*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 958035 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Vasilis11

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου 2016
« Απάντηση #2450 στις: Μάιος 19, 2016, 12:05:49 μμ »

Θα εκτιμούσα πολύ αν μου απαντούσατε

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:58:18 »

Αποσυνδεδεμένος Nihil

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 20
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2451 στις: Μάιος 19, 2016, 01:02:07 μμ »
Είναι εξαιρετικά παρακινδυνευμένο και αντιδεοντολογικό να εκτιμήσει ο οποιοσδήποτε συνάδελφος το εύρος της βαθμολογίας στο οποίο θα κινηθεί το γραπτό σου, καθώς εκτός από το περιεχόμενο βαθμολογούνται η έκφραση και η δομή.  Συνέχισε απερίσπαστος στα εναπομείναντα μαθήματα.

Αποσυνδεδεμένος Vasilis11

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2452 στις: Μάιος 19, 2016, 01:15:15 μμ »
Εχετε απόλυτο δίκιο και ευχαριστώ πολυ για την απάντηση.Προτεραιότητα είναι τα επόμενα μαθηματα και σε καμία περίπτωση δεν γίνεται να κρίνει οποιοσδήποτε ένα γραπτο που δεν είδε.
Δεν το ρώτησα με σκοπό να μου πέιτε την ακριβή βαθμολογία αλλά για να καταλάβω αν κυρίως απο το περιεχομενο οι απώλειες θα μπορούσε να είναι σημαντικές ή αν βγηκα εκτος θεματος(που δεν νομίζω) ;)
Ευχαριστώ πολυ και πάλι.

Αποσυνδεδεμένος martha.fa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 262
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2453 στις: Μάιος 19, 2016, 06:01:52 μμ »
Εχετε απόλυτο δίκιο και ευχαριστώ πολυ για την απάντηση.Προτεραιότητα είναι τα επόμενα μαθηματα και σε καμία περίπτωση δεν γίνεται να κρίνει οποιοσδήποτε ένα γραπτο που δεν είδε.
Δεν το ρώτησα με σκοπό να μου πέιτε την ακριβή βαθμολογία αλλά για να καταλάβω αν κυρίως απο το περιεχομενο οι απώλειες θα μπορούσε να είναι σημαντικές ή αν βγηκα εκτος θεματος(που δεν νομίζω) ;)
Ευχαριστώ πολυ και πάλι.
Aπό το μήνυμα σου φαίνεται ότι έχεις μια χαρά σκέψη και έκφραση.Μην αγχώνεσαι που δεν ανέπτυξες τα αρνητικά.Επικεντρώσου στα επόμενα ,όπως σου είπαν ήδη οι προηγούμενοι,σκέψου πως οπουδήποτε κι αν περάσεις θα αλλάξεις κάνα δυο φορές επαγγελματικό προσανατολισμό στη ζωή σου,χαλάρωσε και καλή επιτυχία!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:58:18 »

Αποσυνδεδεμένος Aequitas

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • ἐν δὲ δικαιοσύνῃ συλλήβδην πᾶσ' ἀρετὴ ἔνι
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2454 στις: Μάιος 19, 2016, 09:33:15 μμ »
Καλησπέρα σε όλους ,

θα φανώ δυσάρεστος , εντούτοις θεωρώ πως η αποκάλυψη ( ; ) της αλήθειας στο σύνολο είναι χρέος αυτού που την ανακαλύπτει ατομικά.

Προς μεγάλη μου - δυσάρεστη - έκπληξη είδα στις ενδεικτικές απαντήσεις της Κ.Ε.Ε. που απεστάλησαν τη Δευτέρα στους προέδρους των βαθμολογικών κέντρων ότι ως αντώνυμο της λέξης "οικεία" δίδεται - και μάλιστα πρώτο τη τάξει - η λέξη "ανοίκεια". Αλήθεια , βρισκόμαστε μπροστά σε μία νέα γλωσσική ανακάλυψη ( ή μάλλον εφεύρεση ) : ανοίκειος σημαίνει άγνωστος και ξένος (οι έτερες λέξεις που δίδονται ως ορθές απαντήσεις)...
Σίγουρα , μια πολύ επιμέρους σημασία της λέξης είναι και αυτή όμως ... όχι η κύρια , κατά την ταπεινή μου άποψη. Και η ταπεινή μου αυτή άποψη τεκμηριώνεται από τους εξής :

(Α) ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ ΤΕΓΟΠΟΥΛΟΥ-ΦΥΤΡΑΚΗ (1993) | λήμμα "ανοίκειος" (σελ. 66) : "ανάρμοστος , απρεπής".

