*

Αποστολέας Θέμα: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα  (Αναγνώστηκε 303389 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Σίγουρα από ιδιαίτερα, δεν εχει άλλη πηγή.
Σε ποιον δηλ να κατέθετε τα χρήματα; Στη γυναίκα του ή στα παιδιά του; το ίδιο δεν είναι; ή στη μάνα του που το μοναδικό της εισόδημα είναι η σύνταξή της;
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
ωραία, άντε και τον έπιασαν.

Τι του έκαναν; ποια ήταν η ποινή; αυτό είναι το πραγματικά ενδιαφέρον!
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Αποδείχτηκε ότι ήταν όντως από παράνομα ιδιαίτερα αυτές οι καταθέσεις; Μήπως έκανε κάποια άλλη δουλειά.. π.χ. ζιγκολό (όπως σκέφτηκε ένας φίλος  ::) ) ;

Στην τελική.. τι μας νοιάζει* τι έκανε; Δουλειά της δικαιοσύνης είναι, όχι εμείς να το παίζουμε Κλουζώ και να ψάχνουμε τον καθένα και την καθεμία κάθε φορά  8)

*(προφανώς μας νοιάζει το θέμα διαφθοράς κλπ, αλλά εν γένει, όχι να ψάχνουμε την κάθε περίπτωση)
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος monogramma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολική Ψυχολογία
300.000 ευρώ από  ιδιαίτερα;  ::) λίγο πολλά μου φαίνονται.. πουγκί τα έκανε ο γερο-λαδάς?  ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος eng_teacher

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 367
    • Προφίλ
Αν και το είδα λίγο καθυστερημένα αυτό το θέμα, κι εγώ φέτος έχω βαρεθει να μου ακυρώνουν μαθήματα. Πλέον σπάνια προσπαθώ να τα αναπληρώσω, γιατί και να κανονίσουμε μια ώρα αναπλήρωσης, θα με πάρουν ξανά να το ακυρώσουν..
Μία ο ένας έχει χορωδία, μία ο άλλος είναι πιεσμένος  ::), μία έχει διαγώνισμα στην άλγεβρα, μία θα λείπουν στο χωριό..
Ειδικά ένας μαθητής που συνηθίζει να έρχεται αδιάβαστος και η μανα του (δασκάλα παρακαλώ) τον δικαιολογεί συνεχώς, έκανα να τον δω 4 εβδομάδες..γιατί πήγε τριήμερη, την επόμενη ήταν πιεσμένος και τις 2 εβδομάδες του Πάσχα έλειπαν..όταν επιτέλους κάναμε μάθημα σήμερα, είχε έρθει αδιάβαστος.. και όταν δε μπορούσε να κάνει μια απλή χρον. αντικ. μου λεει: ε, δε φταίω εγώ, αφού δεν κάναμε και τίποτα ολο το χρόνο  >:( >:( >:(

Έχω μία μαθήτρια που ειλικρινά δεν ξέρω τι να κάνω μαζί της. Σκέφτομαι σοβαρά να βρω μία δικαιολογία να σταματήσω το μάθημα μαζί της. Δουλεύει και έχει ασταθές ωράριο, αλλά με είχε πάρει για μαθήμα αγγλικών γιατί ήθελε να πάει να δουλέψει Αγγλία του χρόνου. Είναι κάτοχος του lower αλλά πολλά τα έχει ξεχάσει, οπότε άρχισα από επίπεδο lower και προσπαθούσα να βελτιώσουμε το επίπεδό της όσο πιο πολύ γίνεται μέχρι να φύγει. Ήθελε να κάνουμε 2 δίωρα την εβδομάδα. Δεκτό, αλλά λόγω του ωραρίου της μου άλλαζε συνέχεια τις ώρες με αποτέλεσμα δύο μέρες της εβδομάδας να μην μπορώ να κλείσω άλλο μάθημα για να μη συμπέσουν (καλό κορόιδιο κι εγώ)!

