*

Ψηφοφορία

Πώς μπορεί κατά την άποψή σας να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλολόγων;

Όλοι οι διορισμοί μέσω ΑΣΕΠ
88 (18.4%)
Με το υπάρχον σύστημα
7 (1.5%)
Με επαναφορά της επετηρίδας
33 (6.9%)
Με διορισμό φιλολόγων και σε Δημοτικά
147 (30.8%)
Με διαχωρισμό του κλάδου σε Αρχαία, Νέα, Ιστορία και μείωση του αριθμού των φιλολογικών σχολών
202 (42.3%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 468

Αποστολέας Θέμα: Πώς μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των Φιλόλογων;  (Αναγνώστηκε 227398 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος lidorikinik

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #686 στις: Ιανουάριος 15, 2011, 07:30:58 μμ »
Καλησπέρα σας, Το Τμήμα Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, συμμετέχοντας στον γενικότερο προβληματισμό και την αγωνία της ελληνικής κοινωνίας και της πολιτείας για την πορεία των εκπαιδευτικών μας πραγμάτων και συναισθανόμενο την ευθύνη, που προκύπτει από την ειδική του αποστολή, για το μέλλον των ανθρωπιστικών σπουδών, οργανώνει Ημερίδα, με θέμα Νέες προκλήσεις στην παιδεία: ο Φιλόλογος του αύριο ( Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011, ώρα 10.30΄, «Νέο Αμφιθέατρο», Πανεπιστήμιο Αθηνών [Πανεπιστημίου 30]).
Πρόκειται για ένα σημαντικότατο Συνέδριο.
Η συζήτηση θα επιμεριστεί σε τρεις βασικές θεματικές  ενότητες: (α) ποιες προϋποθέσεις πρέπει να πληροί ένας υποψήφιος (ο απόφοιτος Λυκείου) ώστε να μπορεί να σπουδάσει ελληνική φιλολογία, (β) ποια θα είναι η γενικότερη φιλοσοφία, η μεθοδολογία και το περιεχόμενο των σπουδών του στο Πανεπιστήμιο, και (γ) ποια θα είναι τα ασφαλέστερα κριτήρια με τα οποία ο διαγωνισμός του Α.Σ.Ε.Π. θα επιλέγει τους καταλληλότερους υποψηφίους για τη στελέχωση της Μέσης Εκπαίδευσης;
Το πρόγραμμα υπάρχει στην ιστοσελίδα www.uoa.gr (ανακοινώσεις)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Tao of love

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 387
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #687 στις: Ιανουάριος 15, 2011, 08:19:12 μμ »
Θα μιλήσει και ο Κώστας Μπουραζέλης, καθηγητής και πρόεδρος του Τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Πανεπ/μιου Αθηνών.Έχει γράψει το εξής άρθρο που αποτελεί(επιτέλους) παρέμβαση για το μάθημα της Ιστορίας:

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_civ_2_07/11/2010_421162

Για ένα σύγχρονο και μεθοδολογικό μάθημα Ιστορίας

Παρέμβαση πανεπιστημιακών δασκάλων

Του Κωστα Mπουραζελη*


Τις τελευταίες ημέρες αντικείμενο αντιπαραθέσεων αποτέλεσε η, σύμφωνα με δημοσιεύματα, πρόταση επιτροπής για τη μεταρρύθμιση του Λυκείου. Κατά την πρόταση αυτή, μεταξύ άλλων, το μάθημα της Ιστορίας συρρικνωνόταν εξαιρετικά σε βαρύτητα, σε θεματικό εύρος και σε χρόνο διδασκαλίας.

Μολονότι το υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, με ανακοίνωσή του, διευκρίνισε ότι δεν υιοθετεί την παραπάνω πρόταση και επανέφερε, ορθά, την Ιστορία στα υποχρεωτικά μαθήματα του σχεδιαζόμενου νέου προγράμματος των δύο τελευταίων τάξεων του Λυκείου, το Τμήμα Ιστορίας-Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών θεωρεί ότι οφείλει να θέσει στη δημόσια συζήτηση ορισμένα συναφή ζητήματα, που δεν εξαντλούνται στον χαρακτήρα του μαθήματος της Ιστορίας ως υποχρεωτικού ή μη, αλλά απηχούν γενικότερους προβληματισμούς για τη θέση της Ιστορίας.

