0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συμφωνούμε Ευχαριστώ πολύ Έρση.Να ρωτήσω κ κάτι άλλο... γιατι ειμια σιγουρη ότι θα το ακούσω. Σίγουρα στο τελος που γράφει:"όταν η εφαρμογή της τεχνολογίας απλοποιήθηκε και μαζικοποιήθηκε, ο χειρισμός περιήλθε στις γυναίκες, ενώ ο έλεγχος της λειτουργίας και ο σχεδιασμός της εξέλιξής της παραμένει στην αρμοδιότητα των ανδρών." , θα μου πουν συγκριση -αντίθεση, πώς να τους το βάλω στο κεφαλάκι τους να το καταλάβουν;
ωραια εκπ/κος!!! αντι να με βοηθησετε να καταλαβω γιατι ΔΕΝ ειναι συγκριση-αντιθεση, με πετατε εξω!!! (δεν με πειραζει ομως γιατι 1ον θα μπω στο pde και θα μου εξηγησουν και 2ον θα παω να κανω ενα τσιγαρακι πισω απο τους "καμπινέδες"....αμέ!!)
Π1: "διότι μπορεί να οδηγήσει σε επικίνδυνες καταστάσεις διεθνούς αναταραχής".Σ: ''Το θέμα των μειονοτήτων είναι πάντως πολυδιάστατο - Πέραν της θεωρητικής, ενδιαφέρουσα είναι η πρακτική αντιμετώπιση του, η οποία πρέπει να γίνεται με πολλή προσοχήΕπαγωγικός με αίτιο - αποτέλεσμα, άκυρος (υπεραπλούστευση), μη ορθός.
Άρα, η θεματική μπορεί να είναι δύο προτάσεις;;;Υπάρχει και περίπτωση η θεματική να μην είναι ολόκληρη μία περίοδος;