*

Αποστολέας Θέμα: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα  (Αναγνώστηκε 312137 φορές)

0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kyra_daskala

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 666
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #140 στις: Οκτώβριος 14, 2011, 03:45:39 μμ »
Καλημέρα σας, είμαι ελαφρώς απορημένη απο χθες που πήγα στο καθημερινό μάθημα με ένα παιδί πρώτης Δημοτικού. Είχαμε καθημερινή μελέτη 1 ώρας.
Το θέμα είναι ότι ένα μήνα μετά, πήγε η μητέρα στο σχολείο και η δασκάλα της είπε ότι ο μικρός δε γράφει τα γράμματα με τη σωστή φορά, τα βγάζει εκτός πλαισίου και μέσα στη τάξη είναι απρόσεκτος και παίζει συνέχεια.
Είπαν επίσης ότι καλύτερα θα του κάνουν οι ίδιοι μάθημα για να είναι πιο φρόνιμος.
Έμεινα κάγκελο. Απογοητεύτηκα γιατί πετύχαμε αρκετά πράγματα. Και η αλήθεια είναι ότι και τα γράμματα τα έγραφε σωστά και περισσότερα πράγματα από το σχολείο ήξερε.
Πείτε μου κι εσείς.
Στο σπίτι τα έγραφε όλα σωστά και όταν έγραφε δε τον κοιτούσα συνέχεια για να μην εξαρτηθεί, ετοίμαζα καμία άσκηση στο τετράδιο. Καθόταν μια χαρά δεν είχα πρόβλημα.
Σωστή φορά, μέσα στα πλαίσια. Για την πειθαρχία του στο σχολείο δε νομίζω πως ευθύνομαι εγώ.
Τσατίστηκα και με τη δασκάλα στο σχολείο, γιατί δε ξέρω τι ακριβώς κάνει αλλά εγώ ξέρω τι έκανα στο παιδί και τι ξέρει. Ουσιαστικά έτσι ακυρώθηκα εγώ...

Είναι το μόνα λάθη, που μπορώ να σου βρω.
Σχεδόν μέχρι και τα Χριστούγεννα θα πρέπει να κοιτάς το μαθητή σου πως γράφει το κάθε γράμμα και να τον διορθώνεις αν είναι λάθος η φορά.
Τα περισσότερα παιδιά δεν θυμούνται τη φορά αλλά "αντιγράφουν" το γράμμα. Ορισμένες φορές πετυχαίνει η αντιγραφή και δεν φαίνεται άσχημο το γράμμα. Στο σχολείο όμως θα φανεί όταν καθυστερεί σε σχέση με τα άλλα παιδάκια. (να σκεφτείς είχα μαθήτρια που στο άλφα έφτιαχνέ πρώτα τη μαγκουρίτσα και μετά κολλούσε το κουλουράκι για να φαίνεται ωραίο και όντως ήταν πολύ όμορφο το γράμμα της αλλά μέχρι να γράψει αυτή τη λέξη πατάτα τα άλλα παιδάκια είχαν ήδη κλείσει το τετράδιό τους)

Αν το προχωράς παραπάνω από την τάξη του (ακόμα και αν το παιδάκι τραβάει), όταν είναι η ώρα να κάνουν το επόμενο γράμμα αυτό θα βαριέται, δεν θα προσέχει και θα παίζει συνέχεια.
[το παραπάνω ισχύει και για τις μεγάλες τάξεις του δημοτικού] Αν σε παίρνει ο χρόνος και θέλεις να κάνεις και άλλα πράγματα με το μαθητή σου, κάνε δραστηριότητες που δεν είναι αυστηρά σχολικές. Παιχνίδια παρατήρησεις, ζωγραφιές με τα γράμματα, κρυπτόλεξα κτλ

Ακόμη έχε υπόψη σου ότι οι γονείς συχνά άλλα καταλαβαίνουν και άλλα θέλουν να καταλάβουν.
Αν στην τάξη μου το παιδί είχε τη συμπεριφορά που σου περιέγραψε η μαμά και εγώ θα ρωτούσα πώς είναι το παιδί στο σπίτι, όταν μελετάει.
Αν δεν έχεις ενημερώσει τη μαμά, αυτή δεν θα ήξερε να απαντήσει για το παιδί. Οπότε είναι φυσικό να την παρότρυνε η δασκάλα να διαβάζει η ίδια το παιδί της.
https://www.youtube.com/watch?v=MwRNvpGydzw
Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα
που πρέπει το μεγάλο Ναι ή το μεγάλο το Οχι
να πούνε. Φανερώνεται αμέσως όποιος τόχει
έτοιμο μέσα του το Ναι, και λέγοντάς το πέρα
πηγαίνει στην τιμή και στην πεποίθησί του

