*

Ψηφοφορία

Πώς μπορεί κατά την άποψή σας να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλολόγων;

Όλοι οι διορισμοί μέσω ΑΣΕΠ
88 (18.4%)
Με το υπάρχον σύστημα
7 (1.5%)
Με επαναφορά της επετηρίδας
34 (7.1%)
Με διορισμό φιλολόγων και σε Δημοτικά
147 (30.7%)
Με διαχωρισμό του κλάδου σε Αρχαία, Νέα, Ιστορία και μείωση του αριθμού των φιλολογικών σχολών
203 (42.4%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 470

Αποστολέας Θέμα: Πώς μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των Φιλόλογων;  (Αναγνώστηκε 248317 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Margr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 376
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τώρα τι κάνουμε...
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #182 στις: Απριλίου 24, 2008, 02:49:20 pm »
Εκφράστηκα με ευγένεια και χωρίς να υποτιμήσω όμως τους άλλους. Δεν είδα το ίδιο και από την άλλη πλευρά. Τέλος πάντων. Το θέμα θεωρείται λήξαν, μέρες που είναι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος kittoulini

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #183 στις: Απριλίου 24, 2008, 03:08:31 pm »
ισως χωρις να το καταλαβεις μιλησες υποτιμητικα για του αποφοιτους αλλων τμηματων λεγοντας οτι δεν εχουν ιδεα απο οσα διδαχθηκες εσυ...δε νομιζω οτι ειναι σωστο να μιλαμε ετσι για αλλους συναδελφους!Ας το ληξουμε ομως εδω!

Αποσυνδεδεμένος vagelisp

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #184 στις: Απριλίου 24, 2008, 04:35:45 pm »
Με τις ρυθμίσεις που είπε ο υπουργός νομίζω πως θα πέσουν αρκετά οι βάσεις διορισμών σε πε 02 κ πε03. Σύμφωνα με πεα για πε 02 θα είναι 20,6 ενώ για πε 03 17,6

Οι ρυθμίσεις είναι επιπλέον του 60-40. Περιμένουμε λοιπόν με αγωνία να ακούσουμε τα επιπλέον νούμερα από το υπουργείο.

Όσο για τις διαφωνίες που έχετε για τα τμήματά σας θα πω την γνώμη μου.
Ο καθένας που πέρασε στην σχολή του, πέρασε με την αξία του κ μόνο. Κανείς δεν μας χάρισε τίποτα.

Επίσης όταν μπαίνεις σε μια τάξη να διδάξεις,πιστέψτε με δεν παίζει κανένα ρόλο ούτε τι βαθμό είχες στο πτυχίο,ούτε τι γνωρίζεις, ούτε την ποσότητα των γνώσεων που έχεις κ φυσικά καμία σχέση έχουν αυτά που σου λένε οι διάφορες παιδαγωγικές θεωρίες.

Κάθε παιδί είναι διαφορετικό από τα άλλα κ αναλόγως πρέπει να διαμορφώνεις την διδασκαλία σου.Πράγμα που είναι πολύ δύσκολο κ δεν εξαρτάται απο το τμήμα που σπούδασες.

