*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 972908 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Iris_

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #952 στις: Φεβρουάριος 23, 2011, 12:04:04 μμ »
Συμφωνούμε ;)
Ευχαριστώ πολύ Έρση.

Να ρωτήσω κ κάτι άλλο... γιατι ειμια σιγουρη ότι θα το ακούσω. Σίγουρα στο τελος που γράφει:"όταν η εφαρμογή της τεχνολογίας απλοποιήθηκε και μαζικοποιήθηκε, ο χειρισμός περιήλθε στις γυναίκες, ενώ ο έλεγχος της λειτουργίας και ο σχεδιασμός της εξέλιξής της παραμένει στην αρμοδιότητα των ανδρών." , θα μου πουν συγκριση -αντίθεση, πώς να τους το βάλω στο κεφαλάκι τους να το καταλάβουν;


Και εγὠ αιτιολόγηση και παράδειγμα θα έλεγα.
Στο συγκεκριμένο απόσπασμα τώρα υπάρχει απλά αντιθετική σύνδεση , αυτό δε σημαίνει ότι έχω σύγκριση αντίθεση.
Στη σύγκριση αντίθεση η θεματική περίοδος περιέχει δύο μεταξύ τους αντιθετικά δεδομένα στα οποία στη συνέχεια επισημαίνω ομοιότητες  και διαφορές ή μόνο διαφορές.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:05:26 »

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #953 στις: Φεβρουάριος 23, 2011, 12:15:47 μμ »
δε συγκρίνει τα πλεονεκτήματα ανδρικης και γυναικείας εργασίας δεν αντιθέτει τί είναι καλύτερο τί χειρότερο, απλό επιχείρημα παραθέτει

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #954 στις: Φεβρουάριος 23, 2011, 12:22:40 μμ »
Το ξέρω απλά το θέμα είναι ότι συγκεκριμενα παιδιά ξερω από πριν τι θα μου πουν. Από τοτε που έμαθαν τη συγκριση -αντίθεση , όπουν δουν κατι αντιθετικό το πετάνε άμέσως.

Ευχαριστώ πολύ, αυτό τους λέω και εγώ ... που θα πάει, θα το μάθουν!

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #955 στις: Φεβρουάριος 23, 2011, 01:31:23 μμ »
κυρία, κυρία....να πω?
- Λέγε Μάρκο,
- συγκριση - αντιθεση ειναι κυρία.
- Ευγε παιδι μου!! (τιποτα δεν καταλαβες απ τα παραπανω...)
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 23, 2011, 01:34:35 μμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:05:26 »

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #956 στις: Φεβρουάριος 23, 2011, 01:38:40 μμ »
Τι λες καλέ ;  Εγώ ποτέ δεν είπα ότι είναι σύγκριση -αντίθεση

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #957 στις: Φεβρουάριος 23, 2011, 01:39:14 μμ »
Ως κυρία σε αποβάλλω λοιπόν!!

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #958 στις: Φεβρουάριος 23, 2011, 01:42:19 μμ »
ωραια εκπ/κος!!! αντι να με βοηθησετε να καταλαβω γιατι ΔΕΝ ειναι συγκριση-αντιθεση, με πετατε εξω!!! (δεν με πειραζει ομως γιατι 1ον θα μπω στο pde και θα μου εξηγησουν και 2ον θα παω να κανω ενα τσιγαρακι πισω απο τους "καμπινέδες"....αμέ!!)
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 23, 2011, 01:50:38 μμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος soul

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1081
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #959 στις: Φεβρουάριος 23, 2011, 03:30:05 μμ »
ωραια εκπ/κος!!! αντι να με βοηθησετε να καταλαβω γιατι ΔΕΝ ειναι συγκριση-αντιθεση, με πετατε εξω!!! (δεν με πειραζει ομως γιατι 1ον θα μπω στο pde και θα μου εξηγησουν και 2ον θα παω να κανω ενα τσιγαρακι πισω απο τους "καμπινέδες"....αμέ!!)

Μάρκο, είσαι ανεπίδεκτος μαθήσεως ή μου φαίνεται;;; ;D ;D ;D
“Η ευτυχία δημιουργεί φίλους, Η δυστυχία τους δοκιμάζει”

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 474
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #960 στις: Φεβρουάριος 24, 2011, 12:19:04 μμ »
Καλημέρα!

