*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 972499 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος aristos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2928
  • Φύλο: Άντρας
  • Οι "δανειστές" επιτρέπουν την ύπαρξη σχολείων;
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1162 στις: Μάιος 12, 2011, 11:04:05 πμ »
διαιρετέα έννοια: γκρίνια
διαιρετ.βάση: ως προς τον εκδημοκρατισμό της γνώσης της τεχνολογίας
πηλίκο: οι 3 γκρίνιες
ισχύει και αυτό, θεωρώ ορθότερο το αίτιο- αποτελέσματα
Πριν απ’ τα μάτια μου ήσουν φως.
Πριν απ’ τον Έρωτα έρωτας
Κι όταν σε πήρε το φιλί,
Γυναίκα ...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:57:40 »

Αποσυνδεδεμένος dora2008

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • .."μην κλέβεις κλέφτη, μην κλέβεις κλέφτη.."
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1163 στις: Μάιος 12, 2011, 11:08:16 πμ »
διαιρετέα έννοια: γκρίνια
διαιρετ.βάση: ως προς τον εκδημοκρατισμό της γνώσης της τεχνολογίας
πηλίκο: οι 3 γκρίνιες
ισχύει και αυτό, θεωρώ ορθότερο το αίτιο- αποτελέσματα

"τρεις γκρίνιες... η μία.... η δεύτερη... η τρίτη": Αυτές οι εκφράσεις παραπέμπουν ξεκάθαρα σε διαίρεση κατά τη γνώμη μου.
τρεις λαλούν κι οι υπόλοιποι χορεύουν

Αποσυνδεδεμένος nebula

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ουφ...
    • Προφίλ
    • Φωτεινή Παντογνώστρα
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1164 στις: Μάιος 12, 2011, 11:10:43 πμ »
Σίγουρα δεν είναι η "καθαρή" διαίρεση που διδάσκουμε. Η βάση της, δηλαδή, είναι ασαφής, κατ' εμέ.
Αυτό που επίσης παρατηρώ είναι μια μορφή αντίθεσης. Ο Μανδραβέλης αναφέρει την άποψη (την γκρίνια) και μετά την ανασκευάζει, αντιπαρατίθεται.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3405
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1165 στις: Μάιος 12, 2011, 11:11:53 πμ »
Συνάδελφοι, αν εμείς δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε, τι περιμένουμε από τα παιδιά; Εγώ, με βάση αναλογες περιπτώσεις που έχω διδάξει, αναμφισβήτητα θα μιλούσα για διαίρεση. Πού βλέπετε την σχέση αιτίου - αποτελέσματος;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:57:40 »

Αποσυνδεδεμένος gogligo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1166 στις: Μάιος 12, 2011, 11:14:01 πμ »
Φαντάζομαι ότι ο συνάδελφος κατάλαβε ότι λόγω(αιτία) του υπαρκτού εκδημοκρατισμού της γνώσης υπάρχουν(αποτέλεσμα) 3 γκρίνιες.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3405
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1167 στις: Μάιος 12, 2011, 11:15:52 πμ »
Ναι, αλλά ας μην ψάχνουμε παγίδες εκεί που δεν υπάρχουν.

Αποσυνδεδεμένος alexis2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1168 στις: Μάιος 12, 2011, 11:22:07 πμ »
εγω θα ελεγα παραδειγματα και διαιρεση.

Αποσυνδεδεμένος gogligo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1169 στις: Μάιος 12, 2011, 11:26:06 πμ »
Για το ερώτημα Β1?

Αποσυνδεδεμένος Natas@

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1170 στις: Μάιος 12, 2011, 11:30:23 πμ »
αιτία: ο υπαρκτός εκδημοκρατισμός της γνώσης - αποτελέσματα: οι 3 "γκρίνιες"

Συμφωνώ, κι εγώ θεωρώ περισσότερο πιθανή αυτή την εκδοχή. Κάτι που δεν είναι εμφανές με την πρώτη ματιά, αλλά πιστεύω πως είναι εξίσου λογική και βάσιμη.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 12, 2011, 11:36:28 πμ από Natas@ »
"Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις"