Αποσυνδεδεμένος QUICONQUE

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 32
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #185 στις: Απριλίου 24, 2008, 04:56:45 pm »
Δεν καταλαβαίνω γιατί τρώγεστε. Είναι γνωστό ότι οι της Φιλ. Αθήνας έχουν γράψει καλύτερα για να μπουν εκεί  σε σχέση με αυτούς που πέρασαν στο τελευταίο τμήμα της Φιλ/κής επαρχίας. Γνωρίζουμε τις βάσεις καθώς και το πόσο διάβασμα κρύβει η απόσταση από το 18,1 μέχρι το 18,2. Επομένως, θεωρούν οι πρώτοι ότι προηγούνται σε σχέση με τους δεύτερους. Αυτό είναι όλο. Μήπως δεν έχουν δίκιο; Εγώ το κατανοώ. Όσο για το διαχωρισμό των κατευθύνσεων, το ΦΠΨ πράγματι βρίσκεται σε δυσμενή θέση, αλλά αυτό δεν ήταν ήδη γνωστό; Δηλ. αν κάποιος ήθελε να μπει κλασικό αλλά ο βαθμός του τον πήγαινε μέχρι ΦΠ, ή έπρεπε να ξαναδώσει για να περάσει εκεί ή να αποδεχτεί τις συνέπειες της επιλογής του.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1541
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #186 στις: Απριλίου 24, 2008, 05:11:12 pm »
.επισης οι αποφοιτοι του φιλολογικου για το μονο που σιγουρα μπορουν να περηφανευονται ειναι οτι ειναι ...καλοι παπαγαλοι!ενω σε εμας..μας μαθαιναν πως να σκεφτομαστε..
Αστειεύεσαι;;;  ??? ??? ???
Εδώ είπαμε να σταματήσουμε να κάνουμε διακρίσεις μέταξύ μας, τώρα τι κάνουμε, αρχίζουμε τον αντίστροφο ρατσισμό; Όσοι θιχτήκατε από προηγούμενες ακραίες απόψεις θεωρείτε ότι τέτοιες απόψεις σας δικαιώνουν;; Εγώ πάντως που τελείωσα φιλολογικό η τελευταία φορά που παπαγάλισα ήταν στην τρίτη λυκείου... Και νομίζω ότι ο καθένας μαθαίνει μόνος του να σκέφτεται.
Θεωρώ ότι το πόσο καλός δάσκαλος είναι κάποιος δεν έχει να κάνει με τον τίτλο που γράφει το πτυχίο του, αλλά με την αγάπη που έχει για το αντικείμενο, το διάβασμα και τη δουλειά που κάνει μόνος του. "Καλοί" και "κακοί" φιλόλογοι βγαίνουν ἀπ' όλες τις σχολές...
Για μένα όποιος μπαίνει στη διαδικασία να διαβάσει τόσο, άσχετα με τη σχολή που έχει βγάλει, είναι άξιος...

Αποσυνδεδεμένος Margr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 376
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τώρα τι κάνουμε...
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #187 στις: Απριλίου 24, 2008, 07:48:35 pm »
Πολλή ένταση βλέπω και δεν νομίζω ότι αξίζει. Άλλη φορά μόνο να διαβάζονται πιο προσεκτικά τα μηνύματα.

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #188 στις: Απριλίου 25, 2008, 02:46:34 am »
Δεν καταλαβαίνω γιατί τρώγεστε. Είναι γνωστό ότι οι της Φιλ. Αθήνας έχουν γράψει καλύτερα για να μπουν εκεί  σε σχέση με αυτούς που πέρασαν στο τελευταίο τμήμα της Φιλ/κής επαρχίας. Γνωρίζουμε τις βάσεις καθώς και το πόσο διάβασμα κρύβει η απόσταση από το 18,1 μέχρι το 18,2. Επομένως, θεωρούν οι πρώτοι ότι προηγούνται σε σχέση με τους δεύτερους. Αυτό είναι όλο. Μήπως δεν έχουν δίκιο; Εγώ το κατανοώ.
Πλάκα μας κάνεις. Θεωρείς καλύτερους τους απόφοιτους του φιλολογ. Αθηνών από αυτό των Ιωαννίνων ας πούμε; Πόσο διαφορα διαβάσματος μπορεί να έχει το 18,1 από το 18,2. Σέβομαι το πολύ διάβασμα που κάνουν οι συνάδελφοι του φιλολογικού και του ιστορικού και δεν συμφωνώ ότι παπαγαλίζουν, αντίθετα θυμάμαι κάποιοι και στο φπ να παπαγαλίζουν και άλλοι να χάνουν την ουσία από την πολλή φιλοσοφία. Έτσι αφού δεν ήταν αυτό που περίμενα το φπ σαν πρώτη μου επιλογή, παρακολόύθησα και εξετάστηκα σε 10 μαθήματα του φιλολογικού, μετά μεταπτυχιακό και το 2007 έφτασα μία ανάσα από τον διορισμό, τι άλλο να κάνω; Ζητάω λοιπόν να δώσουν περισσότερες θέσεις για όλους τους 'καλούς' του ΠΕ02 όχι μόνο για λίγους 'καλούς'. Αυτό ζήτησα 'να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος με μαζικούς διορισμούς (όπως στους δασκάλους)' και δεν καταλαβαίνω γιατί δεν το έχετε βάλει σαν επιλογή στην ψηφοφορία. Ο κλάδος θα ξεμπλοκάρει με άνοιγμα (πολλούς διορισμούς) όχι με κλείσιμο και κατακερματισμό. Αλλά από τη στιγμή που βγήκε η νεα ρύθμιση πιστεύω ότι ο θέσεις για τους ΠΕ02 θα είναι φέτος λιγότερες, έχοντας υπόψη και αυτά που είδα να γίνονται στη Γαλλία, όπου η κυβέρνηση σχεδιάζει μείωση 11000 θέσεων εργασίας καθηγητων μέσης εκπαίδευσης (κια διαμαρτύρονται οι μαθητές στους δρόμους !) και παρά τις πολλές συνταξιοδοτήσεις. Εσείς τι πιστεύετε για τις θέσεις που θα προκηρύξουν φέτος;

