*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 958766 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος evbak

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1764 στις: Μάιος 18, 2013, 11:22:44 πμ »
Αρα καλύτερα να αποφευγεται η επαναληψη του δοθέντος αποσπασματος,προκειμένου να είμαστε σιγουροι!Σωστα;

Σωστά. Η επαναδιατύπωση στο βαθμό που γίνεται σωστά δεν θα στερήσει βαθμό, εκτός και η διατύπωση του ζητούμενου δεν επιτρέπει την επαναδιατύπωση της θ.π. 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:45:25 »

Αποσυνδεδεμένος virgi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1765 στις: Μάιος 18, 2013, 11:25:39 πμ »
Καλημερα κ απο μενα! Μια μαθητρια συμπεριελαβε στις επιπτωσεις  απο την ελλειψη σεβασμου του ανθρωπου ΠΡΟΣ το περιβαλλον και τα θεματα υγειας . Νομιζω πως βγηκε εκτος θεματος καθως το θεμα ζηταει επιπτωσεις μονο προς το περιβαλλον κ οχι κ προς τον ανθρωπο, ετσι δεν ειναι?

Αποσυνδεδεμένος virgi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1766 στις: Μάιος 18, 2013, 11:32:20 πμ »
Ή μηπως θρωρειται οτι η μολυνση εχει ως φυσικο επακολουθο και τη διαταραξη της  φυσικης καταστασης του ανθρωπου οποτε ειναι σωστο?

Αποσυνδεδεμένος evbak

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1767 στις: Μάιος 18, 2013, 11:32:44 πμ »
Καλημέρα. Ήθελα να ρωτήσω πόσο μπορεί να κοπεί από την περίληψη, εάν κάποιος μαθητής δεν γράψει καθόλου θεματικό κέντρο. 3 μόρια ή και παραπάνω;

Κανένα μόριο δεν κόβεται Τα τελευταία 4 χρόνια δεν έχω πάρει τέτοια οδηγία από βαθμολογικό κέντρο. Ο μαθητής μπορεί να ξεκινήσει όπως και ο συγγραφέας. Αυτό που θα του στοιχίσει είναι ο μη εντοπισμός του θ.κ μέσα από την επεξεργασία του κειμένου.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:45:25 »

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1768 στις: Μάιος 18, 2013, 11:36:46 πμ »
Αρα καλύτερα να αποφευγεται η επαναληψη του δοθέντος αποσπασματος,προκειμένου να είμαστε σιγουροι!Σωστα;

Σωστά. Η επαναδιατύπωση στο βαθμό που γίνεται σωστά δεν θα στερήσει βαθμό, εκτός και η διατύπωση του ζητούμενου δεν επιτρέπει την επαναδιατύπωση της θ.π.



Εννοείς αν ζητάει η ίδια η εκφωνηση να δοθεί το αποσπασμα ως θεματικη περιοδο;Γιαυτή την περίπτωση μιλας;

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1769 στις: Μάιος 18, 2013, 11:37:53 πμ »
Δεν καταλαβα τι εννοεείς με αυτΟ :εκτός και η διατύπωση του ζητούμενου δεν επιτρέπει την επαναδιατύπωση της θ.π.

Αποσυνδεδεμένος evbak

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1770 στις: Μάιος 18, 2013, 11:41:16 πμ »
Δεν καταλαβα τι εννοεείς με αυτΟ :εκτός και η διατύπωση του ζητούμενου δεν επιτρέπει την επαναδιατύπωση της θ.π.

Εάν η ερώτηση λέει: "να αναπτύξετε/αιτιολογήσετε/σχολιάσετε την ακόλουθη θ.π." Η οδηγία μου είχε δοθεί από σχολικό σύμβουλο στο πλαίσιο επιμόρφωσης για την ανάπτυξη της παραγράφου.