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος kyra_daskala

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 666
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #141 στις: Οκτώβριος 14, 2011, 03:52:57 μμ »
Κάποια παιδιά είναι καταδικασμένα απο τους γονείς τους. Μία ερώτηση: Εάν η δασκάλα του στο σχολείο (αν ήμουν εγώ) θα μπορούσα να ζητήσω τη βοήθεια σχολικού συμβούλου ώστε να υπάρξει κάποιος ειδικός στη ζωή τους σχετικά με τον νεαρό τρομοκράτη?

Αυτό είναι μεγάλη αλήθεια!
Σε πρώτη φάση ενημερώνεις το διευθυντή για τέτοιους είδους συμπεριφορές.
Έπειτα καλείς τη μητέρα και της εκθέτεις το πρόβλημα, πάντα με σεβασμό και με διπλωματικό τρόπο. Αναφέρεις τι παρατηρείς, χωρίς να δίνεις εσύ ερμηνεία, κάνοντας κάποιες προτάσεις.
Αν δεν δέχεται την πραγματικότητα ή δεν έχει βελτίωση το παιδί καλείτε το σχολικό σύμβουλο.
Αν αυτός έχει την κατάλληλη ειδίκευση, μπορεί και να βοηθηθεί το παιδί. Διαφορετικά δεν έχεις και πολλές επιλογές.
Για να εμπλέξεις κοινωνικές υπηρεσίας άλλους ειδικούς κτλ κτλ θα πρέπει να έχεις ομολογία από το παιδί για κακοποίησή/παραμέλησή  του.
Πάρα πολύ δύσκολη υπόθεση.
https://www.youtube.com/watch?v=MwRNvpGydzw
Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα
που πρέπει το μεγάλο Ναι ή το μεγάλο το Οχι
να πούνε. Φανερώνεται αμέσως όποιος τόχει
έτοιμο μέσα του το Ναι, και λέγοντάς το πέρα
πηγαίνει στην τιμή και στην πεποίθησί του

Αποσυνδεδεμένος ΝΕΦΕΛΗ_1

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 114
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #142 στις: Οκτώβριος 14, 2011, 04:23:54 μμ »
mariadrd  καλα, μην πιστευεις απόλυτα πως όντως η άλλη δασκάλα σε ακύρωσε με αυτόν τον τρόπο..ίσως να είπε κάποια πράγματα που παρατήρησε στην μητέρα, και η μητέρα να τα ερμήνευσε όπως ήθελε. Γενικά ποτέ δεν φταίει το καμάρι τους, παρά μόνο ο δάσκαλος /καθηγητής που εννοείται ότι δεν είναι καλός (σύμφωνα με αυτούς πάντα)  :-X

και στην δεύτερη περίπτωση που ανέφερες, δεν τους έχει προβλήματίσει ΚΑΘΟΛΟΥ η συμπεριφορά του μικρου?? αυτό που τους ενοχλεί μόνο είναι τα μαθηματικά?παμε καλα? την παιδεία την λαμβάνουμε και μέσα στο σπίτι μας, όχι μόνο στα βιβλία.αυτό το έχουν ακουστά??  :-X :-X
"Φύσα Νοτιά μου κι άδικα λυπήθηκα

    σ' άλλους καιρούς μπορεί και ν' αγαπήθηκα.."