(Β) Ηλεκτρονικός ιστότοπος Γ.Μπαμπινιώτη | τομέας "Λεξιλόγιο"-λήμμα "ανοίκειος" : "ανάρμοστος, απρεπής π.χ. «Η ανοίκεια     συμπεριφορά του απέναντί μας εξέπληξε τους πάντες». "

(Γ) Λεξικό Γ.Μπαμπινιώτη | λήμμα "ανοίκειος" : ανοίκειος, -α, -ο (λόγ.) 1. αυτός που δεν ταιριάζει, δεν αρ΅όζει στην περίσταση: ~ συ΅περιφορά || δεν περί΅ενε ποτέ ότι θα δεχόταν ~ και ρατσιστικές επιθέσεις για την καταγωγή του ΣΥΝ. απρεπής, ανάρ΅οστος ΑΝΤ. οικείος, αρ΅όζων, προσήκων, πρέπων 2. ο ΅η οικείος, ο ασυνήθιστος: ~ ύφος. — ανοικείως επίρρ. [΅τγν.].
 
Βέβαια , η υπ'αριθμόν 2. ερμηνεία της περίπτωσης (Γ) φαίνεται να καλύπτει την έννοια "άγνωστος" , αλλά δεν είναι έτσι ,όπως δηλώνει το παράδειγμα που δίδεται από τον Γ.Μπαμπινιώτη. Όπως γράφει , σημαίνει και ασυνήθιστος - με αυτή την έννοια "μη οικείος". Είναι ,άλλωστε , παράλογο στην περίφραση "οικείο πρόσωπο" να θέσουμε ως αντώνυμο τη φράση "ανοίκειο πρόσωπο".

Μολαταύτα , μια τόσο "εις βάθος" ανάλυση ο μαθητής δε δύναται να την πραγματοποιήσει στον δοθέντα χρόνο. Δύνανται όμως να την πραγματοποιήσουν τα μέλη της Κ.Ε.Ε. που -κατά την ταπεινή μου,πάντοτε, γνώμη- δε θα έπρεπε να συμπεριλάβουν τη λέξη αυτή στις ενδεικτικές λύσεις .

Δεν είμαι καθηγητής/παιδαγωγός/εκπαιδευτικός , ωστόσο αγαπώ τη Γλώσσα ως επιστήμη και ήθελα να μοιραστώ ,στον ελεύθερο χρόνο που βρήκα απόψε , αυτό το θέμα που με "ταλαιπώρησε" πνευματικά από τη Δευτέρα. Και επειδή η συνδιάλεξη προωθεί την επιστημονική γνώση εν συνόλω , πολύ θα επιθυμούσα να ακουστούν - καθαρά, σε εκτός εξετάσεων επίπεδο - και άλλες απόψεις , ειδικών.

