0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οι διαφορές που περιγράφεις (19 με 11) είναι εξαιρετικά ακραίες και πραγματικά η εξαίρεση στον κανόνα. Σίγουρα σημαίνουν ότι κάποιος από τους δύο έχει κάνει λάθος και στο 90% των περιπτώσεων η αλήθεια - όσο κι αν δεν μας αρέσει - είναι κάπου στη μέση, ούτε στο 19 ούτε στο 11.
Μ' αυτά και μ'αυτά είμαι ένα (πολυ πολύ) μικρό βήμα πριν την οριστική απόφαση να μην ξαναδιδάξω ΠΟΤΕ έκθεση (όσο μπορώ να το αποφύγω)... Και έχω και δύο ερωτήσεις για σένα: α) ασχολείσαι γενικά με τη διόρθωση έκθεσης; δείχνεις καλά ενημερωμένος/η για τα προβλήματα. Όταν διορθώνεις εσύ, τι τακτική ακολουθείς; πως βαθμολογείς; πώς ξεπερνάς τις διάφορες "παγίδες";β) έστω ότι θέλουμε να στηρίξουμε το επιχείρημα: "τα βιβλία πρέπει να καταργηθούν". Τι εννοούμε ακριβώς: "επιτυχημένη στήριξη"; Δηλαδή τι αν διάβαζες εσύ σε γραπτό μαθητή θα θεωρούσες επιτυχή τεκμηρίωση, ώστε να το βαθμολογήσεις με το μέγιστο αριθμό μονάδων; Γιατί και σε μας λένε "οποιαδήποτε άποψη, αν είναι σωστά τεκμηριωμένη, είναι αποδεκτή" αλλά αυτό το "σωστά τεκμηριωμένη" σηκώνει ίσαμε ένα κουβά νερό!!!!
Διδάσκω έκθεση Α' Λυκείου.Πέρσι δίδασκα
Πρέπει απλά να τα φανταστούν όλα!!!!