Αποσυνδεδεμένος lkjhgfd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 323
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #143 στις: Οκτώβριος 14, 2011, 06:31:08 μμ »
καποιες μανες πραγματικα κανουν μεγαλη ζημια. Εγω εχω ενα παιδι β γυμνασιου. Ολα τα τετραδια που μου φερνει ειναι γραμμενα απο τη μαμα του. Του κανει περιληψεις των μαθηματων για να μην κουραζεται αυτος, απαντημενες ερωτησεις απο την ιδια τις οποιες μετα το παιδι παπαγαλιζει, το κειμενο της ιστοριας σβησμενο με διορθωτικα και απο πανω η μανα το εχει απλοποιησει...τι να εξηγω,τραβαω τα μαλλια μου. Και το παιδι μου λεει οτι αυτη καθεται καθε μερα 3 ωρες και κανει αυτη τη δουλεια σε ολα τα μαθηματα. Το παιδι εχει χασει καθε κριτικη ικανοτητα και οταν κανουμε καποιο μαθημα που θελει να σκεφτει, κειμενα για παραδειγμα κοιταει τους τοιχουσ και τα ταβανια σα χανος. Κανα 2 φορες που δεν προλαβαμε να κανουμε καποια ασκηση και του ειπα να την κανει μονος του στο σπιτι επαθε σοκ κι εβαλε τα κλαματα. 14 χρονων παιδι :-\
"Come out come out wherever you are..."

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος mpesg

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1996
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #144 στις: Οκτώβριος 14, 2011, 07:34:32 μμ »
καποιες μανες πραγματικα κανουν μεγαλη ζημια. Εγω εχω ενα παιδι β γυμνασιου. Ολα τα τετραδια που μου φερνει ειναι γραμμενα απο τη μαμα του. Του κανει περιληψεις των μαθηματων για να μην κουραζεται αυτος, απαντημενες ερωτησεις απο την ιδια τις οποιες μετα το παιδι παπαγαλιζει, το κειμενο της ιστοριας σβησμενο με διορθωτικα και απο πανω η μανα το εχει απλοποιησει...τι να εξηγω,τραβαω τα μαλλια μου. Και το παιδι μου λεει οτι αυτη καθεται καθε μερα 3 ωρες και κανει αυτη τη δουλεια σε ολα τα μαθηματα. Το παιδι εχει χασει καθε κριτικη ικανοτητα και οταν κανουμε καποιο μαθημα που θελει να σκεφτει, κειμενα για παραδειγμα κοιταει τους τοιχουσ και τα ταβανια σα χανος. Κανα 2 φορες που δεν προλαβαμε να κανουμε καποια ασκηση και του ειπα να την κανει μονος του στο σπιτι επαθε σοκ κι εβαλε τα κλαματα. 14 χρονων παιδι :-\
ε, ρε..............μάνες.............. >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Αποσυνδεδεμένος evi06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2046
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #145 στις: Οκτώβριος 14, 2011, 10:15:35 μμ »
καποιες μανες πραγματικα κανουν μεγαλη ζημια. Εγω εχω ενα παιδι β γυμνασιου. Ολα τα τετραδια που μου φερνει ειναι γραμμενα απο τη μαμα του. Του κανει περιληψεις των μαθηματων για να μην κουραζεται αυτος, απαντημενες ερωτησεις απο την ιδια τις οποιες μετα το παιδι παπαγαλιζει, το κειμενο της ιστοριας σβησμενο με διορθωτικα και απο πανω η μανα το εχει απλοποιησει...τι να εξηγω,τραβαω τα μαλλια μου. Και το παιδι μου λεει οτι αυτη καθεται καθε μερα 3 ωρες και κανει αυτη τη δουλεια σε ολα τα μαθηματα. Το παιδι εχει χασει καθε κριτικη ικανοτητα και οταν κανουμε καποιο μαθημα που θελει να σκεφτει, κειμενα για παραδειγμα κοιταει τους τοιχουσ και τα ταβανια σα χανος. Κανα 2 φορες που δεν προλαβαμε να κανουμε καποια ασκηση και του ειπα να την κανει μονος του στο σπιτι επαθε σοκ κι εβαλε τα κλαματα. 14 χρονων παιδι :-\

ααα καλα, περιστατικο απο ιδιαιτερο που εχω εγω στα αγγλικα.  στις εξετασεις πρωτα διαβαζει η μανα την υλη κ το βοηθημα,  ειδικα στα θεωρητικα, και μετα τα μεταφερει στο παιδι απλοποιημενα  με ερωτησεις, πινακακια κτλπ. δουλεια του παιδιου δλδ. το ιδιο δεν πρεπει να μαθει να οργανωνει την υλη που εχει να διαβασει? και μετα καταληγουμε εκει που λεει κ η συναδελφος, μηδεν κριτικη σκεψη.

