0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: moagniko στις Φεβρουαρίου 18, 2011, 12:48:53 pmΆρα, η θεματική μπορεί να είναι δύο προτάσεις;;;Υπάρχει και περίπτωση η θεματική να μην είναι ολόκληρη μία περίοδος; Ναι, έχει τύχει και σε πανελλαδικές να είναι δύο περίοδοι αν θυμάμαι καλά... Μπορεί να είναι η θεματική και μέχρι άνω και κάτω τελεία ή και μέχρι άνω τελεία.Μια που πιάσαμε τρόπους ανάπτυξης, να ρωτήσω κάτι που δεν έχω ξεκαθαρίσει: σε μια παράγραφο που αναπτύσσεται με διαίρεση και μετά στις λεπτομέρειες συγκρίνονται τα δύο μέλη, τότε έχουμε και σύγκριση/ αντίθεση;Για παράδειγμα: (Θ.Π.) Οι επιστήμες είναι είτε ανθρωπιστικές είτε θετικές. Από τη μία οι θετικές... . Οι ανθρωπιστικές όμως... (κλπ). Και αν όντως έχουμε σύγκριση/αντίθεση, σε πολλές παραγράφους με διαίρεση δεν λανθάνει συγκρ/ αντίθεση?
Άρα, η θεματική μπορεί να είναι δύο προτάσεις;;;Υπάρχει και περίπτωση η θεματική να μην είναι ολόκληρη μία περίοδος;
Η σύγκριση - αντίθεση προϋποθέτει τη διαίρεση.π.χ. Οι Ελληνίδες είναι είτε ξανθές είτε καστανές.Διαιρετέα έννοια: Οι ΕλληνίδεςΔιαιρετική βάση: Το χρώμα των μαλλιώνΠηλίκο Διαίρεσης: Ξανθές - καστανέςΠροχωρώντας ένα βήμα παραπάνω:Οι Ελληνίδες είναι είτε ξανθές είτε καστανές. Οι καστανές θεωρούνται εξυπνότερες, αλλά δεν είναι τόσο εντυπωσιακές, ενώ οι ξανθές, από φθόνο, χαρακτηρίζονται χαζές, αλλά "γράφουν" καλύτερα στο φακό...Τον τρόπο ανάπτυξης τον χαρακτηρίζουμε σύγκριση - αντίθεση, χωρίς να αναφέρουμε τη διαίρεση, καθώς αποτελεί προϋπόθεση της Σ/Α.