Αποσυνδεδεμένος Iris_

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #189 στις: Απριλίου 25, 2008, 04:34:47 am »
ελατε να κανετε μαθηματα παιδαγωγικων, να κανετε διδασκαλιες σε ταξη και να σας βαθμολογουν κα να δειτε αν ειναι ευκολο η οχι..επισης οι αποφοιτοι του φιλολογικου για το μονο που σιγουρα μπορουν να περηφανευονται ειναι οτι ειναι ...καλοι παπαγαλοι!ενω σε εμας..μας μαθαιναν πως να σκεφτομαστε.. κατι που πρεπει και εμεις να κανουμε στους μαθητες μας..

[/quote]


Μία σημείωση αρχικά γιατί υπήρξε και παραπληροφόρηση!!!!!!!!!!!!
Και του φιλολογικού πια( τουλάχιστον στο Πανεπιστήμιο Ρεθύμνου) κάνουν  διδασκαλίες μέσα σε τάξεις με επιτηρητές  ενώ παράλληλα έρχονται σε επαφή με  γενικές παιδαγωγικές μεθόδους!

Αλλά πέραν τούτου, (γιατί αυτό είναι το λιγότερο................)

όσον αφορά όλα τα υπόλοιπα

               Ν Τ Ρ Ο Π Η !!!!!!!!!!!!!!!!

Εσείς μετά από όλα αυτά θα μπείτε να διδάξετε και να πείσετε ότι είστε καλή παιδαγωγός και καθηγήτρια όταν προβαίνετε σε τέτοιου είδους γενικεύσεις και  χαρακτηρισμούς με τόση εμπάθεια???("οι αποφοιτοι του φιλολογικου για το μονο που σιγουρα μπορουν να περηφανευονται ειναι οτι ειναι ...καλοι παπαγαλοι!")

Έτσι άραγε πρέπει να είναι ο λόγος ενός ανθρώπου που σύμφωνα με τα λεγόμενα του αγαπά το διάβασμα και αφιερώνει χρόνο σε αυτό???

Κανένα βιβλιο δεν κατάφερε να του περάσει τί εστί αγωγή, πνευματική υπεροχή και ανωτερότητα???


Ας σοβαρευτούμε λίγο και ας εκφραζόυμε καλύτερα τις απόψεις μας γιατί το ζήτημα καταντάει γελοίο και αυτό είναι ιδιαίτερα απογοητευτικό για εμάς και συνάμα εξευτελιστικό στην περίπτωση που κάποιος κατά τύχη βρεθεί σε αυτό το site και στη συγκεκριμένη συζήτηση.

Ας μην ρίξουμε άλλο το επίπεδο .......


Καλή ανάσταση και ..........