Με εκτίμηση
πᾶσαν μὲν θάλασσαν καὶ γῆν ἐσβατὸν τῇ ἡμετέρᾳ τόλμῃ καταναγκάσαντες γενέσθαι, πανταχοῦ δὲ μνημεῖα κακῶν τε κἀγαθῶν ἀίδια ξυγκατοικίσαντες.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2455 στις: Μάιος 19, 2016, 09:58:51 μμ »
pantelis, το Χρηστικό Λεξικό της Ακαδημίας Αθηνών, που κυκλοφορήθηκε πρόσφατα από μεγάλη εφημερίδα, αναφέρει ως αντώνυμο του επιθέτου οικείος τα επίθετα 1. άγνωστος, ανοίκειος 2. ξένος. ’ρα μπορούμε να πούμε ότι η επιτροπή είναι καλυμμένη. Και μάλιστα δίνει ως αντώνυμα τα ίδια επίθετα με αυτό το λεξικό (δεν γνωρίζω αν είναι τυχαίο). Δεν έχει νομίζω σημασία το ότι το ανοίκειος τοποθετήθηκε πρώτο. Επίσης, το "και άλλα" της επιτροπής επιτρέπει στους βαθμολογητές να δεχτούν και άλλα επίθετα, όπως π.χ. το "μακρινά". Χαίρομαι για την ευαισθησία σου σε γλωσσικά θέματα, αλλά συμφωνώ εν πολλοίς με το Χρηστικό Λεξικό της Ακαδημίας Αθηνών. Μην ξεχνάς άλλωστε ότι ο οικείος είναι ο γνωστός σε μένα (κατά κάποιο τρόπο), οπότε ο ανοίκειος θα μπορούσε να είναι ο άγνωστος (λόγω του στερητικού αν). Καλή συνέχεια και επιτυχία!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 19, 2016, 10:01:32 μμ από erietta »

Αποσυνδεδεμένος Πετρος14

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2456 στις: Μάιος 21, 2016, 01:01:55 πμ »
Γεια σας. Θα ήθελα αν μπορούσατε να μου προτείνεται οσο το δυνατόν πιο αντικειμενικούς τρόπους βαθμολογησης περιχομένου-εκθεση γ λυκείου. Πότε το περιχόμενο βαθμολογείται κάτω από 13/20.
Ευχαριστώ πολυ

anemona

  • Επισκέπτης
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 21, 2016, 10:03:36 πμ από Ιωάννα2016 »

Αποσυνδεδεμένος Πετρος14

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2458 στις: Μάιος 21, 2016, 10:34:24 πμ »
Ευχαριστώ πολύ

Αποσυνδεδεμένος maria3/4

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 81
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2459 στις: Ιούνιος 17, 2016, 07:50:01 μμ »
καλοί μου συνάδελφοι πώς εξηγείτε τη γενικά χαμηλή βαθμολογία κυρίως στην έκθεση; Απογοητεύτηκα με τους σημερινούς βαθμούς. Οι μαθητές μου είχαν μεγα΄λες αποκλίσεις σε σχέση με ό,τι γράφανε σε' μενα...Σκέφτομαι μήπως τελικά δεν τους δίδαξα σωστά...

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2460 στις: Ιούνιος 17, 2016, 08:15:13 μμ »
maria3/4, διδάσκεις σε σχολείο ή σε φροντιστήριο; Εγώ σε Λύκειο, και δεν είχα τμήμα με δυνατούς μαθητές. Ήξερα τις δυνατότητές τους και τους είχα πει εδώ και μήνες (λάθος μου;) ότι δεν είμαι αισιόδοξη. Δυστυχώς επαληθεύτηκα με τους χαμηλούς βαθμούς που πήραν. Λαμπρή εξαίρεση ένας μαθητής μου, υψηλής διανοητικής ικανότητας, θα έλεγα, για τον οποίο περίμενα πως θα πάει καλά, όπως και έγινε. Να επισημάνω ότι όλα τα είδη των ασκήσεων τα είχαμε δουλέψει και ειδικά στις τελικές επαναλήψεις. Μήπως φταίει το ότι δεν περίμεναν το θέμα για την φιλία οπότε και δεν είχαν παπαγαλίσει κάτι σχετικό από τις σημειώσεις των φροντιστηρίων; Να σημειώσω επίσης ότι το θέμα θεωρήθηκε από τους συναδέλφους ως επιπέδου Α΄ Λυκείου, ακόμα και Γ΄Γυμνασίου.

