*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 1049150 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #784 στις: Νοεμβρίου 12, 2010, 01:06:38 pm »
Παιδια μηπως μπορειτε να μου γραψετε σε ποιο σημειο της υλης ειστε , καθως εχασα πολλα μαθηματα με γιορτες και εκλογες και βρισκομαι ακομη στην πειθω στη διαφημιση , κανονικα σε ποιο σημειο πρεπει να βρισκομαστε; Ξερει κανεις;Ευχαριστω εκ των προτερων.

Καλό είναι να έχεις κάνει τον επιστημονικό λόγο (βλ. και κείμενα στο σχολικό για τη θανατική ποινή) και να έχεις μπει στη θεματική "ελευθερία" ή και "μαζοποίηση".

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:40:25 »

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #785 στις: Νοεμβρίου 12, 2010, 02:14:52 pm »
Εγώ πάλι, θα ήθελα να ρωτήσω κάτι άλλο: Πόσο "συμπίπτει" η θεωρία με τις θεματικές όταν κάνετε μάθημα? Θέλω να πω... Στη θεωρία είμαι αυτή τη στιγμή Στην πειθώ στον επιστημονικό λόγο, αλλά θεματικές έχω κάνει Παιδεία, Ανθρωπισμός-Ανθρώπινα, Νόμοι-Ποινές, Κοινωνική παθογένεια. Δε θα έπρεπε να ασχολούμαι με την επιστήμη-Τεχνολογία αυτή τη στιγμή? Όπως και να τα προγραμματίζω, ρε γαμώτο, δε μου βγαίνουν.

 ???

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #786 στις: Νοεμβρίου 12, 2010, 02:22:08 pm »
ειναι αναγκη να συμπιπτει η θεωρια με τις θεματικες? Τουλαχιστον εγω στα ιδαιτερα που κανω δεν με αγχωνει αυτο, αλλα και τα παιδια μια χαρα τα καταφερνουν στο τελος....

gringa  μου, τα εχουμε πει και απο κοντα, μην αγχωνεσαι με αυτα, την ομαδα σου να βλεπεις που εχει πεσει στη σειρα.... ;) ;D
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος change73

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 462
  • Mπορώ,παρακαλώ, να έχω κι εγώ το λόγο;
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #787 στις: Νοεμβρίου 12, 2010, 02:28:42 pm »

Έχω και άλλη απορία σχετικά με την αξιολόγηση επαγωγικών συλλογισμών. Στη σχέση αιτίου – αποτελέσματος:
"Ζεις μόνο μια φορά-αλλά αν το κάνεις σωστά,μια φορά είναι αρκετή."  Joe E.Lewis

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:40:25 »

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #788 στις: Νοεμβρίου 12, 2010, 02:33:08 pm »
ειναι αναγκη να συμπιπτει η θεωρια με τις θεματικες? Τουλαχιστον εγω στα ιδαιτερα που κανω δεν με αγχωνει αυτο, αλλα και τα παιδια μια χαρα τα καταφερνουν στο τελος....

gringa  μου, τα εχουμε πει και απο κοντα, μην αγχωνεσαι με αυτα, την ομαδα σου να βλεπεις που εχει πεσει στη σειρα.... ;) ;D

Ναι βρε, δεν αγχώνομαι, έτσι κι αλλιώς τα παιδιά λειτουργούν ξεχωριστά σε κάθε ενότητα, απλά θεωρώ ότι ίσως να ήταν καλύτερα να "συμπίπτουν". Απλά αναρωτήθηκα. :)

Όσο για την ομάδα μου, ΑΝΟΔΟΣ φέτος και δε δέχομαι κουβέντα!!!! Με Φερέρα στον πάγκο, του χρόνου 2πλό μες στο ΟΑΚΑ λέμε!!!! :P :P :P ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #789 στις: Νοεμβρίου 12, 2010, 02:35:48 pm »