καλή φώτιση σε ορισμένους................
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 25, 2008, 04:36:23 am από iris_papadop »

Αποσυνδεδεμένος arlekinos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #190 στις: Απριλίου 25, 2008, 12:17:49 pm »
Εχω κι εγω να προτεινω καποιες λυσεις:
1) Να χωριζονται οι αποφοιτοι καθε τμηματος σε ομαδες και να μαζευονται στην πλατεια συνταγματος καθε κυριακη για να παιξουν ξυλο μεχρι τελικης πτωσης. Οι νικητες να μοριοδοτουνται αναλογα.
2) Οι αποφοιτοι καθε τμηματος να μπορουν να διδαξουν μονο στο νομο στον οποιο βρισκοταν η σχολη απο την οποια αποφοιτησαν. Πως ειναι δυνατον καποιος που τελειωσε φιλολογια στα γιαννενα πχ να θελει να μας κανει το φιλολογο στην κρητη οταν δεν εχει βαθια γνωση της τοπικης ντοπιολαλιας, ε;
3) Να μετονομαστουν οι πτυχιουχοι του κλαδου ΠΕ02 σε φελολογους, χαρακτηρισμος που συναδη περισσοτερο με το ηθος, την αξιοπρεπεια και τη γνωστική μας καταρτιση, σε οποιο κατακαυμενο ελληνικο αει και αν αυτη αποκτηθηκε.

ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!

Αποσυνδεδεμένος QUICONQUE

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 32
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #191 στις: Απριλίου 30, 2008, 06:07:26 pm »
Πόσο διαφορα διαβάσματος μπορεί να έχει το 18,1 από το 18,2.

Συμφωνώ μόνο εν μέρει μαζί σου και σε παραπέμπω σε σημερινό δημοσίευμα που διαβάζω αυτή τη στιγμή στο ΕΘΝΟΣ σελ. 27, όπου θα δεις ότι με 18,1 μπαίνεις Παιδαγωγικό Αθήνας ενώ με 18,2 Παιδ/κό Θεσ/νίκης [
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 30, 2008, 06:17:56 pm από QUICONQUE »

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #192 στις: Απριλίου 30, 2008, 08:10:49 pm »
Ξέρουμε καλά πως το μόριο σε στέλνει από Θεσ/νικη σε Κρήτη κοκ, όμως και πάλι δε νομίζω να έχει αυτό ακριβή αντιστοιχία με το διάβασμα και δε νομίζω ότι αυτές είναι διαφορές διαβάσματος. Αλλά τι συζητάμε τώρα, εδώ μειώνουν τις θέσεις και καλά το είχα προβλέψει. Τώρα να δεις πώς στο 74,3 πχ του ασεπ θα έχουμε 10 άτομα να ισοβαθμούν. Και η μείωση των θέσεων θα εντείνει το εσωτερικό αλληλοφάγωμα, οπότε:
μαζικοί διορισμοί

