*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 958738 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος habanero

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1960 στις: Ιανουάριος 22, 2014, 11:50:05 μμ »
Γεια σας συνάδελφοι!Θα μπορρούσατε να μου προτείνετε ένα βοήθημα με κριτήρια απαιτητικά κρτιτήρια αξιολόγησης για τη γ' λυκείου? Μέχρι στιγμής, δουλεύω κυρίως με Ζήτη, τον εκδοτικό όμιλο συγγραφέων καθηγητών, και τις ερωτήσεις κ.ε.ε. Χρειάζομαι κάτι δυσκολο για κάποιους  πολύ καλούς μαθητές μου .Σας ευχαριστωωὠ :D :-* ;D :-*!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 23, 2014, 12:17:51 μμ από habanero »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:49:23 »

Αποσυνδεδεμένος habanero

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1961 στις: Ιανουάριος 23, 2014, 12:17:13 μμ »
Κανείς?Μήπως το βιβλίο "Κοινός νους" ή το "θηρεύοντας το λόγο" ταιριάζουν στην περίπτωση δυνατών μαθητών?Αντε καλέ πείτε μου ;D

Αποσυνδεδεμένος vagos44

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 111
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1962 στις: Ιανουάριος 23, 2014, 01:24:42 μμ »
Επειδή με τον Καμαργιάρη που έχει γράψει το βιβλίο "κοινός νους" δουλευαμε μαζί
το μονο που εχω να σου πω είναι ότι με αυτό δίδασκε και λογικα διδάσκει ακομη,
και ΄σιγουρα είναι για δυνατούς μαθητες.

Αποσυνδεδεμένος habanero

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1963 στις: Ιανουάριος 23, 2014, 04:18:58 μμ »
Ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση:-)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:49:23 »

Αποσυνδεδεμένος evi_ts

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1964 στις: Φεβρουάριος 03, 2014, 12:01:43 μμ »
Καλησπέρα! Ζητήθηκε σε μια μαθήτριά μου να γράψει έκθεση στο σχολείο : " Ευρωπαική Ένωση: κοινοτικές πρωτοβουλίες για την ισότητα των φύλων (ζητώντας να γράψουν και για ΑΜΕΑ ). Μπορεί κάποιος να με κατευθύνει σε κάποιο βοήθημα στο οποίο θα μπορούσα να αντλήσω υλικό; Αυτά που έχω περιορίζονται στα θετικά αρνητικά τη Ε.Ε. και ευρωπαϊκή διάσσταση εκπαίδευσης. Ευχαριστώ πολυυυ!

Αποσυνδεδεμένος evi_ts

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1965 στις: Φεβρουάριος 04, 2014, 02:55:32 πμ »
Κανεις;;; :( :( :(

Αποσυνδεδεμένος Dama87

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 31
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1966 στις: Φεβρουάριος 09, 2014, 03:24:52 μμ »
Καλησπέρα!Σήμερα μια συνάδελφος φιλόλογος μου είπε πως στη μαθήτρια της προτείνει να μαθαίνει τα σχεδιαγράμματα εκθέσεων απ έξω..Ομολογώ πως μου έκανε εντύπωση,καθώς θεωρώ πως σκοπός του μαθήματος δεν είναι αυτός.Προσωπικά στη δική μου μαθήτρια λέω να μη μαθαίνει τίποτα απ έξω αλλά να προσπαθεί να αποκτήσει άποψη για όλους τους θεματικους κύκλους της ύλης....Ενδιαφέρομαι για τις απόψεις σας.Ευχαριστώ