Αποσυνδεδεμένος alexis2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1171 στις: Μάιος 12, 2011, 11:34:48 πμ »
με το διαδικτυο καταφεραμε να γινουμε μια παγκοσμια κοινοτητα και να ερθουμε σε επαφη με ανθρωπους και προβληματα απο τα περατα της γης.δε χρειαζεται να βλεπεις κατι για να το θεωρεις και δικο σου προβλημα και φυσικά δε χρειαζεται να γνωριζεις καποιον για να τον βοηθησεις.ειμαστε μια παγκοσμια κοινοτητα πλεον κι αυτο χαρη στη τεχνολογια.βασικα με τη φραση αυτη νομιζω οτι επικεντρωνεται στη δευτερη γκρινια για τα παιδια της Αφρικης.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3405
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1172 στις: Μάιος 12, 2011, 11:36:44 πμ »
http://siamantoura.blogspot.com/2009/12/blog-post_6361.html

Από το παραπάνω αξιόλογο blog της συναδέρφου παραθέτω τον τρόπο ανάπτυξης παραγράφου με διαίρεση.
2. ΜΕ ΔΙΑΙΡΕΣΗ:
Η θεματική περίοδος αποκαλύπτει τα στοιχεία (είδη-μορφές) από τα οποία αποτελείται ένα αντικείμενο ή μια ιδέα.
Παράδειγμα:
«Στην έκθεση της Διεθνούς Επιτροπής της UNESCO για την εκπαίδευση στον 21ο αιώνα τονίζεται ότι η δια βίου εκπαίδευση πρέπει να στηρίζεται στους παρακάτω τέσσερις πυλώνες, που αποτελούν διαφορετικά είδη μάθησης: 1. Μαθαίνω πώς να αποκτώ τη γνώση, συνδυάζοντας ικανοποιητικά μια ευρύτατη γενική παιδεία με τη δυνατότητα εμβάθυνσης σε ορισμένα θέματα. 2. Μαθαίνω να ενεργώ με τέτοιον τρόπο, ώστε να αποκτώ όχι μόνο επαγγελματική κατάρτιση αλλά και γενικότερα τη δυνατότητα να αντιμετωπίζω διάφορες καταστάσεις και να εργάζομαι αρμονικά σε ομάδες. 3. Μαθαίνω να συμβιώνω, κατανοώντας τους άλλους και έχοντας επίγνωση των κοινωνικών αλληλεξαρτήσεων –συμβάλλοντας στην πραγματοποίηση κοινών δράσεων και στη διευθέτηση των συγκρούσεων-, με σεβασμό στις αξίες του πλουραλισμού, της αμοιβαίας κατανόησης και ειρήνης. 4. Μαθαίνω να ζω με τέτοιον τρόπο, ώστε να αναπτύσσω την προσωπικότητά μου και να μπορώ να ενεργώ με μεγαλύτερη αυτονομία και περισσότερη κρίση και προσωπική υπευθυνότητα(...)».
(από το κείμενο των Απολυτήριων Εξετάσεων της Γ΄ Λυκείου του 2000)

Νομίζω ότι τώρα έγινε σαφές.

Αποσυνδεδεμένος xariklia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1173 στις: Μάιος 12, 2011, 11:42:50 πμ »
"πληροφοριακο άγχος" δεν νομίζω να κάνει μεταφορική χρήση είναι ειδικο λεξιλογιο επιστημονικος όρος

κατακλείδα η 2η παραγραφος δεν έχει

συμφωνω σε διαίρεση διαρετεα εννοια γκρίνια                                 
                                  διαιρετικη βάση εκδημοκρατισμος της γνώσης
                                   μερη διαιρεσης αρνηση τεχνολογιας, παιδακια αφρικης, ψηφιακο χασμα με τισ λέξεις πρώτη         δευτερη τριτη
και παραδειγμα πληροφοριακη βόμβα του βιρίλιο
                                     

Αποσυνδεδεμένος dina 94

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1403
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1174 στις: Μάιος 12, 2011, 11:48:15 πμ »
Κατακλείδα θεωρώ πως έχει το κείμενο .Η επόμενη παράγραφος δεν ολοκληρώνει το νόημα της προηγούμενης . Τι λέτε οι υπόλοιποι συνάδελφοι ;

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1175 στις: Μάιος 12, 2011, 11:49:06 πμ »
"πληροφοριακο άγχος" δεν νομίζω να κάνει μεταφορική χρήση είναι ειδικο λεξιλογιο επιστημονικος όρος


Οκ. Θα συμφωνήσω για τον επιστημονικό όρο... απαντησα πολύ βιαστικά και με βαση την άσκηση χωρίς να δω οτι στο κειμενο αναφερει ξεκάθαρα  οτι ειναι ορος της ψυχολογίας!!

Σωστή επισήμανση!! ;)


 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162163
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 641
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 660
Σύνολο: 669

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.154 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.