*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 972597 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #112 στις: Φεβρουάριος 24, 2009, 02:49:30 μμ »
προσωπικα, βρισκω τις αλλαγες αυτες προς τη σωστη κατευθυνση και αναγκαιες για μια πιο "αντικειμενικη" βαθμολογηση.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:22:38 »

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #113 στις: Φεβρουάριος 24, 2009, 03:28:12 μμ »
ισως ειναι πιο αντικειμενικο αλλα ειναι αδικο τα παιδια να το μαθαινουν 2 μηνες πριν τις εξετασεις.

Συνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #114 στις: Φεβρουάριος 24, 2009, 03:39:10 μμ »
Δεν μπορεί να υπάρξει αντικειμενική βαθμολόγηση, ούτε στην έκθεση, ούτε σε κανένα μάθημα. (Εκτός κι αν το κάνουμε multiple choice, όπως τον πολυαγαπημένο μας διαγωνισμό του ΑΣΕΠ!)

Το πρόβλημα με την έκθεση -και αυτό σίγουρα το έχουμε διαπιστώσει όσοι διδάσκουμε το μάθημα στο λύκειο- είναι ότι τα παιδιά δεν αντιλαμβάνονται ότι είναι ένα μάθημα που θέλει διαφορετικό τρόπο σκέψης από τα υπόλοιπα μαθήματα. Έχω φάει τη γλώσσα μου στο σχολείο να λέω ότι μοιάζει περισσότερο με τα μαθηματικά παρά με τα μαθήματα της θεωρητικής (ίσως και γι'αυτο Georgia S να γράφει καλύτερα η θετική. Κι εγώ την ίδια άποψη έχω), από την άποψη ότι έχεις μια εκφώνηση, με δεδομένα και ζητούμενα και πρέπει ουσιαστικά να "αποδείξεις" κάτι. Το 90% των γραπτών που έχω δει από μαθητές λυκείου είναι μια άτακτη παράθεση πληροφοριών που σχετίζονται με το θέμα, αλλά δεν απαντάνε στο θέμα. Πχ. ποια η σχέση ΜΜΕ-δημοκρατίας, γράφει ο μαθητής ότι ξέρει και δεν ξέρει για τα θετικά και τα αρνητικά των ΜΜΕ. Και όσοι μαθητές μου έχουν διαμαρτυρηθεί για υποκειμενική βαθμολόγηση, ήταν εκτός θέματος, απλά δεν μπορούσαν να το καταλάβουν.

Δεν ισχυρίζομαι ότι η βαθμολόγηση της έκθεσης μπορεί να είναι ποτέ αντικειμενική. Πάντα, όμως και όχι μόνο στην έκθεση, σε οποιοδήποτε γραπτό, μετράνε και τα ορθογραφικά, και οι μουτζούρες και η συνολικότερη εικόνα του γραπτού. Αλλά από το να καταστήσουμε τους μαθητές μας ανίκανους να απαντήσουν σε μια ερώτηση αν δεν την έχουν παπαγαλίσει πρώτα, προτιμώ τις -όποιες- αδικίες τυχόν γίνουν σε ελάχιστα γραπτά στις πανελλήνιες.

ΥΓ. Και ότι αλλαγή γίνεται, καλό είναι να υπάρχει ένας σχετικός χρόνος προετοιμασίας και προφανώς κάποια ενδεικτικά θέματα. Δεν είναι δυνατόν σε ένα μάθημα που δίνουν ΟΛΟΙ οι μαθητές, μια τέτοιου τύπου αλλαγή να περιορίζεται σε 4 γραμμές μιας εγκυκλίου.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #115 στις: Φεβρουάριος 24, 2009, 03:42:45 μμ »
δεν συμφωνω, αλλα καλα κανεις και υποστηριζεις την αποψη σου.

τι δηλ. δεν μπορουν να κανουν τα παιδια?
ποια δηλ.αλλαγη ειναι αυτη που θα φερει τα πανω-κατω στην προετοιμασια τους?

Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:22:38 »

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #116 στις: Φεβρουάριος 24, 2009, 05:12:20 μμ »
Δεν μπορεί να υπάρξει αντικειμενική βαθμολόγηση, ούτε στην έκθεση, ούτε σε κανένα μάθημα. (Εκτός κι αν το κάνουμε multiple choice, όπως τον πολυαγαπημένο μας διαγωνισμό του ΑΣΕΠ!)

Το πρόβλημα με την έκθεση -και αυτό σίγουρα το έχουμε διαπιστώσει όσοι διδάσκουμε το μάθημα στο λύκειο- είναι ότι τα παιδιά δεν αντιλαμβάνονται ότι είναι ένα μάθημα που θέλει διαφορετικό τρόπο σκέψης από τα υπόλοιπα μαθήματα. Έχω φάει τη γλώσσα μου στο σχολείο να λέω ότι μοιάζει περισσότερο με τα μαθηματικά παρά με τα μαθήματα της θεωρητικής (ίσως και γι'αυτο Georgia S να γράφει καλύτερα η θετική. Κι εγώ την ίδια άποψη έχω), από την άποψη ότι έχεις μια εκφώνηση, με δεδομένα και ζητούμενα και πρέπει ουσιαστικά να "αποδείξεις" κάτι.

Ακριβώς. η παραγωγή λογου , έχει να κάνει με το κεφάλαιο Λογική της Φιλοσοφίας, που άπτεται των μαθηματικών..μη ξεχνάμε ότι όταν θεμελιώθηκαν αυτές οι επιστήμες δεν ήταν απολύτως διακριτές..τα μαθηματικά όπως πχ η μεταβατική ιδιότητα έχει άμεσα να κάνει με την επιχειρηματολογία..δυστυχώς ούτε οι φιλολογοι, ούτε οι μαθηματικοι το διδασκόμαστε κ κατά συνέπεια λίγοι γνωρίζουν αυτή τη στενή σχέση...
όταν δε, ακούω μαθηματικούς να σνομπάρουν κ να υποτιμουν το μάθημα της  Εκθεσης γελάω πικρά απο μέσα μου..( αν πας να τους εξηγήσεις , ελάχιστοι ακούν..τις περισσότερες φορες το χεις χαμένο το παιχνίδι..) η εξειδίκευση κ το μεγαλειο της αλλαζονείας του σύγχρονου επιστήμονα ο οποιος είναι αδαής μέσα στην ειδημοσύνη του... :(

Συνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #117 στις: Φεβρουάριος 24, 2009, 06:12:35 μμ »
Ακριβώς. η παραγωγή λογου , έχει να κάνει με το κεφάλαιο Λογική της Φιλοσοφίας, που άπτεται των μαθηματικών..μη ξεχνάμε ότι όταν θεμελιώθηκαν αυτές οι επιστήμες δεν ήταν απολύτως διακριτές..τα μαθηματικά όπως πχ η μεταβατική ιδιότητα έχει άμεσα να κάνει με την επιχειρηματολογία..δυστυχώς ούτε οι φιλολογοι, ούτε οι μαθηματικοι το διδασκόμαστε κ κατά συνέπεια λίγοι γνωρίζουν αυτή τη στενή σχέση...
όταν δε, ακούω μαθηματικούς να σνομπάρουν κ να υποτιμουν το μάθημα της  Εκθεσης γελάω πικρά απο μέσα μου..( αν πας να τους εξηγήσεις , ελάχιστοι ακούν..τις περισσότερες φορες το χεις χαμένο το παιχνίδι..) η εξειδίκευση κ το μεγαλειο της αλλαζονείας του σύγχρονου επιστήμονα ο οποιος είναι αδαής μέσα στην ειδημοσύνη του... :(

