*

Αποστολέας Θέμα: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ - ΠΕ02  (Αναγνώστηκε 84651 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ
« Απάντηση #280 στις: Ιούνιος 23, 2009, 06:29:21 μμ »
Aυτοί οι καθηγητές που αναφέρετε είναι στη φιλοσοφική Θεσσαλονίκης, γιατί εγώ δεν τους έχω ξανακούσει;

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:00:41 »

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ
« Απάντηση #281 στις: Ιούνιος 23, 2009, 06:52:21 μμ »
Aυτοί οι καθηγητές που αναφέρετε είναι στη φιλοσοφική Θεσσαλονίκης, γιατί εγώ δεν τους έχω ξανακούσει;

ναι στο τμημα φιλολογιας. για να καταλαβεις περι αλεξιου θα πω ενα περιστατικο.
το 2006  οσοι ειχαμε 1 μαθημα για πτυχιο επειδη ειχαν γινει καταληψεις κ ειχαμε χασει την εξεταστικη ειχαμε το δικαιωμα να δωσουμε τον ιουλιο. το τελευταιο μαθημα μου κ αλλων 7 ατομων ηταν του αλεξιου. την επομενη ηταν η ορκωμασια μας. μπαινουμε 4 στο πρωτο γκρουπ. (προφορικα διναμε τις εξετασεις)
οταν λοιπον τον ρωτησαμε ποτε θα βγαλει τις βαθμολογιες μας απαντησε "μαλλον αυριο"
κ εμεις του λεμε" μα πώς γινεται αυριο αφου αυριο ειναι η ορκωμασια?" κ μας απανταει "ε μην αγχωνεστε ετσι κ αλλιως μαλλον θα κοπειτε ολοι"
οπως κ εγινε. οταν πηγαμε κ τον βρηκαμε μας ειπε οτι επειδη ειμαστε επι πτυχιω για αυτο κ ειναι πιο αυστηρος μαζι μας γιατι οταν θα παμε να διδαξουμε στην ταξη δεν θελει να τρεμει η κιμωλια μας κ οτι μια μερα θα τον ευχαριστουμε. κ οταν εμεις απαντησαμε οτι θα κριθουμε απο τον ασεπ, γελασε.
εξαιτιας του λοιπον, παρολο που ειχα αρχισει σιγα σιγα προετοιμασια για τον προηγουμενο ασεπ, τελικα δεν προλαβα τις αιτησεις.
καταλαβαινετε τι τσεκουρωμα εχει να πεσει...
κ τωρα καταλαβαινω γιατι στη διδακτικη των αρχαιων δε μπαινουν ποτε υψηλες βαθμολογιες
αν διορθωνουν τετοιοι ανθρωποι πώς να μπουν?

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ
« Απάντηση #282 στις: Ιούνιος 23, 2009, 07:00:05 μμ »
Νομίζω ότι από όποιους καθηγητές και να διορθώνονται πάλι αυστηρότητα θα υπήρχε. Στις άλλες φιλοσοφικές νομίζετε ότι είναι καλυτερα τα πράγματα;  Έπειτα, θεωρώ ότι δε διορθώνουν μόνο αυτοί, αλλά και η ομάδα τους, δηλαδή οι διδακτορικοί φοιτητές. Βέβαια, αυτοί είναι ακόμη χειρότεροι. Έπειτα, οι ειδικές διδακτικές δε νομίζω να διορθώνονται και αυτές στη Θεσσαλονίκη, γιατί άκουσα στη φιλοσοφική της Αθήνας να γίνονται σχόλια γύρω από τη διδακτική των αρχαίων, τύπου "να μη χρησιμοποιείτε ομαδοσυνεργατική στ' αρχαία, όπως είδαμε σε πολλά γραπτά του ΑΣΕΠ". Τέλος, αν τσεκουρώνουν, θα μας τσεκουρώσουν όλους, οπότε όλοι στην ίδια μοίρα είμαστε

