν τη δουλειά τους 1.480 άτομα.
Ο εκπρόσωπος της Τρόικας δήλωσε πως είναι εξοργισμένος από την τεράστια απόκλιση που υπάρχει ανάμεσα σε αυτούς που μένουν άνεργοι και αυτούς που αυτοκτονούν.
Ο Όλι Ρεν, από τη μεριά του, δήλωσε πως δεν είναι δυνατόν να χάνουν κάθε μέρα τη δουλειά τους 1.480 Έλληνες και να αυτοκτονούν μόνο δυο, ενώ απείλησε πως, αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, η Ελλάδα θα επιστρέψει στη δραχμή.
Σύμφωνα με το Μνημόνιο, θα πρέπει να αυτοκτονούν όλοι όσοι μένουν άνεργοι, ώστε να μηδενιστεί το χρέος και να υπάρξει ανάπτυξη στην Ελλάδα το 2048.

Αποσυνδεδεμένος marvac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1204
  • Εθισμός στο pde...
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3863 στις: Ιανουαρίου 12, 2012, 06:44:49 pm »
Παιδιά όποιος συνάδελφος κατάλαβε τί σημαίνει πρακτικά (οικονομικά και βαθμολογικά δηλαδή) αυτή η νέα Διάταξη με την προσμέτρηση του πλεονάζοντα χρόνου, ας μας διαφωτίσει. Έχω πλεονάζοντα 5 έτη και κατι μήνες , είμαι βαθμό Ε (μκ2). Ποιά είναι η αλλαγή δηλαδή με τη νέα διάταξη και σε τί πράγμα ακριβώς κερδίζουμε; Ευχαριστώ  :)
"Kι αν είναι κι έρθουνε χρόνια δίσεχτα,
πέσουν καιροί οργισμένοι,
κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα,
για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια,
μη φοβηθείς το χαλασμό. Φωτιά ! τσεκούρι !τράβα !"
(Κωστής Παλαμάς)

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182729
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 699
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 647
Σύνολο: 657

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.