*

Ψηφοφορία

Πρέπει να προηγείται κάποιος με πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ στην λίστα αναπληρωτών ή απλά να παίρνει κάποια επιπλέον μόρια

Να προηγείται , άσχετα αν έχει ελάχιστα μόρια προυπηρεσίας
8 (44.4%)
Όχι είναι εντελώς άδικο αφού δημιουργεί ανατροπές και ανισότητες στις λίστες διορισμών
10 (55.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 18

Αποστολέας Θέμα: Δεν είναι αδικία να προηγούνται στον πίνακα αναπληρωτών όσοι έχουν ΑΣΠΑΙΤΕ;  (Αναγνώστηκε 6588 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Kotsios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Κανένας δεν έχει αναφέρει την αδικία να προηγούνται απόλυτα όσοι και καλά έχουν παιδαγωγική κατάρτιση από όλους τους άλλους με σχολές σαν την ΑΣΠΑΙΤΕ να προσφέρουν αυτήν εκλεκτικά και όχι σε όλους τους εκπαιδευτικούς.

Γιατί να μην παίρνει απλά κάποια μόρια (σαν αυτά που δίνουν πχ για το μεταπτυχιακό:))

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Mixanikos_HY

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
σε τί συνίσταται ακριβώς η αδικία? εδώ διορίστηκε ο κάθε πικραμένος ΠΕ20 τηλεπληροφορικάριος με 1 fempto-μόριο και σένα σε χάλασε η παιδαγωγική κατάρτιση? επίσης, αν την είχες θα ταν το ίδιο αδικία?
"Ουδεις μωρότερος των ιατρών αν δεν υπήρχαν οι δάσκαλοι" Μια είναι η λύση: Μηχανικοί στην Εκπαίδευση

Αποσυνδεδεμένος Kotsios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
σε τί συνίσταται ακριβώς η αδικία? εδώ διορίστηκε ο κάθε πικραμένος ΠΕ20 τηλεπληροφορικάριος με 1 fempto-μόριο και σένα σε χάλασε η παιδαγωγική κατάρτιση? επίσης, αν την είχες θα ταν το ίδιο αδικία?
Αν κατάλαβες λέω να μην προηγείται απόλυτα από όλους τους υπόλοιπους αλλά να παίρνει κάποια επιπλέον μόρια.

Αποσυνδεδεμένος vasilis1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 295
  • Φύλο: Άντρας
  • Φανάριοι Νήσοι
    • Προφίλ
To εγραψα και αλλού:
Στην εκπαίδευση πρέπει να έχεις παιδαγωγική καταρτιση.Ποιο το παράλογο της προτεραιότητας?
Όταν το λέω νομίζουν ότι είμαι  προκατειλημμένος με τους γυμναστές.Κανονισαν ραντεβού συνάντησης που?

Εκεί που υπάρχουν μαζεμένες πολλές καφετέριες
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank18_10_08_2021.php

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Kotsios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δηλαδή πρέπει και οι καθηγητές στα πανεπιστήμια να έχουν παιδαγωγική κατάρτιση?

Αποσυνδεδεμένος Kotsios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ποιο το παράλογο της προτεραιότητας?

Το παράλογο είναι ότι χωρίζονται οι τεχνικοί κλάδοι σε δύο κατηγορίες,κάτι που δεν ισχύει για τους κλάδους των σχολών της φιλοσοφικής και θετικών επιστημών(πλην πληροφορικής).

Το παράλογο είναι να μην έχουν όλοι ή να μην έχουν την δυνατότητα να αποκτήσουν όλοι παιδαγωγική κατάρτιση.

Αν θες παιδαγωγική κατάρτιση από τους τεχνικούς κλάδους,κάνε τις προσλήψεις και μετά γράψτους όλους στην ασπαιτε υποχρεωτικά για να την πάρουν.

Άντε για τις σχολές που τους αναγνωρίζεται επάρκεια να δίνουν εξετάσεις σε ειδική/γενική διδακτική αλλά για τις τεχνικές ειδικότητες γιατί να εξετάζονται σε κάτι που δεν έχουν διδακτεί?Αυτό δεν είναι παράλογο?