Ιδρυση Τμημάτων

Κατ’ αρχάς πρέπει να υπογραμμιστεί ότι οι κυβερνήσεις των τελευταίων δεκαετιών προχώρησαν στην ίδρυση ανά την επικράτεια μεγάλου αριθμού αμιγών ή σε σχέση με άλλες κατευθύνσεις Ιστορικών Τμημάτων. Και τούτο γιατί, ενδεχομένως, κατά τη γνώμη των εκάστοτε ιθυνόντων, το κόστος της λειτουργίας τους ήταν χαμηλό, καλύπτονταν οι κοινωνικοοικονομικές ανάγκες των τοπικών κοινωνιών με τη μετακίνηση φοιτητών, απορροφούνταν κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Συναφώς, το ζήτημα της διδασκαλίας του μαθήματος της Ιστορίας σχετίζεται και με τη θεμελιώδη αντίφαση που ενυπάρχει σε ενδεχόμενες πρωτοβουλίες περαιτέρω υποβάθμισής του, όπως αυτές που έγιναν γνωστές προσφάτως. Ας σημειωθεί σχετικά ότι το κράτος με την πολιτική του έχει φροντίσει να παράγονται πολυάριθμοι –άνεργοι στο μεγάλο μέρος τους– απόφοιτοι, ειδικοί του συγκεκριμένου αντικειμένου, ενώ παράλληλα είναι αυτό το ίδιο που δίδει το δικαίωμα διδασκαλίας του μαθήματος σε αποφοίτους ξενόγλωσσων φιλολογιών, θεολόγους κ. ά., αποδεικνύοντας, έτσι, ότι θεωρεί την Ιστορία ως ένα «δεύτερης τάξης» μάθημα.

Το μείζον πρόβλημα, ωστόσο, αφορά τον καίριο ρόλο που έχει, και οφείλει να έχει, η επιστήμη της Ιστορίας στον διδακτικό κορμό της εκπαίδευσης, όχι μόνον στην Ελλάδα αλλά σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες.

Δυστυχώς, η Πολιτεία μονίμως αντιμετωπίζει το ζήτημα της διδασκαλίας της Ιστορίας παραπληρωματικά, χωρίς τη δέουσα προσοχή. Είναι γνωστός ο διάλογος για το ποιου είδους Ιστορία διδάσκεται, με ποια βιβλία και με ποια μέθοδο. Η απώθηση των Ελλήνων μαθητών για το μάθημα της Ιστορίας και τα υψηλά ποσοστά αποτυχίας τους κατά την εξέταση της Ιστορίας στις πανελλήνιες εξετάσεις, συνιστούν ζητήματα που οφείλουν να εξεταστούν σε βάθος - και πάντως δεν θεραπεύονται ούτε με τη μείωση των ωρών διδασκαλίας του μαθήματος ούτε με τη σποραδική διδασκαλία αποσπασματικών ιστορικών περιόδων.

Πρόκειται για θέματα που έχουν απασχολήσει επανειλημμένα το Τμήμα Ιστορίας-Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, έχουν προκαλέσει παρεμβάσεις του -κάποτε με θετικά αποτελέσματα- και αποτέλεσαν αντικείμενο δύο ημερίδων που έχει οργανώσει τα τελευταία χρόνια.

Στην παρούσα συγκυρία, μετά τη στρεβλή έκταση που άρχισε να λαμβάνει και πάλι το θέμα της διδασκαλίας της Ιστορίας, με ανάμειξη κομμάτων και νέες ιδεολογικές φορτίσεις, το Τμήμα Ιστορίας-Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών κάνει έκκληση να μην χαθεί και αυτή η ευκαιρία, να μην αποτελέσει και πάλι η διδασκαλία της Ιστορίας αντικείμενο άγονων αντιπαραθέσεων. Η διαμόρφωση θέσεων για τον αναγκαίο εκσυγχρονισμό του μαθήματος, για τη σωστή διδασκαλία του και για την απομάκρυνση από την ψυχοφθόρο ασθένεια της στείρας αποστήθισης δεν υπηρετείται από μια συζήτηση που διενεργείται αποσπασματικά, αλλά πρέπει να γίνει θεσμικά και συγκροτημένα. Διαφορετικά, είναι βέβαιο ότι θα καταλήξουμε, για μία ακόμη φορά, αφενός σε αμφιλεγόμενες και (από επιστημονική άποψη) επισφαλώς τεκμηριωμένες πολιτικές αποφάσεις, και αφετέρου σε μια νέα ανταλλαγή κατηγοριών σχετικά με τις απώτερες προθέσεις των εμπλεκομένων. Ούτε το ένα ούτε το άλλο θα υπηρετήσουν τους μείζονες στόχους της επαρκούς και σύγχρονης μεθοδολογικά διδασκαλίας του μαθήματος της Ιστορίας και της ορθολογικής μεταρρύθμισης της δημόσιας εκπαίδευσης στη χώρα.