Αποσυνδεδεμένος Lucinda

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 904
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1967 στις: Φεβρουάριος 09, 2014, 05:35:52 μμ »
Και πώς πιστεύεις ότι μπορεί να αποκτήσει άποψη για όλους τους θεματικούς κύκλους, εάν πρώτα δεν μπει στην διαδικασία να μελετήσει σε βάθος πρότυπα εκθέσεων; Καλές είναι οι θεωρίες, αλλά η κριτική ικανότητα, τα επιχειρήματα και οι ορθή διατύπωσή τους δεν αποκτούνται μόνον με συζητήσεις και επιφανειακό διάβασμα. Νομίζω ότι η έκθεση, ως συνδυασμός όλων των παραπάνω, απαιτεί αφομοίωση, αρχικά, διά της απομνημόνευσης και, στην συνέχεια, δια της προσωπικής διαχείρισης των δεδομένων. Η έκθεση ιδεών δεν είναι αυτό που ο καθένας γράφει ότι του κατεβαίνει, επειδή έχει κάνει κάποιες συζητήσεις επί της ύλης. Είναι αυτό που έχει διαβάσει πολλά, έχει μάθει περισσότερα και μετά, ανάλογα με το θέμα και το προσωπικό του ύφος, διαχειρίζεται αυτή την γνώση δίνοντας την έμφαση όπου πρέπει. Κατ' εμέ, είναι απόλυτα σωστό κάποιος να μαθαίνει από έξω τα σχεδιαγράμματα, γιατί αυτό βοηθάει και στην επιχειρηματολογία και στην διατύπωση. Θα έλεγα μάλιστα ότι τα σχεδιαγράμματα από μόνα τους δεν είναι αρκετά, γιατί για να γράφει κάποιος σωστά και αυτά που λέει να έχουν ένα ειδικό βάρος, πρέπει πρώτα να διαβάσει και να μάθει πολλά από έξω. Αλλά, ας πούμε, ότι κατανοούμε το φορτωμένο πρόγραμμα των μαθητών στις μέρες μας και τις σχολικές απαιτήσεις γενικά και χάριν αυτών επικεντρώνουμε την προσοχή μόνο στο ελάχιστο, δηλαδή σε σχεδιαγράμματα. Δεν είναι ένα αυστηρό πλαίσιο αυτό που υποστηρίζω, αλλά ένα συστηματικό. Και η έννοια του συστηματικού είναι πολύ σημαντική για την επίτευξη οποιουδήποτε στόχου.

Αποσυνδεδεμένος Dama87

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 31
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1968 στις: Φεβρουάριος 09, 2014, 06:37:09 μμ »
Ευχαριστώ για την απάντηση σου..Θα τη λάβω σοβαρά υπόψιν..Φυσικά κ κάποια στοιχεία χρειάζεται να απομνημονεύονται, αλλά φοβάμαι πως με τη στείρα απόμνημονεύση χάνεται η προσωπική άποψη του μαθητή,μπαίνει σε καλούπια κ πολλές φορές,τουλάχιστον η δικη μου μαθήτρια,πέφτει σε  εκφραστικά λάθη.

Αποσυνδεδεμένος Lucinda

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 904
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1969 στις: Φεβρουάριος 09, 2014, 06:41:54 μμ »
Δεν νομίζω ότι ανέφερα πουθενά τον όρο "στείρα". Πολύ κακή λέξη. Μην μπερδεύεσαι. Για συστηματοποίηση μίλησα.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1970 στις: Φεβρουάριος 10, 2014, 08:32:02 μμ »
Και πώς πιστεύεις ότι μπορεί να αποκτήσει άποψη για όλους τους θεματικούς κύκλους, εάν πρώτα δεν μπει στην διαδικασία να μελετήσει σε βάθος πρότυπα εκθέσεων; Καλές είναι οι θεωρίες, αλλά η κριτική ικανότητα, τα επιχειρήματα και οι ορθή διατύπωσή τους δεν αποκτούνται μόνον με συζητήσεις και επιφανειακό διάβασμα. Νομίζω ότι η έκθεση, ως συνδυασμός όλων των παραπάνω, απαιτεί αφομοίωση, αρχικά, διά της απομνημόνευσης και, στην συνέχεια, δια της προσωπικής διαχείρισης των δεδομένων. Η έκθεση ιδεών δεν είναι αυτό που ο καθένας γράφει ότι του κατεβαίνει, επειδή έχει κάνει κάποιες συζητήσεις επί της ύλης. Είναι αυτό που έχει διαβάσει πολλά, έχει μάθει περισσότερα και μετά, ανάλογα με το θέμα και το προσωπικό του ύφος, διαχειρίζεται αυτή την γνώση δίνοντας την έμφαση όπου πρέπει. Κατ' εμέ, είναι απόλυτα σωστό κάποιος να μαθαίνει από έξω τα σχεδιαγράμματα, γιατί αυτό βοηθάει και στην επιχειρηματολογία και στην διατύπωση. Θα έλεγα μάλιστα ότι τα σχεδιαγράμματα από μόνα τους δεν είναι αρκετά, γιατί για να γράφει κάποιος σωστά και αυτά που λέει να έχουν ένα ειδικό βάρος, πρέπει πρώτα να διαβάσει και να μάθει πολλά από έξω. Αλλά, ας πούμε, ότι κατανοούμε το φορτωμένο πρόγραμμα των μαθητών στις μέρες μας και τις σχολικές απαιτήσεις γενικά και χάριν αυτών επικεντρώνουμε την προσοχή μόνο στο ελάχιστο, δηλαδή σε σχεδιαγράμματα. Δεν είναι ένα αυστηρό πλαίσιο αυτό που υποστηρίζω, αλλά ένα συστηματικό. Και η έννοια του συστηματικού είναι πολύ σημαντική για την επίτευξη οποιουδήποτε στόχου.