Δεν είναι καλύτερο λογικό για τις τεχνικές ειδικότητες να εξετάζονται στο γνωστικό και μετά αν είναι διοριστέοι να εγγράφονται υποχρεωτικά στην ασπαιτέ και μετά να αναλαμβάνουν υπηρεσία?


Αποσυνδεδεμένος Kotsios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
σε τί συνίσταται ακριβώς η αδικία?
Ποιο το παράλογο της προτεραιότητας?

Να έχει μία μειοψηφία από τους εκπαιδευτικούς τεχνικών ειδικοτήτων παιδαγωγική κατάρτιση και αυτοί να προηγούνται από όλους τους υπόλοιπους ανεξάρτητα από τα υπόλοιπα προσόντα τους ( προυπηρεσία + μεταπτυχιακό )

Αποσυνδεδεμένος Mixanikos_HY

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Παράθεση
Να έχει μία μειοψηφία από τους εκπαιδευτικούς τεχνικών ειδικοτήτων παιδαγωγική κατάρτιση και αυτοί να προηγούνται από όλους τους υπόλοιπους ανεξάρτητα από τα υπόλοιπα προσόντα τους ( προυπηρεσία + μεταπτυχιακό )

Να έχει μία μειοψηφία στην οποία δεν ανήκω, θα θελα να ανήκω και αν ποτέ ανήκω θα υπερασπίζομαι τα κεκτημένα της από τους εκπαιδευτικούς τεχνικών ειδικοτήτων παιδαγωγική κατάρτιση και αυτοί να προηγούνται από όλους τους υπόλοιπους ανεξάρτητα από τα υπόλοιπα προσόντα τους ( προυπηρεσία + μεταπτυχιακό )

Πιο πλήρες δεν είναι έτσι? Επίσης μια παρατήρηση: όλα είναι θέμα πιέσεων και συμφερόντων, ο έχων τη δύναμη τη χρησιμοποιεί κατά το δοκούν. Δεν υπάρχει λογικό και παράλογο στην ελληνική εκπαίδευση...μακάρι να υπήρχε αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει...
"Ουδεις μωρότερος των ιατρών αν δεν υπήρχαν οι δάσκαλοι" Μια είναι η λύση: Μηχανικοί στην Εκπαίδευση

Αποσυνδεδεμένος vasilis1971

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 69
  • Φύλο: Άντρας
  • ΝΟΚΙΑ FOR EVER!!!!!
    • Προφίλ
Συγνώμη που επεμβαίνω αλλά  ήδη  υπάρχει η επιβράβευση  η επιβράβευση των πτυχιούχων  της ΑΣΠΑΙΤΕ.

Οι υπόλοιποι τι πρέπει να κάνουν?

Ορίστε και η  επίσημη απόδειξη.


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚ/ΤΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ   Αθήνα 21  Δεκεμβρίου 1999
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣ/ΚΟΥ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ   Αρ.Πρωτ. Βαθμός Προτερ.
ΤΜΗΜΑ Β'   Δ2/27197   ΕΞ.ΕΠΕΙΓΟΝ
Μητροπόλεως 15
101 85 ΑΘΗΝΑ
ΠΡΟΣ : Τις Διευθύνσεις και Γραφεία Πληροφορίες:
Τηλέφωνο:  32 46 321   Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης
ΡΑΧ: 32.48.264   Έδρες τους
ΝΙΚΟ /Δ2.1.17.12.99

