*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 958983 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #504 στις: Μάιος 16, 2010, 01:19:38 πμ »
Προσωπικά πιστεύω ότι είναι μόνο αιτιολόγηση. Θα ήταν ορισμός αν έλεγε "εκπαίδευση δεν είναι αυτό. Είναι το άλλο". Από τη στιγμή που δε δίνει καμία πληροφορία σχετικά με τα χαρακτηριστικά του όρου, δε μπορώ να το λάβω ως ορισμό. Μπορεί φυσικά να κάνω λάθος, αλλά έτσι μου βγαίνει...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:40:50 »

Αποσυνδεδεμένος change73

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 462
  • Mπορώ,παρακαλώ, να έχω κι εγώ το λόγο;
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #505 στις: Μάιος 16, 2010, 01:27:08 πμ »
Προχειρότητες!Εδώ βάζει κανείς ένα διαγώνισμα προσέχοντας να είναι ξεκάθαρος!Το θυμάστε εκείνο το "βρείτε ποιος τρόπος πειθούς κυριαρχεί στο κείμενο" και εννοούσαν οτι έπρεπε να απντήσει κανείς δύο,και επίκληση στη λογική και επίκληση στο συναίσθημα;Ki επειδή εξαιτίας κυρίως της διατύπωσης οι περισσότεροι είχαν απάντήσει ή το ένα ή το άλλο δόθηκε οδηγία να πάρουν όλες τις σχετικές απαντήσεις σωστές!Καραγκιοζηλίκια δηλαδή!Δεν μπορούν οι ίδιοι ν'αποφασίσουν για τις απαντήσεις και περιμένουν απότα παιδιά!
Δεν ξερω αν το κανουν επιτηδες! πιστευω πως μάλλον δεν εκατσαν να σκοτιστούν... πολλές φορες αν παίρνουμε ως δεδομένη μια δυνατή απάντηση δεν μπαίνουμε στη διαδικασία να σκεφτούμε οτι μπορεί κάπου να προκύψει και αλλος τρόπος απάντησης...
"Ζεις μόνο μια φορά-αλλά αν το κάνεις σωστά,μια φορά είναι αρκετή."  Joe E.Lewis

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #506 στις: Μάιος 16, 2010, 01:36:17 πμ »
Συμφωνώ σε όλα!!!

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #507 στις: Μάιος 16, 2010, 01:39:45 πμ »
και αυτο που με νευριαζει περισσότερο είναι οτι ναι μεν καταλήγουν στην αιτιολόγηση ως σωστή απάντηση, δίνουν δε εντολή να κοβεται ένα μοριο μόνο για οσους εχουν γράψει και κάτι άλλο!!  Άρα ουτε και αυτοί ξέρουν!!  Τι να πεις;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:40:50 »

Αποσυνδεδεμένος Sun

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1433
  • Φύλο: Άντρας
  • αιτία ελομένου ' θεός αναίτιος
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #508 στις: Μάιος 16, 2010, 07:54:06 πμ »
και αυτο που με νευριαζει περισσότερο είναι οτι ναι μεν καταλήγουν στην αιτιολόγηση ως σωστή απάντηση, δίνουν δε εντολή να κοβεται ένα μοριο μόνο για οσους εχουν γράψει και κάτι άλλο!!  Άρα ουτε και αυτοί ξέρουν!!  Τι να πεις;
Η πρόταση να κόβεται μια μονάδα είναι μόνο εάν ο μαθητής απαντά εκτός από Αιτιολόγηση και άλλη μέθοδο εκτός από Ορισμό και Αίτιο-Αποτελέσματα , που επίσης προτάθηκαν ως απαντήσεις. Οι οδηγίες που μας δόθηκαν χθες στα βαθμολογικά κέντρα ήταν σαφείς.

