*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 955217 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος miss butterfly

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 188
  • Ακολούθησε δρόμο χωρίς μονοπάτι κι άσε τα χνάρια..
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1526 στις: Οκτώβριος 12, 2012, 11:28:07 πμ »
Σε ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σου!!!
Ήταν πολύτιμη!!!!
Τίποτα  βρε! Πάντα  πρέπει  να  ανταλλάσσουμε  ιδέες, για  να  βελτιωνόμαστε!  :)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:14:57 »

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 474
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1527 στις: Οκτώβριος 25, 2012, 11:10:03 πμ »
Ποτέ δεν είμαστε βέβαιοι, επιχειρώντας ένα περίπατο ή ένα τα΄ξίδι, αν θα επιστρέψουμε στο σπίτι μας ζωντανοί ή ακρωτηριασμένοι, αν θα βρεθούμε στο σπίτι μας ή στο μαρμάρινο τραπέζι ενός νεκροτομείου - "πτώματα προς αναγνώρισιν". Ο Ρίλκε πίστευε πως σ' ολόκληρη τη ζωή του ο άνθρωπος κατασκευάζει το θάνατό του, ένα θάνατο που να του ταιριάζει. Τώρα πια δεν είμαστ' εμείς που κατασκευάζουμε το θάνατό μας. Μας τον ετοιμάζουν οι άλλοι: ο αδέξιος οδηγός, ο οικοδόμος που μας προσφέρει χώρους ζωής σε μέγεθος φέρετρου, ο βιομήχανος που προσπαθεί ν' αυξήσει την παραγωγή του, ακόμη και ο διαφημιστής και ο προπαγανδιστής, ακαταπόνητοι και τούτοι παραγωγοί καυσαερίων. Κι έπειτα αναζητούμε την πνευματική ανάταση και την ψυχική ευφορία. Και δεν το νιώθουμε πως όλα τούτα και τα παρόμοια μόλις που αναδεύονται μέσα σε πυκνή αιθάλη.

Παιδιά, εκτός από επίκληση στο συναίσθημα και στην αυθεντία, έχουμε μήπως και στο ήθος του αντιπάλου ή κάποιον άλλο τρόπο πειθούς;;
Μήπως έχουμε και επίκληση στη λογική λόγω των παραδειγμάτων: ο οδηγός, ο οικοδόμος...

Χίλια ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 26, 2012, 12:10:05 μμ από moagniko »

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 474
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1528 στις: Οκτώβριος 26, 2012, 01:38:57 μμ »
Please, μήπως μπορεί κάποιος να πει τη γνώμη του σχετικά με το ανωτέρω μου ερώτημα; :-\

Αποσυνδεδεμένος Ντινάκι

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 65
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1529 στις: Νοέμβριος 03, 2012, 07:45:03 μμ »
Καλησπέρα σας,

Τα είδη των παραλογικών συλλογισμών ως προς την ύλη και τη μορφή (λήψη του ζητουμένου, κύκλος, άγνοια ελέγχου, παρά το συμβεβηκός) πρέπει να διδαχθούν;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:14:57 »

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1530 στις: Νοέμβριος 03, 2012, 08:01:56 μμ »
Εγώ τα διδάσκω, αλλά δεν επιμένω.

Αποσυνδεδεμένος Ντινάκι

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 65
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1531 στις: Νοέμβριος 03, 2012, 08:56:44 μμ »
Α μάλιστα

Μήπως θα σου ήταν εύκολο να μου εξηγήσεις  τους παραλογισμούς λήψη του ζητουμένου, κύκλος;

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1532 στις: Νοέμβριος 03, 2012, 09:21:08 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Ντινάκι

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 65
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1533 στις: Νοέμβριος 03, 2012, 09:27:13 μμ »
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ..

Είδα ότι έχει κι άλλα πράγματα οπότε θα κάτσω να το ψάξω!!

Καλό βράδυ!!

Αποσυνδεδεμένος Άρια 25

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 30
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1534 στις: Νοέμβριος 05, 2012, 08:07:07 μμ »
Kαλησπέρα σας.

Χρειάζομαι επειγόντως βοήθεια. Διαβάζω ότι καλό είναι κάθε παράγραφος να έχει μία μόνο κατευθυντήρια ιδέα.

 Άρα, όταν μας ζητούν π.χ τα αίτια ενός φαινομένου, θα πρέπει να αναλύεται ένα μόνο αίτιο στα σχόλια κάθε παραγράφου.

Με αυτόν τον τρόπο όμως, δεδομένου του περιορισμού των λέξεων και του ότι κάθε θέμα έχει συνήθως δύο σκέλη, σε ένα γραπτό 600 λέξεων θα αναλυθούν μόνο 2-3 αίτια.