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #193 στις: Απριλίου 30, 2008, 11:26:52 pm »
Αυτη η διαφορα του 18, 1 με το 18,2 κανει τη διαφορα στον εκπαιδευτικο και στην ποιοτητά του? :(
Δηλαδη εσεις δεν ειχατε συμμαθητες αξιολογους, μελετηρους και επιμελείς πουδεν περασαν στο πανεπιστημιο και άχρηστους που τα καταφεραν?
Ετσι και στον ΑΣΕΠ . Δεν εχετε ακουσει ότι εχουνε μεινει έξω ανθρωποι με μεταπτυχιακα και διδακτορικα.
Ελεος πια...
Οι καθε ειδους εξετασεις είναι ένα φιλτρο που σε γενικές γραμμές κανει επιλεκτικη αξιολογηση. Αυτο ομως δε σημαινει οτι τετοιου ειδους αξιολογησεις οπως και καθε αξιολογησε δεν εχουν ποσοστο αστοχίας.
Λοιπον με την ιδια λογικη όλοι οι συναδελφοι που διοριστηκαν προ ΑΣΕΠ πρεπει να χαρακτηριστουν a priori άσχετοι γιατι δεν αξιολογηθηκαν. Ελεος συναδελφοι...
Οσο δεν διοριζουν τον αριθμο που πραγματικα εχουν αναγκη τα παιδια μας, οσο η ενισχυτικη και η προσθετη υπολειτουργουν και ψευτολειτουργουν, οσο το καλυτερο δυναμικο των καθηγητων μας ξεζουμιζεται για χρονια και δίνει τον ενθουσιασμο και τη γνωση του στα ιδιωτικα φροντιστηρια και διοριζεται εξουθενωμενος σαρανταπενταρης μετα απο πολλες προσπάθειες και εισπραττοντας το βαρος του αποτυχημενου, (οταν ομως δουλευε στα φροντιστηρια και ειχε επιτυχιες κανενας εργοδοτης δεν τον ρωτησε ποσο εγραψε στις πανελληνιες και ποια σχολη ή τμημα τελειωσε και σε ποια πολη), τοσο θα τρωγομαστε σαν τα σκυλια....
Γιατι οι θεσεις ειναι λιγες και οποιος προφτασε τον Κυριο είδε...
Και η απελπισια μας κανει να βλεπουμε τους αλλους μικροτερους και λιγοτερο ικανους...
Ας δουμε λιγο περα απο τον μικροκοσμό μας ...
Δεν περιστρεφεται ολος ο κοσμος γυρω απο εμας ...
Αν καποιοι απο εμας θεωρουμαστε καλυτεροι φιλολογοι γιατι μπηκαμε στο πανεπιστημιο με 18.5 ενω ο άλλος με 18,4   :( ή γιατι εμεις τελειωσαμε την ταδε σχολη και ο αλλος μια "χειροτερη" (με πιο κριτηριο άλλωστε?) τότε πάντα θα υπάρχει και κάποιος με μεγαλυτερο βαθμο, με μεταπτυχιακα , με διδακτορικα ή με ετη προυπηρεσιας.
Απ'όλους μας λοιπον παντα υπαρχει ο καλυτερος. Αν πεσουμε σε αυτη την παγιδα και ερχισουμε να τρωμε ο ενας τις σαρκες του άλλου τότε καποιοι θα τριβουν τα χερια τους που πετυχαν το σκοπο τους.
Διαίρει και βασιλευε...
Κριμα ...... Πεσαμε στην παγιδα τους :( Και σε λιγο θα δουμε και χειροτερες μερες.
Παραπονιομαστε οτι απαξιωνουν τις σπουδες μας οταν εμεις οι ιδιοι απαξιωνουμε τις σπουδες μας και την αξια των συναδέλφων μας.
Θεωρω οτι καποιοι πρεπει να ξυπνησουμε απο το ληθαργο (και μεσα σε αυτους βαζω και τον εαυτο μου) .
Καλος ο μικροκοσμος μας αλλα δεν ειμαστε μονοι μας. Και εμεις εχουμε αξία αλλα και αλλοι σαν και εμας.
Αν εμεις δεν εκτιμησουμε τους κοπους και τους αγωνες των σπουδων μας ποιος θα τους εκτιμήσει?
Αυτοι που ξεχνουν τους ωρομισθιους απληρωτους για δυο χρονια και τους αναπληρωτες για μηνες ?
Αυτους που μας δινουν χαρτια για να δηλωσουμε στην εφορια χρηματα που δεν εχουμε εισπράξει?
Αυτους που μας βάζουν να απαντησουμε σε ερωτησεις στον ΑΣΕΠ σε στυλ τηλεπαιχνιδιου ?(ειμαι σιγουρη οτι αν τις απαντουσαμε σε τηλεπαιχνιδι θα ειχαμε παρει πανω απο 100 χιλιαδες ευρω >:()
Ας δουμε λοιπον το γενικοτερο χαλι που επικρατει και ας αφησουμε τις αξιολογησεις των ΑΕΙ και των σπουδων για επαιοντες και επιστημονες που γνωριζουν καλυτερα το αντικειμενο της αξιολογησης και το ερευνουν στα πανεπιστημια και ας διεκδικησουμε την πραγματικη αναγνωριση των σπουδων μας και την ουσιαστικη απορροφηση μας καλυπτοντας τις πραγματικες αναγκες της εκπαιδευσης .
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 01, 2008, 01:34:59 am από kellykou »

