*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 958676 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος alek81

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 317
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #490 στις: Μάιος 15, 2010, 11:42:53 μμ »
Είναι ξεκάθαρα αιτιολόγηση

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:25:12 »

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #491 στις: Μάιος 15, 2010, 11:49:36 μμ »
Είναι ξεκάθαρα αιτιολόγηση

Για αιτιολόγηση δεν το συζητάμε - είναι ξεκάθαρο, αλλά, αν κάπου υπάρχουν  όλα τα χαρακτηριστικά του ορισμού , λογικά δεχόμαστε και τον  ορισμό.

Αποσυνδεδεμένος alek81

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 317
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #492 στις: Μάιος 15, 2010, 11:55:06 μμ »
Είναι ξεκάθαρα αιτιολόγηση

Για αιτιολόγηση δεν το συζητάμε - είναι ξεκάθαρο, αλλά, αν κάπου υπάρχουν  όλα τα χαρακτηριστικά του ορισμού , λογικά δεχόμαστε και τον  ορισμό.
Αυτό λέω. Δεν έχει τα χαρακτηριστικά του ορισμού. Νιώθεις ικανοποιημένος με τον ορισμό που παρατίθεται; Είναι ορισμός της εκπαιδευτικής πράξης;

Αποσυνδεδεμένος alek81

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 317
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #493 στις: Μάιος 15, 2010, 11:56:54 μμ »
Αιτιολόγηση και μόνο λοιπόν για να μη μας κατηγορούν ότι εμείς οι φιλόλογοι είμαστε στο "περίπου". ;)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:25:12 »

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #494 στις: Μάιος 16, 2010, 12:10:31 πμ »
Είναι ξεκάθαρα αιτιολόγηση

Για αιτιολόγηση δεν το συζητάμε - είναι ξεκάθαρο, αλλά, αν κάπου υπάρχουν  όλα τα χαρακτηριστικά του ορισμού , λογικά δεχόμαστε και τον  ορισμό.
Αυτό λέω. Δεν έχει τα χαρακτηριστικά του ορισμού. Νιώθεις ικανοποιημένος με τον ορισμό που παρατίθεται; Είναι ορισμός της εκπαιδευτικής πράξης;
Οριοθέτηση της εκπαιδευτικής πράξης στο χώρο και το χρόνο.
Ορισμός δεν είναι μόνο το "ο άνθρωπος είναι ζώο πολιτικό" του Αριστοτέλη.

Αποσυνδεδεμένος change73

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 462
  • Mπορώ,παρακαλώ, να έχω κι εγώ το λόγο;
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #495 στις: Μάιος 16, 2010, 12:16:15 πμ »
 Kι εγώ αιτιολόγηση απάντησα με το που διάβασα την παράγραφο αλλά η υπεύθυνη των φιλολόγων στο φροντιστήριο επέμενε και για ορισμό.Πολλά παιδια πάντως απάντησαν αιτιολόγηση και αίτιο-αποτέλεσμα.Ο βασικός λόγος που,κατά τη γνώμη μου είναι αιτιολόγηση είναι πως όταν μιλάμε για ανάπτυξη παραγράφου άναφερόμαστε στα σχόλια-λεπτομέρειες της παραγράγου κι όχι στη θεματική πρόταση ή την κατακλείδα.Αλλά με τρελλαίνει που δεν μπορούν να βρουν να ρωτήσουν κάτι που δε δημιουργεί διχογνωμίες και μας κάνει να ψιλοξεφτιλιζόμαστε και στα παιδια!Η γλώσσα διαθέτει ρευστότητα και ευελιξία που δεν μπαίνει πάντα στα καλούπια που θέλουμε να τη βάλουμε.Δεν μπορούν να είναι πιο προσεκτικοί κι ας ρωτήσουν  και κάτι πιο απαιτητικό αλλά τουλάχιστον ξεκάθαρο!Τώρα δίνουν 3 μονάδες αν λέει απαντήσουν συνδυαμό!Μ'αυτόν τον τρόπο ξεφτιλιζονται κι αυτοί!Να μην δώσουν τίποτα,αφου είναι λάθος!Είναι σαν να λένε "συγγνώμη δεν το προσέξαμε οτι είναι λίγο απ'όλα...!"
"Ζεις μόνο μια φορά-αλλά αν το κάνεις σωστά,μια φορά είναι αρκετή."  Joe E.Lewis