Αποσυνδεδεμένος mpesg

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1996
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #146 στις: Οκτώβριος 15, 2011, 10:27:03 πμ »
καποιες μανες πραγματικα κανουν μεγαλη ζημια. Εγω εχω ενα παιδι β γυμνασιου. Ολα τα τετραδια που μου φερνει ειναι γραμμενα απο τη μαμα του. Του κανει περιληψεις των μαθηματων για να μην κουραζεται αυτος, απαντημενες ερωτησεις απο την ιδια τις οποιες μετα το παιδι παπαγαλιζει, το κειμενο της ιστοριας σβησμενο με διορθωτικα και απο πανω η μανα το εχει απλοποιησει...τι να εξηγω,τραβαω τα μαλλια μου. Και το παιδι μου λεει οτι αυτη καθεται καθε μερα 3 ωρες και κανει αυτη τη δουλεια σε ολα τα μαθηματα. Το παιδι εχει χασει καθε κριτικη ικανοτητα και οταν κανουμε καποιο μαθημα που θελει να σκεφτει, κειμενα για παραδειγμα κοιταει τους τοιχουσ και τα ταβανια σα χανος. Κανα 2 φορες που δεν προλαβαμε να κανουμε καποια ασκηση και του ειπα να την κανει μονος του στο σπιτι επαθε σοκ κι εβαλε τα κλαματα. 14 χρονων παιδι :-\

ααα καλα, περιστατικο απο ιδιαιτερο που εχω εγω στα αγγλικα.  στις εξετασεις πρωτα διαβαζει η μανα την υλη κ το βοηθημα,  ειδικα στα θεωρητικα, και μετα τα μεταφερει στο παιδι απλοποιημενα  με ερωτησεις, πινακακια κτλπ. δουλεια του παιδιου δλδ. το ιδιο δεν πρεπει να μαθει να οργανωνει την υλη που εχει να διαβασει? και μετα καταληγουμε εκει που λεει κ η συναδελφος, μηδεν κριτικη σκεψη.
ε το συκεκριμμενο παιδι δεν θα κανει τιποτα και η μανα του θα λεει οτι οι δασκαλοι τ αεχουν βαλει μαζι του...............

Αποσυνδεδεμένος mariadrd

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 136
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #147 στις: Οκτώβριος 15, 2011, 01:12:42 μμ »
Υπάρχουν πολλές τέτοιες μανάδες δηλαδή... Μα να λύνει τις ασκήσεις του παιδιού? Κάπως έτσι και η μία μητέρα αν ο μικρός δεν απαντούσε έλεγε αυτή και έγραφε την απάντηση και ας της έλεγα εγώ ότι έτσι δε το μαθαίνει και δε καταλαβαίνει τίποτα.
Όσο για το πρώτο παιδί αν βαριόταν στο σχολείο επειδή κάναμε δουλειά στο σπίτι τι να πω, δε το είχα σκεφτεί έτσι. Πάντως δε νομίζω πως έφταιγε αυτό. Θα μπορούσε να είναι ένας καλός λόγος, αλλά στο σχολείο έκαναν φυλλάδια κι όταν τα έφερνε στο σπίτι να τα κάνουμε δε μπορούσε να περιμένει (κι ας είχαμε γράψει το γράμμα στο τετράδιο). Τον ίδιο ενθουσιασμό μπορούσε να έχει και στο σχολείο. Εγώ κατέληξα στο ότι υπάρχει αυτή η παιχνιδιάρικη διάθεση στην τάξη σε μερικά παιδιά συμπεριλαμβανομένου και του μαθητή μου όπως είπε η δασκάλα και όλο αυτό του αποσπά την προσοχή. Ίσως συνήθισε μαζί μου (κακό αυτό), να χρειάζεται άτομο δίπλα του για να κρατιέται σε ''τάξη''. Και η φορά των γραμμάτων που την κάνει λάθος πιστεύω οφείλεται  στο ότι παίζει εκεί και δεν είναι συγκεντρωμένος. Γιατί στο σπίτι τα έγραφε σωστά, και μετά μου έλεγε να το γράψω και αλλιώς? και του έλεγα όχι σωστά θα το γράψεις. Και δε το έγραφε λάθος. Οπότε ...?