Αποσυνδεδεμένος morgan

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1205
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #194 στις: Μαΐου 01, 2008, 01:12:25 am »
Έχω να διαβάσω αυτό το θέμα περίπου από τότε που άνοιξε πέρισυ, και με μεγάλη μου απογοήτευση βλέπω πως έχουμε χάσει τελείως το νόημα. Τί μιζέρια είναι αυτή ρε παιδιά; Έχουμε κοινούς στόχους, πώς είναι δυνατόν να φαγωνόμαστε μεταξύ μας; Τί θα πει η Φιλολογία είναι ανώτερη από το ΦΠΨ ή το Ιστορικό Αρχαιολογικό όπως έχω ακούσει από κάποιους; Και τέλοσπάντων, αν κάποιοι από δω έχουν πρόβλημα  π.χ. με τους αρχαιολόγους που μπαίνουν στον ΠΕ 02, τα παράπονά τους στο ΥΠ.ΠΟ. και στον κάθε κερατά Ζαχόπουλο που με τους στημένους διαγωνισμούς του και την απαξίωσή του μας έχει κάνει να ξεχάσουμε τί σπουδάσαμε. Κι αν το θέλετε κιόλας, τότε όχι, ο αρχαιολόγος δεν είναι φιλόλογος λόγω του πτυχίου του αλλά ΓΙΝΕΤΑΙ φιλόλογος στήνοντας μη πω τί για 1 - 1,5 χρόνο στο διάβασμα και μαθαίνοντας πράγματα που δεν ήξερε και πηγαίνοντας στον ΑΣΕΠ και ξεσκίζοντας πολλούς δήθεν original φιλολόγους. Κι αν ακούγομαι εκνευρισμένη είναι γιατί πριν δώσω ΑΣΕΠ κάποιος πτυχιούχος Φιλολογίας μου έλεγε πως δεν ξέρω τη τύφλα μου και κακώς πάμε οι αρχαιολόγοι και δίνουμε και μειώνουμε έτσι τα ποσοστά στους φιλολόγους. Το αποτέλεσμα; Εκείνος δεν έπιασε τη βάση κι εγώ πλησίασα το 70.

Με όλα αυτά που είπα θέλω να καταλήξω στο ότι όλοι πάνω κάτω στο ίδιο καζάνι βράζουμε όταν θα έρθει η ώρα της κρίσεως (βλ. ΑΣΕΠ).
ἔστι δίκης ὀφθαλμός ὅς τὰ πάνθ' ὁρᾷ

Αποσυνδεδεμένος despoina25

  • Συνδρομητής
  • Πλήρες μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 318
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #195 στις: Μαΐου 02, 2008, 11:32:52 am »
Αφου λοιπον οι αποφοιτοι του φιλολογικου εχουν περισσοτερες πιθανοτητες να πιασουν τα 2/3 του γνωστικου στο ασεπ, γιατι παραπονιουνται;Οι του φπ πιανουν βεβαια το 50% με παιδαγωγικα ,διδακτικη,συμφωνουμε ομως οτι με καποιο διαβασμα απο τους λοιπους δεν ειναι ασυναγωνιστοι! Οι πιο αδικημενοι κατα τη γνωμη μου οι Ιστορικοι. Συμφωνω κι εγω λοιπον με το διαχωρισμο των κλαδων.Τους Πε04 τους ξεμπλοκαρε καπως.

  Θεωρώ ότι η φύση του κλάδου μας είναι κατά πολύ διαφορετική. Είναι λογικό ένας φυσικός να ζητά να μη διδάσκει φυσική ένας χημικός, αλλά με ποιο δικαίωμα ένας απόφοιτος του φιλολογικού απαιτεί να μη διδάσκει ένας απόφοιτος του φπψ αρχαία; Ειδικά τα αρχαία της γ΄λυκείου έχω την εντύπωση ότι απαιτούν βαθιά φιλοσοφική κατάρτιση.
   Το να σφαζόμαστε μεταξύ μας δεν οφελεί. Ο καθένας μας έχει μια διαφορετική ειδίκευση, αλλά η ομορφιά του κλάδου μας νομίζω πως είναι αυτή η συνύπαρξη πολλών διαφορετικών αντικειμένων ακόμη και μέσα σε μία ωριαία διδασκαλία π.χ. η διδασκαλία του Αριστοτέλη απαιτεί συνδυασμό γλωσσικής, φιλοσοφικής και ιστορικής κατάρτισης. Αντίστοιχα ,η διδασκαλία ενός ποιήματος του Σολωμού δε μπορεί να περιοριστεί μόνο στα σχήματα λόγου, αλλά οφείλει να επεκταθεί στο κοινωνκοιστορικό πλαίσιο και το ιδεολογικό υπόβαθρο της Επτανησιακής σχολής. Ειδικά δε για το μάθημα της έκθεσης, χρειάζεται και μια γενικότερη καλλιέργεια. Το να αναλύσεις τις μορφοσυντακτικές δομές της γλώσσας είναι το ένα βήμα, πώς όμως θα γίνει συζήτηση μέσα στην τάξη και πώς ο μαθητής θα ενεργοποιήσει το γλωσσικό του όργανο, αν ο κάθε καθηγητής δε μπορεί να μεταδώσει τον προβληματισμό (ανθρωπολογικό, φιλοσοφικό κτλ)γύρω από το θέμα μιας διδακτικής ενότητας;

