0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αλλά γιατί αναρωτιέμαι συνάδελφοι φιλόλογοι πως είναι δυνατόν προκειμένου να λύσει το πρόβλημα της ανεργίας του ένας κλάδος ή περισσότεροι κλάδοι (το ίδιο ερώτημα μπορούν να θέσουν και όλοι οι υπόλοιποι κλάδοι/ειδικότητες) θα πρέπει το εκπαιδευτικό σύστημα να προσαρμοστεί με βάση και μόνο αυτό το κριτήριο?. Να βρούνε δηλαδή, δουλειά οι χιλιάδες πτυχιούχοι των πανεπιστημιακών τμημάτων και μάλιστα στο δημόσιο σχολείο.Κοντολογίς το δικαίωμα μας για δουλειά σε καμιά περίπτωση δεν «αγιάζει» τα μέσα, ούτε τα εξορθολογικοποιημένα επιχειρήματα που χρησιμοποιούμε για να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα.
Δεν μπορούμε όμως να στρέφουμε την πικρία μας σε λάθος κατεύθυνση και να ζητάμε τα ρέστα όταν μένουμε άπραγοι.'Οσο δικαίωμα έχω εγώ στην εργασία,άλλο τόσο έχει και ο συνάδελφος που δουλεύει 4-5 χρόνια αναπληρωτής.Και δεν θεωρώ τον εαυτό μου πιο άξιο επειδή πέρασα από το "πανηγυράκι" του ΑΣΕΠ,γιατί ξέρουμε πως αυτό το φιάσκο δεν αποδεικνύει την ικανότητα και την αξία των εκπαιδευτικών... Όλα αυτά βέβαια δεν σου τα λέω για να υποστηρίξω ότι έχεις άδικο,αλλά για να σου δώσω να καταλάβεις γιατί εμένα μου φαίνεται ανούσιο να κάθομαι να διαμαρτύρομαι γιατί διορίζονται πιο πολλοί αναπληρωτές ή πιο πολλοί ασεπίτες...Και πάνω σε αυτό στηρίζω και ό,τι είπα και στο προηγούμενό μου μήνυμα (περί "παιχνιδιού")
Θιγόμενοι, που είναι και οι μη διορισθέντες του 40% και οι του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ.
Ανατροπή Συστήματος Διορισμού Φιλολόγων στη Δημόσια ΕκπαίδευσηΜετά τη δημοσίευση του Πίνακα Διορισμού για τον Κλάδο ΠΕ 02 Φιλολόγων και επιπλέον των αναφερομένων στην Ανακοίνωση με θέμα "Ανατροπή 60-40 σε ΑΣΕΠ και Αναπληρωτές στους Φιλολόγους" της αξιότιμης συναδέλφου Βασιλικής Κοσμά (με την οποία συμφωνούμε απόλυτα) κρίνεται σκόπιμο να επισημανθούν και τα κάτωθι :α. Σαφώς και αδιαμφισβήτητα (και διά στόματος πλέον των ιδίων των υπαλλήλων του ΥΠΕΠΘ) η αναλογία 60%-40% έχει πάει περίπατο (τουλάχιστο στην παρούσα φάση), μετά το διορισμό επιπλέον σαράντα εννέα(49) φιλολόγων από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών.β. Οπως άλλωστε αναφέρεται στη Γνωμοδότηση 411/2004 του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους (Παράγραφος ΙΙΑ) σαφώς καταστρατηγείται και ανατρέπεται το σύστημα διορισμού φιλολόγων στη δημόσια εκπαίδευση για το σχ.έτος 2006-2007,σε περίπτωση που στην υπό έκδοση εγκύκλιο διορισμού των επιλαχόντων ΑΣΕΠ για τον κλάδο ΠΕ 02 δεν προκηρυχθούν αντίστοιχες θέσεις για τήρηση των οριζομένων από το Ν.3255/2004(ΦΕΚ 138/22-7-2004) ποσοστών 60%-40%.γ. Είναι απορίας άξιο πως είναι δυνατόν να εκδίδονται εγκύκλιοι του ΥΠΕΠΘ για πρόσληψη υποψηφίων εκπαιδευτικών (πρόκειται για τις 76568/Δ2/26-7-2006 και 76566/δ2/26-7-2006) οι οποίες περιλαμβάνουν το Νομικό Πλαίσιο (Κεφάλαιο Α) που αφορά τους επικείμενους διορισμούς και τελικά αυτό να τείνει να πάει επίσης περίπατο μαζί με το 60%-40% και το Ν.3255/2004,στον οποίο άλλωστε στηρίζεται και το ανωτέρω Νομικό Πλαίσιο.δ. Σε περίπτωση που τελικά καταστρατηγηθούν τα ποσοστά 60%-40% τότε σαφώς θα πρόκειται για άνιση μεταχείριση και επιλεκτική πρόσληψη επιπλέον φιλολόγων από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών.Τώρα τι μέλλει γενέσθαι;Κατά την ταπεινή μας άποψη δύο είναι τα τινά:α. Εκκρεμούσης της νέας εγκυκλίου για το διορισμό των επιλαχόντων ΑΣΕΠ και για να μην είμαστε απόλυτοι, πιθανώς( στη νέα εγκύκλιο να προκηρυχθούν αντίστοιχες θέσεις ώστε να τηρούνται τα προβλεπόμενα από το σχετικό νόμο ποσοστά 60%-40%.β. Σε αντίθετη περίπτωση εκτιμούμε ότι η Ελληνική Δικαιοσύνη θα κληθεί για άλλη μία φορά να αποδώσει τα δίκαια.Ομάδα Επιλαχόντων Φιλολόγων ΑΣΕΠ 2005.http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/anak1763.htm
Ανατροπή στους διορισμούς φιλολόγων;elet@enet.gr*Με αποστολέα ομάδα επιλαχόντων φιλολόγων ΑΣΕΠ 2005 και παραλήπτη το υπουργείο Παιδείας:«Σε πρόσφατη επίσκεψή μας στο υπουργείο Παιδείας, για το θέμα του διορισμού μόνιμων εκπαιδευτικών (2006-07), ρωτήσαμε:α) "Πώς δικαιολογείται ο διορισμός επιπλέον 49 αναπληρωτών από τον Ενιαίο Πίνακα Διορισμών δεδομένου ότι:Για το ποσοστό 40% προβλεπόταν ο διορισμός 287 Φιλολόγων και για τους 30μηνίτες (μέχρι 30/6/2004) ναι μεν 53 θέσεις πλην όμως, σύμφωνα με τους επίσημους πίνακες του ΥΠΕΠΘ (www.ypepth.gr), για το 2006-2007 υφίστανται μόνο πέντε και διορίστηκαν τελικά τέσσερις.β) Βρίσκεται σε ισχύ τροποποίηση του Ν. 3255/2004 ή άλλη νομοθετική ρύθμιση, στην οποία να αναφέρεται ότι ελλείψει αναπληρωτών με προϋπηρεσία 30μήνου μέχρι 30-6-2004, τα αντίστοιχα κενά θα καλύπτονται από τους λοιπούς αναπληρωτές του ποσοστού 40%; Αν ναι, τότε γιατί δεν αναφέρεται σαφώς στο νομικό πλαίσιο της σχετικής εγκυκλίου (76566/Δ2/26-7-2006), ώστε να έχουμε καθαρές λύσεις;γ) Με βάση ποια νομική ρύθμιση οι θέσεις που ορίστηκαν για τους 30μηνίτες (μέχρι 30/6/2004) δόθηκαν στους λοιπούς αναπληρωτές του ποσοστού 40%, ελλείψει των 30μηνιτών;Πέραν της αδικίας, πώς η πρόσληψη επιπλέον 49 αναπληρωτών, που δεν πληρούν τα κριτήρια του 30μηνίτου, θεωρείται νόμιμη και όχι αυθαίρετη και μεροληπτική; Μήπως η καθαρότερη λύση θα ήταν πιστή τήρηση των νόμων και κάλυψη των κενών θέσεων για το 2006-07 (για το οποίο ισχύουν οι σχετικές εγκύκλιοι) από τα προβλεπόμενα ποσοστά 60% (ΑΣΕΠ) και 40% (Ενιαίος Πίνακας Διορισμών);"Επειτα από επίπονη περιήγησή μας από γραφείο σε γραφείο και από υπεύθυνο σε υπεύθυνο, έχοντας όλα τα σχετικά έγγραφα για να αντικρούσουμε τυχόν επιχειρήματα, η τελική απάντηση ήταν ότι η πρόσληψη των επιπλέον αναπληρωτών έγινε βάσει "πολιτικής βουλήσεως" του ΥΠΕΠΘ.Πρόκειται για πολιτική επιλογή που απαξιώνει τον Ν. 3255/2004, που η ίδια η ηγεσία τουΥΠΕΠΘ έφερε προς ψήφιση στη Βουλή, αλλά και τον θεσμό του ΑΣΕΠ, τις θυσίες όσων συμμετείχαν στον διαγωνισμό πιστεύοντας σε ίση - δίκαιη μεταχείριση.Καλούμε τους αρμοδίους του ΥΠΕΠΘ να σταθούν προ των ευθυνών τους, προκηρύσσοντας άμεσα τις θέσεις που μας αναλογούν».http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=75492860
ΠαράθεσηΘιγόμενοι, που είναι και οι μη διορισθέντες του 40% και οι του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ.Δηλαδή, εκτός από την καταστρατήγηση του 60-40, μαγειρεύτηκε και ο πίνακας του 40% και οι έσχατοι έγιναν "30μηνίτες"; Αν ισχύει αυτό, μιλάμε για ακόμα μεγαλύτερη λαθροχειρία...