ΘΕΜΑ : Αναγνώριση του χρόνου φοίτησης στην ΑΣΕΤΕΜ και τη Μέση Σχολή Εκπ/κών Εργοδηγών της ΣΕΛΕΤΕ και τρόπος υπολογισμού του χρόνου αυτού για μισθολογική εξέλιξη του εκπαιδευτικού προσωπικού της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Όπως ήδη σας έχουμε ενημερώσει με το έγγραφο μας Δ2/20637/9.8.1999, ο χρόνος φοίτησης στην ΑΣΕΤΕΜ και τη Μέση Σχολή Εκπαιδευτικών Εργοδηγών της ΣΕΛΕΤΕ αναγνωρίζεται ως χρόνος Δημόσιας Υπηρεσίας, σύμφωνα με το έγγραφο του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους 2/46330/0022/15.7.99, το οποίο σας έχουμε κοινοποιήσει με το ανωτέρω έγγραφο μας.
Με αφορμή ερωτήματα που έχουν υποβληθεί στην Υπηρεσία μας ως προς τις προϋποθέσεις και τον τρόπο υπολογισμού του χρόνου φοίτησης στις Σχολές αυτές για τη μισθολογική εξέλιξη Εκπαιδευτικού Προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και προκειμένου να υπάρξει ενιαία αντιμετώπιση και ομοιόμορφη εφαρμογή, σας γνωρίζουμε τα ακόλουθα :
α) Προϋποθέσεις: Για την αναγνώριση του χρόνου φοίτησης στις προαναφερόμενες Σχολές, ως χρόνου δημόσιας υπηρεσίας, θα πρέπει, σύμφωνα με τη γραμματική διατύπωση του άρθρου 1θ παρ. 3 του Ν.Δ. 789/1970, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 3 παρ. 2 του Ν. 298/1976, να εξασφαλίζονται αθροιστικά οι ακόλουθες προϋποθέσεις, ήτοι (ί) ότι η ειδική αυτή διάταξη αφορά μόνο στους «αποφοιτώντες», δηλαδή μόνο στους κατόχους τίτλου σπουδών των Σχολών που περιοριστικά αναφέρονται στις περιπτώσεις Β και Γ της παρ. 1 του άρθρου 2 του Ν.Δ. 789/1999. Ο χρόνος φοίτησης σε οποιαδήποτε άλλη ομότιτλη ή παρεμφερή ή συγγενή Σχολή εάν δεν διέπεται από ειδικές διατάξεις ως προς την αναγνώριση του χρόνου φοίτησης σ' αυτή ή αν δεν •παραπέμπει ρητά στις διατάξεις του άρθρου 10 παρ. 3 του Ν.Δ. 789/1970 όπως ήδη ισχύουν, δεν λογίζεται ο χρόνος αυτός, ως χρόνος δημόσιας υπηρεσίας και κατ' επέκταση για μισθολογική εξέλιξη, σύμφωνα με τη ρητή διάταξη του εδαφίου (ε) της παρ.1 του άρθρου 17 του Ν.2470/1997 με την οποία κρίθηκε ότι η διάταξη του άρθρου 10 παρ.
3 του Ν.Δ. 789/1970, ως αντικαταστάθηκε εξακολουθεί να ισχύει, ως ειδική, (Π) ότι οι
κάτοχοι των τίτλων σπουδών των προαναφερομένων Σχολών θα πρέπει να υπηρετήσουν,
όπως ρητά ορίζεται στη συγκεκριμένη διάταξη του άρθρου 10 παρ. 3 του Ν.Δ. 789/1999,
όπως   ισχύει,   στη   Δημόσια   Επαγγελματική   Εκπαίδευση.   Με   τον   όρο   «Δημόσια
Επαγγελματική Εκπαίδευση» νοούνται οι Επαγγελματικές Σχολές του άρθρου 1 του Ν.Δ.
580/1970 (Α' 139) μέχρι τις καταργήσεις τους και της αντικατάστασης τους από τις
Τεχνικές και Επαγγελματικές Σχολές και τα Τεχνικά - Επαγγελματικά Λύκεια του άρθρου 1
παρ. 2 του Ν.57Θ/1977 (Α' 102) ή τις σχολικές μονάδες του άρθρου 86 του Ν. 1566/1985.
•στις οποίες μετατράπηκαν. Δεδομένου ότι μετά την έναρξη ισχύος του Ν. 1566/1985 το
θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας έχει καταστεί ενιαίο για την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, σε
αντίθεση με το προϊσχύον (Ν.309/1976 για τη Μέση Γενική Εκπαίδευση, Ν.576/1977 για
την Τεχνική - Επαγγελματική Εκπαίδευση), θα πρέπει να γίνει δεκτό ότι όσοι εκπαιδευτικοί
διορίζονται   στον   κλάδο   της   Δευτεροβάθμιας   Εκπαίδευσης   ΠΕ17   (πρώην   Α.Τ.)
Τεχνολόγων    για    τις   ειδικότητες    Πολιτικών    ΑΣΕΤΕΜ,    Μηχανολόγων    ΑΣΕΤΕΜ,