Κάποια στιγμή εντελώς τυχαία μου λέει πως απογοητεύτηκε(; ) με την ιδέα του εξωτερικού, αλλά ότι ήθελε να συνεχίσει μαζί μου για Proficiency. Της λέω: "Σίγουρα; Πρέπει να μου πεις γιατί άλλο είναι το μάθημα για βελτίωση του επιπέδου σου και εργασία στο εξωτερικό (διάβαζα και της έκανα ΚΑΙ ορολογία από τη δουλειά της πανάθεμά με) και άλλο το μάθημα για πτυχίο!". "Ναι, ναι" αυτή. Από 4ωρο την εβδομάδα μου το πήγε στις 2 ώρες (για Proficiency, αν είναι δυνατόν), δε διαβάζει παρά ελάχιστα, μου ακυρώνει μαθήματα, και το καλύτερο είναι ότι κλείνουμε μία μέρα για μάθημα και είτε με ενημερώνει τελευταία στιγμή για την ώρα (με sms στις 8 το πρωί την ίδια μέρα), είτε δε μου στέλνει τίποτα, κι εγώ έχω κλείσει την μέρα μου εγώ σα χαζή. Της έχω πει 1000 φορές να με ειδοποιεί τουλάχιστον 1-2 μέρες πριν για την ακριβή ώρα, αλλά τα ίδια κάθε φορά. Επίσης, τη μία μου λέει πως επειδή τους παιδεύουν στη δουλειά σκέφτεται για Αγγλία πάλι, και την άλλη πάλι για Proficiency. Της λέω "αποφάσισε, γιατί δεν μπορώ να αλλάζω συνέχεια τη δομή του μαθήματος". Τίποτα. Και από τη μία έλεγε για Proficiency τον Δεκέμβρη και από την άλλη όταν της επιστώ την προσοχή μου λέει "καλά, δε βιαζόμαστε για Proficiency, μην αγχώνεσαι". Με τέτοιο μάθημα εμένα μου διαλύεται το νευρικό μου σύστημα κι εκείνη θα κάνει καμιά αιωνιότητα να πάρει το Prof.  >:( >:( >:(

Αποσυνδεδεμένος bania

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 711
    • Προφίλ
Αν και το είδα λίγο καθυστερημένα αυτό το θέμα, κι εγώ φέτος έχω βαρεθει να μου ακυρώνουν μαθήματα. Πλέον σπάνια προσπαθώ να τα αναπληρώσω, γιατί και να κανονίσουμε μια ώρα αναπλήρωσης, θα με πάρουν ξανά να το ακυρώσουν..
Μία ο ένας έχει χορωδία, μία ο άλλος είναι πιεσμένος  ::), μία έχει διαγώνισμα στην άλγεβρα, μία θα λείπουν στο χωριό..
Ειδικά ένας μαθητής που συνηθίζει να έρχεται αδιάβαστος και η μανα του (δασκάλα παρακαλώ) τον δικαιολογεί συνεχώς, έκανα να τον δω 4 εβδομάδες..γιατί πήγε τριήμερη, την επόμενη ήταν πιεσμένος και τις 2 εβδομάδες του Πάσχα έλειπαν..όταν επιτέλους κάναμε μάθημα σήμερα, είχε έρθει αδιάβαστος.. και όταν δε μπορούσε να κάνει μια απλή χρον. αντικ. μου λεει: ε, δε φταίω εγώ, αφού δεν κάναμε και τίποτα ολο το χρόνο  >:( >:( >:(