       Νομίζω ότι κανένα τμήμα δε βγάζει έτοιμους καθηγητές. Χρειάζεται πολύ διάβασμα και μετά το πτυχίο, ανεξάρτητα από το τμήμα που έχει τελειώσει ο καθένας μας. Πιστεύω πως τα φιλολογικά και ιστορικά τμήματα καταρτίζουν πολύ καλά μελλοντικούς επιστήμονες, αυτό δε σημαίνει ότι μας δίνουν και την ιδιότητα του καλού καθηγητή. Ένας απόφοιτος κλασικού π.χ. μπορεί να έχει αναλύσει κείμενα πολύπλοκα, που όμως δε διδάσκονται στο σχολείο. Δεν είμαι απόφοιτος φπψ, αλλά ομολογώ να πώ πως τους ζηλεύω-με την καλή την έννοια- γιατί προβληματίζονται από νωρίς γύρω από την εκπαιδευτική διαδικασία. Σε καμιά περίπτωση δεν τους θεωρώ κατώτερους, το αντίθετο μάλιστα.Το ότι εγώ, ως απόφοιτος του ιστορικού-αρχαιολογικού, ξέρω πέντε πράγματα παραπάνω σε ένα γνωστικό αντικείμενο δε σημαίνει ότι η διδασκαλία του μου ανήκει. Ούτε το ότι εγώ ήμουν αριστούχος σημαίνει ντε και καλά ότι θα είμαι καλύτερη καθηγήτρια από ένα συμφοιτητή μου που τελείωσε με 6. Γιατί τέτοιος ανταγωνισμός; Γιατί να μη συνεργαστούμε;

     Φέτος ξεκίνησα να δουλεύω σε φροντιστήριο. Μου ανατέθηκε η διδασκαλία των κειμένων (γ΄λυκείου). Σε καμιά περίπτωση δεν αισθάνθηκα ότι είμαι κατώτερη,ούτε ότι αγνοούσα κάτι. Ναι δεν έκανα πολλά νεφ και μεφ στο πανεπιστήμιο, είχα όμως το υπόβαθρο να ανταπεξέλθω. Για τη διδασκαλία της λογοτεχνίας νομίζω ότι απαιτείται συνδυασμός πολλών πραγμάτων: κατοχή του γλωσσικού οργάνου, ιστορική γνώση και πάνω από όλα αγάπη για την τέχνη και την αισθητική.Μπορεί να μην ασχολήθηκα πολύ με το Σολωμό στο Πανεπιστήμιο, γνωρίζω όμως σε βάθος το Ρομαντισμό και το πώς εκδηλώθηκε σε κάθε μορφή τέχνης.

   Για να μη γίνομαι κουραστική, νομίζω ότι χρειάζεται καλλιέργεια και προσωπική δουλειά. Ένα πτυχίο όλοι το πήραμε. Το θέμα είναι τι γίνεται μετά. Αν κάποιος αισθάνεται υπεράνω, να είστε σίγουροι ότι αυτό θα περάσει και στους μαθητές...
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 02, 2008, 03:28:44 pm από despoina25 »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182529
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 560
Σύνολο: 575

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.