0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: victoroula στις Οκτωβρίου 17, 2010, 11:54:53 amΤελικά μου έδωσαν τμήμα.Και θα την σκαπουλάρουν με την παρανομία τους;
Τελικά μου έδωσαν τμήμα.
Εμένα που μου έδωσαν τον πίνακα στον οποίο διαπίστωσα πολλά στραβά, όταν πήγα να καταθέσω αίτηση στην οποία ζητώ να μου εξηγήσει με τί κριτήρια έγινε η κάτάξη των εκπαιδευτών μου είπε ότι δεν ξέρει απ' αυτά , άμα θέλω να μου απαντήσει μόνο προφορικά και ότι τον πίνακα αξιολόγησης του τον φέρανε έτοιμο απο την Αθήνα !! Αρνήθηκε να πάρει την αίτηση. Πήρα στον ΟΕΕΚ τους εστειλα την αίτηση και μια καταγγελία ότι ο Διευθυντής αρνήθηκε να πάρει την αίτησή μου.
[...] Πέρασαν σχεδόν 6 μήνες με συνεχείς παρεμβάσεις, ενστάσεις καταγγελίες, αγωνιζόμενη να αποδείξω τα αυτονόητα, με την ψυχολογία μου σε άσχημη κατάσταση, για να έρθει η στιγμή να δει κάποιος ότι έχω δίκιο.Η έλλειψη στοιχειωδών κανόνων αξιολόγησης των εκπαιδευτών οδηγεί σε αυθαιρεσίες πολλές φορές. Θα πρέπει να υπάρξει ένας ενιαίος τρόπος αξιολόγησης προσόντων, ίσως μέσα από τη δημιουργία ενός πανελλαδικού μητρώου εκπαιδευτών. Έτσι, σε κάθε ειδικότητα, π.χ. Πληροφορική, να ανήκουν καταρχήν όσοι εκπαιδευτές έχουν πτυχίο πληροφορικής, να γνωρίζει άμεσα ο κάθε υποψήφιος τα μόριά του βάση των προσόντων του, καθώς και τα μόρια των συνυποψηφίων του. Επίσης, θα πρέπει να τηρούνται οι κανόνες δημοσιότητας - δεν είναι δυνατόν να μην δημοσιοποιούνται τα στοιχεία αυτών που προσλαμβάνονται και να αποκρύπτεται με τέτοιες μεθοδεύσεις η λειτουργία των εκάστοτε "τριμελών επιτροπών"... Μια προκήρυξη που αναφέρει ότι "συνεκτιμούνται" διάφορα κριτήρια δεν καθορίζει ούτε κατ' ελάχιστον τη διαδικασία αξιολόγησης - άλλοτε θα μετράει περισσότερο ένα μεταπτυχιακό, άλλοτε η ανεργία, άλλοτε η διδακτική εμπειρία, ανάλογα τα κέφια της εκάστοτε επιτροπής στο κάθε Ι.Ε.Κ. Ήθελα να δημοσιοποιήσω το όλο θέμα γιατί γνωρίζω πλέον ότι δεν είμαι η μοναδική που έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα με τις προσλήψεις στα ΙΕΚ και θεωρώ ότι η γνωστοποίηση του θέματος θα βοηθήσει και άλλους συναδέλφους. Στην αρχή ήμουν διστακτική να ξεκινήσω μια αντιπαράθεση με τον διευθυντή γνωρίζοντας ότι μπορεί να επικαλεστεί μη αρμονική συνεργασία μαζί μου και να μην με ξαναπροσλάβει [...]