Έχω μία μαθήτρια που ειλικρινά δεν ξέρω τι να κάνω μαζί της. Σκέφτομαι σοβαρά να βρω μία δικαιολογία να σταματήσω το μάθημα μαζί της. Δουλεύει και έχει ασταθές ωράριο, αλλά με είχε πάρει για μαθήμα αγγλικών γιατί ήθελε να πάει να δουλέψει Αγγλία του χρόνου. Είναι κάτοχος του lower αλλά πολλά τα έχει ξεχάσει, οπότε άρχισα από επίπεδο lower και προσπαθούσα να βελτιώσουμε το επίπεδό της όσο πιο πολύ γίνεται μέχρι να φύγει. Ήθελε να κάνουμε 2 δίωρα την εβδομάδα. Δεκτό, αλλά λόγω του ωραρίου της μου άλλαζε συνέχεια τις ώρες με αποτέλεσμα δύο μέρες της εβδομάδας να μην μπορώ να κλείσω άλλο μάθημα για να μη συμπέσουν (καλό κορόιδιο κι εγώ)!

Κάποια στιγμή εντελώς τυχαία μου λέει πως απογοητεύτηκε(; ) με την ιδέα του εξωτερικού, αλλά ότι ήθελε να συνεχίσει μαζί μου για Proficiency. Της λέω: "Σίγουρα; Πρέπει να μου πεις γιατί άλλο είναι το μάθημα για βελτίωση του επιπέδου σου και εργασία στο εξωτερικό (διάβαζα και της έκανα ΚΑΙ ορολογία από τη δουλειά της πανάθεμά με) και άλλο το μάθημα για πτυχίο!". "Ναι, ναι" αυτή. Από 4ωρο την εβδομάδα μου το πήγε στις 2 ώρες (για Proficiency, αν είναι δυνατόν), δε διαβάζει παρά ελάχιστα, μου ακυρώνει μαθήματα, και το καλύτερο είναι ότι κλείνουμε μία μέρα για μάθημα και είτε με ενημερώνει τελευταία στιγμή για την ώρα (με sms στις 8 το πρωί την ίδια μέρα), είτε δε μου στέλνει τίποτα, κι εγώ έχω κλείσει την μέρα μου εγώ σα χαζή. Της έχω πει 1000 φορές να με ειδοποιεί τουλάχιστον 1-2 μέρες πριν για την ακριβή ώρα, αλλά τα ίδια κάθε φορά. Επίσης, τη μία μου λέει πως επειδή τους παιδεύουν στη δουλειά σκέφτεται για Αγγλία πάλι, και την άλλη πάλι για Proficiency. Της λέω "αποφάσισε, γιατί δεν μπορώ να αλλάζω συνέχεια τη δομή του μαθήματος". Τίποτα. Και από τη μία έλεγε για Proficiency τον Δεκέμβρη και από την άλλη όταν της επιστώ την προσοχή μου λέει "καλά, δε βιαζόμαστε για Proficiency, μην αγχώνεσαι". Με τέτοιο μάθημα εμένα μου διαλύεται το νευρικό μου σύστημα κι εκείνη θα κάνει καμιά αιωνιότητα να πάρει το Prof.  >:( >:( >:(

it sounds familiar to me... σταμάτα τη! Δε χρειάζεται δικαιολογία πέρα από την πραγματικότητα...!

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Δεν ξερει τι θέλει. Μην ασχολεισαι αλλο μαζι της. Κοψτο.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος monogramma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολική Ψυχολογία
Όντως φαίνεται να μην ξέρει τί είναι αυτό που θέλει πραγματικά, οπότε γι'αυτό είναι έτσι φλου η κατάσταση ... ή μπορεί και να ξέρει τι θέλει αλλά δε δουλεύει συστηματικά και σοβαρά. Κοίτα, κι εμένα φέτος οι ακυρώσεις πήγαν σύννεφο, ειδικά από ένα παιδί. Να φανταστείς, με έπαιρνε πολλές φορές 10 λεπτά πριν το μάθημα ενώ του είχα εξηγήσει εκατό φορές (και στους γονείς του) ότι δε μπορούν να με παίρνουν τελευταία στιγμή. Μάλιστα δυο φορές πήγα και δεν ήταν εκεί..άνοιξε η μανα του και μου είπε ότι με έπαιρναν τηλ αλλά δεν το σήκωσα (κάτι που δεν παίζει να έγινε γιατί δεν είχα καν κλήση τους).

