0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
και στα άρθρα και στα δοκιμία παρατηρούμε γραμματικές συντακτικές δομές που είναι απαγορευμένες για το μαθητή όπως η χρήση ξένων λέξεων ,λεξιλόγιο που δεν αρμόζει στο γραπτό λόγο ,ωστόσο προτρέπουμε το μαθητή να μη κάνει τέτοιου είδους χρήση γλώσσας στο κείμενο του,παρόλ αυτά αν το έχεις δει κάπο στη μεθοδολογία με χαρά να μας το προτείνεις ,προσωπικά δε το συνιστώ ούτε και στα σχολεία έχουν πει ποτέ κάτι ανάλογο
Αν ζητηθεί ο τρόπος ανάπτυξης μιας παραγράφου και να αιτιολογήσει ο μαθητής την απάντησή του και η παράγραφος αναπτύσσεται με ορισμό, χρειάζεται να βρει οριστέα έννοια, γένος κλπ.; και αντίστοιχα διαιρετέα για τη διαίρεση κ.ο.κ.;Το θεωρώ περιττό απλώς θέλω να το επιβεβαιώσω.
μαρκο πες μας κανενα σοσ στην εκθεση!!!
Παράθεση από: ioulitsa26 στις Μαΐου 08, 2011, 08:09:46 pmμαρκο πες μας κανενα σοσ στην εκθεση!!!ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2011ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ : ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑSOS Θέματα,1. Προσφορά σε άτομα "ΑΜΕΑ", αλληλεγγύη (Τρόποι)2. Εξωτερική εμφάνιση, επιλογή παρέας - συντροφιάς, ανοχή στη διαφορετικότητα (Κριτήρια)3. Απλότητα, αυτάρκεια, μέτρο.4. Ποια θεωρείτε χρήσιμα μαθήματα, απόρριψη κλάδων γνώσης / ή πως φανταζεστε το σχολειο του μέλλοντος.5. Σεβασμός στους ξένους πολιτισμους/ κουλτουρα των λαων.6. Ιστορικά μνημεία - Μουσείο.7. Αρνητική κριτική8. Απο τον πάπυρο στο e-book.9. Οικολογία. (πως μπορουμε εμεις ως μαθητες/εφηβοι να βοηθησουμε)10. Γλωσσομάθεια/ Ευρωπαική -παγκόσμια "αγορά"Κειμενα για τα παραπνω θέματα υπάρχουν σε Ι.Μ.Παναγιωτόπουλο, Αγγ.Τερζάκη, Λιανός, Κορνήλιος Καστοριάδης, Ελληνική Νομαρχία, Ευ.Παπανούτσος.(ένα απο τα παραπάνω ειναι SUPER SOS )Καλή Επιτυχία στα παιδια και απο μένα.