Αποσυνδεδεμένος tinkerbel!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 211
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #148 στις: Οκτώβριος 15, 2011, 01:29:09 μμ »
Οπότε...εσύ μόνο μέσα σου ξέρεις αν έχεις κάνει λάθη στο μάθημα αυτό, και ίσως να μην είναι καν αυτά που σου επεσήμανε η μητέρα.Αφού η συνεργασία σας τελείωσε, μην κάθεσαι να αναμοχλεύεις και να χαλιέσαι τελικά, αλλά σε επόμενα μαθήματα να κάνεις το καλύτερο που μπορείς.Υπάρχει πολύ μεγάλη πιθανότητα να δυσκολευτούν τώρα που θα το διαβάζουν εκείνοι, το παιδί να μην τα πηγαίνει το ίδιο καλά και να σε ξαναπάρουν τηλέφωνο.(Εκτός κι αν ντραπούν, και πάρουν άλλη κοπέλα τηλέφωνο). Τελοσπάντων, μη σκας, και προχώρα. ;)
Μυστικά για έναν ονειρεμένο γάμο! http://projectgamos.gr/

Αποσυνδεδεμένος mpesg

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1996
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #149 στις: Οκτώβριος 15, 2011, 01:50:28 μμ »
να χρεωσεις και την μανα και να ζητησεις και ψυχικη οδυνη.................αντε με τις μανες!!!!!!!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 08, 2012, 10:04:59 πμ από newseditor »

Αποσυνδεδεμένος DINA@

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Σας έχει τύχει να σας ακυρώσουν μάθημα γιατί το παιδί πρέπει να πάει με την νονά του να αγοράσει λαμπάδα???  Ή ότι  το παιδί δεν μπορεί να κάνει μάθημα γιατί γράφει τεστ στα Γερμανικά ενώ ξέρατε πως δεν κάνει φέτος??? Και τόσες άλλες δικαιολογίες για ένα παιδί που ανέλαβα φέτος τον Γενάρη Φυσική και Χημεία με βαθμό 14 και στα δύο. Το παιδί έχει δυνατότητες αλλά ήταν φανερό πως ήθελε καθοδήγηση αφού στο δεύτερο τρίμηνο οι βαθμοί έγιναν 18 με πολλές χαρές από το παιδί και τη μαμά του. Τι να το κάνω όμως που μόλις άρχισε η άνοδος αρχίσανε και οι ακυρώσεις ωρών (από 4 ώρες σε 2 την εβδομάδα) για χαζές δικαιολογίες. Το κακό είναι πως επειδή αρχίσαμε αργά έπρεπε να κάνουμε και τις αναπληρώσεις των προηγούμενων κεφαλαίων. Δηλαδή με δύο ώρες την βδομάδα η μητέρα όπως μου είχε πει ήθελε να κάνουμε το μάθημα της ημέρας, να λύνουμε απορίες, να προχωράμε παρακάτω και στον χρόνο που μας απομένει να κάνουμε και αναπλήρωση... Φυσικά κάτι τέτοιο ήταν αδύνατο με αποτέλεσμα α) να μην ξέρω αν την επόμενη μέρα είχαμε μάθημα ή όχι β) να μην μπορώ να κάνω σωστά τον προγραμματισμό μου γ) να είμαι κάθε μέρα μέσα στο άγχος.  Με αυτά και με εκείνα μπόρεσα να βγάλω την ύλη της χημείας (σε ικανοποιητικό βαθμό και αυτό γιατί έγραφαν επαναληπτικά διαγωνίσματα στο σχολείο οπότε αναγκαστικά δεν ακύρωναν μαθήματα) αλλά στην φυσική έχουμε δύο μεγάλα και σημαντικά κεφάλαια που δεν τα ακουμπήσαμε καθόλου.  Αυτή την εβδομάδα δεν κάναμε μάθημα και με πήρε η μαμά τηλέφωνο για να κανονίσουμε τα μαθήματα για την άλλη βδομάδα. Σκέφτηκα λοιπόν πως αφού είναι Μεγάλη Εβδομάδα τις δύο φορές που θα κάνουμε να αρχίσουμε από τα  κεφάλαια της φυσικής και να τα συνεχίσουμε μετά το Πάσχα. Η μαμά όμως είχε άλλη ιδέα!!! Καλύτερη :-ppp  Μου είπε λοιπόν να κάνουμε μάθημα αυτές τις δύο μέρες (σύνολο 4 ώρες) και να βγάλουμε όλη την ύλη των δύο αυτών κεφαλαίων!!! Της εξήγησα πως κάτι τέτοιο δεν μπορεί να συμβεί γιατί έχουμε και ασκήσεις να κάνουμε και εμμέσως έριξε το βάρος σε εμένα γιατί δεν έχω χρόνο να κάνω και άλλες αναπληρώσεις μέσα στις γιορτές. Μάλλον ξέχασε όλες τις ακυρώσεις των μαθημάτων, που όταν με ωραίο τρόπο τις της θύμισα μου απάντησε πως δεν είχε υπολογίσει το  ότι η μικρή θα αρρώσταινε. Από τις δέκα ακυρώσεις οι 2 ήταν λόγω ασθένειας.
Όλο αυτό με έχει καταβάλλει ψυχολογικά!! Και έρχομαι να ρωτήσω πως θα αντιδρούσατε εσείς??  Το πιο πιθανό είναι να γράψει καλά στο τέλος και να θέλει να συνεχίσουμε και του χρόνου. Εγώ όμως δεν ξέρω τι θέλω. Σκεφτόμουν να ξεκαθαρίσω πως αν συνεχιστεί η ίδια κατάσταση δεν θα ήθελα να την αναλάβω αλλά από την άλλη σκέφτομαι πως στις εποχές που ζούμε όλο και δυσκολεύουν τα πράγματα με τα μαθήματα. Από τώρα σκέφτομαι αν θα μπορέσω να βρω του χρόνο παιδιά. 