Αποσυνδεδεμένος silo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1771 στις: Μάιος 18, 2013, 11:44:11 πμ »
Καλημέρα. Ήθελα να ρωτήσω πόσο μπορεί να κοπεί από την περίληψη, εάν κάποιος μαθητής δεν γράψει καθόλου θεματικό κέντρο. 3 μόρια ή και παραπάνω;

Κανένα μόριο δεν κόβεται Τα τελευταία 4 χρόνια δεν έχω πάρει τέτοια οδηγία από βαθμολογικό κέντρο. Ο μαθητής μπορεί να ξεκινήσει όπως και ο συγγραφέας. Αυτό που θα του στοιχίσει είναι ο μη εντοπισμός του θ.κ μέσα από την επεξεργασία του κειμένου.
Σ΄ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1772 στις: Μάιος 18, 2013, 11:46:12 πμ »
Δεν αντιλαμβανομαι αυτό που εννοείς...Μπορείς να μου το ξαναδιατυπωσεις; :)

Αποσυνδεδεμένος evbak

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1773 στις: Μάιος 18, 2013, 11:46:59 πμ »
Κάθε βαθμολογικό έχει δική του γραμμή σε αυτά τα θέματα. Η διάθεση των συντονιστών των βαθμολογικών φαίνεται στη δοκιμαστική διόρθωση γραπτού πριν ξεκινήσει η διαδικασία της διόρθωσης. Εκεί γίνεται χαμός. ΟΙ οδηγίες που μου δίνονται είναι κάθε φορά διαφορετικές για την αυστηρότητα που πρέπει να έχουμε στην αφαίρεση βαθμών. Συνήθως ζητάω από συναδέλφους τις οδηγίες και από άλλα βαθμολογικά κέντρα. Δυστυχώς στο θέμα αυτό δεν υπάρχει κοινή γραμμή.

Αποσυνδεδεμένος evbak

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1774 στις: Μάιος 18, 2013, 11:49:01 πμ »
Δεν αντιλαμβανομαι αυτό που εννοείς...Μπορείς να μου το ξαναδιατυπωσεις; :)

Είναι αυτό που έχεις καταλάβει.  "αν ζητάει η ίδια η εκφωνηση να δοθεί το αποσπασμα ως θεματικη περιοδο".

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1775 στις: Μάιος 18, 2013, 11:51:41 πμ »
Από την εμπειρία σου ωστόσο,θεωρείς το πιο σύνηθες σωστό το να μην επαναλαμβανεται το δοθέν αποσπασμα ετσι;Δε δημιουργεί μαλιστα αυτό και καλύτερη εντυπωση;Α και κατι ακόμα:αν το ζητουμενο είναι να σχολιαστει και όχι να αναπτυχθει,παλι με τον ιδιο τροπο δεν απανταμε;

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1776 στις: Μάιος 18, 2013, 11:56:38 πμ »
Καποιοι μαλιστα καθηγητες δινουν την εξης οδηγία στους μαθητές τους:αν ζητείται αναπτυξη περεχομενου και το δοθεν αποσπασμα είναι μικρό σε εκταση ,να γραφεται αυτούσιο ως θ.π. ή κατακλείδα,ενω αν είναι μεγαλυτερο,τοτε μονο να το αλλαζουν...αλλά και παλι αυτό παρακινδυνευμένο μου ακουγεται!Εσυ τι λες;;;

Αποσυνδεδεμένος evbak

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1777 στις: Μάιος 18, 2013, 11:57:32 πμ »
Από την εμπειρία σου ωστόσο,θεωρείς το πιο σύνηθες σωστό το να μην επαναλαμβανεται το δοθέν αποσπασμα ετσι;Δε δημιουργεί μαλιστα αυτό και καλύτερη εντυπωση;Α και κατι ακόμα:αν το ζητουμενο είναι να σχολιαστει και όχι να αναπτυχθει,παλι με τον ιδιο τροπο δεν απανταμε;
Για το θέμα αυτό γίνεται χαμός. Για κάποιους συντονιστές είναι το ίδιο. Για κάποιους άλλους δεν είναι. Στο σχολιάστε υπήρξε οδηγία από συντονιστή βαθμολογικού για υποχρεωτική αναφορά πόλων των οπτικών (αποδοχή και αμφισβήτηση της θέσης) και κλείσιμο με αναφορά σε προυποθέσεις

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 325
Σύνολο: 327

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.113 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.