*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 1049048 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #406 στις: Μαρτίου 12, 2010, 10:28:05 pm »
οκ!!! σας ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια!! εγω ειμαι του νεου συστηματος και ως μαθητρια δεν θυμαμαι να μου ειχε μιλησει κανεις για κατι τετοιο!!
εχω γενικώς κοιταξει αρκετα βοηθηματα και μονα σε αυτα της εποχης των δεσμων ειχα δει για την ιστορ. αναδρομη , τον ορισμο, την εξ αντιθετου αποδειξη κλπ αλλα δεν ειχα δωσει σημασια γιατι κ εγω σκεφτηκα οτι κατι τετοιο ανταποκρινοταν στα τοτε δεδομενα που τωρα εχουν αλλαξει.
τωρα τελευταια ομως το εχω συναντησει σε καποια σχεδιαγραμματα φροντιστηριων και σε 1-2 βιβλια ( νεες εκδοσεις- βασισμενες στο νεο συστημα)
 και για να ξερω τι γινεται ζητησα τη γνωμη σας

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:47:09 »

Αποσυνδεδεμένος change73

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 462
  • Mπορώ,παρακαλώ, να έχω κι εγώ το λόγο;
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #407 στις: Μαρτίου 12, 2010, 11:26:03 pm »
Οσο αφορά τη μετατροπή, δεν είναι απαραίτητη η αλλαγή χρόνου.Τωρα για τους ρηματικούς τύπους μπορεί να ρωτήσουν για το πρόσωπο(γιατί χρησιμοποιείται α' ή β΄ ενικο ή πληθυντικό)ή για την έγκλιση(σπανιότερα) προκειμένου να διαπιστωθεί ΄π.χ.αμεσοτητα,οικειότητα,προτροπή κ.α.στο ύφος.Καλό λοιπόν ειναι να γίνει μια σχετική αναφορά.Επίσης μπορεί να ρωτήσουν για το ρόλο των εισαγωγικών και ρητορικών ερωτήσεων οπότε οφείλουμε να δώσουμε πληροφορίες και γι'αυτά.
"Ζεις μόνο μια φορά-αλλά αν το κάνεις σωστά,μια φορά είναι αρκετή."  Joe E.Lewis

Αποσυνδεδεμένος stris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 18
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #408 στις: Μαρτίου 13, 2010, 10:23:26 am »
Συμφωνώ με όλα όσα αναφέρει η TYXEROULA!!

ypernouli, λάβε κάποιες ενδεικτικές απαντήσεις γι' αυτά:

"Στη δεύτερη παράγραφο ο συγγραφέας χρησιμοποιεί το α΄ πληθυντικό πρόσωπο («υποτασσόμαστε», «υπακούμε»), ώστε να προσδώσει στο κείμενο αμεσότητα και οικειότητα και να καταστήσει στον αναγνώστη σαφή την έννοια της μαζοποίησης. Επίσης, με τη χρήση του συγκεκριμένου προσώπου ενσωματώνει και τον εαυτό του στο σύνολο των ανθρώπων που αντιμετωπίζουν το συγκεκριμένο πρόβλημα (εξάρτηση από τη μάζα)"
ή
"Στη δεύτερη παράγραφο, ο συγγραφέας βάζει τη φράση «κοινή συνείδηση» σε εισαγωγικά, ώστε να απαξιώσει τη συγκεκριμένη έννοια, καθώς σε μια μαζοποιημένη κοινωνία η συνείδηση του καθενός δίνει τη θέση της στο συναίσθημα της αγέλης. Επίσης, χρησιμοποιώντας τα εισαγωγικά και στη λέξη «πολτός», επιχειρεί να παρουσιάσει μεταφορικά το πλήθος των ανθρώπων που έχει πλέον μετατραπεί σε άμορφη μάζα, εύκολα χειραγωγήσιμη.
ή
Στο σημείο αυτό του κειμένου ο συγγραφέας χρησιμοποιεί τον ενεστώτα («προδίδονται», «αλλοιώνονται»), ώστε να απεικονίσει με αντικειμενικότητα και ρεαλιστικότητα την εικόνα ενός κόσμου που έχει δεχτεί τις επιδράσεις της μαζοποίησης. Παράλληλα, αποδίδει με αληθοφάνεια το συμπέρασμα που προκύπτει από όλη αυτήν την παράγραφο.

