*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 971849 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ΜΕΝΙ@

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #378 στις: Ιανουάριος 18, 2010, 12:44:54 μμ »
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Επιμένω πολύ στη δομή παραγραφου και επισημαίνω στα παιδιά ότι από τη θεμ προτ πρεπει να ξεχωρίζει η άποψή τους.Θα δοκιμάσω να κάνουμε μαζί το διάγραμμα...Αυτό που με ενοχλεί περισσότερο είναι το απλό λεξιλόγιο και η επανάληψη  ίδιων διαρθρωτικών λέξεων.Είναι της τεχνολογικής και προσπαθεί να την ξεπετάξει την έκθεση.Έχει ιδέες, αλλά προφορικό λόγο.Ακόμη και τις λέξεις που ξερει δεν τις χρησιμοποιεί.
Τα περισσότερα παιδιά δεν έχουν λεξιλόγιο....θα δείξει...
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο....κι ας είναι η φωτιά του να σε κάψει!!! ;)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:28:40 »

Αποσυνδεδεμένος desperino

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 313
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #379 στις: Ιανουάριος 18, 2010, 02:06:18 μμ »
Αν το θέμα είναι τεχνικής (διαρθρωτικές λέξεις ,μεταβάσεις,κλπ) βελτιώνεται πιο εύκολα.Θα του απαγορεύσεις δια ροπάλου να χρησιμοποιεί τα στερεότυπα και θα του δείξεις πολλούς εναλλακτικούς τρόπους. Το απλό λεξιλόγιο,κατά την προσωπική μου γνώμη, δεν πρέπει να το φοβάσαι. Χειρότερος θα ήταν ο βερμπαλισμός,όπου εκεί ,άντε να μαζέψεις τα αμάζευτα. Σημασία έχει να κατεβάζει ιδέες και να έχει γνώμη.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 27, 2010, 12:57:55 μμ από desperino »

Αποσυνδεδεμένος zwi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 126
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση/ ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #380 στις: Ιανουάριος 20, 2010, 05:53:32 μμ »
Καλησπέρα!

Έχω μια απορία στην έκθεση!

θα ήθελα να μου πείτε τα μέσα πειθούς που εντοπίζουμε στην δεύτερη παράγραφο του κειμένου '' Η δύναμη της μάζας'' σχολ. βιβλίο σελ. 115.

...''μια βαθύτερη όμως διερεύνηση'' έως και ''αναφέρω για παράδειγμα''
You can lose more than your patience ...

Αποσυνδεδεμένος godspeed

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 47
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #381 στις: Ιανουάριος 27, 2010, 12:12:45 μμ »
Συνάδελφοι θα ήθελα να ρωτήσω κι εγώ κάτι για την έκθεση γ' λυκείου.
Σχεδιαγράμματα δίνετε πριν ή αφού γράψουν οι μαθητές σας έκθεση σε ένα νέο θέμα;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:28:40 »

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #382 στις: Ιανουάριος 27, 2010, 12:27:39 μμ »
Εγώ συνήθως δίνω μετά, κατά τη διάρκεια της διόρθωσης. Αλλά και πάλι τονίζω ότι είναι ενδεικτικό, φοβάμαι μήπως τα παιδιά μπουν στο λούκι της έκθεσης-κονσέρβα.

Με κάποιους αδύναμους μαθητές μου ωσόσο, το κάνουμε μαζί πρίν τη συγγραφή της έκθεσης, αλλά σε καμία περίπτωση δε δίνω έτοιμο σχεδιάγραμμα.

Θα ήθελα να μάθω και τη γνώμη των συναδέλφων πάντως, γιατί δεν έχω και καμιά μεγάλη εμπειρία στο μάθημα.

