*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 1046410 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2002 στις: Οκτωβρίου 03, 2014, 09:04:47 pm »
Συναδελφοι θα ηθελα τη γνωμη σας!
Εστω οτι ζητείται η αξιολόγηση του παρακατω επαγωγικού συλλογισμού:Κανει κρύο,συνεπώς θα χιονίσει. Αρκει να πουμε οτι αναπτύσσεται με αιτιο.-αποτελεσμα και οτι είναι ατελής,επειδή η αιτία είναι αναγκαία και όχι επαρκής η πρεπει να πουμε οτι η αιτιώδης σχέση είναι μεν λογική αλλά η αιτία αναγκαία και όχι επαρκής και αρα ατελής;

Αντιστοιχα στο παράδειγμα:Σκοτώθηκε σε αυτοκινητικό δυστύχημα γιατί έτρεχε.Αρκεί να πούμε οτι έχουμε υπεραπλούστευση σχέσης αιτίου αποτελέσματος και αρα ατελή επαγωγή η οτι έχουμε μεν αιτιώδη λογική σχέση άλλα και υπεραπλούστευση σχέσης αιτιου-αιτιατου και αρα ατελη επαγωγή;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:29:04 »

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2003 στις: Οκτωβρίου 07, 2014, 09:12:33 am »
Συνάδελφοι καλημέρα. Έχω αναλάβει σε ιδιαίτερο μια μαθήτρια της Γ' Λυκείου στην Έκθεση, η οποία πηγαίνει θετική κατεύθυνση. Είναι εξαιρετικά αδύναμη, σε σημείο που μόλις και μετά βίας γράφει 1,5 σελίδα Α4 παρόλο που έχει και τη βοήθεια υλικού. Εν ολίγοις δεν ξέρει καθόλου πως να γράψει, αφού φέτος είναι η πρώτη της ουσιαστική επαφή με τον γραπτό λόγο. Όλα αυτά τα χρόνια δεν έκανε ποτέ φροντιστήριο στην έκθεση και η δουλειά στο σχολείο είναι μηδαμινή. Έχω να ανέβω δηλαδή ένα βουνό. Τι θα με συμβουλεύατε να κάνω; Για αρχή κάνουμε πολλές περιλήψεις και αντί για έκθεση την διδάσκω πως να γράφει παραγραφούλες

Αποσυνδεδεμένος ariadni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 482
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2004 στις: Οκτωβρίου 07, 2014, 10:46:53 am »
Νομίζω ότι σωστά κινείσαι. Μπορείς να κάνεις και κάποιες λεξιλογικές ασκήσεις τύπου να βρεις λέξεις που χρησιμοποιεί στο γραπτό της λόγο κατά κόρον ώστε να τις αντικαταστήσει με άλλες π.χ το ρήμα κάνει, μπορεί... Δεν ξέρω αν με καταλαβαίνεις.
Μην σταματάς όμως να της βάζεις και κανονικές εκθέσεις όχι μόνο παραγράφους. (για πολλούς λόγους)
 

Αποσυνδεδεμένος nikonana

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 409
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2005 στις: Οκτωβρίου 09, 2014, 02:21:10 pm »
Παιδια καλησπερα. Θα ηθελα την αποψη σας σχετικα με τη δομη των αρθρων. Σε ολα τα θεωρητικα στοιχεια που εχω διαβασει για το επικοινωνιακο πλαισιο και το αρθρο αναφερεται πως στον προλογο ειναι απαραιτητο να υπαρχει μια αφορμηση απο την επικαιροτητα. Στην πραξη, δεν εχω δει πουθενα σε προτεινομενες λυσεις ακομη και των πανελλαδικων εξετασεων κατι τετοιο.
Τελικα τι ισχυει; Δηλαδη στις εξετασεις αν το παιδι δεν συμπεριλαβει καποια αφορμηση θα του αφαιρεθουν μορια;;;

Κάποια άποψη για αυτό το ερώτημα;;;;;;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:29:04 »

Αποσυνδεδεμένος korina76

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 125
  • Φύλο: Γυναίκα
  • If you're gonna dream, dream high
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2006 στις: Οκτωβρίου 12, 2014, 10:51:01 am »
Σύμφωνα και με ένα σεμινάριο διδακτικής της έκθεσης που παρακολούθησα χθες το πλαίσιο του επικοινωνιακού λόγου είναι αρκετά συγκεχυμένο. Ο επιμορφωτής μας είπε ότι παρόλο που είναι δεκτή η αφόρμηση από επικαιρικό γεγονός ωστόσο δεν επιλέγεται. Προτείνεται ένας ευρύτερος πρόλογος και μετά ίσως μια αναφορά σε επικαιρικό γεγονός. Κατά συνέπεια αν δεν υπάρχει αφόρμηση στο άρθρο δεν κόβονται μόρια

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2007 στις: Οκτωβρίου 12, 2014, 11:10:24 am »
Ευχαριστώ για την απάντηση. Ήθελα να ρωτήσω και κάτι άλλο. Έχω και δυο παιδιά που είναι άριστοι μαθητές και πάρα πολύ καλοί στην έκθεση. Δουλεύω με κείμενα και κριτήρια από του Μητσέλου των εκδόσεων Ελληνοεδκοτική. Έχει 27 θεματικές ενότητες περίπου. Αν κάνω και κάποιες από Α΄ και

