Σύνολο ψηφοφόρων: 470
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ποιο δαχωρισμό των κλάδων ρε παιδιά;Πόσα προβλήματα θα λύσει και κυρίως πόσα θα δημιουργήσει;Εσείς που το προτείνετε μήπως να κάνετε ένα πρόχειρο "μοίρασμα" να καταλάβουμε τι εννοείτε;
Ποιο δαχωρισμό των κλάδων ρε παιδιά;Πόσα προβλήματα θα λύσει και κυρίως πόσα θα δημιουργήσει;Εσείς που το προτείνετε μήπως να κάνετε ένα πρόχειρο "μοίρασμα" να καταλάβουμε τι εννοείτε;Αυτό με την ιστορία στους ιστορικούς είναι το τελευταίο ανέκδοτο;;Γιατί η πραγματικότητα αποδεικνύει ότι η ιστορία είναι "ίδιον" των θεολόγων...των ξενόγλωσσων κτλ
Παράθεση από: maryk στις Μαρτίου 03, 2009, 02:08:47 pmΠοιο δαχωρισμό των κλάδων ρε παιδιά;Πόσα προβλήματα θα λύσει και κυρίως πόσα θα δημιουργήσει;Εσείς που το προτείνετε μήπως να κάνετε ένα πρόχειρο "μοίρασμα" να καταλάβουμε τι εννοείτε;Αυτό με την ιστορία στους ιστορικούς είναι το τελευταίο ανέκδοτο;;Γιατί η πραγματικότητα αποδεικνύει ότι η ιστορία είναι "ίδιον" των θεολόγων...των ξενόγλωσσων κτλαρχισαμε παλι ?!!!! πες τα maryk γιατι δεν μπορω να τα λεω ξανα και ξανα, πραγματικα εχω κουραστει...(θυμαμαι το κατα καιρους ζητημα ποιοι ειναι οι¨"γνησιοι" φιλολογοι και ποια η καλυτερη ειδικοτητα....αλλα αυτο ειναι ενα αλλο θεμα χωρις ουσια αλλα που υπαρχει παντα και γινεται πολλες φορες αντικειμενο διαμαχης....)
Παράθεση από: maryk στις Μαρτίου 03, 2009, 02:08:47 pmΠοιο δαχωρισμό των κλάδων ρε παιδιά;Πόσα προβλήματα θα λύσει και κυρίως πόσα θα δημιουργήσει;Εσείς που το προτείνετε μήπως να κάνετε ένα πρόχειρο "μοίρασμα" να καταλάβουμε τι εννοείτε;Αυτό με την ιστορία στους ιστορικούς είναι το τελευταίο ανέκδοτο;;Γιατί η πραγματικότητα αποδεικνύει ότι η ιστορία είναι "ίδιον" των θεολόγων...των ξενόγλωσσων κτλ[size=10ptΓια μισό λεπτό, γιατί εδώ θεωρώ ότι έγινε μια μεγάααααλη παρεξηγηση. Καταρχήν πού είδες την πρόταση για διαχωρισμό των φιλολόγων; Αυτό που υποστηρίζω, αν διαβασες όλο το κείμενο 1ο και 2ο, είναι η διαμετρικά αντίθετη άποψη, η επαναφορά δηλ. της ενιαίας φιλοσοφικής, με 2 έτη που θα δίνουν "γερές βάσεις" και κατεύθυνση στη συνέχεια. Κι αν χρειάζεται και κάτι επιπλέον αποκλειστικά για τη διδακτική, εφόσον ο απόφοιτος θα εργαστεί στην εκπαίδευση.Επίσης δε χρειάζεται να ειρωνεύεσαι, η ιστορία στους ιστορικούς είναι άλλο ανέκδοτο. Λέω το αυτονόητο. Τι δουλειά έχει ο οποιοσδήποτε ΠΕ..., εκτός από τον ΠΕ02 να διδάσκει ιστορία;Και τρίτον -με το οποίο δεν ασχολήθηκε κανείς, και μου κάνει εντύπωση!- η ουσία, νομίζω, είναι να καταλήξουμε κάπου, σ' ένα κείμενο, σε κάποιες προτάσεις, προκειμένου, όπως λέει και το θέμα που άνοιξε εδώ και δυο χρόνια, ΝΑ ΞΕΜΠΛΟΚΑΡΙΣΤΕΙ Ο ΚΛΑΔΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ.
Αυτό που υποστηρίζω, αν διαβασες όλο το κείμενο 1ο και 2ο, είναι η διαμετρικά αντίθετη άποψη,
Φίλε/η Φίλιους, συμφωνώ μαζί σου για το μη διαχωρισμό του κλάδου και την ενότητα της γνώσης.
Απλώς με βάση τα σημερινά δεδομένα (αφού υπάρχει ο εξειδικευμένος επιστήμονας) θα περίμενε κανείς ο ειδικός π.χ. στη φιλοσοφία, στην ιστορία να διδάξει και το αντίστοιχο μάθημα.
Επίσης δε χρειάζεται να ειρωνεύεσαι, η ιστορία στους ιστορικούς είναι άλλο ανέκδοτο. Λέω το αυτονόητο. Τι δουλειά έχει ο οποιοσδήποτε ΠΕ..., εκτός από τον ΠΕ02 να διδάσκει ιστορία;
Ο κλάδος μας θα ξεμπλοκάρει, αν 1. αρχίζουν τα αρχαία να διδάσκονται στο δημοτικό 2. δημιουργηθούν ολοήμερα γυμνάσια 3. η ΠΔΣ με διαφάνεια δίδεται σε αδιόριστους 4. διδάσκονται τα αρχαία και στα ΕΠΑΛ (ακουγόταν 3-4 χρόνια πριν...) 5. σταματήσουν να είναι τα φιλολογικά μαθήματα δεύτερη ανάθεση σε αγγλικούς, γαλλικούς, θεολόγους και, φευ!, δεν ξέρω σε ποιους άλλους 6. το προπαρασκευαστικό έτος (που συζητάται τώρα) απασχολεί καθηγητές
Bikini το να διδάσκονται τα αρχαία από το δημοτικό το λές σοβαρά;;;;εδώ δεν ξέρουν τα παιδιά ορθογραφία στο λύκειο, δεν έχουν ιδέα πως να συντάξουν ένα κείμενα στανέα ελληνικά και θα τους βάλουμε αρχαία ή θα αυξήσουμε με ουσιαστικό μάθημα την νεοελληνική γλώσσα!!