Ηλεκτρολόγων ΑΣΕΤΕΜ και Ηλεκτρονικών ΑΣΕΤΕΜ, θεωρούνται ότι προσλαμβάνονται
για  να   εκπαιδεύσουν  μαθητές  για  άσκηση  επαγγέλματος  και  ότι  προσφέρουν  τις
υπηρεσίες τους σε σχολικές μονάδες οι οποίες επιδιώκουν να μεταδώσουν στους μαθητές
τις απαιτούμενες τεχνικές  ή άλλες επαγγελματικές γνώσεις για  την  ανάπτυξη  των
δυνατοτήτων τους, ώστε μετά την αποφοίτηση τους να μπορούν να απασχολούνται με
επιτυχία σε ορισμένο τεχνικό ή επαγγελματικό κλάδο. Είναι αυτονόητο ότι οι Σχολικές
αυτές μονάδες υπάγονται πλέον στο Ν.2640/1998 (Α' 206). Όσον αφορά τη Μέση Σχολή
Εκπαιδευτικών Εργοδηγών, όπως μας ενημέρωσε η Διοίκηση της ΣΕΑΕΤΕ. από την
ίδρυση της μέχρι σήμερα δεν λειτούργησε και ως εκ τούτου όταν παραπέμπουμε στις
διατάξεις του άρθρου 2 παρ. 1 περιπτ. Β και Γ του Ν.Δ. 789/1979. αναφερόμαστε μόνο για
την Ανωτέρα Σχολή Εκπαιδευτικών Τεχνολόγων Μηχανικών με τα Τμήματα (ειδικότητες)
που ορίζονται αναλυτικά και ((ίί) ότι η προϋπηρεσία αφορά την «υπηρεσία επί πενταετίαν»
των αποφοιτώντων στην Δημόσια Επαγγελματική Εκπαίδευση. Με την προϋπόθεση αυτή
ο   Νομοθέτης   θέτει   τον   ελάχιστο   χρόνο   προσφοράς   υπηρεσίας   στην   Δημόσια
Επαγγελματική Εκπαίδευση, ανεξαρτήτως της σχέσεως με την οποίαν θα προσφερθεί η
υπηρεσία αυτή (μόνιμου αναπληρωτή, ωρομίσθιου), προκειμένου να αναγνωριστεί ο
χρόνος φοίτησης, ως χρόνος δημόσιας υπηρεσίας. Είναι αυτονόητο ότι η πενταετής
υπηρεσία θα πρέπει να έχει διανυθεί μόνο από τους εκπαιδευτικούς εκείνους που έχουν
διοριστεί ή προσληφθεί με βασικό τυπικό προσόν τον τίτλο σπουδών της Ανωτέρας
Σχολής Εκπαιδευτικών Τεχνολόγων Μηχανικών με τις προαναφερόμενες ειδικότητες και
ότι σήμερα η δυνατότητα αυτή παρέχεται μόνο από τους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ17
του άρθρου 14 παρ.8 περίπτωση (ιζ) του Ν. 1566/1985, των ειδικοτήτων Πολιτικών
ΑΣΕΤΕΜ, Μηχανολόγων ΑΣΕΤΕΜ, Ηλεκτρολόγων ΑΣΕΤΕΜ και Ηλεκτρολόγων ΑΣΕΤΕΜ
Προϋπηρεσία που προσφέρθηκε στην Δευτεροβάθμια Δημόσια Τεχνική - Επαγγελματική
Εκπαίδευση χωρίς το βασικό τυπικό προσόν του τίτλου σπουδών της Ανωτέρας Σχολής
Εκπαιδευτικών Τεχνολόγων της ΣΕΛΕΤΕ δεν προσμετράται στην πενταετία και δεν
αναγνωρίζεται ο χρόνος φοίτησης στην περίπτωση αυτή ως χρόνος δημόσιας υπηρεσίας
και κατ   επέκταση για μισθολογική εξέλιξη (μισθολογικά κλιμάκια και επίδομα χρόνου
υπηρεσίας).   
Από τα ανωτέρω αναφερθέντα προκύπτει με σαφήνεια ότι για την αναγνώριση του χρόνου φοίτησης στην ΑΣΕΤΕΜ της ΣΕΛΕΤΕ θα πρέπει οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί νσ ανήκουν σήμερα στον κλάδο ΠΕ17 σε μία από τις αναφερόμενες ειδικότητες, για τις οποίες απαιτείται ως βασικό τυπικό προσόν διορισμού το πτυχίο της ΑΣΕΤΕΜ της ΣΕΛΕΤΕ, είτε με τετραετή φοίτηση είτε με τριετή και ένα έτος παιδαγωγική κατάρτιση κατά τα οριζόμενα στην παράγραφο 2 του άρθρου 3 του Ν.Δ. 789/1970 και να έχουν υπηρετήσει μέχρι της καταργήσεως τους στις προβλεπόμενες Τεχνικές και Επαγγελματικές Σχολές και τα Τεχνικά Επαγγελματικά Λύκεια αρχικά του Ν.Δ. 580/1970
και στη συνέχεια του Ν.576/1977 (Α' 102) ή να ανήκουν μετά την έναρξη ισχύος του Ν. 1566/1985 στον προαναφερόμενο κλάδο από τον οποίο καλύπτονται ανάγκες των σχολικών μονάδων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ιδίως δε των Τεχνικών, Επαγγελματικών, Ενιαίων Πολυκλαδικών Λυκείων, των Τεχνικών Επαγγελματικών Σχολών και των ΤΕΕ.

