*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 1047746 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ele@n

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1666 στις: Απριλίου 12, 2013, 02:05:23 am »


Πιστεύω ότι το νόημα της ΘΠ ουσιαστικά συμπληρώνεται από την προηγούμενη παράγραφο. Ολοκληρωμένα θα ήταν: "Δεν αληθεύει στη δική μας εποχή το γεγονός ότι ο Δάσκαλος επαναπάυεται στα λιγοστά πνευματικά του εφόδια" και έτσι το "Αξιοπρόσεχτη παρατήρηση" θεωρώ ότι δεν είναι λάθος να μη συμπεριληφθεί στη ΘΠ.
[/quote]

Ναι, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι δεν μας ζητούν να μετασχηματίσουμε μια παράγραφο αλλά να την επεξεργαστούμε...δεν επιτρέπεται να αφήνουμε εκτός των δομικών της στοιχείων αυτά που ο συγγραφέας επέλεξε να συμπεριλάβει.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:37:03 »

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1667 στις: Απριλίου 12, 2013, 12:37:44 pm »
Παιδιά, αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει σε αυτό.
Επανέρχομαι: στο

Αποσυνδεδεμένος ele@n

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1668 στις: Απριλίου 12, 2013, 08:08:45 pm »
Ερώτηση 1η: Αναπτύσσεται με διαίρεση
Ερώτηση 2η: Ναι, αυτή είναι η περίοδος κατακλείδα. Θεωρώ ότι ενώ είναι το αποτέλεσμα της προηγούμενης περιόδου είναι παράλληλα και συμπέρασμα για ολόκληρη την παράγραφο.
Ερώτηση 3η: Δεν εντοπίζω κάποιον υποθετικό σύνδεσμο ώστε να χαρακτηριστεί υποθετικός ο συλλογισμός.
Ερώτηση 4η: Πρέπει να προσέξεις τι ζητάει η εκφώνηση. (Με βάση την πορεία σκέψης; Με κριτήριο των αριθμό των προκείμενων;Με βάση το είδος των προτάσεων;Όλα μαζί;

Αποσυνδεδεμένος evi_ts

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1669 στις: Απριλίου 15, 2013, 12:36:44 pm »
Καλημέρα! Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει στο εξής: Μέσα σε ένα κείμενο αν έχουμε σε εισαγωγικά λέξεις όπως : "on line", "τεστ", "forum", "e-mail" και η ερώτηση ζητούσε γιατί χρησιμοποιεί εισαγωγικά σε αυτες τις λέξεις, ποια είναι η σωστή απάντηση: είναι ξενόγλωσσοι όροι, λέξεις ειδικής ορολογίας; Πάντως η μαθήτρια μου έγραψε λέξεις με ειδική σημασία είναι σωστό;;;;;; Αν υπάρχει κάποιος να ξέρει θα βοηθούσε πολύ....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:37:03 »

Αποσυνδεδεμένος evi_ts

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1670 στις: Απριλίου 15, 2013, 07:59:43 pm »
Kανείς ;;;;;

Αποσυνδεδεμένος GIDA

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 161
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1671 στις: Απριλίου 20, 2013, 09:34:00 am »
- οι πλούσιες χώρες μειώνουν τη βοήθεια που στοχεύει στην ενίσχυση της γεωργίας.
- η οικονομική βοήθεια χρησιμοποιείται ως μέσο προώθησης των συμφερόντων των ανεπτυγμένων χωρών
- έτσι, χώρες που μέχρι πρότινος ήταν αυτάρκεις σε γεωργικά προϊόντα, αναγκάζονται να τα εισάγουν.
Να ετοπιστει το είδος του συλλογισμου.


αυτή η παρατήρηση διχάζει τους 5 φιλολογους ενός σχολείου και μάλιστα οι ενστάσεις ώς προς το είδος του συλλογισμου (παραγωγικός / επαγωγικός) έχει λάβει διαστάσεις έριδας και διένεξης σε σημείο τέτοιο που ακουγονται και φράσεις ως προς την ορθότητα του συλλογιμου ή ακόμα και ως προς την εμεπειρία των συναδέλφων.
 τελικά, κατά τη δική σας γνωμη, ποιοι έχουν δίκαιο; οι κόκκινοι (παραγωγικός) ή οι μπλε (επαγωγικός);  :D ???
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 20, 2013, 09:45:46 am από Stelios »