πηγή: Edugate.grΠαράθεση[...] Πέρασαν σχεδόν 6 μήνες με συνεχείς παρεμβάσεις, ενστάσεις καταγγελίες, αγωνιζόμενη να αποδείξω τα αυτονόητα, με την ψυχολογία μου σε άσχημη κατάσταση, για να έρθει η στιγμή να δει κάποιος ότι έχω δίκιο.Η έλλειψη στοιχειωδών κανόνων αξιολόγησης των εκπαιδευτών οδηγεί σε αυθαιρεσίες πολλές φορές. Θα πρέπει να υπάρξει ένας ενιαίος τρόπος αξιολόγησης προσόντων, ίσως μέσα από τη δημιουργία ενός πανελλαδικού μητρώου εκπαιδευτών. Έτσι, σε κάθε ειδικότητα, π.χ. Πληροφορική, να ανήκουν καταρχήν όσοι εκπαιδευτές έχουν πτυχίο πληροφορικής, να γνωρίζει άμεσα ο κάθε υποψήφιος τα μόριά του βάση των προσόντων του, καθώς και τα μόρια των συνυποψηφίων του. Επίσης, θα πρέπει να τηρούνται οι κανόνες δημοσιότητας - δεν είναι δυνατόν να μην δημοσιοποιούνται τα στοιχεία αυτών που προσλαμβάνονται και να αποκρύπτεται με τέτοιες μεθοδεύσεις η λειτουργία των εκάστοτε "τριμελών επιτροπών"... Μια προκήρυξη που αναφέρει ότι "συνεκτιμούνται" διάφορα κριτήρια δεν καθορίζει ούτε κατ' ελάχιστον τη διαδικασία αξιολόγησης - άλλοτε θα μετράει περισσότερο ένα μεταπτυχιακό, άλλοτε η ανεργία, άλλοτε η διδακτική εμπειρία, ανάλογα τα κέφια της εκάστοτε επιτροπής στο κάθε Ι.Ε.Κ. Ήθελα να δημοσιοποιήσω το όλο θέμα γιατί γνωρίζω πλέον ότι δεν είμαι η μοναδική που έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα με τις προσλήψεις στα ΙΕΚ και θεωρώ ότι η γνωστοποίηση του θέματος θα βοηθήσει και άλλους συναδέλφους. Στην αρχή ήμουν διστακτική να ξεκινήσω μια αντιπαράθεση με τον διευθυντή γνωρίζοντας ότι μπορεί να επικαλεστεί μη αρμονική συνεργασία μαζί μου και να μην με ξαναπροσλάβει [...] Ολοκληρωμένη η επιστολή της κ. Ελένης Χρυσικοπούλου σχετικά με τον αδιαφανή και υποκειμενικό τρόπο πρόσληψης εκπαιδευτών στα Δημόσια Ι.Ε.Κ. Aξίζει να αφιερωθεί χρόνος στην ανάγνωσή της. Αποτελεί μία εκπαιδευτική Οδύσσεια, συνάμα δίνει μαθήματα ενεργοποίησης και δράσης.
Παράθεση από: cd στις Αυγούστου 10, 2011, 02:57:03 pmπηγή: Edugate.grΠαράθεση[...] Πέρασαν σχεδόν 6 μήνες με συνεχείς παρεμβάσεις, ενστάσεις καταγγελίες, αγωνιζόμενη να αποδείξω τα αυτονόητα, με την ψυχολογία μου σε άσχημη κατάσταση, για να έρθει η στιγμή να δει κάποιος ότι έχω δίκιο.Η έλλειψη στοιχειωδών κανόνων αξιολόγησης των εκπαιδευτών οδηγεί σε αυθαιρεσίες πολλές φορές. Θα πρέπει να υπάρξει ένας ενιαίος τρόπος αξιολόγησης προσόντων, ίσως μέσα από τη δημιουργία ενός πανελλαδικού μητρώου εκπαιδευτών. Έτσι, σε κάθε ειδικότητα, π.χ. Πληροφορική, να ανήκουν καταρχήν όσοι εκπαιδευτές έχουν πτυχίο πληροφορικής, να γνωρίζει άμεσα ο κάθε υποψήφιος τα μόριά του βάση των προσόντων του, καθώς και τα μόρια των συνυποψηφίων του. Επίσης, θα πρέπει να τηρούνται οι κανόνες δημοσιότητας - δεν είναι δυνατόν να μην δημοσιοποιούνται τα στοιχεία αυτών που προσλαμβάνονται και να αποκρύπτεται με τέτοιες μεθοδεύσεις η λειτουργία των εκάστοτε "τριμελών επιτροπών"... Μια προκήρυξη που αναφέρει ότι "συνεκτιμούνται" διάφορα κριτήρια δεν καθορίζει ούτε κατ' ελάχιστον τη διαδικασία αξιολόγησης - άλλοτε θα μετράει περισσότερο ένα μεταπτυχιακό, άλλοτε η ανεργία, άλλοτε η διδακτική εμπειρία, ανάλογα τα κέφια της εκάστοτε επιτροπής στο κάθε Ι.Ε.