Σχετικά με τα ερωτήματα αν ο χρόνος απόσπασης ή χρόνος άσκησης διευθυντικών καθηκόντων σε σχολεία ή ο χρόνος παροχής εκπαιδευτικού έργου σε σχολικές μονάδες που δεν ανήκουν με τη στενή του όρου έννοια στην Τεχνική - Επαγγελματική Εκπαίδευση, θα αναγνωριστεί ως χρόνος δημόσιας υπηρεσίας από εκπαιδευτικούς που πληρούν τις  λοιπές προϋποθέσεις, η άποψη της υπηρεσίας μας είναι ότι ο χρόνος αυτός θεωρείται ότι διανύθηκε στον κλάδο που διορίστηκαν ή προσλήφθηκαν και με την έννοια αυτή η υπηρεσία που προσέφεραν θεωρείται υπηρεσία που προσφέρθηκε στην Δευτεροβάθμια Τεχνική - Επαγγελματική Εκπαίδευση.

β) Διάρκεια ισχύος : Από τη διάταξη του άρθρου 10 παράγραφος 3 του Ν.Δ. 789/1970, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 3 παρ. 2 του Ν.298/1976 δεν τίθεται κανένας περιορισμός ως προς τη χρονική διάρκεια ισχύος της ευεργετικής αυτής διάταξης και ως εκ τούτου η διάταξη ισχύει και θα εξακολουθεί να ισχύει μέχρις ότου καταργηθεί, ανακληθεί ή τροποποιηθεί με νεότερη διάταξη νόμου.
γ) Χρόνος αναγνώρισης :Από τη διάταξη του άρθρου 3 παρ. 2 του Ν.Δ. 789/1970 ορίζεται ότι η διάρκεια φοίτησης στην Ανωτέρα Σχολή Εκπαιδευτικών Τεχνολόγων Μηχανικών και την Μέση Σχολή Εκπαιδευτικών Εργοδηγών, που δεν λειτούργησε όπως προαναφέρθηκε, είναι τέσσερα έτη. Κατά συνέπεια ο χρόνος που αναγνωρίζεται ως δημόσια υπηρεσία θα ,είναι τέσσερα έτη, εφόσον πληρούνται και οι λοιπές προϋποθέσεις, ανεξαρτήτως του πραγματικού χρόνου που απαιτήθηκε από τους σπουδαστές για να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους και να λάβουν τον τίτλο σπουδών. Τούτο άλλωστε προκύπτει χωρίς αμφισβήτηση και από την παράγραφο 2 του άρθρου 3 του Ν.298/1976 (89) όπου ρητώς ορίζεται ότι ο χρόνος φοίτησης λογίζεται «ως χρόνος τετραετούς δημόσιας υπηρεσίας...».
Στα ερωτήματα ποιος χρόνος θα ληφθεί υπόψη στις περιπτώσεις φοίτησης μικρότερης διάρκειας λόγω κατάταξης ή στις περιπτώσεις μεγαλύτερης διάρκειας φοίτησης, η απάντηση είναι ότι σε κάθε περίπτωση θα ληφθεί υπόψη ο χρόνος των τεσσάρων ετών, δηλ. ο χρόνος που απαιτείται, σύμφωνα με την διάταξη του άρθρου 2 παρ. 2 του Ν.Δ. 789/1970, για τη λήψη του τίτλου σπουδών.
δ) Αναγνώριση προϋπηρεσίας στην Ιδιωτική Εκπαίδευση : Από τη διάταξη της παραγράφου 2 του άρθρου 3 του Ν.298/1976 με την οποία αντικαταστάθηκε η παράγραφος 3 του άρθρου 10 του Ν.Δ. 789/1970 ορίζεται ότι «για την αναγνώριση του χρόνου φοίτησης, ως χρόνος τετραετούς δημόσιας υπηρεσίας θα πρέπει οι αποφοιτώντες από τις δύο προαναφερόμενες Σχολές να υπηρετήσουν»... επί πενταετίαν κατά πλήρη απασχόληση στη Δημοσία Επαγγελματική Εκπαίδευση». Δεδομένου ότι οι διατάξεις μισθολογικού περιεχομένου ερμηνεύονται στενά και δεν επιδέχονται διασταλτική ερμηνεία, θα πρέπει να γίνει δεκτό ότι δεν μπορεί να ληφθεί υπόψη προϋπηρεσία που προσφέρθηκε στην Ιδιωτική Εκπαίδευση, ανεξαρτήτως αν οι εν λόγω εκπαιδευτικοί πληρούσαν τις ίδιες προϋποθέσεις με τους εκπαιδευτικούς που υπηρέτησαν στην δημόσια Επαγγελματική Εκπαίδευση.
