*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 1049028 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Margr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 376
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τώρα τι κάνουμε...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #924 στις: Φεβρουαρίου 16, 2011, 11:35:23 am »
Νομίζω με αιτιολόγηση.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:24:15 »

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #925 στις: Φεβρουαρίου 16, 2011, 11:53:15 am »
Ευχαριστώ για την απάντηση! 

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #926 στις: Φεβρουαρίου 16, 2011, 01:03:40 pm »
pontiki, νομιζω με αντιθεση ή παραδειγμα. Ειμαι αναμεσα σε αυτα τα δυο. Δεν μπορω να πω ομως με βεβαιοτητα.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος chryssoulaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 206
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #927 στις: Φεβρουαρίου 16, 2011, 01:23:34 pm »
Εγώ πάλι ήμουν ανάμεσα στην αιτιολόγηση και στο αίτιο -αποτελέσματα. Θα έλεγα αίτιο-αποτελέσματα. Αίτιο: κοινωνικά συστήματα εξουσίας και τρόποι παραγωγής. Αποτελέσματα: κατάταξη των ανθρώπων σε κοινωνικές ομάδες με διαφορετική θέση στην κοινωνική ιεραρχία, θέτει την εργασία γυναικών στη διάθεση και τον άμεσο έλεγχο των ανδρών. Μάρκο γιατί σου φαίνεται να υπάρχει αντίθεση;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:24:15 »

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #928 στις: Φεβρουαρίου 16, 2011, 01:40:46 pm »
χαχα... όντως, δεν περίμενα τόσες εναλλακτικές!!!

καταλήγω σε αίτιο-αποτέλεσμα...΄

Η κατάταξη των εργασιών σε «ειδικότητες» και «επαγγέλματα» : αυτό δεν ειναι διαίρεση;

Μάρκο για αντίθεση δε νομίζω. Δε βλεπω κτ τετοιο.

chryssoulaki, αυτό που λες το έχω συναντήσει και εγώ.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #929 στις: Φεβρουαρίου 16, 2011, 01:44:19 pm »
ωχ, σορυ, συγκριση-αντιθεση ηθελα να πω !
σε ευχαριστω chryssoulaki
pontiki, εμενα θα ακους. κανω χρονια ιδιαιτερο στην εκθεση. δεν ειμαι χτεσινος! εγγυηση οτι πω! ;) :P ;D
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #930 στις: Φεβρουαρίου 16, 2011, 01:47:10 pm »
Παιδιά πρέπει να καταλήξουμε όμως!!! Θα φύγω για μάθημα σε λίγο...
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατι είναι σύγκριση-αντίθεση

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #931 στις: Φεβρουαρίου 16, 2011, 01:51:36 pm »
μαλλον "επικληση στην αυθεντια" το "κοβω"

τα δυσκολα σημεια να τα αφηνεις στο τελος του μαθηματος. τα παιδια ειναι κουρασμενα και ο,τι και να τους πεις "ναι" θα πουν. καταλαβες?
αυτα θα βιαζονται οπως παντα να φυγουν....δεν πολυ-ρωτουν!

Αντε, μη σε ζαλιζω ειναι "μείξη" συνδυασμος αιτιο-αποτελεσμα και συγκριση-παραδειγμα.
καλο μαθημα! ψηλα το κεφαλι!!!



« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 16, 2011, 02:36:05 pm από Markos »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #932 στις: Φεβρουαρίου 18, 2011, 12:17:10 pm »
Τα φώτα σας παιδιά!!!!!!!!!!!
Τι τρόπο ανάπτυξης έχουμε εδώ;;;;

Συχνά, βέβαια, ακόμη και ο οξύτερος νους προδίδεται από την ψυχική υστέρηση και αδυναμία. Γι’ αυτό είναι αδήριτη ανάγκη η πνευματική ευεξία να συνοδεύεται και από ανάλογη ψυχική ευρωστία. Χωρίς εφόδια όπως η επιμονή και η αποφασιστικότητα, οι δυσκολίες που διαρκώς θα ορθώνονται μπροστά στον αγωνιστή για την ελευθερία του θα φαντάζουν ανυπέρβλητες. Θα τον εξομοιώνουν με ένα ναυαγό που έχει να αντιπαλέψει τη μανιασμένη θάλασσα, τα κύματα της οποίας συνεχή και θεόρατα τον χτυπούν και τον καταρρακώνουν ψυχικά, μέχρι πολύ σύντομα να τον εξοντώσουν. Γι’ αυτό χρειάζεται το άτομο να επιδεικνύει αγωνιστικό φρόνημα, ώστε να κατορθώνει να ανθίσταται στις παντοειδείς δυσχέρειες προκειμένου να μπορεί να προασπίζεται τις προσωπικές του ιδέες και επιλογές, οι οποίες συνιστούν και τον πυρήνα της ατομικής του ιδιοσυστασίας, την ουσία τελικά της προσωπικής του ελευθερίας.  :-[