Αποσυνδεδεμένος stris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 18
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #383 στις: Ιανουάριος 27, 2010, 01:34:10 μμ »
Καλημέρα σας,

Προσωπικά, μέχρι τα Χριστούγεννα έκανα μαζί με τα παιδιά τα σχεδιαγράμματα. Τώρα τους δίνω το θέμα και τους ζητώ να μελετήσουν τις προηγούμενες εκθέσεις τους, άρα και τα σχεδιαγράμματα, και να το αναπτύξουν μόνοι τους, γιατί εκείνη την ώρα των πανελληνίων μόνοι τους θα κρίνουν. Εννοείται βέβαια ότι με όσους μαθητές δυσκολεύονται συζητώ τον τρόπο γραφής, αφού όμως μου παραδώσουν την έκθεσή τους. Ποτέ όμως δε δίνω έτοιμο σχεδιάγραμμα. Πάσχουν που πάσχουν από κριτική ικανότητα...αν τους τα δώσουμε και έτοιμα.... εκείνη την ημέρα μόνο "εκτρώματα" θα παραδώσουν.

Αποσυνδεδεμένος godspeed

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 47
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #384 στις: Ιανουάριος 27, 2010, 02:31:36 μμ »
Έχετε δίκιο, απλά παρατηρώ πως έχουν σοβαρά προβλήματα ακόμα και να κατανοήσουν τα θέματα της έκθεσης. Γι' αυτό το λόγο εγώ τους δίνω σχεδιάγραμμα δικό μου και φωτοτυπίες από άλλα σχεδιαγράμματα ώστε να τα μελετήσουν και να καταλάβουν κατάρχην το συγκεκριμένο θεματικό κύκλο, τα συζητάμε μαζί, τους δίνω ένα θέμα έκθεσης και τους ζητώ να επιλέξουν οι ίδιοι τι θα βάλουν στην έκθεση χωρίς να αναφέρομαι καθόλου στο συγκεκριμένο θέμα. Τους λέω ότι πρέπει να μελετήσουν τα σχεδιαγράμματα, να διαβάσουν κείμενα σχετικά (από τον Κούτρα και από τις φωτοτυπίες που τους δίνω από άλλα βοηθήματα) και μετά να γράψουν μόνοι τους την έκθεση (εδώ υπολογίζω στο φιλότιμό τους). Το κάνω αυτό επειδή όποτε επιχείρησα στο παρελθόν να ζητήσω έκθεση χωρίς σημειώσεις, έγραφαν σα να μην το είχαμε συζητήσει καθόλου το θέμα. Και αναρωτιέμαι δηλαδή πώς γίνεται να βρουν μόνοι τους επιχειρήματα σε θέματα όπως η παγκοσμιοποίηση ή ο λαϊκισμός, που γράφουν για πρώτη φορά, αν δεν τα μελετήσουν πρώτα και μόνοι τους, από τη στιγμή μάλιστα που προηγουμένως δεν ήξεραν ούτε τι σημαίνουν αυτοί οι όροι. Να σημειώσω επίσης ότι το θέμα το εξαντλούμε στο μάθημα, το συζητάμε πολλή ώρα και πάλι διαπιστώνω ότι ελάχιστα κατάλαβαν. Δηλαδή αυτό που με ανησυχεί, όταν δεν δίνω σχεδιαγράμματα, είναι αν θα ωφεληθούν με το να μου γράψουν μια έκθεση που στερείται ιδεών-επιχειρημάτων δεδομένου ότι δε θα προλάβουμε να ξαναγράψουμε έκθεση σε πολλά από αυτά τα θέματα και δεν θα καταλάβουν καν πως έπρεπε να είναι η έκθεσή τους. Θα με βοηθούσατε αν μου λέγατε την απόψή σας και για αυτό.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #385 στις: Ιανουάριος 27, 2010, 02:59:55 μμ »
περιπου ετσι κανω και γω το μαθημα. Δηλαδη, συζηταμε πρωτα πανω στο θεμα αρχιζοντας απο την εννοια. δινω κειμενα με διαφορες αποψεις και καποια απο αυτα τα μελεταμε μαζι και κρατα σημειωσεις.
επειτα, επιχειρουμε τη διαμορφωση σχεδιαγραμματος,(προσπαθω να συμμετεχω ελαχιστα).κατοπιν γράφει την εκθεση.

