*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 1049148 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Ίρμα

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 768
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #896 στις: Ιανουαρίου 28, 2011, 12:01:16 pm »
Μέχρι πρότινος Μάρκο και εγώ αυτό έκανα, αλλά είδα ότι εφησυχάζονταν και δε δούλευαν καθόλου το μυαλό τους. Οι περίσσότεροι δε, μου έδιναν την εντύπωση ότι είχαν ανοιχτό το δικό μου υλικό και απλά έκαναν copy-paste. Τι να πω! Στην έκθεση προβληματίζομαι πολύ...Κανένας άλλος καμιά ιδέα, σκέψη ή πρόταση; :)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:36:15 »

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #897 στις: Ιανουαρίου 28, 2011, 03:40:22 pm »
Καλησπέρα!
Μήπως μπορεί κάποιος να μου πει πώς ξεχωρίζουμε τα τεκμήρια. Δηλ. εάν αναφερόμαστε σε έρευνες που διεξήχθησαν σε κάποιες χώρες, πρώτα στη μία, μετά στην άλλη κ.λπ., κάνουμε λόγο για στατιστικές έρευνες ή και για παραδείγματα;
Επίσης, εάν αναφερόμαστε σε καταστάσεις του παρελθόντος, π.χ. στο πώς ζούσαν οι άνθρωποι, κάνουμε λόγο για ιστορικά γεγονότα ή για παραδείγματα;
Επίσης, μία αυθεντία τη θεωρούμε ως τεκμήριο ή ως τρόπο πειθούς; Ή εξαρτάται από την εκφώνηση ή από την έκταση που καταλαμβάνει μέσα στην παράγραφο;
Χίλια ευχαριστώ εκ των προτέρων
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 28, 2011, 04:18:08 pm από moagniko »

Αποσυνδεδεμένος stave

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 580
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #898 στις: Ιανουαρίου 30, 2011, 08:07:36 am »
Μήπως θα μπορούσατε να μου πείτε πού είστε στην ύλη της έκθεσης Γ'; Μας ζητείται από τη Δ/νση να δηλώσουμε έως αύριο και φοβάμαι ότι είμαι λίγο πίσω.

Αποσυνδεδεμένος desperino

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 313
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #899 στις: Ιανουαρίου 30, 2011, 12:13:33 pm »
το βιβλίο είναι χαώδες.είμαι στα μνημεία ,σελ.149.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:36:15 »

Αποσυνδεδεμένος stave

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 580
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #900 στις: Ιανουαρίου 30, 2011, 12:55:17 pm »
Ευχαριστώ! Να διευκρινίσω ότι είμαι σε ΕΠΑΛ οπότε η κατάσταση είναι ακόμα χειρότερη...Απλώς ήθελα μια ιδέα αν και δεν ακολουθώ το βιβλίο το οποίο είναι πράγματι πολύ δύσκολο ειδικά για ΕΠΑΛ...

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #901 στις: Φεβρουαρίου 04, 2011, 03:23:32 pm »
Καλησπέρα! Θα ήθελα, παρακαλώ πολύ, τη βοήθειά σας σχετικά με τους τρόπους ανάπτυξης παραγράφων!

1ο παράδειγμα
Χαρακτηρολογικά οι άνθρωποι μπορούν να μοιραστούν σε δύο κατηγορίες: στους «ανθρώπους του ναι» και τους «ανθρώπους του όχι». Οι πρώτοι, όταν προκαλούνται να εκδηλωθούν ... Αντίθετα, οι άνθρωποι της άλλης κατηγορίας ... ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ-ΑΝΤΙΘΕΣΗ; ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΙΡΕΣΗ;

2ο παράδειγμα
Το καταναλωτικό μοντέλο δημιουργεί συνθήκες τριβής του νέου με τον εαυτό του και κατ΄ επέκταση με τους άλλους. Ο καταναλωτισμός ως έκφραση και δομικό στοιχείο του καπιταλισμού σπρώχνει τα άτομα στην ταύτιση της ευτυχίας με την απόκτηση υλικών αγαθών. ΕΧΟΥΜΕ ΑΙΤΙΟ-ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ή ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ;

3ο παράδειγμα
Το ποδόσφαιρο μπορούσε να πάρει διαστάσεις φαινομένου μόνο στον 20ό αιώνα. Η ανάπτυξη της τεχνολογίας, η δυνατότητα δημιουργίας υπέροχων σταδίων και εκπληκτικών αγωνιστικών χώρων και επιπλέον η τελειοποίηση της μπάλας και των παπουτσιών, συνέβαλαν σημαντικά προς αυτή την κατεύθυνση. ΕΧΟΥΜΕ ΑΙΤΙΟ-ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ή ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ;