Όσο για την ομάδα μου, ΑΝΟΔΟΣ φέτος και δε δέχομαι κουβέντα!!!! Με Φερέρα στον πάγκο, του χρόνου 2πλό μες στο ΟΑΚΑ λέμε!!!! :P :P :P ;D ;D



ναι, καλά,.....κάνε όνειρα !!!  :P
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος billimember

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #790 στις: Νοεμβρίου 12, 2010, 02:41:50 pm »
Να σας πω τη μαυρη αληθεια μου , το κανω το μαθημα φροντιστηριακα.Δηλαδη διαβαζουμε το βιβλιο ( χαωδες εντελως) αλλα τους δινω γλωσσικες ασκησεις απο σημειωσεις μου , φωτοτυπιες εκθεσης για θεματα επικαιρα πχ λαθρομεταναστες κλπ , περιληψη τη γραφουμε στην ταξη , θεματικους κυκλους δεν τους πιανω σχεδον καθολου , δηλαδη εν ολιγοις κοιταω να τους δωσω συμπληρωματικο υλικο ( γιατι ολα πανε φροντ) ωστε να αρπαξουν κατι ουσιαστικο και απο εμενα.Το βιβλιο το θεωρω δεδαλωδες και 2 ωρες δε μου φτανουν με τιποτα , οποτε χαλαρα γραφω δηθεν οτι κανω ολες τις σελιδες  ενω κοιταω να κανω βοηθητικο και ουσιωδες μαθημα

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #791 στις: Νοεμβρίου 12, 2010, 02:46:59 pm »

Έχω και άλλη απορία σχετικά με την αξιολόγηση επαγωγικών συλλογισμών. Στη σχέση αιτίου – αποτελέσματος:

Αποσυνδεδεμένος dina 94

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1403
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #792 στις: Νοεμβρίου 12, 2010, 02:52:47 pm »
Συμφωνώ !Και εγώ έτσι έκανα πέρυσι στα δικά μου .Και πραγματικά χωρίς να θέλω να θίξω κάτι αλλά παρακολουθώ τις απορίες των συναδέλφων και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τον χαρακτήρα των ερωτήσεων καθως ,πάντα προσωπικά ,τον θεωρώ πανεπιστημιακό και ανεδαφικό των εξετάσεων . Νομίζω ότι πρέπει να δωθεί περισσότερη βάση στην περίληψη ,στην παράγραφο στο λεξιλόγιο και την έκφραση ,γιατί εκεί γίνονται τα ολέθρια λάθη των μαθητών μας και όχι αν μια επαγωγή είναι και αναλογία και η αναλογία είναι υποθετική με παραγωγικό περιεχόμενο  ??? ???Σε μαθητές απευθυνόμαστε όχι στο Μπαμπινιώτη !

Αποσυνδεδεμένος dina 94

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1403
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #793 στις: Νοεμβρίου 12, 2010, 02:54:17 pm »
Συγνώμη ,"δοθεί "ήθελα να γράψω αλλά...

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #794 στις: Νοεμβρίου 12, 2010, 02:56:10 pm »

... αλλα τους δινω γλωσσικες ασκησεις απο σημειωσεις μου , ..........


Υπαρχει ενα καλο βιβλιο για γλωσσικες ασκησεις απο τις εκδ.Σαββάλας. Οπως επισης και η ΠΕΙΘΩ στο λογο απο τις ιδιες εκδοσεις ειναι πολυ καλο.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος billimember

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #795 στις: Νοεμβρίου 12, 2010, 03:07:35 pm »
Α και καθε βδομαδα τους δινω και απο ενα παλιο θεμα που επεσε , τους βαθμολογω και την επομενη το διορθωνουμε στην ταξη, για να εξοικειωθουν με το υφος των ασκησεων που ζητανε στις πανελληνιες.( δεν το κανουν αυτο στα φροντ και δειχνουν καποιο ενδιαφερον)