Αποσυνδεδεμένος inw

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2305
    • Προφίλ
    • http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #509 στις: Μάιος 16, 2010, 09:28:37 πμ »
Sun  ευχαριστούμε για άλλη μια φορά.
http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)

Αποσυνδεδεμένος Sun

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1433
  • Φύλο: Άντρας
  • αιτία ελομένου ' θεός αναίτιος
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #510 στις: Μάιος 16, 2010, 09:54:18 πμ »
Sun  ευχαριστούμε για άλλη μια φορά.
Δεν κάνει τίποτα . Όλοι πρέπει να συμβάλλουμε συνεχώς στη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας προς όφελος δικό μας ,αλλά και των μαθητών μας κυρίως.

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #511 στις: Μάιος 16, 2010, 11:39:23 πμ »
Οι βαθμολογητές καλά κάνουν και δίνουν μονάδες και στις εναλλακτικές απαντήσεις γιατί κανένας από τους τρόπους ανάπτυξης δεν είναι απόλυτα σωστός. Τελικά ο τρόπος που είναι αναπτυγμένη η παράγραφος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟΣ. Αν ένας μαθητές ανέπτυσσε την επιχειρηματολογία του με ανάλογο τρόπο όπως στην εν λόγω παράγραφο, ο βαθμολογητής πιθανότατα θα κοκκίνιζε το απόσπασμα για λάθη στην έκφραση, τη διατύπωση και για αστήρικτη επιχειρηματολογία.
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος change73

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 462
  • Mπορώ,παρακαλώ, να έχω κι εγώ το λόγο;
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #512 στις: Μάιος 16, 2010, 12:15:38 μμ »
Oι βαθμολογητές σε τελική ανάλυση καλά κάνουν(αφού και οι οι ίδιοι δυσκολεύονται να απορρίψουν τις άλλες εκδοχές).Αυτοί που βάζουν τα θέματα δεν κάνουν καλά!
"Ζεις μόνο μια φορά-αλλά αν το κάνεις σωστά,μια φορά είναι αρκετή."  Joe E.Lewis

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #513 στις: Μάιος 16, 2010, 02:41:47 μμ »
Τελικά ο τρόπος που είναι αναπτυγμένη η παράγραφος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟΣ.
Μια χαρά αναπτυγμένη είναι η παράγραφος. Τώρα αν δεν μπορούμε εμείς να τη βάλουμε σε καλούπια, είναι δικό μας πρόβλημα και όχι της κειμενογράφου.

Για μένα βέβαια τα πράγματα είναι απλά. Τρόπος ανάπτυξης είναι η αιτιολόγηση. Άντε να δεχτώ και το αίτιο-αποτέλεσμα. Όχι όμως τον ορισμό. Νομίζω πως η παρεξήγηση που δημιουργήθηκε έχει να κάνει με δύο ζητήματα:
α. τη σύγχυση της σημασίας του ορισμού ως τρόπου ανάπτυξης παραγράφου
β. τη σύγχυση μεταξύ της μικρο- και μακρο-δομής της παραγράφου

Σύμφωνα με το σχολικό βιβλίο της Γ Λυκείου (σ.283) ο ορισμός υποβάλλει στον αναγνώστη την πιθανή ερώτηση "Τι είναι;" ή "Τι εννοεί με αυτό;". Στο βιβλίο της Β Λυκείου (σ.226) αναφέρεται ότι "Ορισμός είναι ο καθορισμός και η έκθεση των κύριων γνωρισμάτων μιας έννοιας". Στο συγκεκριμένο κείμενο δεν έχουμε κάτι τέτοιο. Εδώ έχουμε έναν ορισμό που εντάσσεται μόνο περιφερειακά στην έννοια του ορισμού ή, αν θέλετε, έναν αντιθετικό ορισμό του στυλ όχι "Τι είναι κάτι" αλλά "Τι δεν δεν είναι κάτι". Ακόμη κι αν αυτό το δεχτούμε ως ορισμό, αυτός ο ορισμός δεν εξελίσσεται στις επόμενες προτάσεις ώστε να αποτελέσει τρόπο ανάπτυξης της συγκεκριμένης παραγράφου. Σύμφωνα και πάλι με το βιβλίο της Γ Λυκείου (σ.283), παράδειγμα ανάπτυξης με ορισμό είναι το εξής: "Πολιτισμός είναι το σύνολο των επιτευγμάτων του ανθρώπου. Όλα τα αγαθά που έχουν σχέση με την τεχνική είναι προϊόντα του πολιτισμού. Σε αυτά πρέπει να προστεθούν κοκ." Συγκρίνετε αυτό τον ορισμό ως τρόπο ανάπτυξης με τον αρνητικό ορισμό του Durkheim και θα δείτε ότι δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους. Ο πρώτος αναπτύσσει την παράγραφο, ο δεύτερος απλά τίθεται και χρησιμοποιείται για αιτιολόγηση στη συνέχεια, και κατ' αυτή την έννοια δεν αποτελεί τρόπο ανάπτυξης.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 16, 2010, 02:44:10 μμ από para5 »