* Το κείμενο υπογράφει εξ ονόματος των μελών του Τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, ο πρόεδρος του Τμήματος καθηγητής Κώστας Μπουραζέλης.

Αποσυνδεδεμένος alex1977

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 211
    • Προφίλ
Απ: ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΜΠΛΟΚΑΡΙΣΤΕΙ Ο ΚΛΑΔΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ;
« Απάντηση #688 στις: Οκτώβριος 03, 2012, 03:05:35 μμ »
Να κλείσουν για τόσο χρόνο τόσες σχολές θα ήταν δύσκολο, αντιεπιστημονικό και αντιπαιδαγωγικό. Πάντως δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να υπάρχουν τόσα τμήματα για ΠΕ02. Ποιους εξυπηρετούν τόσες σχολές;
Εγώ πιστεύω ότι θα πρέπει να δημιουργηθούν σχολές που πέρα από τις επιστημονικές γνώσεις να έχουν άμεση σχέση με τη διδασκαλία στα σχολεία. Η περιβόητη αξιολόγηση να γίνεται μέσα σε αυτές με τα μαθήματα και τις εργασίες μας. Η παιδαγωγική μας κατάρτιση ας αντιγράψει το Κυπριακό σύστημα, το οποίο θεωρώ πολύ πετυχημένο (1 χρόνος με σεμινάρια και εργασίες παιδαγωγικών).
Οι διορισμοί αν γίνουν τα παραπάνω, να γίνονται με βάση την παλαιότητα του πτυχίου, χωρίς καμία εξτρά μοριοδότηση.
Άμεσα θα πρέπει (αλλά ποιος θα το κάνει) να απαιτήσουμε την πρόσληψη φιλολόγων (και οι μαθηματικοί μπορούν να απαιτήσουν το ίδιο) στις 2 τελευταίες τάξεις του Δημοτικού. Είναι ορθό και παιδαγωγικά (να λειτουργήσει η Ε' και Στ' Δημοτικού σαν περίοδος εγκλιματισμού του παιδιού σε διδασκαλία από περισσότερους του ενός δασκάλου) και εργασιακά.
Τέλος, λιγότεροι μαθητές ανά τάξη (τα παιδαγωγικά δεν είναι μόνο για να τα κάνουμε ερωτήματα πολλαπλής επιλογής, κύριοι, αλλά και για να τα εφαρμόζουμε) και δημιουργία Ολοήμερων Γυμνασίων.

Και μην πει κανένας δεν υπάρχουν λεφτά γιατί θα τον παραπέμψω σε κοστολόγια Ολυμπιάδας, Eurovision, οπλικών συστημάτων και Χριστουγεννιάτικων πανηγυριών. >:(
Αυτά που λες δεν εξυπηρετούν τους μασόνους υπουργούς παιδείας που κύριο έργο τους ήταν να καταστρέψουν την ελληνική παιδεία και την κρίση των Ελλήνων. Για να φτάσουμε συντονισμένα με τους άλλους υπουργούς στην οικονομική, πολιτιστική, πνευματική κρίση που βιώνει σήμερα ο Έλληνας και που πουλάει το μέλλον της πατρίδας του για 200$ το μήνα, γιατί τόσα χρόνια ψήφιζε ατομισκιστικά και γαιτί μετατράπηκε σε ατομιστή, που δεν κοιτά το εθνικό συμφέρον.