Δε ξέρω τί γίνεται. Έχει τρελαθεί ο κόσμος? Δε νομίζω..
Πιστεύω ότι είναι καθαρά λόγω οικονομικού και επειδή ο κόσμος είναι αποσυντονισμένος με αυτή την κατάσταση, αποσυνονίζεται και η δική μας η δουλειά. Όλα είναι φλου.  :-\

Αποσυνδεδεμένος eng_teacher

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 367
    • Προφίλ
Monogramma, μακάρι οι ακυρώσεις να ήταν το χειρότερο, αλλά δυστυχώς δεν είναι. Για μένα το χειρότερο είναι όταν οι ενδιαφερόμενοι και κυρίως οι γονείς των παιδιών επεμβαίνουν αδιάκριτα στο μάθημά σου και στη δουλειά σου. Κάποιος θα έλεγε πως αυτό το δικαίωμα το παίρνουν λόγω του ότι εκείνοι πληρώνουν, αλλά δεν το δέχομαι και δεν προχωρώ σε συνεργασία για το καλό του παιδιού (και του δικού μου κατ'επέκταση). Αν υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που δεν μπορώ δεν είναι τόσο εκείνοι που δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους (από μοδίστρα μέχρι πολιτικός), αλλά κυρίως οι άνθρωποι που δεν αφήνουν ΕΣΕΝΑ να κάνεις καλά τη δουλειά σου.

Απλό παράδειγμα. Υπήρξε μητέρα μέσα στη χρονιά που αμέσως αμέσως μου επέβαλε ένα συγκεκριμένο βιβλίο γιατί δε θα αγόραζε με τίποτα άλλο. Ας υποθέσουμε ότι εντάξει, είναι θέμα των οικονομικών τους και δε θέλουν να δώσουν άλλα χρήματα. Δεκτό και σεβαστό εάν είναι έτσι. Μετά ήθελε να μου βάλει πρόγραμμα, δηλαδή να παραδίδω μία ολόκληρη(!) ενότητα σε παιδί B junior σε μία διδακτική ώρα την εβδομάδα! Οτιδήποτε άλλο θεωρείτο χάσιμο χρόνου από τη συγκεκριμένη μαμά. Τρίτο και καλύτερο ήταν ότι το παιδί είχε ήδη δασκάλα αγγλικών εκείνη την περίοδο αλλά η μητέρα ήθελε σταδιακά να την αντικαταστήσει με μία άλλη και έπρεπε, λέει, αρχικά να κάνω το μάθημα με τέτοιο τρόπο ώστε να μην υποψιαστεί η άλλη δασκάλα τίποτα. Περιττό να πω ότι δεν το ανέλαβα..

Αποσυνδεδεμένος monogramma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολική Ψυχολογία
Καλά Αντιγόνη, εννοείται και έκανες καλά που δεν το ανέλαβες γιατί η γυναίκα θα σε είχε τρελάνει και τελικά δε θα σε άφηνα να κάνεις τη δουλειά σου κιόλας.
Μου έτυχε και εμένα φέτος μια τέτοια περίπτωση, αλλά καθώς δεν είχα χρόνο να το αναλάβω έδωσα το ιδιαίτερο σε μια φίλη. Καλά..η κοπέλα στα μέσα της χρονιάς ήταν στα πρόθυρα νευρικού κλονισμού. Η μαμά είχε μπλέξει 180 καθηγητές για να του κάνουν τα μαθήματα και ενώ της είχα συστήσει αυτή την κοπέλα, έπαιρνε και εμένα τηλ. να πηγαίνω να κάνω μάθημα (που δεν πήγαινα φυσικά γιατί θα ήταν αντισυναδελφικό).