4ο παράδειγμα
Το όφελος για την εκπαίδευση είναι η χρησιμοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων με την τεχνολογία των πολυμέσων (συνδυασμός κειμένου - εικόνας - ήχου). Η τεχνολογία αυτή δίνει τη μοναδική δυνατότητα στον μαθητή να προσεγγίσει και να επεξεργασθεί σύνθετες πληροφορίες με ποικίλους συνδυασμούς και δυνατότητες. ΕΧΟΥΜΕ ΑΙΤΙΟ-ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ή ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ;

Χίλια ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 05, 2011, 12:04:41 am από moagniko »

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #902 στις: Φεβρουαρίου 05, 2011, 05:38:26 pm »
Το πρώτο είναι διαίρεση με σύγκριση και αντίθεση.
Τα άλλα με μια γρηγορη ματια για αίτιο αποτελεσμα τα κόβω;

moagniko, με όλο το θάρρος είσαι μαθητής ή καθηγητής ; Από που τα αντλείς όλα αυτά τα παραδειγματα κάθε φορά ;  Η ερωτηση μου να μην παρεξηγηθεί.

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #903 στις: Φεβρουαρίου 05, 2011, 05:42:03 pm »
Το 3ο αιτιολόγηση

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #904 στις: Φεβρουαρίου 05, 2011, 09:36:06 pm »
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Το πρώτο δηλαδή είναι και τα δύο..
Το τρίτο (που είπες μετά αιτιολόγηση), γιατί όχι αίτιο-αποτέλεσμα; "Το ποδόσφαιρο με διαστάσεις φαινομένου": αποτέλεσμα, τα υπόλοιπα: αιτίες.

Αποσυνδεδεμένος Faidra_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 96
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #905 στις: Φεβρουαρίου 05, 2011, 10:32:42 pm »
Το τρίτο παράδειγμα και εγώ πιστεύω ότι είναι αιτιολόγηση! Δίνει μία θέση στην αρχή και μετά αιτιολογεί! Δίνει στοιχεία για την αιτιολόγηση! Δεν υπάρχει αίτιο και αποτέλεσμα. Τουλάχιστον έτσι το βλεπω εγώ!

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #906 στις: Φεβρουαρίου 06, 2011, 12:36:29 am »
τί εννοείς συνάδελφε παραπάνω <<διαίρεση με σύγκριση αντίθεση>>;

Στον τρόπο ανάπτυξης α'ιτιο -αποτέλεσμα το αίτιο συνήθως είναι η θεματική πρόταση και ακολουθεί το αποτέλεσμα πράγμα που συμβάινει και στο παράδειγμα με το ποδόσφαιρο

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #907 στις: Φεβρουαρίου 06, 2011, 01:53:29 am »
τί εννοείς συνάδελφε παραπάνω <<διαίρεση με σύγκριση αντίθεση>>;

Στον τρόπο ανάπτυξης α'ιτιο -αποτέλεσμα το αίτιο συνήθως είναι η θεματική πρόταση και ακολουθεί το αποτέλεσμα πράγμα που συμβάινει και στο παράδειγμα με το ποδόσφαιρο

Εννοώ , συνάδελφε,  ότι η παράγραφος αναπτύσσεται με συνδυασμό των  2 αυτών μέθοδων!! 
Λόγω ταχύτητας έβαλα ενα ΄με'-ατυχής επιλογή- , αλλά  νομίζω είναι κατανοητό τι εννοώ!!

Τώρα για το 3ο παράδειγμα, προσωπικά θεωρώ ότι είναι αιτιολόγηση. Το ποδοσφαιρο καταφερε να πάρει διαστάσεις  φαινομένου επειδή αναπτύχθηκε τον ίδιο αιώνα η τεχνολογία , επειδή τελειοποιήθηκαν τα παπούτσια κ.λπ.
Νομίζω οτι το ποδοσφαιρο μπορεσε και αναπτύχθηκε γι' αυτούς του λόγους. Δεν προέκυψαν όλα αυτά ως αποτελεσμα της αναπτυξης του ποδοσφαιρου. Τουλάχιστον έτσι το κατανοώ εγώ!

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #908 στις: Φεβρουαρίου 06, 2011, 02:15:53 am »
το 3ο θεωρώ και γω ότι είναι αιτιολόγηση ,όντως δεν υπάρχει αποτέλεσμα ,λέω και γω διαίρεση με σύγκριση αντίθεση κάτι έχω χάσει ....εμ στον γραπτό λόγο κάποια πράγματα δεν είναι πάντα κατανοητά  :)

Αποσυνδεδεμένος Faidra_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 96
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #909 στις: Φεβρουαρίου 06, 2011, 02:30:32 am »
το 3ο θεωρώ και γω ότι είναι αιτιολόγηση ,όντως δεν υπάρχει αποτέλεσμα ,λέω και γω διαίρεση με σύγκριση αντίθεση κάτι έχω χάσει ....εμ στον γραπτό λόγο κάποια πράγματα δεν είναι πάντα κατανοητά  :)

εντάξει ...μην είμαστε υπερβολικοί....ήταν απλό και κατανοητό το τί εννοούσε!!!  :)

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182677
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 671
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 656
Σύνολο: 670

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.