Η διάσπαση και η διχόνοια που επικρατεί μετά την κατάργηση της επετηρίδας στον κλάδο των εκπ/κων και της πολιτικής του "διααίρει και βασίλευε", που εφαρμόστηκε πάνω μας, γιατί μόνιμοι και αδιόριστοι κοίταξε ο καθένας να επωφεληθεί, πράγμα που του ήρθε μπούμερανγκ τώρα, ήταν το ζητούμενο της ηγεσίας του υπουργείου παιδείας.

Αν φέρει πίσω την παλαιότητα=επετηρίδα, οι νεότεροι εκπαιδευτικοί και όσοι βγαίνουν σήμερα απο τις σχολές, που η πλειοψηφία τους γνωρίζει περισσότερες γλώσσες ή έχουν φροντίσει με μέσο ή χωρίς για το κατάλληλο μεταπτυχιακό κι έχουν τα απαραίτητα εφόδια για το νεο Σχολείο , τα οποία οι παλαιότεροι ως το 1998 δεν φρόντισαν να αποκτήσουν γιατί δε χρειαζόταν, θα στραφούν εναντίον των παλαιότερων και οι παλαιότεροι εναντίον των νεώτερων.

Τίποτα δεν πρόκειται να εφαρμόσει το υπουργείο για να μας έχει στην αρένα να βγάζουμε ο ένας εκπαιδευτικός τα μάτια του άλλου, και κατά κλάδο, και κατά άτομο.

Αν τώρα πει αύριο κάπιος τέλος η μονιμότητα για όλους τους εκπαιδευτικούς θα γίνει χαμός. οι αδιοριστοι απόφοιτοι ως το 2000 θα χαρούν, γιατί θα έχουν όπως θα νομίζουν ελπίδα για διορισμό με μέσο ή έχουν γλύψει για μόρια ΠΔΣ ή όχι. Και θα τα βάλουν για άλλη μια φορά με τους μόνιμους, που είχαν μπει με επετηρίδα και δε βοήθησαν με συνεχόμενες απεργίες το 1998 με την κατάργιση της επετηρίδας και τη θέσπιση του ΑΣΕΠ, τον οποίο μαλιστα εκ του ασφαλούς υποστήριζαν κι έλεγαν "Ναι, να γίνει αξιολόγηση", κτλ. Θα τα βάλουν και με όσους πήγαν το 1998 να δώσουν στον Ασεπ με την ελπίδα αν διοριστούν να κερδίσουν χρόνο από το να περιμένουν στην επετηρίδα και εξαιτίας τους θεσπίστηκε ο ΑΣΕΠ σαν θεσμός (ειχε πει το ΥΠΕΠΘ αν συμμετείχε το 50% των εκπ/κων στον ΑΣΕΠ θα γινόταν αυτός θεσμός).

Εγώ πάλι έτσι όπως έχω ενημερωθεί για το πώς έφεραν την Ελλάδα σε αυτή την κατάσταση οι πολιτικοί για να ξεπουλήσουν στα μεγάλα αφεντικά Ρότσιλντ, γιατί τίποτα δεν συμβαίενει τυχαία και η Νέα Τάξη Πραγμάτων τον κόσμο και την κρίση και για τους μηχανισμούς προπαγάνδας μέσω των ΜΜΕ, λέω το εξής.

Ακόμα κι αν δεν συμμετείχαν οι εκπ/κοι στον ΑΣΕΠ αυτός θα θεσπιζόταν με άλλον τρόπο, με άλλη διακαιολογία πχ ότι το ζητά η Ευρώπη, πράγμα που ειπαν και τότε αλλά είναι ψέμα. Γιατι και στην Κύπρο από το 2000 γίνεται προσπάθεια για κατάργηση της επετηρίδας αλλά εκεί δεν έχει γίνει τίποτα.

Ο μόνος λόγος που ειπώθηκε για το 50%, ήταν γιατί ήταν σίγουροι ότι το κόλπο θα πετύχαινε. Έτσι και αυτοί δεν θα χρεώνονταν το πολιτικό κόστος και θα τα έριχναν οι εκπαιδευτικοί ο ένας στον άλλο, οι αδιόριστοι με τους μόνιμους, κοκ και έτσι αυτό θα τους ήταν χρήσιμο για το περαιτέρω "διαίρει και βασίλευε". 