Αποσυνδεδεμένος alek81

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 317
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #496 στις: Μάιος 16, 2010, 12:22:33 πμ »
Kι εγώ αιτιολόγηση απάντησα με το που διάβασα την παράγραφο αλλά η υπεύθυνη των φιλολόγων στο φροντιστήριο επέμενε και για ορισμό.Πολλά παιδια πάντως απάντησαν αιτιολόγηση και αίτιο-αποτέλεσμα.Ο βασικός λόγος που,κατά τη γνώμη μου είναι αιτιολόγηση είναι πως όταν μιλάμε για ανάπτυξη παραγράφου άναφερόμαστε στα σχόλια-λεπτομέρειες της παραγράγου κι όχι στη θεματική πρόταση ή την κατακλείδα.Αλλά με τρελλαίνει που δεν μπορούν να βρουν να ρωτήσουν κάτι που δε δημιουργεί διχογνωμίες και μας κάνει να ψιλοξεφτιλιζόμαστε και στα παιδια!Η γλώσσα διαθέτει ρευστότητα και ευελιξία που δεν μπαίνει πάντα στα καλούπια που θέλουμε να τη βάλουμε.Δεν μπορούν να είναι πιο προσεκτικοί κι ας ρωτήσουν  και κάτι πιο απαιτητικό αλλά τουλάχιστον ξεκάθαρο!Τώρα δίνουν 3 μονάδες αν λέει απαντήσουν συνδυαμό!Μ'αυτόν τον τρόπο ξεφτιλιζονται κι αυτοί!Να μην δώσουν τίποτα,αφου είναι λάθος!Είναι σαν να λένε "συγγνώμη δεν το προσέξαμε οτι είναι λίγο απ'όλα...!"
Συμφωνώ ότι πεταλώνουμε τον ψύλλο αλλά δίνουμε και αφορμές να μας "κράζουν"
Ορισμός είναι ο καθορισμός και η έκθεση των κλυριων γνωρισμάτων μιας έννοιας.
Τρόπος ανάπτυξης παραγράφου είναι οτρόπος με τον οποίο "στηρίζεται" η θεματική πρόταση μιας παραγράφου.
Έτσι έχω μάθει εγώ.
Αφού μας βάζουν στη διαδικασία ας ξέρουμε και να απαντάμε...

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #497 στις: Μάιος 16, 2010, 12:36:26 πμ »
στη θεματική πρόταση δε  γίνεται απόπειρα ορισμού!! απλώς αναφέρει ότι σημερα δεν μπορει να οριζεται η εκπαίδευση όπως την όριζε ο Durkheim. Αυτο , κατα τη γνώμη μου, δεν αποτελεί ορισμό επειδή παραθέτει τον παλιότερο ορισμό.
Επειδή πολλοί επιμένουν στον ορισμό και εγώ δεν μπορώ να το καταλάβω θέλω τη γνώμη σας... και επίσης, οπως σωστα είπες τυχερούλα, τελικά οι λεπτομέρειες δεν ειναι αυτές που ενδιαφέρουν?  από τις λεπτομέρειες κρίνω πως αναπτύσσεται η παράγραφος ή οχι;  

Αποσυνδεδεμένος change73

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 462
  • Mπορώ,παρακαλώ, να έχω κι εγώ το λόγο;
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #498 στις: Μάιος 16, 2010, 12:38:32 πμ »
Πράγματι η ανάπτυξη παραγράφου με αιτιολόγηση είναι αυτή που αιτιολογεί και διασαφηνίζει την Θ.Π.Εκεί αυτομάτως βασίστηκα κι εγώ.Κι αφού είναι έτσι,δεν πρέπει να χαρίσουν βαθμούς,τακτική που δε νομίζω οτι ταιριάζει σε πανελλήνιες.Δε φανερώνει υπευθυνότητα...
"Ζεις μόνο μια φορά-αλλά αν το κάνεις σωστά,μια φορά είναι αρκετή."  Joe E.Lewis

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #499 στις: Μάιος 16, 2010, 12:41:02 πμ »
...Ο βασικός λόγος που,κατά τη γνώμη μου είναι αιτιολόγηση είναι πως όταν μιλάμε για ανάπτυξη παραγράφου άναφερόμαστε στα σχόλια-λεπτομέρειες της παραγράγου κι όχι στη θεματική πρόταση ή την κατακλείδα...
Ο ορισμός βρίσκεται και στη Θ.Π. της παραγράφου κυρίως στις περιπτώσεις συνδυασμού μεθόδων με ορισμό και κάτι άλλο.
Στην ανάπτυξη παραγράφου με αίτιο - αποτελέσματα, το αίτιο βρίσκεται πολλές φορές στην Θ.Π.  και τα αποτελέσματα ακολουθούν στα σχόλια.


Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #500 στις: Μάιος 16, 2010, 12:48:35 πμ »
στη θεματική πρόταση δε  γίνεται απόπειρα ορισμού!! απλώς αναφέρει ότι σημερα δεν μπορει να οριζεται η εκπαίδευση όπως την όριζε ο Durkheim. Αυτο , κατα τη γνώμη μου, δεν αποτελεί ορισμό επειδή παραθέτει τον παλιότερο ορισμό.
...
Όπως είπα και πιο πριν, η συγγραφέας επιχειρεί να προσδιορίσει την έννοια της εκπαίδευσης στη Θ.Π. Αυτό φαίνεται  και από τον ορισμό που δίνει τελικά στην πρόταση κατακλείδα, όπου διευρύνει τον ορισμό του Durkheim μιλώντας για επέκτασή της εκπαίδευσης στο χρόνο και τον χώρο.

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #501 στις: Μάιος 16, 2010, 12:54:33 πμ »
Ορισμός δεν είναι με τίποτα.

Αποσυνδεδεμένος change73

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 462
  • Mπορώ,παρακαλώ, να έχω κι εγώ το λόγο;
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #502 στις: Μάιος 16, 2010, 12:57:16 πμ »
Η αλήθεια είναι πως δεν έχεις άδικο,κι αυτό συμβαίνει κυριως στη δεύτερη περίπτωη οπου στην πραγματικοτητα αναλύονται συνέπειες ή όταν ο ορισμός συνδυάζεται με διαίρεση.Ομως στην προκειμένη περίπτωση δεν πρόκειται για ολοκληρωμένη ανάπτυξη παραγράφου με ορισμό(έστω κι αν περιλαμβάνει κι άλλο τρόπο).Πρόκειται πιο πολύ για μια παρατήρηση,μια αφορμή για την αιτιολόγηση τέτοιας βαρύτητας όσο και το συμπέρασμα στο τέλος που πολλοί εξέλαβαν ως ανάπτυξη με αίτιο-αποτέλεσμα.Αλλο είναι σε τελική ανάλυση το θέμα.Τι λέτε;To κάνουν επίτηδες για να μπερδέψουν τα παιδιά,νομίζουν οτι όλοι θα καταλάβουν το σωστό ή φτιάχνουν τα θέματα στο πόδι και μετά από"ενοχές" χαρίζουν 1-2 βάθμούς για να είναι όλοι ευχαριστημένοι;;;
...Ο βασικός λόγος που,κατά τη γνώμη μου είναι αιτιολόγηση είναι πως όταν μιλάμε για ανάπτυξη παραγράφου άναφερόμαστε στα σχόλια-λεπτομέρειες της παραγράγου κι όχι στη θεματική πρόταση ή την κατακλείδα...
Ο ορισμός βρίσκεται και στη Θ.Π. της παραγράφου κυρίως στις περιπτώσεις συνδυασμού μεθόδων με ορισμό και κάτι άλλο.
Στην ανάπτυξη παραγράφου με αίτιο - αποτελέσματα, το αίτιο βρίσκεται πολλές φορές στην Θ.Π.  και τα αποτελέσματα ακολουθούν στα σχόλια.


"Ζεις μόνο μια φορά-αλλά αν το κάνεις σωστά,μια φορά είναι αρκετή."  Joe E.Lewis

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #503 στις: Μάιος 16, 2010, 01:10:49 πμ »
Δεν ξερω αν το κανουν επιτηδες! πιστευω πως μάλλον δεν εκατσαν να σκοτιστούν... πολλές φορες αν παίρνουμε ως δεδομένη μια δυνατή απάντηση δεν μπαίνουμε στη διαδικασία να σκεφτούμε οτι μπορεί κάπου να προκύψει και αλλος τρόπος απάντησης...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159814
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 568
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 408
Σύνολο: 415

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.