ε) Αναγνώριση του χρόνου φοίτησης στην περίπτωση που κατά τον χρόνο αυτό είχαν διοριστεί και υπηρετούσαν στο δημόσιο : Ο χρόνος φοίτησης στην περίπτωση αυτή δεν λογίζεται χρόνος δημόσιας υπηρεσίας, καθόσον όπως έχει κριθεί με πάγια νομολογία του Ελεγκτικού Συνεδρίου δεν μπορεί να ληφθεί υπόψη δύο φορές ο Ιδιος χρόνος για την παροχή οικονομικών ωφελημάτων.
στ) Αναγνώριση του χρόνου φοίτησης νια μισθολογική εξέλιξη σε περίπτωση μετάταξης από τον κλάδο ΠΕ17 της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης : Η διάταξη της παραγράφου 3 του άρθρου 10 του Ν.Δ. 759/1970, όπως αυτή αντικαταστάθηκε με την παράγραφο 2 7ου άρθρου 3 του Ν.29Θ/1976, π οποία χαρακτήριζε το χρόνο φοίτησης στην ΑΙΕΤΕΜ και τη Μέση Σχολή Εκπαιδευτικών Εργοδηγών της ΣΕΛΕΤΕ, ως χρόνο δημόσιας υπηρεσίας με προϋποθέσεις, είναι διάταξη ειδική, η οποία καταργήθηκε έμμεσα με την αντίθετη ρύθμιση της διάταξης της παραγράφου 3 του άρθρου 16 του Ν. 1505/1984 και επανήλθε σε ισχύ από της ενάρξεως ισχύος του Ν.2470/1997 (άρθρα 17 παρ. 1(γ) και 31). Η ρύθμιση αυτή αποσκοπούσε κατά. τον χρόνο θέσπισης της στην εξεύρεση Εκπαιδευτικών Τεχνολόγων Μηχανικών και Εκπαιδευτικών Εργοδηγών για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών της Δημόσιας Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης με σκοπώ την αναβάθμιση της. Η διάταξη, ως ειδική, θα πρέπει να ερμηνεύεται και να εφαρμόζεται στενά. Με δεδομένη τη θέση αυτή σ χρόνος φοίτησης στις εν λόγω Σχολές λογίζεται ως χρόνος δημόσιας υπηρεσίας μόνο στις περιπτώσεις που εξυπηρετείται ο σκοπός για τον οποίο έγινε η θέσπιση της διάταξης και πάντοτε με την προϋπόθεση ότι συντρέχουν οι προϋποθέσεις που τίθενται από το νόμο. Σε κάθε άλλη περίπτωση ο χρόνος αυτός δεν θα υπολογίζεται για μισθολογική εξέλιξη. Στις περιπτώσεις επομένως που εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ17 των αναφερομένων ειδικοτήτων έχουν τις προϋποθέσεις για τον υπολογισμό του χρόνου φοίτησης για μισθολογική εξέλιξη και μετατάσσονται σε άλλο κλάδο ή και σε άλλο φορέα δεν δικαιούνται πλέον να υπολογίζεται, νια τη μισθολογική τους εξέλιξη, ο χρόνος φοίτησης στις προαναφερόμενες Σχολές.
ζ) Αναγνώριση του χρόνου φοίτησης για μείωση του ωραρίου διδασκαλίας: Όπως έχει προαναφερθεί οι μισθολογικού περιεχομένου διατάξεις όπως εν προκειμένω, θα πρέπει να ερμηνεύονται στενά και να μην επιδέχονται διασταλτική ερμηνεία. Με δεδομένη λοιπόν την άποψη αυτή δεν μπορεί ο χρόνος φοίτησης στις προαναφερόμενες σχολές να λαμβάνεται υπόψη για μείωση του ωραρίου διδασκαλίας. Άλλωστε όπως έχει κριθεί για τον προσδιορισμό του υποχρεωτικού ωραρίου διδασκαλίας των εκπαιδευτικών, σύμφωνα με το άρθρο 14 παρ, 13 του ν.1566/1985. όπως έχει συμπληρωθεί με το άρθρο 48 παρ. 3 του ν,2413/1996, θα λαμβάνεται υπόψη η δημόσια προϋπηρεσία που έχει προσφερθεί με όλα τα τυπικά προσόντα που απαιτούνται για το διορισμό στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και στο συγκεκριμένο κλάδο. Με δεδομένο ότι κατά τον χρόνο φοίτησης, δεν υφίσταται ο τίτλος σπουδών που απαιτείται ως τυπικό προσόν διορισμού θα πρέπει να γίνει δεκτό ότι, ο χρόνος φοίτησης δεν μπορεί να ληφθεί υπόψη για μείωση του υποχρεωτικού ωραρίου διδασκαλίας.
Η Γενική Διευθύντρια
                                                                               ΦΩΤΕΙΝΗ ΤΡΙΑΝΤΟΠΑΝΝΗ