Τελοσπάντων..τί να πω. Υπομονή! Είμαι κι εγώ νέα στην εκπαίδευση και φέτος ειδικά είδα πολλά. Κάθε εμπόδιο για καλό όμως. Θα ξέρω πιο εύκολα πώς να αντιμετωπίζω μελλοντικους γονεις και τί ιδιαίτερα να αναλαμβάνω και τί όχι. Δες το κι εσύ θετικά.. (όσο γίνεται.. ::))

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Θα τονίσω για χιλιοστή φορά ότι δε θέλουν κρέμασμα οι μαθητές, αλλά οι μαμάδες τους. Τον μυστήριο μαθητή τον παλεύεις, τη μυστήρια μανούλα ΠΟΥΤΕΣ!

Αποσυνδεδεμένος ele@n

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #179 στις: Αύγουστος 09, 2012, 01:35:38 πμ »
Πριν ένα μήνα ξεκίνησα προετοιμασία μαθητή για τη Γ' Λυκείου .Στην πρώτη συνάντηση με τους γονείς μου ανακοίνωσαν ( οι γονείς)  ότι ενδιαφέρεται για τμήμα της Νομικής επιθυμώντας αργότερα να ασχοληθεί με το διπλωματικό σώμα ή το δικαστικό κλάδο.Τον συγχάρηκα για τον υψηλό στόχο που θέτει και απο κοινού αποφασίσαμε ότι θα κάνουμε όλοι (γονείς, καθηγήτρια και αυτός) ό,τι περνά από το χέρι του καθενός για την επιτυχία του στόχου του. Στην πρώτη βδομάδα διαπίστωσα ότι δεν έχει κριτική ικανότητα, συνδυαστική σκέψη και λέγειν (απαντήσεις ανάπτυξης σε μισή σελίδα, ελλειπείς σε περιεχόμενο και σε κάποιες περιπτώσεις και άσχετες με την εκφώνηση).Το προσπέρασα γνωρίζοντας ότι επιδέχεται βελτίωσης, αν και με παρεξένεψε.Τη δεύτερη βδομάδα διαπίστωσα ότι διατυπώνει απορίες άκυρες και άστοχες καταναλώνοντας χρόνο από το διάβασμά του (πχ. απορία: Εάν βρω ορθογραφικό λάθος στα θέματα να το πω στους επιτηρητές;Την Ιστορία πειράζει να μην την αποστηθίζω εφόσον δεν αλλάζω το νόημα;Στο Γνωστό επειδή διαβάζοντάς το πολλές φορές μπορεί να το μάθω αυτολεξεί απέξω υπάρχει πρόβλημα;)Μην με ρωτήσετε για την αντιφατικότητα των δύο τελευταίων αποριών.Σημέρα, λοιπόν, διορθώνοντας ανακαλύπτω ότι ένα ολόκληρο διαγώνισμα επαναληπτικών εξετάσεων παρελθούσης χρονιάς είναι εξ ολοκλήρου αντεγραμμένο (με τα λάθη) από το διαδίκτυο (Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων δεν είναι και πολλά τα φροντιστήρια που αναρτούν απαντήσεις στις επαναληπτικές εξετάσεις και μάλιστα ακόμα λιγότερα είναι αυτά που έχουν και λάθη στις απαντήσεις τους)!!!!!!!!Πώς θα εξηγήσω στους έρμους τους γονείς ότι ο γιος τη Νομική με αυτά τα χάλια μόνο με κυάλια θα τη δει ;;;;;Πώς να τους εξηγήσει κάποιος ότι ο βαθμός της Β' Λυκείου (19, 8 παρακαλώ) δεν αντιστοιχεί ούτε στο απειροελάχιστο στην πραγματικότητα;;;;;;

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #180 στις: Αύγουστος 09, 2012, 07:22:28 πμ »
Θα πεις στους γονεις την αληθεια , με τον τροπο που χρειαζεται , ωστε να το καταλαβουν.