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #514 στις: Μάιος 16, 2010, 03:30:09 μμ »


Σύμφωνα με το σχολικό βιβλίο της Γ Λυκείου (σ.283) ο ορισμός υποβάλλει στον αναγνώστη την πιθανή ερώτηση "Τι είναι;" ή "Τι εννοεί με αυτό;". Στο βιβλίο της Β Λυκείου (σ.226) αναφέρεται ότι "Ορισμός είναι ο καθορισμός και η έκθεση των κύριων γνωρισμάτων μιας έννοιας". Στο συγκεκριμένο κείμενο δεν έχουμε κάτι τέτοιο. .....
Ακόμη κι αν αυτό το δεχτούμε ως ορισμό, αυτός ο ορισμός δεν εξελίσσεται στις επόμενες προτάσεις ώστε να αποτελέσει τρόπο ανάπτυξης της συγκεκριμένης παραγράφου. ......

Mα αυτό ακριβώς δεν προσπαθεί να κάνει από την αρχή ως το τέλος ; Να προσδιορίσει δηλαδή το περιεχόμενο της εκπαιδευτικής πράξης, όπως την αντιλαμβάνεται η ίδια; Και σαφώς υπάρχει μία σύντομη αιτιολόγηση λόγω και του "επειδή" στα λίγα Σχόλια/Λεπτομέρειες που υπάρχουν. Και εδώ όμως είναι εμφανής η διάθεση της κειμενογράφου να προσδιορίσει το περιεχόμενο της εκπαιδευτικής πράξης. Τέλος, στην πρόταση κατακλείδα επιβεβαιώνεται η αρχική της θέση με το να δώσει έναν τροποποιημένο ορισμό της εκπαιδευτικής πράξης σε σχέση με τον ορισμό του Durkheim.

Συμφωνώ με tihea.

Καλά έκανε η επιτροπή και  θεωρεί ως σωστή απάντηση εκτός από την αιτιολόγηση και τους άλλους δύο τρόπους ανάπτυξης.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 16, 2010, 03:37:35 μμ από syrrahm »

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #515 στις: Μάιος 16, 2010, 03:48:35 μμ »
Να διευκρινίσω ότι μέχρι στιγμής οι ενδεικτικές απαντήσεις της ΚΕΓΕ περιλαμβάνουν ΜΟΝΟ την αιτιολόγηση και τίποτα άλλο.

Το δικό μας βαθμολογικό κέντρο θα στείλει ερώτημα επ' αυτού και θα δούμε τι πρέπει να κάνουμε με τις απαντήσεις "ορισμός" και "αίτιο-αποτέλεσμα"

Στη συνάντηση που είχαμε εχθές πάντως αποφασίσαμε:
4 μονάδες αν γράψει μόνο αιτιολόγηση, καθώς και αν γράψει συνδυασμό μεθόδων: αιτιολόγηση-ορισμός (πρακτικά δηλ. τον ορισμό τον αγνοούμε)
1 (άλλοι είπαν ότι θα δώσουν 2...) μονάδες μόνο, για "την τιμή των όπλων",  εφόσον γράψουν ΜΟΝΟ "ορισμός" ή " αίτιο-αποτέλεσμα" και δεν αναφέρουν την αιτιολόγηση. Δηλαδή η αιτιολόγηση πρέπει να αναφερθεί οπωσδήποτε για να πάρουν μονάδες.

