Σύνολο ψηφοφόρων: 470
0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
1. Αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας στον ιδιωτικό τομέα.Αν εμείς που τόσο αρεσκόμαστε σε δηλώσεις διαμαρτυρίας, είχαμε πετύχει όλα αυτά τα χρόνια (1998-2006) αξιοπρεπή αντιμετώπιση από τους φροντιστηριούχους (ασφάλιση, μισθολογική εξίσωση με δημόσιο κτλ.), για ποιο λόγο να αναζητούσαμε τη θαλπωρή του δημοσίου σχολείου;
2. Άνοιγμα των θέσεων διοικητικού/οικονομικού σε όλους τους πτυχιούχους.
1. Ως προς το ζήτημα της παλαιότητας πτυχίου, όσο και να με συμφέρει προσωπικά, δε θα ήμουν σύμφωνος, καθώς το μέτρο αντιβαίνει την αρχή της αξιοκρατίας στην επιλογή. Ιδεατά, αν αποδεχτούμε πως το κράτος ως εργοδότης θέλει να επιλέγει τον εργαζόμενο εκείνον που μπορεί να κάνει καλύτερα την εκάστοτε δουλειά, με ποιο κριτήριο να πριμοδοτεί αυτόν που έχει τελειώσει παλαιότερα από έναν άλλο; Στρατός είναι ή επετηρίδα;
3. Ο διορισμός στα δημοτικά σίγουρα πηγαίνει ενάντια στα επαγγελματικά δικαιώματα των δασκάλων, οπότε δεν είναι κάτι δίκαιο. Σκεφτείτε πώς θα νιώθατε ως φιλόλογοι, αν οι δάσκαλοι αντιμετώπιζαν πρόβλημα θέσεων, οι φιλόλογοι όχι, και οι πρώτοι ζητούσαν να δουλέψουν στη 2βάθμια. Θα ήσαστε τόσο αλτρουιστές;
Και ερωτώ: για ποιο λόγο να γίνεται διαγωνισμός κάθε δύο χρόνια, και μην γίνεται μόνο αφού πρώτα διοριστούν οι επιτυχόντες από τον προηγούμενο διαγωνισμό.
Για να γίνει ο χωρισμός σε ειδικότητες θα πρέπει να γίνει αναθεώρηση των σχολών. Και σε αυτό το θέμα δε ξέρω αν υπάρχει πολιτική βούληση, γιατί έτσι θα φανεί καθαρά πόσο συνδέεται το πτυχίο μας με την αγορά εργασίας, κάτι που αντεύχονται οι κρατούντες.
Παιδιά πολύ σημαντικές όλες οι τοποθετήσεις αλλά δε βλέπω "φως". Πολιτική βούληση δεν υπάρχει, συνδικαλιστικός φορέας δεν υπάρχει, λεφτά δεν υπάρχουν (ή έτσι λένε τουλάχιστον ) κλπ κλπ κλπ.Ένας τρόπος υπάρχει να ανοίξει ο κλάδος μας...Να εξαναγκάσει το Υπουργείο όλους τους καθηγητές άνω των 20 χρόνων προϋπηρεσίας σε "εθελουσία" έξοδο Τότε κάτι θα γίνει