Αποσυνδεδεμένος margar78

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 367
    • Προφίλ
Εχω πολλα χρονια που σταματησα με τα ιδιαιτερα αλλα ενα πραγμα θυμαμαι πολυ καλα:αν σε βρουν οι γονεις πολυ υποχωρητικη ειναι ικανοι να σου ζητησουν τον ουρανο με τα αστρα.Δεν εννοω βεβαια να γινεις αγενης η αποτομη,καθε αλλο,παντα με τον καλο λογο θα εισαι αλλα θα προσπαθεις να φερεις το μαθημα στα δικα σου μετρα,οχι στα δικα τους.Αν δεν καταλαβαινουν τιποτα,αφησε το.Εγω ειχα παθει νευρωση στομαχου μεχρι που ξεφορτωθηκα ενοχλητικες μανες.

Αποσυνδεδεμένος dreamer

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 120
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Σε όλους μας έχουν τύχει παρόμοια περιστατικά. Εμένα για παράδειγμα μια μαμά που κάνω και τα 2 της παιδιά, αντί να με πάρει τηλέφωνο να μου ακυρώσει, πάω στο σπίτι και μου λέει 'έλα κάτσε να πιούμε καφεδάκι, δε θα κάνετε σήμερα μάθημα', ενώ ξέρει ότι έχω ένα σωρό υποχρεώσεις και για μένα οι 2 αυτές ώρες που μου ακυρώνει, μου είναι πολύτιμες.

Σε άλλη περίπτωση (που δε θα ήθελα να αναφερθώ με λεπτομέρειες), παιδάκι που ανέλαβα φέτος, η μαμά πριν λίγες μέρες μου μίλησε απότομα και άσχημα για κάτι που δεν ήταν δικό μου λάθος και την επόμενη φορά μου ζήτησε συγνώμη, γιατί τελικά ανακάλυψε ότι υπαίτιο ήταν το παιδί της. Μ'αυτό το παιδί του χρόνου δεν υπάρχει περίπτωση να συνεχίσω, γιατί προέχει η ψυχική μου υγεία!

Όταν είχα ξεκινήσει τα ιδιαίτερα, ποτέ δεν πίστευα ότι θα μου τύχουν περιπτωσάρες, αλλά τελικά κατέληξα στο 'μεγάλη μπουκιά φάε ...'

Αποσυνδεδεμένος afriendforyou

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 617
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Σας έχει  τύχει να σας καλούν να κάνετε μάθημα μόνο τις φορές που έχει  να δώσει ο μαθητής τέστ ή διαγώνισμα;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 908
Σύνολο: 910

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.