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος apostolisd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 463
  • Στρατακης:Λυκουρέντζε μου να σ φιλήσω για ΟΑΕΔίτες
    • Προφίλ
Απ: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ
« Απάντηση #283 στις: Ιούνιος 23, 2009, 07:01:59 μμ »
Λκ συμφωνώ βαθμολογούμαστε με κοινή παράμετρο.
Το επίκοτον του προσώπου λίαν παρά φύσιν

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:00:41 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ
« Απάντηση #284 στις: Ιούνιος 23, 2009, 07:13:00 μμ »
Στο γνωστκό μη τους φοβόσαστε, θα έχουν επαφή με το αντικείμενο για να διορθώσουν αντικειμενικά. Στην ειδική διδακτική θα έχουν επαφή με το γνωστικό αντικείμενο ή θα το έχουν ξεχάσει και θα διορθώνουν με βάση τις τυποποιημένες λέξεις της διδακτικής που θα θέλουν να ακούσουν;

Μακαρι !!!!!!!!!!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ
« Απάντηση #285 στις: Ιούνιος 23, 2009, 07:17:11 μμ »
ρε παιδια, αυτοι που λετε,οι της Θεσ/νικης, να ρωτησω μιας και ξερετε τι "φρουτα"ειναι, τους αρεσουν τα πολλα ή τα λιγα?
θελω να πω, εγω που γεμισα το τετραδιο και ζητησα και επιπλεον σελιδες, μηπως το δουν "καπως"? Ωχ, με αγχωσατε τωρα.....
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ
« Απάντηση #286 στις: Ιούνιος 23, 2009, 07:21:15 μμ »
ρε παιδια, αυτοι που λετε,οι της Θεσ/νικης, να ρωτησω μιας και ξερετε τι "φρουτα"ειναι, τους αρεσουν τα πολλα ή τα λιγα?
θελω να πω, εγω που γεμισα το τετραδιο και ζητησα και επιπλεον σελιδες, μηπως το δουν "καπως"? Ωχ, με αγχωσατε τωρα.....
Εγώ έχω δύο απορίες:1ον τι έγραφες σε τόσες σελίδες;  ??? 2ον στενογραφία ξέριες και πρόλαβες, γιατί εγώ, θυμάμαι, ότι είχα αφήσει το άγνωστο τελευταίο και το μετέφρασα σε 5 λεπτά υπό την πίεση του χρόνου.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ
« Απάντηση #287 στις: Ιούνιος 23, 2009, 07:30:37 μμ »
στην ειδικη διδακτικη λεω, οχι στο γνωστικο (εκει μου εφτασε και αν θυμαμαι μου περισσεψαν γυρω στις 4 σελιδες? καπου εκει.

ασε, σαν πριντερ εγραφα. ηξερα τι θα βαλουν δηλ.τα περιμενα και τα ειχα διαβασει καλα. ειδικη δε φοβαμαι (εκτος απο το "ουκ εν τω πολλω το ευ") γνωστικο εγραφα ο,τι μου ερχοταν.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ
« Απάντηση #288 στις: Ιούνιος 23, 2009, 07:33:23 μμ »
ΛΚ στενογραφια δεν ξερω, αλλα οταν δεν ξερεις τα θεματα απαντας πιο γρηγορα. ετσι θεμα χρονου δεν τιθεται.(αυτο για το γνωστικο)
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ
« Απάντηση #289 στις: Ιούνιος 23, 2009, 07:33:33 μμ »
Πιστεύω ότι παίζει ρόλο η αρχή που έχεις κάνει στις απαντήσεις σου. Αν έχεις κάνει καλή αρχή και τους αρέσει θα συνεχίσουν, αν όχι δε θα συνεχίσουν να το διαβάζουν. Ένας καθηγητής στο Χαροκόπειο (που διορθώνει τις ερωτήσεις στα Οικονομικά) μας έλεγε ότι δε διαβάζει ολόκληρη την απάντηση, αλλά την αρχή της και ξέρει αν ο άλλος έχει απαντήσει σωστά.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ
« Απάντηση #290 στις: Ιούνιος 23, 2009, 07:36:12 μμ »
ΛΚ στενογραφια δεν ξερω, αλλα οταν δεν ξερεις τα θεματα απαντας πιο γρηγορα. ετσι θεμα χρονου δεν τιθεται.(αυτο για το γνωστικο)
Μην το λες. Εγώ στ' αρχαία πιο ευχαριστημένη είμαι στο άγνωστο που το μετέφρασα σε 5 λεπτά. Έκανα λάθος μόνο το "δια βραχέων", που οι άτιμοι είχαν βρει κείμενο που ταίριαζαν και οι δύο μεταφράσεις του και εγώ επέλεξα, δυστυχώς, το "σύντομα" και όχι το "ασήμαντα".