Τα ερωτήματά μου είναι:
Μήπως είναι λίγα τα "αίτια";
Μήπως είναι προτιμότερη η παράθεση περισσότερων αιτίων αλλά λιγότερο αναλυμένων;

Ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος constansn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 272
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1535 στις: Νοέμβριος 05, 2012, 08:44:40 μμ »
Kαλησπέρα σας.

Χρειάζομαι επειγόντως βοήθεια. Διαβάζω ότι καλό είναι κάθε παράγραφος να έχει μία μόνο κατευθυντήρια ιδέα.

 Άρα, όταν μας ζητούν π.χ τα αίτια ενός φαινομένου, θα πρέπει να αναλύεται ένα μόνο αίτιο στα σχόλια κάθε παραγράφου.

Με αυτόν τον τρόπο όμως, δεδομένου του περιορισμού των λέξεων και του ότι κάθε θέμα έχει συνήθως δύο σκέλη, σε ένα γραπτό 600 λέξεων θα αναλυθούν μόνο 2-3 αίτια.

Τα ερωτήματά μου είναι:
Μήπως είναι λίγα τα "αίτια";
Μήπως είναι προτιμότερη η παράθεση περισσότερων αιτίων αλλά λιγότερο αναλυμένων;

Ευχαριστώ.

Κανόνες δεν υπάρχουν αλλά δεν είναι ανάγκη να υπάρχει μόνο ένα αίτιο σε κάθε παράγραφο. Σε μια παράγραφο μπορεί να αναλύονται τα οικονομικά αίτια, σε μια δεύτερη τα κοινωνικά κλπ.

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 474
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1536 στις: Νοέμβριος 05, 2012, 08:49:11 μμ »
Προβάλλεται συχνά το επιχείρημα ότι η ηλεκτρονική συγκέντρωση και επεξεργασία πληροφοριών απειλεί το ανθρώπινα δικαιώματα και τις πολιτικές ελευθερίες. Το ενδεχόμενο τέτοιων καταχρήσεων διευκολύνεται αλλά δεν εξαρτάται από τις προχωρημένες ηλεκτρονικές μεθόδους. Αποδείχθηκε πολλές φορές ότι, και χωρίς αυτές, παραβιάζονται θεμελιώδη δικαιώματα και ελευθερίες. Συνεπώς, το κύριο θέμα είναι η διαρκώς βαθύτερη και απ' όλες τις κατευθύνσεις εδραίωση της υπεύθυνης και σταθερής λειτουργίας της δημοκρατίας.Ιω. Πεσμαζόγλου
Δομή παραγράφου: Θεματική: Προβάλλεται ... ελευθερίες. Σχόλια: Το ενδεχόμενο ... ελευθερίες. Κατακλείδα: Συνεπώς ... δημοκρατίας.
Αποδεκτική μέθοδος: Επίκληση στη λογική.
Μέσα πειθούς: Επιχείρημα.
Αρχικά, θα ήθελα να ρωτήσω αν συμφωνείτε και, εν συνεχεία, σε ερώτημα αν είναι πειστικός ο ισχυρισμός, ποια η γνώμη σας;;

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 474
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1537 στις: Νοέμβριος 05, 2012, 08:54:46 μμ »
Επιβάλλεται, φυσικά, η διάκριση μεταξύ πληροφοριών αναγκαίων αφενός για τη δημόσια λειτουργία (όπως στοιχεία για την ταυτότητα των πολιτιών, για το εισόδημα και τις φορολογικές τους υποχρεώσεις ή για ορισμένες διασφαλίσεις στις συναλλαγές και για την αποτροπή μονοπωλιακών εκμεταλλεύσεων) και αφετέρου πληροφορικών που αφορούν τα ατομικά δικαιώματα και τις πολιτικές ελευθερίες του πολίτη. Όσο για τη συγκέντρωση στοιχείων που επιβάλλουν λόγοι εθνικού και δημοκρατικού πολιτικού συμφέροντος, ο βαθμός και οι μέθοδοι ηλεκτρονικής επεξεργασίας των στοιχείων αυτών πρέπει να ορίζονται περιοριστικά με νόμο. Η παρακολούθηση της προσωπικής ζωής ή διαπροσωπικών επικοινωνιών, εφόσον αφορά εξακρίβωση στοιχείων για εγκληματική δραστηριότητα, είναι νοητή μόνο με δικαστικές αποφάσεις. Οι περιπτώσεις αυτές αποτελούν ακραίες εξαιρέσεις του βασικού κανόνα και οι σχετικές ενέργειες πρέπει να υπόκεινται σε αυστηρό έλεγχο. Ιω. Πεσμαζόγλου

Τρόποι ανάπτυξης: Διαίρεση, Παραδείγματα
Συμφωνείτε;
Χίλια ευχαριστώ!