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #796 στις: Νοεμβρίου 12, 2010, 03:48:47 pm »
Συμφωνώ !Και εγώ έτσι έκανα πέρυσι στα δικά μου .Και πραγματικά χωρίς να θέλω να θίξω κάτι αλλά παρακολουθώ τις απορίες των συναδέλφων και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τον χαρακτήρα των ερωτήσεων καθως ,πάντα προσωπικά ,τον θεωρώ πανεπιστημιακό και ανεδαφικό των εξετάσεων . Νομίζω ότι πρέπει να δωθεί περισσότερη βάση στην περίληψη ,στην παράγραφο στο λεξιλόγιο και την έκφραση ,γιατί εκεί γίνονται τα ολέθρια λάθη των μαθητών μας και όχι αν μια επαγωγή είναι και αναλογία και η αναλογία είναι υποθετική με παραγωγικό περιεχόμενο  ??? ???Σε μαθητές απευθυνόμαστε όχι στο Μπαμπινιώτη !

ΠΕΣΤΑ ΧΡΥΣΤΟΣΤΟΜΗ!!!!

Συνάδελφοι, έλεος, μη σπαζοκεφαλιάζετε με αυτά (καλά, αν θέλετε για δικό σας όφελος, πάω πάσο), αλλά κυρίως μην σπαζοκεφαλιάζετε τα παιδιά με τετοια ζητήματα...Δείτε τα θέματα των εξετάσεων - ακόμα και την πιο "δύσκολη" χρονιά (την οποία εγώ προσωπικά ακόμη αναζητώ, υπαρχει τέτοια;;; . Υπάρχει ποτέ περίπτωση να ζητηθούν τέτοια πράγματα;;; Ούτε κατά διάνοια, εδώ δε ζητείται πια ούτε καν σοβαρή θεωρία (πέρα από τρόπους ανάπτυξης παραγράφων)!.

Έτσι κι αλλιώς αυτές οι απορίες προκύπτουν από τις ασάφειες και την προχειρότητα του σχολικού βιβλίου (σιγά τη διαφορά: υπεραπλούστευση και ανεπάρκεια αιτίου, για να μη θυμηθώ και το άλλο με την επίκληση στην αυθεντία ή την αναλογία που παρουσιάζονται μια έτσι μια αλλιώς). Ίσως ακριβώς γι'αυτό και δεν τα αγγίζουν οι θεματοδότες...

Ας δίνουμε έμφαση - ΑΚΡΙ
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 12, 2010, 03:56:12 pm από daffyduck »
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #797 στις: Νοεμβρίου 12, 2010, 03:51:59 pm »
Συμφωνώ !Και εγώ έτσι έκανα πέρυσι στα δικά μου .Και πραγματικά χωρίς να θέλω να θίξω κάτι αλλά παρακολουθώ τις απορίες των συναδέλφων και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τον χαρακτήρα των ερωτήσεων καθως ,πάντα προσωπικά ,τον θεωρώ πανεπιστημιακό και ανεδαφικό των εξετάσεων . Νομίζω ότι πρέπει να δωθεί περισσότερη βάση στην περίληψη ,στην παράγραφο στο λεξιλόγιο και την έκφραση ,γιατί εκεί γίνονται τα ολέθρια λάθη των μαθητών μας και όχι αν μια επαγωγή είναι και αναλογία και η αναλογία είναι υποθετική με παραγωγικό περιεχόμενο  ??? ???Σε μαθητές απευθυνόμαστε όχι στο Μπαμπινιώτη !

ΠΕΣΤΑ ΧΡΥΣΤΟΣΤΟΜΗ!!!!

Έχετε δίκιο, παιδιά.. Μόνο που κάποιες φορές ορισμένοι πολλοί καλοί μαθητές τα ρωτάνε αυτά. Εξάλλου, κι εμείς καλό είναι να το ψάχνουμε, κι ας μη μας ρωτάνε. Εγώ, προσωπικά, νιώθω περισσότερη σιγουριά έτσι.. ::)

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182677
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 673
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 650
Σύνολο: 665

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.