 
Εσωτερική διανομή
-   Γενική Δ/νση Διοίκησης
Πρωτ. δ,Δευτ. Εκπ/σης
-   Δ/νση Προσ/κού Δ.Ε,
Τμήμα Β' (5)


Αποσυνδεδεμένος vasilis1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 295
  • Φύλο: Άντρας
  • Φανάριοι Νήσοι
    • Προφίλ
Ο συνονόματος σας έδειξε ότι υπάρχει παιδαγωγικός κλάδος στις τεχνικές ειδικότητες και ορθά έχει προτεραιότητα στους διορισμούς (αυτό έλειπε)
Όταν το λέω νομίζουν ότι είμαι  προκατειλημμένος με τους γυμναστές.Κανονισαν ραντεβού συνάντησης που?

Εκεί που υπάρχουν μαζεμένες πολλές καφετέριες
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank18_10_08_2021.php

Αποσυνδεδεμένος melenia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Γειά σας,
ξέρει κανείς αν υπάρχει κάποια σχολή του εξωτερικού η οποία να είναι αντίστοιχη με την ΑΣΠΑΙΤΕ?
(παιδαγωγική κατάρτιση 1 έτους)
Η μήπως ξέρει ποιόν μπορώ να ρωτήσω για να μάθω...
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων...
 

Αποσυνδεδεμένος Kotsios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ο συνονόματος σας έδειξε ότι υπάρχει παιδαγωγικός κλάδος στις τεχνικές ειδικότητες και ορθά έχει προτεραιότητα στους διορισμούς (αυτό έλειπε)

Δεν το καταλαβαίνω αυτό αν κάποιος έχει κάνει ειδική διδακτική στο πτυχίο του γιατί θα πρέπει να μπαίνει πίσω από κάποιον που δεν έχει κάνει και απλά έχει πάει στην ασπαιτέ.

Αποσυνδεδεμένος vasilis1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 295
  • Φύλο: Άντρας
  • Φανάριοι Νήσοι
    • Προφίλ
Δυστυχώς δεν μπορεις να καταλάβεις.Λυπάμαι
Όταν το λέω νομίζουν ότι είμαι  προκατειλημμένος με τους γυμναστές.Κανονισαν ραντεβού συνάντησης που?

