Σύνολο ψηφοφόρων: 470
0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τον τρόπο για το ξεμπολοκάρισμα τον έχει βρει από καιρό το Υπουργείο:
Καλό Πάσχα σε όλους,μόλις διάβασα το αρθρο του Μπαμπινιώτη στην Alfavita με τίτλο :Μια εκπαιδευτική τραγωδία ,προτείνει την πρόσληψη των φιλολόγων,φυσικών,μαθηματικών .... στις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού και την πρόσληψη νηπιαγωγώνστην πρώτη τάξη ,λέτε να γίνει κάτι και για μας ;
Παράθεση από: xasa στις Απριλίου 03, 2010, 06:01:01 pmΚαλό Πάσχα σε όλους,μόλις διάβασα το αρθρο του Μπαμπινιώτη στην Alfavita με τίτλο :Μια εκπαιδευτική τραγωδία ,προτείνει την πρόσληψη των φιλολόγων,φυσικών,μαθηματικών .... στις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού και την πρόσληψη νηπιαγωγώνστην πρώτη τάξη ,λέτε να γίνει κάτι και για μας ;χρόνια, τώρα, το λέει ο Μπαμπινιωτης, αλλα τα συμφέροντα δεν επιτρεπουν αναδιαρθρωσεις
Δεν είμαι φιλόλογος, αλλά ούσα εκπαιδευτικός νομίζω ότι μπορώ να εκφράσω μια γενική άποψη τόσο για τους φιλολόγους αλλά και όλους τους κλάδους. Η διδασκαλία είναι ταλέντο. Δεν μπορούν όλοι να γίνουν δάσκαλοι*. Μπορεί κάποιος φιλόλογος** (μιας και μιλάμε για φιλολόγους) να γνωρίζει τέλεια το αντικέιμενο διδασκαλίας. Αυτό όμως δεν τον καθιστά και δάσκαλο. Κάπως, λοιπον, πρέπει να ξεχωρίσει ο φιλόλογος από το δάσκαλο. Έτσι θα ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος σας, αλλά και οι άλλοι κλάδοι αντίστοιχα. * Το "δάσκαλος" χρησιμοποιείται με την ευρεία έννοια του όρου, και περιλαμβάνει όποιον μπαίνει σε μία τάξη για να διδάξει, όχι τον απόφοιτο τμήματος δημοτικής εκπαίδευσης.** Το "φιλόλογος" μπορεί να αντικατασταθεί από "φυσικός", "μαθηματικός" ή κάτι άλλο
θελω μια πληροφορια:αποφοιτος του τμηματος γλωσσας φιλολογιας και παρευξεινιων πολιτισμων μπορει να δωσει στον ασεπ φιλολογων?
Μπορώ να κάνω μια ερώτηση; Ξέρουμε ότι αρκετοί φιλόλογοι δουλεύουν σε ιδιωτικά δημοτικά σχολεία στα "κρυφά". Πώς δικαιολογούνται; Πώς τους καλύπτουν;