Αποσυνδεδεμένος ele@n

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1538 στις: Νοέμβριος 06, 2012, 08:31:41 πμ »
Προβάλλεται συχνά το επιχείρημα ότι η ηλεκτρονική συγκέντρωση και επεξεργασία πληροφοριών απειλεί το ανθρώπινα δικαιώματα και τις πολιτικές ελευθερίες. Το ενδεχόμενο τέτοιων καταχρήσεων διευκολύνεται αλλά δεν εξαρτάται από τις προχωρημένες ηλεκτρονικές μεθόδους. Αποδείχθηκε πολλές φορές ότι, και χωρίς αυτές, παραβιάζονται θεμελιώδη δικαιώματα και ελευθερίες. Συνεπώς, το κύριο θέμα είναι η διαρκώς βαθύτερη και απ' όλες τις κατευθύνσεις εδραίωση της υπεύθυνης και σταθερής λειτουργίας της δημοκρατίας.Ιω. Πεσμαζόγλου
Δομή παραγράφου: Θεματική: Προβάλλεται ... ελευθερίες. Σχόλια: Το ενδεχόμενο ... ελευθερίες. Κατακλείδα: Συνεπώς ... δημοκρατίας.
Αποδεκτική μέθοδος: Επίκληση στη λογική.
Μέσα πειθούς: Επιχείρημα.
Αρχικά, θα ήθελα να ρωτήσω αν συμφωνείτε και, εν συνεχεία, σε ερώτημα αν είναι πειστικός ο ισχυρισμός, ποια η γνώμη σας;;
Συμφωνώ....Πρόκειται για επαγωγικό συλλογισμό που αναπτύσσεται με τη μέθοδο του αιτίου- αποτελέσματος.Οι αιτίες είναι αναγκαίες αλλά δε μου φαίνονται επαρκείς, για να ισχυριστώ ότι πρόκειται για τέλεια επαγωγή.

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 474
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1539 στις: Νοέμβριος 06, 2012, 08:53:38 πμ »
Προβάλλεται συχνά το επιχείρημα ότι η ηλεκτρονική συγκέντρωση και επεξεργασία πληροφοριών απειλεί το ανθρώπινα δικαιώματα και τις πολιτικές ελευθερίες. Το ενδεχόμενο τέτοιων καταχρήσεων διευκολύνεται αλλά δεν εξαρτάται από τις προχωρημένες ηλεκτρονικές μεθόδους. Αποδείχθηκε πολλές φορές ότι, και χωρίς αυτές, παραβιάζονται θεμελιώδη δικαιώματα και ελευθερίες. Συνεπώς, το κύριο θέμα είναι η διαρκώς βαθύτερη και απ' όλες τις κατευθύνσεις εδραίωση της υπεύθυνης και σταθερής λειτουργίας της δημοκρατίας.Ιω. Πεσμαζόγλου
Δομή παραγράφου: Θεματική: Προβάλλεται ... ελευθερίες. Σχόλια: Το ενδεχόμενο ... ελευθερίες. Κατακλείδα: Συνεπώς ... δημοκρατίας.
Αποδεκτική μέθοδος: Επίκληση στη λογική.
Μέσα πειθούς: Επιχείρημα.
Αρχικά, θα ήθελα να ρωτήσω αν συμφωνείτε και, εν συνεχεία, σε ερώτημα αν είναι πειστικός ο ισχυρισμός, ποια η γνώμη σας;;
Συμφωνώ....Πρόκειται για επαγωγικό συλλογισμό που αναπτύσσεται με τη μέθοδο του αιτίου- αποτελέσματος.Οι αιτίες είναι αναγκαίες αλλά δε μου φαίνονται επαρκείς, για να ισχυριστώ ότι πρόκειται για τέλεια επαγωγή.

Ο συγγραφέας φαίνεται να θέλει να ανασκευάσει την άποψη σύμφωνα με την οποία απειλούνται τα ανθρώπινα δικαιώματα με την ηλεκτρονική επεξεργασία πληροφοριών. Παραθέτει, λοιπόν, αυτή την άποψη στην αρχή και μετά προσπαθεί να την αποδυναμώσει επισημαίνοντας ότι και χωρίς την ηλεκτρονική επεξεργασία απειλούνται τα ανθρώπινα δικαιώματα και υποστηρίζοντας πως το θέμα είναι, τελικά, η εν γένει διασφάλιση της δημοκρατίας.
Η αλήθεια είναι ότι έχω λίγο μπερδευτεί.
Τι ακριβώς θέλει να αποδείξει; Ότι η ηλεκτρονική επεξεργασία δεν απειλεί τα ανθρώπινα δικαιώματα; Τι είναι αυτό που απειλεί τα ανθρώπινα δικαιώματα;
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 06, 2012, 08:55:50 πμ από moagniko »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158560
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 514
Σύνολο: 527

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.131 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.