Εκεί που υπάρχουν μαζεμένες πολλές καφετέριες
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank18_10_08_2021.php

Αποσυνδεδεμένος vasilis1971

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 69
  • Φύλο: Άντρας
  • ΝΟΚΙΑ FOR EVER!!!!!
    • Προφίλ
vasilis1 διάβασε σε παρακαλώ το σημείο γ που το δανείστηκα από το παραπάνω έγγραφο και πες μας τα  4 έτη  πόση προυπηρεσία  είναι και αν κάποιος ανεβαίνει σε μισθολογικό κλιμάκιο κάνοντας χρήση τα 4 έτη.
Αν αυτό δεν είναι επιβράβευση τότε τι μπορούμε να ονομάζουμε επιβράβευση?
Τέτοια επιβράβευση δεν έχουν οι λοιπές σχολές (Δάσκαλοι, Νηπιαγωγοί, φιλόλογοι κλπ) κι ας νοούνται καθηγητικές σχολές .
Οι Δάσκαλοι για παράδειγμα ακόμη και στον μόνιμο διορισμό τους δεν παίρνουν επιβράβευση.
Μήπως αυτό είναι αδικία ως προς τις υπόλοιπες καθηγητικές σχολές?

Μήπως  τελικά  δεν θα έπρεπε στις τεχνικές ειδικότητες να  μπαίνει το κριτήριο της παιδαγωγικής επιμόρφωσης  ως κριτήριο για την σειρά στον πίνακα?

Ας μην ξεχνάμε πως πέρσι με τον 3255/2004 διορίστηκε αρκετός κόσμος ο οποίος δεν είχε παιδαγωγική επάρκεια.

Μήπως η καλύτερη λύση είναι να φοιτούν οι μη έχοντες παιδαγωγική επάρκεια στην ΑΣΠΑΙΤΕ, αλλά  μετά τον μόνιμο διορισμό τους ως κατ εξαίρεση?

Γιατί όλες οι ειδικότητες  (ακόμη και αυτές από τις καθηγητικές σχολές) παρακολουθούν τα ΠΕΚ μετά τον μόνιμο διορισμό τους?

Το σημείο γ που ανέφερα νωρίτερα είναι το παρακάτω:

γ) Χρόνος αναγνώρισης :Από τη διάταξη του άρθρου 3 παρ. 2 του Ν.Δ. 789/1970 ορίζεται ότι η διάρκεια φοίτησης στην Ανωτέρα Σχολή Εκπαιδευτικών Τεχνολόγων Μηχανικών και την Μέση Σχολή Εκπαιδευτικών Εργοδηγών, που δεν λειτούργησε όπως προαναφέρθηκε, είναι τέσσερα έτη. Κατά συνέπεια ο χρόνος που αναγνωρίζεται ως δημόσια υπηρεσία θα ,είναι τέσσερα έτη, εφόσον πληρούνται και οι λοιπές προϋποθέσεις, ανεξαρτήτως του πραγματικού χρόνου που απαιτήθηκε από τους σπουδαστές για να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους και να λάβουν τον τίτλο σπουδών. Τούτο άλλωστε προκύπτει χωρίς αμφισβήτηση και από την παράγραφο 2 του άρθρου 3 του Ν.298/1976 (89) όπου ρητώς ορίζεται ότι ο χρόνος φοίτησης λογίζεται «ως χρόνος τετραετούς δημόσιας υπηρεσίας...».
Στα ερωτήματα ποιος χρόνος θα ληφθεί υπόψη στις περιπτώσεις φοίτησης μικρότερης διάρκειας λόγω κατάταξης ή στις περιπτώσεις μεγαλύτερης διάρκειας φοίτησης, η απάντηση είναι ότι σε κάθε περίπτωση θα ληφθεί υπόψη ο χρόνος των τεσσάρων ετών, δηλ. ο χρόνος που απαιτείται, σύμφωνα με την διάταξη του άρθρου 2 παρ. 2 του Ν.Δ. 789/1970, για τη λήψη του τίτλου σπουδών.






 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159854
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 774
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 668
Σύνολο: 677

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.