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ
« Απάντηση #291 στις: Ιούνιος 23, 2009, 07:38:31 μμ »
ΛΚ στενογραφια δεν ξερω, αλλα οταν δεν ξερεις τα θεματα απαντας πιο γρηγορα. ετσι θεμα χρονου δεν τιθεται.(αυτο για το γνωστικο)
Μην το λες. Εγώ στ' αρχαία πιο ευχαριστημένη είμαι στο άγνωστο που το μετέφρασα σε 5 λεπτά. Έκανα λάθος μόνο το "δια βραχέων", που οι άτιμοι είχαν βρει κείμενο που ταίριαζαν και οι δύο μεταφράσεις του και εγώ επέλεξα, δυστυχώς, το "σύντομα" και όχι το "ασήμαντα".

ε, "ασημαντο" !!!!!!!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Λουλου

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 453
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ
« Απάντηση #292 στις: Ιούνιος 23, 2009, 07:40:30 μμ »

Εκτός από τα οργανικά κενά υπάρχουν και τα λειτουργικά κενά. Πιθανόν να καλύπτονται τέτοια από κάποιους συναδέλφους που περιγράφεις.
Όσοι δεν πάνε σε σχολείο γιατί δεν υπάρχει θέση, πρέπει να πηγαίνουν σε γραφείο ή διεύθυνση με το ωράριο του σχολείου.
 
[/quo

Συγγνώμη ίσως να μην είμαι στο σωστό topic αλλά ήθελα να ρωτήσω ποια η διαφορά ανάμεσα στα οργανικά και στα λειτουργικά κενά;;



Λειτουργικο κενο δημιουργειται ,οταν καποιος που εχει οργανικη θεση σε καποιο σχολειο, φυγει η με αδεια π.χ.τοκετου, η με αποσπαση ,ετσι δημιουργειται το λεγομενο λειτουργικο κενο.



Ευχαριστώ για την απάντηση. δηλαδή οι αναπληρωτές είναι που καλύπτουν αυτά τα γειτουργικά κενά;;;

Οχι μονο ,μπορει να συμπληρωθει απο συναδελφο μονιμο που ειναι στην διαθεση ΠΥΣΔΕ και θελει να παει σε αυτο το λειτουργικο κενο.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Διόρθωση γραπτών ΑΣΕΠ
« Απάντηση #293 στις: Ιούνιος 23, 2009, 07:43:49 μμ »
Εγώ φοβάμαι τις υπόλοιπες ερωτήσεις των αρχαίων. Στην τυπική σκήνη έγραψα ότι εντάσσεται στη σκηνή της φιλοξενίας και δεν ξέρω πώς θα το πάρουν και στην άλλη απάντηση στο Θουκυδίδη, φοβάμαι ότι η απάντησή μου είναι απλοϊκή σε σχέση με αυτές που έδωσαν τα φροντιστήρια. Βέβαια, τα φορντιστήρια έβγαλαν μετά από μέρες τις απαντήσεις και φυσικά συμβουλεύτηκαν βιβλιογραφία, ενώ εμείς γράφαμε με την τσίμπλα στο μάτι οι καημένοι, χωρίς βοηθήματα και υπό την πίεση του άγχους και του χρόνου. Τέλοσπάντων, ας μας βαθμολογήσουν όπως θέλουν. Τι μπορούμε να κάνουμε, άλλωστε;

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161373
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 472
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 405
Σύνολο: 417

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.135 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.