Αποσυνδεδεμένος elli2702

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2461 στις: Ιούνιος 18, 2016, 04:10:53 μμ »
maria3/4, διδάσκεις σε σχολείο ή σε φροντιστήριο; Εγώ σε Λύκειο, και δεν είχα τμήμα με δυνατούς μαθητές. Ήξερα τις δυνατότητές τους και τους είχα πει εδώ και μήνες (λάθος μου;) ότι δεν είμαι αισιόδοξη. Δυστυχώς επαληθεύτηκα με τους χαμηλούς βαθμούς που πήραν. Λαμπρή εξαίρεση ένας μαθητής μου, υψηλής διανοητικής ικανότητας, θα έλεγα, για τον οποίο περίμενα πως θα πάει καλά, όπως και έγινε. Να επισημάνω ότι όλα τα είδη των ασκήσεων τα είχαμε δουλέψει και ειδικά στις τελικές επαναλήψεις. Μήπως φταίει το ότι δεν περίμεναν το θέμα για την φιλία οπότε και δεν είχαν παπαγαλίσει κάτι σχετικό από τις σημειώσεις των φροντιστηρίων; Να σημειώσω επίσης ότι το θέμα θεωρήθηκε από τους συναδέλφους ως επιπέδου Α΄ Λυκείου, ακόμα και Γ΄Γυμνασίου.
καλησπερα εγω διδασκω σε φροντιστηριο και ειχα μαθητες που εγραφαν πολυ καλες εκθεσεις  τοσο στο φροντιστηριο οσο και στο σχολειο.ηταν πληρως προετοιμασμενοι για ολα τα θεματα και οχι παπαγαλια αλλα με αποψη , ομως οι βαθμοι τους ηταν απογοητευτικοι και δεν το λεω μονο εγω αλλα και οι αξιολογοι εκπαιδευτικοι που ειχαν στο σχολειο τους.αν και το θεμα υποτιθεται ειναι α λυκειου σε μας τουλαχιστον, οσα χρονια διδασκω, τα παιδια δεν το εχουν διδαχτει στα σχολεια γτ δεν φτανει ο χρονος και ποτε δεν ειναιστα θεματα προς εξεταση στο τελος.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2462 στις: Ιούνιος 18, 2016, 05:16:05 μμ »
Θα καταθέσω κι εγώ τις απόψεις μου, αν και είναι ίσως λίγο αιρετικές.

Νομίζω ότι το πρώτο πρόβλημα είναι στο πώς διορθώνουμε γραπτά παιδιών που γνωρίζουμε και γραπτά πανελληνίων. Δυστυχώς -αν και νομίζω ότι είναι αναπόφευκτο-, είμαστε πάντα πιο επιεικείς όταν γνωρίζουμε ποιος γράφει. Και δεν το κάνουμε επίτηδες, γίνεται εντελώς υποσυνείδητα. Το απρόσωπο του γραπτού των πανελλαδικών μας κάνει πιο αντικειμενικούς. Αυτό συμβαίνει και στη διόρθωση των πηγών στην ιστορία.

Το δεύτερο πρόβλημα είναι ότι στέλνουμε τα παιδιά ανεπαρκώς προετοιμασμένα για πανελλήνιες. Τα φορτώνουμε με σχεδιαγράμματα συγκεκριμένων και πολύ υψηλής δυσκολίας θεμάτων και πολύ σπάνια τα προετοιμάζουμε για να αντιμετωπίσουν ένα θέμα που δεν έχουν συναντήσει. Το θεωρώ τρομακτικό -και ίσως εγκληματικό- να έχει προετοιμαστεί ένα παιδί για τη θανατική ποινή και να μην μπορεί να ανταποκριθεί σε ένα θέμα που αποτελεί τη δική του καθημερινότητα, όπως το φετινό.

Το τρίτο πρόβλημα που παρατηρείται στις πανελλήνιες είναι το εκτός θέματος. Φέτος συνέβη σε πολύ μεγάλο ποσοστό, καθώς μεγάλος αριθμός παιδιών αναφέρθηκε γενικά στο διαδίκτυο -βασισμένο προφανώς σε σχεδιαγράμματα- και δεν επικεντρώθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως απαιτούσε το θέμα. Πρόβλημα αδυναμίας κατανόησης των ζητουμένων. Πολλά παιδιά αναφέρθηκαν στην πρόσβαση στη γνώση, στην επικοινωνία με άλλους πολιτισμούς και άλλα σχολεία, τα γνωστά εκθεσιακά κλισέ των σχεδιαγραμμάτων, που δεν είχαν καμία απολύτως σχέση με το θέμα.