Αποσυνδεδεμένος ypernouli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #409 στις: Μαρτίου 13, 2010, 12:50:55 pm »

Κατάλαβα τι εννοείτε!  Από αυτά που αναφέρατε είχα κάνει αρκετές ασκήσεις για πρόσωπα (α΄πληθυντικό κτλ), εισαγωγικά και ερωτήσεις, αλλά όχι για έγκλιση ή χρόνο. Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις  :)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:47:09 »

Αποσυνδεδεμένος zizoulis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 726
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #410 στις: Μαρτίου 24, 2010, 12:28:32 pm »
Γνωριζετε τι θεμα εκθεσης εβαλε ο οεφε φετος?


Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #412 στις: Μαρτίου 26, 2010, 05:14:47 pm »
Θα ήθελα να ρωτήσω όσους ασχολούνται με την Έκθεση της Γ, γιατί μπερδεύτηκα...

Ο αναλογικός συλλογισμούς είναι είδος του επαγωγικού ή είναι μόνος του ξεχωριστό είδος;

Μέχρι τώρα έλεγα στα παιδιά μου πως ο αναλογικός συλλογισμός είναι ξεχωριστό είδος (μαζί με τον παραγωγικό και τον επαγωγικό), αλλά είδα πρόσφατα πως σε κέποια βοηθήματα τον κατατάσσουν στους επαγωγικούς (μαζί με τη γενίκευση, τους στατικούς και τους Αιτιακούς). Τί από τα δύο ισχύει τελικά?
 ??? ???

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #413 στις: Μαρτίου 27, 2010, 11:05:36 am »
Ο αναλογικός συλλογισμούς είναι είδος του επαγωγικού ή είναι μόνος του ξεχωριστό είδος;
Το σχολικό βιβλίο δίνει τους δύο συλλογισμούς ως ξεχωριστά είδη. Μην δίνεις σημασία σε ό,τι γράφουν τα βοηθήματα. Μερικές φορές θέλουν να μπερδεύουν τα πράγματα για να πουλάνε.
Και εξάλλου γιατί να είναι ο αναλογικός συλλογισμός υποκατηγορία/είδος του επαγωγικού και όχι το αντίθετο;

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #414 στις: Μαρτίου 27, 2010, 05:08:49 pm »
Ευχαριστώ πολύ para 5! :D :D

Έχεις δίκιο σ' αυτό που λες με το σχολικό βιβλίο, κι εγώ σ' αυτό "πατάω", αλλά κλονίστηκα λίγο!

ευχαριστώ και πάλι ;)

Αποσυνδεδεμένος change73

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 462
  • Mπορώ,παρακαλώ, να έχω κι εγώ το λόγο;
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #415 στις: Μαρτίου 28, 2010, 12:52:34 am »
Εχει κανεις καμια φαεινη ιδεα για το τι θεμα μπορει να "πεσει" φετος;Πειτε καποια γνωμη...
"Ζεις μόνο μια φορά-αλλά αν το κάνεις σωστά,μια φορά είναι αρκετή."  Joe E.Lewis

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #416 στις: Μαρτίου 28, 2010, 01:13:02 am »
Μπα...

Συνήιως αποφεύγω να μπαίνω α' αυτό το λούκι, φοβάμαι μήπως υποσυνείδητα παρασύρω και τα παιδιά μου.

Άσε που έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα τελευταία, με τις εκθέσεις-κονσέρβα και την "κουτσουρεμένη" βαθμολόγηση της έκθεσης, όποιο θέμα και να πέσει, δε νομίζω ότι έχει και μεγάλη σημασία...