Εκτός βέβαια εάν στείλει διαφορετικές οδηγίες η επιτροπή και πει να τα δεχτούμε όλα (πολύ χλωμό το κόβω όμως....)
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #516 στις: Μάιος 16, 2010, 07:08:53 μμ »
τωρα, συγγνωμη κιολας ρε παιδια, αλλα αν αυτο λεγεται "βαθμολογια εκθεσης" τι να πω?....και εκεινο που ειναι πραγματικα εξοργιστικο ειναι οτι ο ενας βαθμολογιτης θα το παρει ως σωστο και θα βαλει 2 και ενας αλλος την ιδια απαντηση θα βαθμολογησει με 1  ή και με μηδεν βαθμο!!!

και δεν φταινε τα παιδια. η επιτροπη εξετασεων που παει και επιλεγει παραγραφο που ουτε ξερουν πώς ακριβως αναπτυσσεται!
ας μη εβαζαν καθολου μια τετοια ερωτηση. Ειχαν τοσες αλλες παραγραφους ή ερωτησεις να βαλουν!!

στον ΑΣΕΠ αναλογες ερωτησεις ειναι τυπου "αυτοκτονια". Εκει σαφεστατα εχουμε αυτο και τιποτε αλλο.(ασχετα αν το αυτο δεν ειναι το σωστο)!

Οσο για το θεμα της εκθεσης, η αυτομορφωση, εκεινο που τελικα εχω να πω ειναι οτι :
αυτομορφωση= Δεν θα υποστω τη δουλεια της παιδειας. Ξερω τα ορια ευθυνης και ελευθεριας. Αυτο για μενα ειναι η ουσια του θεματος.
και αυτο περιλαμβανει ΟΛΑ οσα εχουμε πει ΟΛΟΙ μας εδω μεσα απο  γονιμο διαλογο -αντιλογο.

Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος desperino

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 313
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #517 στις: Μάιος 16, 2010, 08:12:36 μμ »

Να διευκρινίσω ότι μέχρι στιγμής οι ενδεικτικές απαντήσεις της ΚΕΓΕ περιλαμβάνουν ΜΟΝΟ την αιτιολόγηση και τίποτα άλλο.

Το δικό μας βαθμολογικό κέντρο θα στείλει ερώτημα επ' αυτού και θα δούμε τι πρέπει να κάνουμε με τις απαντήσεις "ορισμός" και "αίτιο-αποτέλεσμα"

Στη συνάντηση που είχαμε εχθές πάντως αποφασίσαμε:
4 μονάδες αν γράψει μόνο αιτιολόγηση, καθώς και αν γράψει συνδυασμό μεθόδων: αιτιολόγηση-ορισμός (πρακτικά δηλ. τον ορισμό τον αγνοούμε)
1 (άλλοι είπαν ότι θα δώσουν 2...) μονάδες μόνο, για "την τιμή των όπλων",  εφόσον γράψουν ΜΟΝΟ "ορισμός" ή " αίτιο-αποτέλεσμα" και δεν αναφέρουν την αιτιολόγηση. Δηλαδή η αιτιολόγηση πρέπει να αναφερθεί οπωσδήποτε για να πάρουν μονάδες.

Εκτός βέβαια εάν στείλει διαφορετικές οδηγίες η επιτροπή και πει να τα δεχτούμε όλα (πολύ χλωμό το κόβω όμως....)

Είναι απαράδεκτο να βαθμολογούν και έτσι και αλλιώς.
Μάλλον άρχισε  ο σχετικισμός να εφαρμόζεται.
Μήπως δέχονται πιέσεις και από  φροντιστήρια;;
Λέωω..μπα!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 341
Σύνολο: 350

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.057 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.