Κ. Ήθελα να δημοσιοποιήσω το όλο θέμα γιατί γνωρίζω πλέον ότι δεν είμαι η μοναδική που έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα με τις προσλήψεις στα ΙΕΚ και θεωρώ ότι η γνωστοποίηση του θέματος θα βοηθήσει και άλλους συναδέλφους. Στην αρχή ήμουν διστακτική να ξεκινήσω μια αντιπαράθεση με τον διευθυντή γνωρίζοντας ότι μπορεί να επικαλεστεί μη αρμονική συνεργασία μαζί μου και να μην με ξαναπροσλάβει [...] Ολοκληρωμένη η επιστολή της κ. Ελένης Χρυσικοπούλου σχετικά με τον αδιαφανή και υποκειμενικό τρόπο πρόσληψης εκπαιδευτών στα Δημόσια Ι.Ε.Κ. Aξίζει να αφιερωθεί χρόνος στην ανάγνωσή της. Αποτελεί μία εκπαιδευτική Οδύσσεια, συνάμα δίνει μαθήματα ενεργοποίησης και δράσης.;έχει απόλυτο δίκιο, αλλά στην Ελλάδα του ρουσφετιού και της αδιαφάνειας που έφεραν την χώρα σε πτώχευση, τι μπορεί να κάνει κανείς πέρα από το να συντάσσει ρομαντικές επιστολές και να ονειροπολεί ότι αυτή η χώρα θα αλλάξει. Πρέπει να περάσουν πάνω από 20 χρόνια διαρκών αλλαγών για να πιστεύσει ο Έλληνας ότι τα πράγματα στο δημόσιο τομέα έχουν αλλάξει. Προσέξτε τις επόμενες εκλογές που θα μας κοροϊδεύουν πάλι ότι έχουμε το μεγαλύτερο ποσοστό συμμετοχής σε όλη την Ευρώπη άρα σκεπτόμαστε σαν λαός και ενδιαφερόμαστε για τα κοινά. ΛΑΘΟΣ.......πάλι θα τρέξουμε οι Έλληνες να γλείψουμε βουλευτές και να βάλουμε τρικλοποδιές σε άλλους καλύτερους για τους φάμε τη θέση. Παιδιά , έτσι μας έμαθαν, με αυτό το τρόπο πράττουμε..........ελπίζω να ζώ όταν τα πράγματα θα έχουν αλλάξει ή τουλάχιστον τα παιδιά μου να ζήσουν σε ένα καινούργιο κράτος που θα σέβεται την αξία του καθενός μας ξεχωριστά και θα δίνει ευκαιρίες σε όσους το αξίζουν και παλεύουν για αυτό.
[...] όντως ο πίνακας αυτή την φορά ήταν σωστός αλλά επειδή προσλήφθηκαν μόνο 8 άτομα (ήμουν 11η στην σειρά) δεν με πήραν στο ΙΕΚ.]όντως ο πίνακας αυτή την φορά ήταν σωστός αλλά επειδή προσλήφθηκαν μόνο 8 άτομα (ήμουν 11η στην σειρά) δεν με πήραν στο ΙΕΚ. [...]
Συμπληρωματικά να ανααφέρω ότι όπως φαίνεται και στην επιστολή η εν λόγω συνάδελφος ΔΕΝ ωφελήθηκε προσωπικά από όλο αυτό, Παράθεση[...] όντως ο πίνακας αυτή την φορά ήταν σωστός αλλά επειδή προσλήφθηκαν μόνο 8 άτομα (ήμουν 11η στην σειρά) δεν με πήραν στο ΙΕΚ.]όντως ο πίνακας αυτή την φορά ήταν σωστός αλλά επειδή προσλήφθηκαν μόνο 8 άτομα (ήμουν 11η στην σειρά) δεν με πήραν στο ΙΕΚ. [...]Το κοινωνικό σύνολο όμως στο πρόσωπο των οκτώ (08), σαφέστατα και ωφελήθηκε. Η γνώμη μου είναι ότι δεν πρόκειται περί ρομαντισμού. Πρόκειται περί καθήκοντος που το έφερε σε πέρας μέχρι τέλους. Και από όλο τον αγώνα, σίγουρα έχει δημιουργηθεί ένας φάκελος και ένα "προηγούμενο" στο οποίο αν πατήσει άλλος συνάδελφος θα βρει το δίκιο του. Δεν είναι "εις μάτην" όλα αυτά..
Αυτή τη φορά θα το τραβήξω όσο πάει!!!!Κατ'αρχάς από τη στιγμή που για μαθήματα της ειδικότητάς μας (ΠΕ19-ΠΕ20 Πληροφορικής) δεν καλεί ΚΑΝ εμάς, αλλά αποκλειστικά Οικονομολόγους με 6μηνη εμπειρία σε Λογιστικά Φύλλα για να διδάξουν επεξεργασία κειμένου, μιλάμε για ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ στον κλάδο μας.Δε θα περάσει έτσι αυτό.Όσοι πιστοί προσέλθετε για να συντάξουμε μια όσο το δυνατόν πιο άρτια ένσταση.Ακούω προτάσεις παιδιά!