Ενώ στον κλάδο των ιατρών και των μηχανικών ο Ασεπ δεν έπιασε γιατί έχουν ισχυρό σωματείο και αλληλοστηρίζονται όχι σαν εμάς, που δεν είχαμε το μυαλό να δούμε ότι όταν πίάνει φωτιά το σπίτι του γείτοντα και δε βοηθάμε, γιατί χαιρόμαστε που καίγεται, θα έρθει η φωτιά και στη δική μας αυλή.



Δείτε και το παρακάτω να δείτε πού έφτασε η κοινωνία μας η κανοβαλιστική

Κρεοπωλείο σε κεντρική αγορά του Λονδίνου πουλά μέλη του ανθρώπινου σώματος !!!

http://greekstars.co/greekstars/index.php?s=8c07af5b9f2864a75d34028aa9856acd&showtopic=73489

Αποσυνδεδεμένος vasia (phil-ergo)

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 94
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #689 στις: Μάρτιος 07, 2013, 01:20:15 πμ »
 :) Καλό σας βράδυ και συγχαρητήρια για το φόρουμ σας και την πολύτιμη βοήθεια που προσφέρετε :D. Μελετώντας το σχέδιο Αθηνά, αν ισχύσει πράγματι ο προτεινόμενος αριθμός εισακτέων οι θέσεις των εν δυνάμει φιλολόγων περικόπτονται πάνω από 50% ( από 4300 σε 2000 / έτος ). Έψαξα αναλυτικά και έκανα τις προσθέσεις στους εισακτέους σε όλα τα τμήματα που << παράγουν >> φιλολόγους. Μάλιστα η Φιλολογία Αθήνας , την οποία τελείωσα από 330 άτομα που πήρε όταν μπήκα το 2008, θα πάρει 100 !!Το ίδιο ισχύει και για τα υπόλοιπα τμήματα όπου οι εισακτέοι θα πέσουν στους 100-150. Όποιος θέλει μπορεί να δει το σχέδιο Αθηνά στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας.Πιστεύω ότι αυτό είναι ένα βήμα ώστε μελλοντικά να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος :), όχι μόνο για διορισμό, αλλά και για τον ιδιωτικό τομέα. Θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους τους συναδέλφους καλή δύναμη και κουράγιο, πρέπει να διατηρούμε την αισιοδοξία μας :D γιατί ρόδα είναι και γυρίζει, θα φτιάξουν τα πράγματα :D. Να είστε καλά και καλή συνέχεια :)
i <3 occupational therapy

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Pink-Panther!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1207
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #690 στις: Μάρτιος 07, 2013, 12:18:56 μμ »
Απλα δε μπορει να ξεμπλοκαριστει..

Αποσυνδεδεμένος typos72

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 750
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #691 στις: Μάρτιος 07, 2013, 12:25:47 μμ »
Απλα δε μπορει να ξεμπλοκαριστει..
Σωστός!Ο Γόρδιος Δεσμός του μπλοκαρίσματος στις λίστες των φιλολόγων,θα λυθεί αποκλειστικά με τον κλασσικό τρόπο,θα κοπεί!!!

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #692 στις: Μάρτιος 07, 2013, 12:51:32 μμ »
Πιστεύω ότι μια κίνηση για το ξεμπλοκάρισμα του κλάδου των φιλολόγων είναι να διδάσκουν και στο δημοτικό γλωσσικά μαθήματα, κυρίως στη Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξη, ώστε και οι μαθητές να μην έρχονται στο Γυμνάσιο και δεν ξέρουν ούτε ανάγνωση, ούτε ορθογραφία και οι δάσκαλοι να τους μάθουν τα πιο ανώδυνα και απλά πράγματα, που άλλωστε χειρίζονται καλύτερα.
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος Pink-Panther!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1207
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #693 στις: Μάρτιος 07, 2013, 01:06:53 μμ »
Αν διωξουμε τελειως τους δασκαλους απο τα δημοτικα και παρουν οι φιλολογοι τα εικαστικα, τη γυμναστικη και τη μουσικη στα γυμνασια και λυκεια θα ειναι ακομα καλυτερα.