Αποσυνδεδεμένος evants

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 793
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1672 στις: Απριλίου 20, 2013, 10:55:48 am »
το πρόβλημα δεν έγκειται στο είδος αλλά στην ορθότητα του συλλογισμού.
κατά τα λοιπά,έχουμε δύο προκείμενες που είναι ειδικές περιπτώσεις και όχι γενικεύσεις,ότι δηλαδή οι πλούσιες χώρες μειώνουν τη βοήθεια είναι παρατήρηση μεν αλλά επί του παρόντος και όχι γενική αλήθεια που ισχύει ανεξάρτητα.Το ίδιο και η δεύτερη προκείμενη,αφορά το τώρα και θα μπορούσε να αλλάξει.Οδηγούμαστε λοιπόν σε συμπέρασμα επαγωγικά και μάλιστα δυνητικό, γιατί δεν ισχύει ως γενική αλήθεια,δεν έχει δηλαδή βεβαιότητα,όπως απαιτεί ο παραγωγικός συλλογισμός.Απόδειξη η ανάπτυξη γεωργικών οικονομιών χωρών που επιδοτούνται.
Παρακαλείσθε,αν διαφωνείτε,να μην προβείτε σε αξιολογικές κρίσεις επί της κατάρτισής μου  ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος ele@n

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1673 στις: Απριλίου 20, 2013, 02:41:09 pm »
Με κάλυψε ο προλαλήσας...Ατελή επαγωγή με αυθαίρετη γενίκευση εντοπίζω...
Άρα, συντάσσομαι με τους μωβ :o ;)

Αποσυνδεδεμένος evi_ts

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1674 στις: Απριλίου 30, 2013, 02:42:21 am »
Καμια πρόβλεψη για τα φετινά θέματα; Πιστεύετε οτι θα έχει σχέση το θέμα με την τρέχουσα επικαιρότητα; Κρίση, ανεργία....κ.λπ;

Αποσυνδεδεμένος monogramma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολική Ψυχολογία
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1675 στις: Απριλίου 30, 2013, 09:19:02 am »
Εγώ δούλεψα πολύ προς το τέλος Λαϊκότητα και Λαϊκισμό, Πολιτικό και Πνευματικό ηγέτη, Δημοκρατικό ήθος, Ανθρωπισμό και Ανθρωπινα δικαιώματα..δεν ξέρω αν θα πέσουν αυτά, αλλά τα θεώρησα πιο "sos" σε σχέση με άλλα (τα οποία βέβαια δούλεψα εξίσου καλά με τα παιδιά).

*κάτι μου κάνει κλικ και στο Περιβάλλον αλλά δεν ξέρω..  ::)

Αποσυνδεδεμένος Eleftherios

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Άντρας
  • Carpe diem/noctem
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1676 στις: Μαΐου 11, 2013, 08:10:54 am »
Καλημέρα, πως σας φαίνεται το θέμα: "νέοι: προβλήματα και επιδιώξεις σ' ένα απαιτητικό περιβάλλον"??

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1677 στις: Μαΐου 15, 2013, 01:02:18 pm »
Έχω τους εξής προβληματισμούς:1)στο θέμα

Αποσυνδεδεμένος ele@n

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1678 στις: Μαΐου 15, 2013, 01:45:08 pm »
Αναφορικά με την απάντηση στο θέμα

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1679 στις: Μαΐου 15, 2013, 03:05:02 pm »
Έχει ζητηθεί όμως ποτέ ως τώρα ανάπτυξη φράσης;Έχω την εντύπωση ότι μόνο ανάπτυξη περιεχομένου ζητείται!Παρεμπιπτόντως έχουν ζητήσει και σχολιασμό περιεχομένου!Σε αυτή την περίπτωση με τον ίδιο τρόπο δε γίνεται ο χειρισμός της απάντησης;;Έτσι κι αλλιώς και η ανάπτυξη παραγραφου γίνεται σύμφωνα με προσωπική άποψη!Τι λέτε;Αν παντως λάβουμε υποψη ότι ανάπτυξη φράσης δε ζητείται,στην περιπτωση ανάπτυξης περιεχομένου,ΔΕΝ επαναλαμβάνουμε το δοθέν απόσπασμα,σωστά;

Όσον αφορά την εκφώνηση στην παραγωγή λόγου,ειχα στο μυαλό μου την περίπτωση που δε θα ναι ξεκάθαρο αν το πρόσωπο στο οποίο αναφερόμαστε είναι αρσενικού ή θηλυκού γένους...τότε;

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182576
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 24
Επισκέπτες: 624
Σύνολο: 648

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.