Αποσυνδεδεμένος catwoman

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2600
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #181 στις: Αύγουστος 09, 2012, 09:45:05 πμ »

[/quote]

Έχω μία μαθήτρια που ειλικρινά δεν ξέρω τι να κάνω μαζί της. Σκέφτομαι σοβαρά να βρω μία δικαιολογία να σταματήσω το μάθημα μαζί της. Δουλεύει και έχει ασταθές ωράριο, αλλά με είχε πάρει για μαθήμα αγγλικών γιατί ήθελε να πάει να δουλέψει Αγγλία του χρόνου. Είναι κάτοχος του lower αλλά πολλά τα έχει ξεχάσει, οπότε άρχισα από επίπεδο lower και προσπαθούσα να βελτιώσουμε το επίπεδό της όσο πιο πολύ γίνεται μέχρι να φύγει. Ήθελε να κάνουμε 2 δίωρα την εβδομάδα. Δεκτό, αλλά λόγω του ωραρίου της μου άλλαζε συνέχεια τις ώρες με αποτέλεσμα δύο μέρες της εβδομάδας να μην μπορώ να κλείσω άλλο μάθημα για να μη συμπέσουν (καλό κορόιδιο κι εγώ)!

Κάποια στιγμή εντελώς τυχαία μου λέει πως απογοητεύτηκε(; ) με την ιδέα του εξωτερικού, αλλά ότι ήθελε να συνεχίσει μαζί μου για Proficiency. Της λέω: "Σίγουρα; Πρέπει να μου πεις γιατί άλλο είναι το μάθημα για βελτίωση του επιπέδου σου και εργασία στο εξωτερικό (διάβαζα και της έκανα ΚΑΙ ορολογία από τη δουλειά της πανάθεμά με) και άλλο το μάθημα για πτυχίο!". "Ναι, ναι" αυτή. Από 4ωρο την εβδομάδα μου το πήγε στις 2 ώρες (για Proficiency, αν είναι δυνατόν), δε διαβάζει παρά ελάχιστα, μου ακυρώνει μαθήματα, και το καλύτερο είναι ότι κλείνουμε μία μέρα για μάθημα και είτε με ενημερώνει τελευταία στιγμή για την ώρα (με sms στις 8 το πρωί την ίδια μέρα), είτε δε μου στέλνει τίποτα, κι εγώ έχω κλείσει την μέρα μου εγώ σα χαζή. Της έχω πει 1000 φορές να με ειδοποιεί τουλάχιστον 1-2 μέρες πριν για την ακριβή ώρα, αλλά τα ίδια κάθε φορά. Επίσης, τη μία μου λέει πως επειδή τους παιδεύουν στη δουλειά σκέφτεται για Αγγλία πάλι, και την άλλη πάλι για Proficiency. Της λέω "αποφάσισε, γιατί δεν μπορώ να αλλάζω συνέχεια τη δομή του μαθήματος". Τίποτα. Και από τη μία έλεγε για Proficiency τον Δεκέμβρη και από την άλλη όταν της επιστώ την προσοχή μου λέει "καλά, δε βιαζόμαστε για Proficiency, μην αγχώνεσαι". Με τέτοιο μάθημα εμένα μου διαλύεται το νευρικό μου σύστημα κι εκείνη θα κάνει καμιά αιωνιότητα να πάρει το Prof.  >:( >:( >:(
[/quote]μην διακοψεις το μαθημα , θα χασεις τα λεφτα. αν εχεις ηδη κανονισει αλλο μαθημα , απλα της λες δεν μπορω αυτη την ωρα. μπορεις επισης να της χρεωνεις το ακυρωμενο μαθημα , οπως εκανα εγω σε παιδια με παρομοια συμπεριφορα αφου τους ενημερωνα βεβαια οτι αν ακυρωθει το μαθημα την ιδια μερα θα το πληρωνουν

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162252
  • Σύνολο θεμάτων: 19245
  • Σε σύνδεση σήμερα: 584
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 532
Σύνολο: 548

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.137 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.