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #417 στις: Μαρτίου 29, 2010, 10:21:23 pm »
καλησπερα ... πρωτη φορα φετος ασχοληθηκα με την εκθεση γ' λυκειου και μαλιστα σχετικα αργα... επειδη λοιπον ειχα πεσει με τα μουτρα να βγαλω ακρη, ειχα κολλησει κ εγω σε αυτο που αναφερε η gringa... κανω κανονικα εκθεση α'λυκειου και εκει τα παιδια μαθαινουν για τους συλλογισμούς, οι οποιοι χωριζονται στα γνωστα 3 ειδη:τον παραγωγικο, τον επαγωγικο και τον αναλογικο... ετσι τα εχει βεβαια και το βιβλιο της γ' στη σελιδα 13. Όλα καλα μεχρι εκει... όταν ανακάλυψα οτι στα βοηθηματα ο αναλογικος θεωρείται υποκατηγορία του επαγωγικού...
εγώ  κατεληξα στα εξής: τα ειδη των συλλογισμών ειναι κανονικα αυτά τα 3. όσο αφορά όμως την αξιολογηση του επαγωγικού συλλογισμού μπορω να διακρινω τρια διαφορετικα ειδη : επαγωγ.συλλογισμο με γενικευση, με αιτιο-αποτέλεσμα και τελος με αναλογία( εδώ προκειται για επαγωγικο συλλογισμό με μεθοδο αναλογιας, οπως το παραδειγμα 8 στη σελιδα 19 του βιβλίου.ο συλλογισμός ειναι επαγωγικος και αναπτυσσεται με τη μέθοδο της αναλογίας, όπως αναπτύσσεται και μια παραγραφος με τη μεθοδο της αναλογιας- για να το πω πιο απλα. παρομοιαζεται το ποδοσφαιρο με τη ζωή.
παιδιά εγω ετσι τα καταλαβα χωρις βέβαια να βασιστώ μόνο  στα βοηθήματα. ετσι τα εχει και το βιβλιο στη σελίδα 18. για να ειμαι ειλικρινής ετσι το εκανα στην κοπελα στο μαθημα.
δειτε λιγο το βιβλιο και πειτε μου τη γνωμη σας, απειρη ειμαι αλλα ετσι τα καταλαβα... θα περιμενω τις αποψεις σας γιατι αυτο ηταν ενα σημειο που κ εμενα με ειχε προβληματισει αρκετα μεχρι να καταληξω σε αυτα που σας εγραψα!

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #418 στις: Μαρτίου 30, 2010, 10:11:26 am »
εγώ  κατεληξα στα εξής: τα ειδη των συλλογισμών ειναι κανονικα αυτά τα 3. όσο αφορά όμως την αξιολογηση του επαγωγικού συλλογισμού μπορω να διακρινω τρια διαφορετικα ειδη : επαγωγ.συλλογισμο με γενικευση, με αιτιο-αποτέλεσμα και τελος με αναλογία( εδώ προκειται για επαγωγικο συλλογισμό με μεθοδο αναλογιας, οπως το παραδειγμα 8 στη σελιδα 19 του βιβλίου.ο συλλογισμός ειναι επαγωγικος και αναπτυσσεται με τη μέθοδο της αναλογίας, όπως αναπτύσσεται και μια παραγραφος με τη μεθοδο της αναλογιας- για να το πω πιο απλα. παρομοιαζεται το ποδοσφαιρο με τη ζωή.
Αυτό που ουσιαστικά κάνεις είναι ένας συνδυασμός συλλογιστικής θεωρίας και τρόπου ανάπτυξης παραγράφου. Δεν βρίσκω κάτι μεμπτό σε αυτό. Απλά αν η θεωρία σου προέρχεται από λίγα παραδείγματα, είναι πιθανόν να είναι ελλιπής.

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #419 στις: Μαρτίου 30, 2010, 12:37:03 pm »
 δηλαδη τι ισχυει για τον επαγωγικο συλλογισμο?? αυτα που εγραψα ειναι αυτα που εχει το βιβλιο στη σελιδα 18... δεν ειναι στις προθεσεις μου να φτιαξω δικη μου θεωρια, αλλα να ειμαι σωστη... :-\

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182667
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 671
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 596
Σύνολο: 607

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.