Δεν ξέρω να τα πω τόσο θεωρητικά, πάντως έχω μπει σε τάξη και σχεδίαζα τρίγωνα ΑΒΓ, εξηγώντας ότι όταν μας ζητάνε να πούμε πόσο είναι το ΑΒ, δεν μπορούμε να λέμε ότι ξέρουμε και δεν ξέρουμε για το τρίγωνο και για όλα τα υπόλοιπα τρίγωνα που έχουμε δει στη ζωή μας. Επίσης, μια φορά τους έδωσα καμιά 10αριά διατυπώσεις θεμάτων και προσπαθήσαμε να τα μεταγράψουμε χρησιμοποιώντας όσο το δυνατόν περισσότερα μαθηματικά σύμβολα. (=, συνεπάγεται που δεν το βρίσκω και άλλες χαριτωμενιές!) Η θετική και η τεχνολογική ενθουσιάστηκαν, η θεωρητική με κοιτάζει από τότε με μισο μάτι  :-\ Είδα βελτίωση όμως στη δομή  ;D

Η έκθεση πρέπει να είναι το μοναδικό μάθημα που έχει απομείνει ακόμα με ελάχιστα ψήγματα κριτικής σκέψης. Αν το θυσιάσουμε και αυτό στο βωμό της "αντικειμενικότητας", τότε μπορούμε να διακηρύξουμε με περηφάνεια ότι θέλουμε ένα σχολείο που να παράγει μαθητές-παπαγάλους.

Αποσυνδεδεμένος nebula

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ουφ...
    • Προφίλ
    • Φωτεινή Παντογνώστρα
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #118 στις: Φεβρουάριος 24, 2009, 06:19:33 μμ »
Ακριβώς. η παραγωγή λογου , έχει να κάνει με το κεφάλαιο Λογική της Φιλοσοφίας, που άπτεται των μαθηματικών..μη ξεχνάμε ότι όταν θεμελιώθηκαν αυτές οι επιστήμες δεν ήταν απολύτως διακριτές..τα μαθηματικά όπως πχ η μεταβατική ιδιότητα έχει άμεσα να κάνει με την επιχειρηματολογία..δυστυχώς ούτε οι φιλολογοι, ούτε οι μαθηματικοι το διδασκόμαστε κ κατά συνέπεια λίγοι γνωρίζουν αυτή τη στενή σχέση...
όταν δε, ακούω μαθηματικούς να σνομπάρουν κ να υποτιμουν το μάθημα της  Εκθεσης γελάω πικρά απο μέσα μου..( αν πας να τους εξηγήσεις , ελάχιστοι ακούν..τις περισσότερες φορες το χεις χαμένο το παιχνίδι..) η εξειδίκευση κ το μεγαλειο της αλλαζονείας του σύγχρονου επιστήμονα ο οποιος είναι αδαής μέσα στην ειδημοσύνη του... :(

Δεν ξέρω να τα πω τόσο θεωρητικά, πάντως έχω μπει σε τάξη και σχεδίαζα τρίγωνα ΑΒΓ, εξηγώντας ότι όταν μας ζητάνε να πούμε πόσο είναι το ΑΒ, δεν μπορούμε να λέμε ότι ξέρουμε και δεν ξέρουμε για το τρίγωνο και για όλα τα υπόλοιπα τρίγωνα που έχουμε δει στη ζωή μας. Επίσης, μια φορά τους έδωσα καμιά 10αριά διατυπώσεις θεμάτων και προσπαθήσαμε να τα μεταγράψουμε χρησιμοποιώντας όσο το δυνατόν περισσότερα μαθηματικά σύμβολα. (=, συνεπάγεται που δεν το βρίσκω και άλλες χαριτωμενιές!) Η θετική και η τεχνολογική ενθουσιάστηκαν, η θεωρητική με κοιτάζει από τότε με μισο μάτι  :-\ Είδα βελτίωση όμως στη δομή  ;D

Η έκθεση πρέπει να είναι το μοναδικό μάθημα που έχει απομείνει ακόμα με ελάχιστα ψήγματα κριτικής σκέψης. Αν το θυσιάσουμε και αυτό στο βωμό της "αντικειμενικότητας", τότε μπορούμε να διακηρύξουμε με περηφάνεια ότι θέλουμε ένα σχολείο που να παράγει μαθητές-παπαγάλους.