Το τέταρτο πρόβλημα που επίσης κοστίζει μόρια είναι η ανομοιογένεια στο ύφος. Πολλά παιδιά γράφουν ό,τι θυμούνται από τα σχεδιαγράμματα με ύφος Παπανούτσου και συμπληρώνουν με το ύφος του 7χρονου ανιψιού μου.

Σε γενικές γραμμές, είναι λίγα τα παιδιά που μπορούν να γράψουν ένα κείμενο που να ανταποκρίνεται σε συγκεκριμένα ζητούμενα χωρίς να είναι γενικόλογο, να είναι ομοιογενές στο ύφος και να έχει αρχή, μέση και τέλος. Θα μου πείτε, τι να κάνεις όταν σου 'ρχεται το παιδί Γ' λυκείου και δεν ξέρει ακόμα να φτιάξει μια παράγραφο με θεματική πρόταση και λεπτομέρειες. Δεν έχω απάντηση σε αυτό. Προσωπικά, προτιμώ να δίνω στο παιδί να φτιάχνει μόνο του σχεδιαγράμματα, κι ας είναι ελλιπή και να τα συμπληρώνουμε μετά μαζί παρά να δίνω έτοιμα. Αλλά και πάλι, δεν πετυχαίνει πάντα σε παιδιά που δεν έχουν κειμενικές δεξιότητες. Ένας φαύλος κύκλος...

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: ’ντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2463 στις: Ιούνιος 18, 2016, 05:52:27 μμ »
συμφωνώ 100% με οσα έγραψε το μέλος elranna

Ας μην γελιόμαστε, από το πρώτο γραπτό του μαθητή μας γνωρίζουμε τις δυνατότητες του και υποψιαζόμαστε μεχρι που μπορει να φτάσει ως προς την βελτίωση του. Χρειάζεται και δική του προσπαθεια που να μην μένει στα δικά μας μόνο αλλα να διαβάζει γενικότερα, ο,τι αξιόλογο  συναντα μπρος του ειτε στο ιντερνετ ή σε ένα βιβλίο (που σπάνια πια ουτε ...το μυρίζει). Ελάχιστοι είναι οι υπεύθυνοι μαθητες. Καλό λοιπόν είναι να προσεχτουν δυο σημεια: 1. να τονίσουμε την συνεχή προσπάθεια που ερχεται από αγαπη προς την επιστήμη που θελει  να ακολουθήσει και να μην βάζει χαμηλους στόχους ουτε να υποτιμά τον εαυτο του. Εκτος από τον ψυχολογικό παραγοντα, που δυστυχως, εμεις που διδάσκουμε ένα μαθητή δεν αφιερώνουμε χρόνο πάνω σε αυτό αλλα συχνα δινουμε μολις 1 με 2 λεπτα με καποιες φράσεις τυπου "θελει διάβασμα γιατι οι βασεις είναι υψηλές" ή "άλλοι συνυποψήφιοι σου μελετουν μερα νυχτα, αφιερωσε και συ λίγο χρόνο παραπανω" κλπ που όμως φερνουν το αντιθετο αποτέλσμα γιατι αυξάνουν το αγχος, άρα απογοητευση και παραίτηση. Ε, μετα όλα στο ...πόδι.

και 2ον αυτή τη φορα στο πρακτικό επίπεδο, δίνοντας το θέμα το αναλύουμε λέξη-λεξη και καταγράφουμε σε προχειρο τα δεδομένα με μια δικη μας διατύπωση καπως πιο αναλυτική. Κατά την ανάλυση του θέματος μας προσεχουμε να μην αποκλείνουμε, π.χ.άλλο διαδίκτυο,  άλλο Μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

μην σας ζαλίζω...ειπώθηκαν τα σημαντικότερα από το μέλος elranna

 
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 18, 2016, 06:10:32 μμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159768
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 346
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 324
Σύνολο: 324

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.111 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.