Αποσυνδεδεμένος typos72

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 750
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #694 στις: Μάρτιος 07, 2013, 01:07:34 μμ »
Πιστεύω ότι μια κίνηση για το ξεμπλοκάρισμα του κλάδου των φιλολόγων είναι να διδάσκουν και στο δημοτικό γλωσσικά μαθήματα, κυρίως στη Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξη, ώστε και οι μαθητές να μην έρχονται στο Γυμνάσιο και δεν ξέρουν ούτε ανάγνωση, ούτε ορθογραφία και οι δάσκαλοι να τους μάθουν τα πιο ανώδυνα και απλά πράγματα, που άλλωστε χειρίζονται καλύτερα.
Συνάδελφε,σκέφτηκες πως αυτό που προτείνεις σημαίνει χιλιάδες απολύσεις δασκάλων;Γιατί,αν συμβεί αυτό που λες,δεν θα γίνει μόνο για φιλόλογους,αλλά και για μαθηματικούς,φυσικούς,χημικούς,γυμναστές.Οι αντίστοιχες οργανικές χιλιάδων δασκάλων θα καταργηθούν και οι δάσκαλοι θα πάνε σπίτι τους!Δηλαδή να διοριστούμε εμείς σε βάρος των άλλων!Πολύ καλό,αλλά εξήγησε μου σε παρακαλά,την τρόικα γιατί ακριβώς την κατηγορούμε;;;;

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #695 στις: Μάρτιος 07, 2013, 01:13:54 μμ »
Απλα δε μπορει να ξεμπλοκαριστει..
Και βέβαια συνάδελφε δεν αναφέρεσαι μόνο στον κλάδο των φιλόλογων!!

Αποσυνδεδεμένος Pink-Panther!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1207
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #696 στις: Μάρτιος 07, 2013, 01:26:20 μμ »
Οχι βεβαια αλλα αυτος των φιλογογων παραειναι.

Αποσυνδεδεμένος typos72

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 750
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #697 στις: Μάρτιος 07, 2013, 01:38:08 μμ »
Οχι βεβαια αλλα αυτος των φιλογογων παραειναι.
;Όπως τα λες συνάδελφε και ακόμα χειρότερα.Αν σκεφτείς πως οι φιλόλογοι έχουν γεμίσει τα γραφεία των υπουργών και των βουλευτών,κατάλαβε τι γίνεται!
Παρεπιπτόντως,στην κορυφή τις λίστας του επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης με τους λουφαδόρους εκπαιδευτικούς είναι οι φιλόλογοι!Ε βέβαια, οι άνθρωποι θέλουν το πρωί ελέυθερο για να προετοιμαστούν για τα απογευματινά ιδιαίτερα.Εσύ κορόιδο έλληνα πλήρωνε για να καλοπαιρνάνε οι συνδικάλες και τα βύσματα!!!!!

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ01

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 378
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #698 στις: Μάρτιος 07, 2013, 01:43:38 μμ »
Κάποτε ρώτησα το ίδιο για τον δικό μας κλάδο έναν καθηγητή πανεπιστημίου και μου είπε: φαντάσου όλοι οι καθηγητές να μαζευτούν για ένα πανελλάδικό συνέδριο. Να εμφανιστούν όλοι και να πέσει μια βόμβα και να αφανιστούν όλοι!!!!! :o :o :o Μόνο τότε υπάρχει κάποια ελπίδα8) :P

Καλημέρα και καλή τσικνοπέμπτη να έχουμε!
Together we stand!!! Divided we fall...

Αποσυνδεδεμένος typos72

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 750
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #699 στις: Μάρτιος 07, 2013, 02:01:30 μμ »
Κάποτε ρώτησα το ίδιο για τον δικό μας κλάδο έναν καθηγητή πανεπιστημίου και μου είπε: φαντάσου όλοι οι καθηγητές να μαζευτούν για ένα πανελλάδικό συνέδριο. Να εμφανιστούν όλοι και να πέσει μια βόμβα και να αφανιστούν όλοι!!!!! :o :o :o Μόνο τότε υπάρχει κάποια ελπίδα8) :P

Καλημέρα και καλή τσικνοπέμπτη να έχουμε!
Ο επόμενος ΑΣΕΠ για φιλολόγους θα έχει αναλογία 1 στους 200 κια στουςθεολόγους 1 στους 500.Α,τα παράθυρα και τις μπαλκονόπορτες στους διορισμούς,ξεχάστε τα.Ο νέος ΑΣΕΠ θα είναι απο μόνος του μεικτό σύστημα!!!!!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161199
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 785
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 24
Επισκέπτες: 708
Σύνολο: 732

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 38 ερωτήματα.