Σύνολο ψηφοφόρων: 470
0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Oι δάσκαλοι δηλαδή δεν είναι επιστήμονες;Τι διαχωρισμός είναι αυτός;Αυτοί δεν σπούδασαν;;;
αδυναμια π.χ. ειναι το οτι δεν εχουν ακουσματα ελληνικης γλωσσας (ενδοοικογενειακα και μικροκοινωνικα εννοω παντα) και προτερημα π.χ. οτι ειναι φορεις διαφορετικων πολιτισμων και κουλτουρας. δηλαδη πας μη ελλην βαρβαρος; ειμαι απο αυτους που βαθυτατα πιστευουν στις ταξεις και σχολεια κοινα για ολους. ολοι βοηθουνται και ο πιο αδυναμος και ο πιο δυνατος. τωρα αν θελετε να μιλησουμε για τα μη κονδυλια του κρατους μας για την παιδεια και την καταστρατηγηση της παιδειας αλλο θεμα και προβλεψιμο.
Να σας πω πώς δεν θα ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;1. Με την αναγνώριση όλων των προϋπηρεσιών των σχολείων που δεν υπάγονται στο ΥΕΠΘ2. Με το άνοιγμα νέων τμημάτων σχολών, που τώρα μεν δεν έχουν εργασιακά δικαιώματα, αλλά κάποια στιγμή θα αποκτήσουν...Είναι βαριά η φιλολογία!
ρε, τι σκαμε? να σας πω εγω πως θα ξεμπλοκαριστει ο κλαδος/οι μας.ειμαστε 70.000 καθηγητες αν βαλουμε ο καθενας απο 20 ευρω μαζευονται 1,400,000 ευρω. με αυτα κτιζουμε σχολεια,διοριζομαστε ολοι, μειωνονται οι μαθητες ανα ταξη,εφαρμοζουμε το ολοημερο και........ ως ευεργετες μενουμε στην ....ιστορια του τοπου!(για να μη πω στην παγκοσμια ιστορια)