Η αναλογία ως τρόπος πειθούς είναι παρομοίωση. Πρόκειται για κυριολεκτική ή μεταφορική αναλογία;
Π.χ. μπορώ να παρομοιάσω έναν πόλεμο με έναν άλλο πόλεμο; Αυτό θα ήταν σύγκριση-αντίθεση (σύγκριση αλλά με ομοιότητες) ή θα ήταν αναλογία;
Μήπως στην αναλογία ως τρόπο ανάπτυξης παρομοιάζω δύο φαινομενικά ανόμοια πράγματα; Δηλ. έχω μεταφορά; (π.χ. πνευματικός άνθρωπος-φάρος)

Στα είδη της επαγωγής (με αναλογία) πάντως ως αναλογία θεωρείται και η κυριολεκτική και η μεταφορική

Τα έχω μπλέξει λίγο, ε;;; Ή θέλω και τα παθαίνω μου φαίνεται
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 24, 2011, 12:52:04 μμ από moagniko »

Αποσυνδεδεμένος dina 94

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1403
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #961 στις: Φεβρουάριος 24, 2011, 02:57:15 μμ »
Συνάδελφε ,μήπως γράφεις κανένα βιβλίο για την έκθεση ; Εγώ αν τα έκανα αυτά σε μαθητές θα με έπαιρναν με τις πέτρες και θα έτρεχα ακόμα ...

Αποσυνδεδεμένος Iris_

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #962 στις: Φεβρουάριος 25, 2011, 12:42:38 μμ »
Καλησπέρα!
Συνάδελφοι τα φώτας σας!!!!!
Θα με βοηθήσετε με ένα επιχείρημα και την αξιολόγηση του;

''Το θέμα των μειονοτήτων είναι πάντως πολυδιάστατο.Πέραν της θεωρητικής, ενδιαφέρουσα είναι η πρακτική αντιμετώπιση του, η οποία πρέπει να γίνεται με πολλή προσοχή, διότι μπορεί να οδηγήσει σε επικίνδυνες καταστάσεις διεθνούς αναταραχής.''

Θα έλεγα ότι έχω παραγωγική συλλογιστική πορεία. Επιχείρημα, έγκυρο, αληθές, ορθο, χωρίς όμως να έχει απόλυτη αποδεικτική ισχύ καθώς εκφράζεται η άποψη του συγγραφέα.

Είμαι λάθος;;; Δεν έχω μεγάλη εμπειρία και παλεύω ακόμα με τους συλλογισμούς!!!!  :( :( :( :(

Αποσυνδεδεμένος thanphis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 47
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #963 στις: Φεβρουάριος 26, 2011, 10:44:15 μμ »
Π1: "διότι μπορεί να οδηγήσει σε επικίνδυνες καταστάσεις διεθνούς αναταραχής".
Σ: ''Το θέμα των μειονοτήτων είναι πάντως πολυδιάστατο - Πέραν της θεωρητικής, ενδιαφέρουσα είναι η πρακτική αντιμετώπιση του, η οποία πρέπει να γίνεται με πολλή προσοχή

Επαγωγικός με αίτιο - αποτέλεσμα, άκυρος (υπεραπλούστευση), μη ορθός.

Αποσυνδεδεμένος Iris_

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #964 στις: Φεβρουάριος 27, 2011, 12:26:20 μμ »
Π1: "διότι μπορεί να οδηγήσει σε επικίνδυνες καταστάσεις διεθνούς αναταραχής".
Σ: ''Το θέμα των μειονοτήτων είναι πάντως πολυδιάστατο - Πέραν της θεωρητικής, ενδιαφέρουσα είναι η πρακτική αντιμετώπιση του, η οποία πρέπει να γίνεται με πολλή προσοχή

Επαγωγικός με αίτιο - αποτέλεσμα, άκυρος (υπεραπλούστευση), μη ορθός.

Έχεις απόλυτο δίκιο...Όσο για μένα τι να πω...Θα κάτσω σήμερα να διαβάζω ξανά όλη μέρα για τους συλλογισμούς γιατί μάλλον δεν το έχω και πολύ :(......Σε ευχαριστώ....

Αποσυνδεδεμένος ypernouli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #965 στις: Φεβρουάριος 27, 2011, 10:16:30 μμ »
Άρα, η θεματική μπορεί να είναι δύο προτάσεις;;;

Υπάρχει και περίπτωση η θεματική να μην είναι ολόκληρη μία περίοδος;  ::) ::) ::)

Ναι, έχει τύχει και σε πανελλαδικές να είναι δύο περίοδοι αν θυμάμαι καλά... Μπορεί να είναι η θεματική και μέχρι άνω και κάτω τελεία ή και μέχρι άνω τελεία.

Μια που πιάσαμε τρόπους ανάπτυξης, να ρωτήσω κάτι που δεν έχω ξεκαθαρίσει: σε μια παράγραφο που αναπτύσσεται με διαίρεση και μετά στις λεπτομέρειες συγκρίνονται τα δύο μέλη, τότε έχουμε και σύγκριση/ αντίθεση;

Για παράδειγμα: (Θ.Π.) Οι επιστήμες είναι είτε ανθρωπιστικές είτε θετικές. Από τη μία οι θετικές... . Οι ανθρωπιστικές όμως... (κλπ).
Και αν όντως έχουμε σύγκριση/αντίθεση, σε πολλές παραγράφους με διαίρεση δεν λανθάνει συγκρ/ αντίθεση?

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162209
  • Σύνολο θεμάτων: 19243
  • Σε σύνδεση σήμερα: 567
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 469
Σύνολο: 477

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.