0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
θα συμφωνησω με τον κωνσταντινο, ειναι θεμα ανθρωπου. μου εχει τυχει παιδι που ηξερε τι ηθελε κι ηταν συγκεντρωμενο και το πετυχε και ενηλικας που ηθελε μεν αλλα... μια κατι του ξινιζε, μια κατι του βρωμαγε..
εγω με τους ενηλικες εχω και αλλο θεμα, οχι τοσο με τις ακυρωσεις γιατι αυτο το εχω και με παιδια. που στους ενηλικες καμια φορα το βρισκω λογικο ενω τα παιδια ακυρωνουν και για τελειως ακυρους λογους. το θεμα μου ειναι ο παγιωμενος, στο μυαλο τους, τροπος διδασκαλιας! θελουν να συνεχισουν να μαθαινουν αγγλικα οπως κανανε 20 χρονια πριν, με grammar translation method δλδ. και προσπαθω να τους αλλαξω γνωμη αλλ τπτ! βαριεμαι και εγω η ιδια να κανω μαθημα ετσι.
Μα θα πρέπει να χρεωθεί το μάθημα!!
Μα εκεί πατούν. Στο ότι υπάρχει αφθονία!!
Ξέρουν ότι θα βρουν και με 5 € συνάδελφε!!
Όσο κι αν υπάρχει αφθονία, το ιδιαίτερο με 5-10 ευρώ δεν το αναλαμβάνει κανένας "σοβαρός" συνάδελφος!Το θέμα είναι τι ενδιαφέρει εμάς και πόσο εκτιμάμε τη δουλειά μας!
Ναι, μακροπρόθεσμα θα εκτοπιστούν από την αγορά εγώ πιστεύω. Το οριακό κόστος τους είναι ίσο με το οριακό κέρδος τους γιατί α) εισιτήρια ΜΕΤΡΟ/ΗΣΑΠ κτλ 2,8 Ευρώ ή ακόμη χειρότερα βενζίνες/λάδια κτλ, β) φωτοτυπίες 3 λεπτά η σελίδα περίπου 10 σελίδες ανά φορά, γ) ακυρώσεις της τελευταίας στιγμής (άρα μένεις χωρίς καθόλου ευρώ), δ) αγορά βοηθημάτων, βιβλίων, διόρθωση γραπτών! Στην τελική δεν μένει τίποτα! επίσης, ο μαθητής-πελάτες με 5 ευρώ γενικά δεν είναι καλός μιας και η ροπή του να πληρώνει μαθήματα είναι μηδενική. Τα καλύτερα ωρομίσθια τα δίνουν παιδιά που πάνε σε κολέγια ή ακριβά ιδιωτικά (έχουν προδιάθεση/ικανότητα να πληρώνουν για την εκπαίδευση τους!)