Αποσυνδεδεμένος valia87

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2008 στις: Οκτωβρίου 12, 2014, 07:10:02 pm »
labr0s επειδή κι εγώ χρησιμοποιώ το ίδιο βοήθημα θα σου πρότεινα να συνδυάσεις τις θεματικές ενότητες που έχει με θέματα από την Α' και

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2009 στις: Οκτωβρίου 13, 2014, 10:00:42 am »
Ναι με βοήθησες πολύ. Σε ευχαριστώ

Αποσυνδεδεμένος interstellar

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2010 στις: Οκτωβρίου 20, 2014, 04:48:45 pm »
Παρακαλώ πολύ συνάδελφοι τη βοήθειά σας:
Στην επιστολή γράφουν οι μαθητές τόπο και ημερομηνία; Έχω ρωτήσει αρκετούς συναδέλφους, μεταξύ των οποίων και διορθωτές, και όλοι μου λένε κάτι διαφορετικό...
Κ από ό,τι είδα δεν έχει απαντηθεί και στο φόρουμ.
Κάποια απάντηση παρακαλώ;

Αποσυνδεδεμένος valia87

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2011 στις: Οκτωβρίου 20, 2014, 08:56:40 pm »
Κατά την γνώμη μου ναι πρέπει να γράφουμε στο πάνω μέρος δεξιά τόπο και ημερομηνία. ( Χωροχρονικό πλαίσιο αναφοράς: γράφεται στο πάνω δεξιό άκρο και περιλαμβάνει τον τόπο και το χρόνο κατά τον οποίο γράφεται η επιστολή)
π.χ. Αμμόχωστος, 14 Οκτωβρίου 2004. (απόσπασμα από δουλειά του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού Κύπρου). Απλά επειδή στις πανελλήνιες ο τόπος ίσως θεωρηθεί "σημάδι" δεν τους το ζητάω στις εκθέσεις για να αποφευχθεί κάποιο λάθος εκ παραδρομής - συνήθειας.

Αποσυνδεδεμένος interstellar

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2012 στις: Οκτωβρίου 21, 2014, 10:26:36 pm »
Ευχαριστώ πολύ Valia87!! Και εγώ αυτό ήξερα, ότι δηλαδή μπορεί να θεωρηθεί σημάδι. Άρα τους λες να μην βάζουν τίποτα;

Αποσυνδεδεμένος valia87

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2013 στις: Οκτωβρίου 21, 2014, 11:28:11 pm »
interstellar αυτή είναι απλά η δική μου άποψη...κάπου το είχα διαβάσει για τον τόπο αλλά δεν θυμάμαι, το βρήκα λογικό και το εφαρμόζω.Ναι τους λέω να γράφουν πάνω δεξιά μόνο ημερομηνία! Ίσως να υπερβάλλω και να θεωρηθεί πλην στην βαθμολόγηση της δομής, αλλά όπως σε μια ομιλία δεν γράφουμε π.χ ως εκπρόσωπος του 1ου Λυκείου Καβάλας δηλαδή δεν πρέπει να δηλώσουμε τοπικό προσδιορισμό με την ίδια λογική δεν τους λέω να γράφουν τόπο στις εκθέσεις τους εξαρχής γιατί μπορεί από συνήθεια στις πανελλήνιες να βάλουν. Όπως επίσης τους βάζω να υπογράφουν στην επιστολή από τις πρώτες εκθέσεις όχι ονομαστικά αλλά ένας μαθητής/ μία μαθήτρια της Γ' Λυκείου. Αυτά από μένα, αν κάποιος βαθμολογητής δει το μήνυμα σου ίσως σου δώσει μια πιο ξεκάθαρη απάντηση.

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2014 στις: Οκτωβρίου 23, 2014, 02:33:35 pm »
Μήπως ξέρουμε τι αλλαγές θα έχει η έκθεση για τις πανελλήνιες του χρόνου το 2016; Θα γίνει ένα με τη λογοτεχνία;

Αποσυνδεδεμένος interstellar

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2015 στις: Οκτωβρίου 23, 2014, 05:04:47 pm »
interstellar αυτή είναι απλά η δική μου άποψη...κάπου το είχα διαβάσει για τον τόπο αλλά δεν θυμάμαι, το βρήκα λογικό και το εφαρμόζω.Ναι τους λέω να γράφουν πάνω δεξιά μόνο ημερομηνία! Ίσως να υπερβάλλω και να θεωρηθεί πλην στην βαθμολόγηση της δομής, αλλά όπως σε μια ομιλία δεν γράφουμε π.χ ως εκπρόσωπος του 1ου Λυκείου Καβάλας δηλαδή δεν πρέπει να δηλώσουμε τοπικό προσδιορισμό με την ίδια λογική δεν τους λέω να γράφουν τόπο στις εκθέσεις τους εξαρχής γιατί μπορεί από συνήθεια στις πανελλήνιες να βάλουν. Όπως επίσης τους βάζω να υπογράφουν στην επιστολή από τις πρώτες εκθέσεις όχι ονομαστικά αλλά ένας μαθητής/ μία μαθήτρια της Γ' Λυκείου. Αυτά από μένα, αν κάποιος βαθμολογητής δει το μήνυμα σου ίσως σου δώσει μια πιο ξεκάθαρη απάντηση.

Σε ευχαριστώ θερμά valia87!! Να είσαι καλά!

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182546
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 612
Σύνολο: 627

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.