δεν με ενοχλει να χρησιμοποιει λεξιλογιο ή καποιες εκφρασεις ή και προτασεις απο τα κειμενα, αρκει να τα χρησιμοποιει σωστα.

στη διορθωση υπογραμμιζω τα λαθη αλλα τα διορθωνει μονος του ο μαθητης με τη δικη μου επιβλεψη.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος elbono

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 323
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕΟ2
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #386 στις: Ιανουάριος 27, 2010, 04:18:53 μμ »
σε ποση ωρα βρε παιδια τα κανετε ολα αυτα???εμεις στη 1,5 ωρα ισα που προλαβαινουμε να συζητησουμε ενα θεμα, να κανουμε κανα 2 λεξιλογικες και να δωσω τα διορθωμενα εξηγωντας τα λαθη.εγω τους δινω ετοιμα σχεδιαγραμματα αφου το συζητησουμε , το θεμα δεν καλυπτεται μονο απο το σχεδιαγραμμα και βαζω σε τακτα χρονικα διαδτηματα ωστε να αξιοποιησουν τις δουλεμενες γνωσεις :)

Αποσυνδεδεμένος stroumfita

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 543
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #387 στις: Ιανουάριος 29, 2010, 10:24:21 πμ »
εγώ μέχρι τα Χριστούγεννα έδινα το διάγραμμα διάφορα κείμενα σχετικά με το θέμα το συζητούσαμε και έπειτα έγραφαν την έκθεση.. εδώ και ένα μηνα δίνω πρώτα το θέμα και μετά το βλέπουμε μαζί.. μέσα σ ενα δίωρο κάνω το θέμα βλέπουμε ένα σχετικό κείμενο, λίγες λεξιλογικές και κάποια θέματα θεωρίας αν προλαβουμε

Αποσυνδεδεμένος stris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 18
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #388 στις: Φεβρουάριος 23, 2010, 12:03:22 πμ »
Μήπως κάποιος που δουλεύει σε σχολείο και ασχολείται με την έκθεση της γ' λυκείου άκουσε για αλλαγές στον τρόπο γραφής της γραπτής εισήγησης στην έκθεση; Και εννοώ την αρίθμηση που πρέπει, με εντολη πλέον του υπουργείου, να μπαίνει μπροστά από κάθε παράγραφο στο κύριο μέρος της έκθεσης; Αν ναι, θα ήθελα μια επιβεβαίωση, γιατί οι μαθητές μου μού ανέφεραν ότι δόθηκαν οι συγκεκριμένες οδηγίες. Ευχαριστώ

Αποσυνδεδεμένος stefanosk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #389 στις: Μάρτιος 11, 2010, 03:51:25 μμ »
Μήπως γνωρίζει κανείς που μπορώ να το βρω; Έχω ψάξει παντού αλλά τίποτα.

Αποσυνδεδεμένος Kallipateira

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 243
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02:-)
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #390 στις: Μάρτιος 11, 2010, 06:25:06 μμ »
το ίδιο πρόβλημα έχω......ούτε της Β λυκείου βρίσκω.... >:(

Αποσυνδεδεμένος Sun

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1433
  • Φύλο: Άντρας
  • αιτία ελομένου ' θεός αναίτιος
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #391 στις: Μάρτιος 11, 2010, 07:00:57 μμ »
Μήπως γνωρίζει κανείς που μπορώ να το βρω; Έχω ψάξει παντού αλλά τίποτα.
Ίσως σου κάνει αυτό : http://www.sunfiles.org/alphasigmakappa942sigmaepsiloniotasigmaf.html

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161997
  • Σύνολο θεμάτων: 19238
  • Σε σύνδεση σήμερα: 589
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 581
Σύνολο: 594

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.103 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.