Ακριβως, έτσι !!!

Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Συνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1971 στις: Φεβρουάριος 18, 2014, 09:24:21 πμ »
Καλημέρα συνάδελφοι!Θα ήθελα την άποψή σας!Στους επαγωγικούς συλλογισμούς,και συγκεκριμενα σε αυτους που αναπτύσσονται με κυριολεκτική αναλογία,ισχύει πως για να έχουμε τέλεια επαγωγή πρέπει οι ομοιότητες ανάμεσα στα συγκρινόμενα αντικείμενα πρέπει να είναι επαρκεις σε αριθμό και σχετικές με το θέμα.Η περίπτωση να μην ειναι επαρκείς και σχετικές με το θέμα είναι διαφορετική απο την άλλη  περίπτωση που αναφέρει το σχολικό βιβλίο,να εξωθείται πέρα από το επιτρεπτό όριο;Αν ναι,μπορείτε να μου δώσετε κάποιο παράδειγμα;
Ευχαριστώ!

Αποσυνδεδεμένος haroulalki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 824
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1972 στις: Φεβρουάριος 18, 2014, 01:55:14 μμ »
Ένας επαγωγικός που αναπτύσσεται με αναλογία, είτε κυριολεκτική είτε μεταφορική, ποτέ δεν οδηγεί σε τέλεια επαγωγή. Απλώς έχει ισχυρή ή όχι αποδεικτική αξία. Σκέψου το και λογικά, είναι μια αναλογία, δε σημαίνει πως ό,τι συνέβη στη μία περίπτωση θα συμβεί και στην άλλη, όσο πολλές κι αν είναι οι ομοιότητες. Γι' αυτό και το σχολικό βιβλίο δεν αναφέρει κάτι σχετικό, άρα και εμείς δε θα κάνουμε λόγο για τέλεια ή ατελή επαγωγή.

Συνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1973 στις: Φεβρουάριος 18, 2014, 02:34:58 μμ »
Ένας επαγωγικός που αναπτύσσεται με αναλογία, είτε κυριολεκτική είτε μεταφορική, ποτέ δεν οδηγεί σε τέλεια επαγωγή. Απλώς έχει ισχυρή ή όχι αποδεικτική αξία. Σκέψου το και λογικά, είναι μια αναλογία, δε σημαίνει πως ό,τι συνέβη στη μία περίπτωση θα συμβεί και στην άλλη, όσο πολλές κι αν είναι οι ομοιότητες. Γι' αυτό και το σχολικό βιβλίο δεν αναφέρει κάτι σχετικό, άρα και εμείς δε θα κάνουμε λόγο για τέλεια ή ατελή επαγωγή.

Πέρα από αυτό που λες,πιστεύεις ότι η περίπτωση οι ομοιότητες να μην ειναι επαρκείς και σχετικές με το θέμα είναι η ίδια με την περίπτωση η αναλογία να εξωθείται πέρα από το επιτρεπτό όριο;Αυτό κυρίως με μπερδεύει...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 338
Σύνολο: 343

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.