Μπορεί η θεματική να είναι δύο περίοδοι;;;; Δηλαδή, εδώ Συχνά...ευρωστία;;

Επίσης, όταν έχουμε αίτιο-αποτέλεσμα στην ουσία δεν έχουμε και αιτιολόγηση;
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 18, 2011, 12:24:37 pm από moagniko »

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #933 στις: Φεβρουαρίου 18, 2011, 12:43:54 pm »
η θεματική και εμένα μου φαίνεται  ότι τελειώνει στο ευρωστία,στη συνέχεια αιτιολογείται η θεματική με αιτιολογηση +αναλογία(για το ναυαγό) =συνδυασμός μεθόδων ...

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #934 στις: Φεβρουαρίου 18, 2011, 12:48:53 pm »
Άρα, η θεματική μπορεί να είναι δύο προτάσεις;;;

Υπάρχει και περίπτωση η θεματική να μην είναι ολόκληρη μία περίοδος;  ::) ::) ::)

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #935 στις: Φεβρουαρίου 18, 2011, 01:02:48 pm »
ναι ,όταν δεν ολοκληρώνεται το νόημα της θέσης που πρέπει ν΄αναλυθεί ,δλδ στη συγκεκριμένη περίπτωση  η β΄κύρια

 μου φαίνεται απαραίτητο συμπλήρωμα της α΄ ώστε να βγάζει νόημα  η αιτιολόγηση που ακολουθεί ....σε βοήθημα είναι αυτή η άσκηση;

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #936 στις: Φεβρουαρίου 18, 2011, 03:51:42 pm »
Συγγνώμη.. Το κείμενο που μιλάει για τη γλώσσα της εξουσίας και της παιδείας (σελ. 220) ποιος το έχει γράψει;

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #937 στις: Φεβρουαρίου 18, 2011, 05:13:04 pm »
Τα φώτα σας παιδιά!!!!!!!!!!!
Τι τρόπο ανάπτυξης έχουμε εδώ;;;;

Συχνά, βέβαια, ακόμη και ο οξύτερος νους προδίδεται από την ψυχική υστέρηση και αδυναμία. Γι’ αυτό είναι αδήριτη ανάγκη η πνευματική ευεξία να συνοδεύεται και από ανάλογη ψυχική ευρωστία. Χωρίς εφόδια όπως η επιμονή και η αποφασιστικότητα, οι δυσκολίες που διαρκώς θα ορθώνονται μπροστά στον αγωνιστή για την ελευθερία του θα φαντάζουν ανυπέρβλητες. Θα τον εξομοιώνουν με ένα ναυαγό που έχει να αντιπαλέψει τη μανιασμένη θάλασσα, τα κύματα της οποίας συνεχή και θεόρατα τον χτυπούν και τον καταρρακώνουν ψυχικά, μέχρι πολύ σύντομα να τον εξοντώσουν. Γι’ αυτό χρειάζεται το άτομο να επιδεικνύει αγωνιστικό φρόνημα, ώστε να κατορθώνει να ανθίσταται στις παντοειδείς δυσχέρειες προκειμένου να μπορεί να προασπίζεται τις προσωπικές του ιδέες και επιλογές, οι οποίες συνιστούν και τον πυρήνα της ατομικής του ιδιοσυστασίας, την ουσία τελικά της προσωπικής του ελευθερίας.  :-[

Μπορεί η θεματική να είναι δύο περίοδοι;;;; Δηλαδή, εδώ Συχνά...ευρωστία;;

Επίσης, όταν έχουμε αίτιο-αποτέλεσμα στην ουσία δεν έχουμε και αιτιολόγηση;

μπορουμε να εχουμε 2 προτασεις(μικρες οχι το βιογραφικο μας).

αιτιολογηση ειναι. Α, για στακα γιατι μαλλον με παραδειγμα το "κοβω"...(δινω απαντησεις οπως ο ΑΣΕΠ )
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182667
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 671
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 436
Σύνολο: 451

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.