+++++++ :)

Αποσυνδεδεμένος Nema

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 165
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #119 στις: Φεβρουάριος 24, 2009, 06:38:28 μμ »
Ακριβώς. η παραγωγή λογου , έχει να κάνει με το κεφάλαιο Λογική της Φιλοσοφίας, που άπτεται των μαθηματικών..μη ξεχνάμε ότι όταν θεμελιώθηκαν αυτές οι επιστήμες δεν ήταν απολύτως διακριτές..τα μαθηματικά όπως πχ η μεταβατική ιδιότητα έχει άμεσα να κάνει με την επιχειρηματολογία..δυστυχώς ούτε οι φιλολογοι, ούτε οι μαθηματικοι το διδασκόμαστε κ κατά συνέπεια λίγοι γνωρίζουν αυτή τη στενή σχέση...
όταν δε, ακούω μαθηματικούς να σνομπάρουν κ να υποτιμουν το μάθημα της  Εκθεσης γελάω πικρά απο μέσα μου..( αν πας να τους εξηγήσεις , ελάχιστοι ακούν..τις περισσότερες φορες το χεις χαμένο το παιχνίδι..) η εξειδίκευση κ το μεγαλειο της αλλαζονείας του σύγχρονου επιστήμονα ο οποιος είναι αδαής μέσα στην ειδημοσύνη του... :(

Δεν ξέρω να τα πω τόσο θεωρητικά, πάντως έχω μπει σε τάξη και σχεδίαζα τρίγωνα ΑΒΓ, εξηγώντας ότι όταν μας ζητάνε να πούμε πόσο είναι το ΑΒ, δεν μπορούμε να λέμε ότι ξέρουμε και δεν ξέρουμε για το τρίγωνο και για όλα τα υπόλοιπα τρίγωνα που έχουμε δει στη ζωή μας. Επίσης, μια φορά τους έδωσα καμιά 10αριά διατυπώσεις θεμάτων και προσπαθήσαμε να τα μεταγράψουμε χρησιμοποιώντας όσο το δυνατόν περισσότερα μαθηματικά σύμβολα. (=, συνεπάγεται που δεν το βρίσκω και άλλες χαριτωμενιές!) Η θετική και η τεχνολογική ενθουσιάστηκαν, η θεωρητική με κοιτάζει από τότε με μισο μάτι  :-\ Είδα βελτίωση όμως στη δομή  ;D

Η έκθεση πρέπει να είναι το μοναδικό μάθημα που έχει απομείνει ακόμα με ελάχιστα ψήγματα κριτικής σκέψης. Αν το θυσιάσουμε και αυτό στο βωμό της "αντικειμενικότητας", τότε μπορούμε να διακηρύξουμε με περηφάνεια ότι θέλουμε ένα σχολείο που να παράγει μαθητές-παπαγάλους.


Εχεις απόλυτο δίκιο!
Δε χρειάζεται να είμαστε οι καλύτεροι. Αξίζει να έχουμε δώσει τον καλύτερο εαυτό μας!!!

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #120 στις: Φεβρουάριος 24, 2009, 09:44:14 μμ »
και οι συλλογισμοι είναι καθαρά μαθηματική σκέψη κ η επιχειρηματολογία επισης..εξάλλου η αρχαία ελληνική γλώσσα κ σκέψη ήταν βασισμένη στα μαθηματικά.. :)
γι αυτο κ εγώ συμφωνώ πως τα παιδιά της θετικής μπορείς να τα δουλέψεις πιο ευκολα..δυστυχώς οπως έχουν γίνει τα πράγματα της θεωρητικής έχουν μάθει στη στείρα απομνημόνευση..όχι πως φταίνε κ αυτά τα καημένα..

« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 24, 2009, 09:46:14 μμ από Georgia s »

Αποσυνδεδεμένος virgi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #121 στις: Μάρτιος 13, 2009, 06:40:53 μμ »
Παιδια μπορει καποιος να μου πει ποιες ακριβως θεματικες ενοτητες περιλαμβανει η εκθεση της γ λυκειου? Γιατι εχω δει πολλα βοηθηματα τα οποια εχουν διαφορετικα θεματα μεταξυ τους! Ας με διαφωτισει καποιος!

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #122 στις: Μάρτιος 13, 2009, 07:50:19 μμ »
Οι θεματικοί κύκλοι που πρέπει να καλυφθούν στην Γ' Λυκείου είναι οι εξής:

  • Εκπαίδευση με έμφαση στην τάση για συμμετοχή στην Ανώτατη Εκπαίδευση-Κατάρτιση, Δια βίου εκπαίδευση.
    Ανθρώπινα δικαιώματα - Θανατική ποινή
    Τεχνικές και μέσα της διαφήμισης
    Ελλάδα και Ευρώπη / Ειρήνη-πόλεμος
    Επιστήμη και κοινωνία - Κλωνοποίηση
    Μάζα και άνθρωπος - τεχνική πρόοδος
    Παράδοση
    Αθλητισμός
    Πληροφορική και Εκπαίδευση (internet)
    Μητρότητα - Σχέσεις δύο φύλων

Πηγή: Οδηγίες του Π.Ι. για τη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων, σχ. έτος 2008-09, σελ. 147-8.
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #123 στις: Μάρτιος 13, 2009, 07:55:00 μμ »
Ολα αυτά που έγραψε ο συνάδελφος..υπολόγισε πάντως ότι στις οδηγίες του υπουργείου θεωρείται εντός κ οποιοδήποτε θέμα είναι στη διδακτέα ύλη της α κ β λυκείου. :)

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #124 στις: Μάρτιος 13, 2009, 08:12:08 μμ »
Σωστό, georgia... ο "νομοθέτης" ωστόσο υπήρξε και πάλι ασαφής (ώστε ό,τι και να μπει να είναι εντός...).

Αντιγράφω από την εξεταστέα ύλη όπως ανακοινώθηκε φέτος:

Ασκείται δηλαδή ο μαθητής στη σύνταξη κειμένου στο οποίο θα διατυπώνει σκέψεις και απόψεις για ένα θέμα που σχετίζεται άμεσα ή έμμεσα με τα θέματα που περιλαμβάνονται στα βιβλία «Έκθεση-Έκφραση» της Γ΄ τάξης του Γενικού Λυκείου και «Θεματικοί κύκλοι» για το Λύκειο.

άρα στην ύλη είναι τα θέματα της Γ΄Λυκείου και τα κείμενα από τους θεματικούς κύκλους που αντιστοιχούν σε αυτά τα θέματα (δηλ. χοντρικά από κύκλο 12 - κύκλο 20) ή ΟΛΑ τα θέματα ΟΛΩΝ των θεματικών κύκλων;;; Κι αν είναι έτσι, γιατί πριν δε λέει: "....τα θέματα που περιλαμβάνονται στα βιβλία "Έκθεση-Έκφραση" και των τριών τάξεων του Γενικού Λυκείου" ;;;

Στην πράξη πάντως, βάζουν σχεδόν πάντοτε από τα θέματα της Γ' Λυκείου τελικά...
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #125 στις: Μάρτιος 13, 2009, 09:07:34 μμ »
Δεν έχει παρατηρηθεί, πάντως, να μπει κάποιο θέμα έκθεσης που δεν περιλαμβάνεται στο βιβλίο της Γ'.
Υπάρχουν τόσες παραλλαγές των θεμάτων που διδάσκονται!  :)
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162165
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 754
Σύνολο: 765

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.