*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 958696 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2142 στις: Μάιος 18, 2015, 10:57:30 πμ »
Διαίρεση
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:10:49 »

Αποσυνδεδεμένος stave

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 580
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2143 στις: Μάιος 18, 2015, 10:58:49 πμ »
Αυτό με την αντικατάσταση διαρθρωτικών λέξεων? Έχει ξαναζητηθεί τέτοια άσκηση?

Απ'όσο θυμάμαι εγώ όχι. Γενικώς είχαμε αλλαγές φέτος.

Σχετικά με τα συνώνυμα πρέπει να τηρούνε την πτώση του ουσιαστικού;
ναι

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5700
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2144 στις: Μάιος 18, 2015, 11:00:25 πμ »
Πάντως, εκ πρώτης όψεως συμπαθητικά φαίνονται τα θέματα, με κάποια ίχνη πρωτοτυπίας.

Εύχομαι μόνο τα παιδιά που θα γράψουν για τους λόγους και τους τρόπους εξοικείωσης, να τους θυμούνται και μετά τις εξετάσεις,
γιατί ανάθεμα κι αν συναντάω ποτέ Έλληνες πολίτες και δη νέους σε μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς. 
Μονίμως το αφήνουν για κάποια άλλη φορά.:P
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος elli2702

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2145 στις: Μάιος 18, 2015, 11:04:40 πμ »
Αν υπαρχει συγχυση σε μας, τι να πουν τα παιδια?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:10:49 »

Αποσυνδεδεμένος nikonana

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 408
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2146 στις: Μάιος 18, 2015, 11:08:15 πμ »
Γιατί εἰναι διαίρεση ο τρόπος ανάπτυξης;;Ποια είναι η διαιρετική βάση;;

Αποσυνδεδεμένος marikaki

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 169
  • Φύλο: Γυναίκα
  • χάος
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2147 στις: Μάιος 18, 2015, 11:18:56 πμ »
Τα σωστό-λάθος
Σ,Λ,Λ,Λ,Σ;;;;

Αποσυνδεδεμένος nikonana

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 408
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2148 στις: Μάιος 18, 2015, 11:21:40 πμ »
Ναι

Αποσυνδεδεμένος quidam omnia sciens...

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 246
  • Φύλο: Άντρας
  • Legendo animvs et mens firme conjvngvntvr
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2149 στις: Μάιος 18, 2015, 11:35:56 πμ »
To Β.2.α) θέμα θα βάλει μερικά... θεματάκια πάντως...
Φιλικά,
Σωτήρης.

Lvpvs est homo homini, non homo, qvom qvalis sit non novit. (T. Maccivs Plavtvs. Asinaria, 495)

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5700
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2150 στις: Μάιος 18, 2015, 11:38:30 πμ »
Eγώ πάντως βλέπω συνδυασμό μεθόδων:
α) αίτιο- αποτέλεσμα (η καταγραφή μνημείων-συστηματικότερη διαχείριση αυτού του πλούτου)
β) διαίρεση στην παρενθετική (τα μνημεία: α) τα γνωστά και β) τα εντοπισμένα αλλά μη ερευνημένα)
γ) παραδείγματα (δεδομένα μνημείων: ιστορία, χαρακτηριστικά, κατάσταση κλπ)

......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος elli2702

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2151 στις: Μάιος 18, 2015, 11:40:38 πμ »
Eγώ πάντως βλέπω συνδυασμό μεθόδων:
α) αίτιο- αποτέλεσμα (η καταγραφή μνημείων-συστηματικότερη διαχείριση αυτού του πλούτου)
β) διαίρεση στην παρενθετική (τα μνημεία: α) τα γνωστά και β) τα εντοπισμένα αλλά μη ερευνημένα)
γ) παραδείγματα (δεδομένα μνημείων: ιστορία, χαρακτηριστικά, κατάσταση κλπ)
δε σε προβληματιζει το γεγονος οτι εχει μονο 4 μοναδεσ?

Αποσυνδεδεμένος monogramma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολική Ψυχολογία
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2152 στις: Μάιος 18, 2015, 11:43:44 πμ »
Eγώ πάντως βλέπω συνδυασμό μεθόδων:
α) αίτιο- αποτέλεσμα (η καταγραφή μνημείων-συστηματικότερη διαχείριση αυτού του πλούτου)
β) διαίρεση στην παρενθετική (τα μνημεία: α) τα γνωστά και β) τα εντοπισμένα αλλά μη ερευνημένα)
γ) παραδείγματα (δεδομένα μνημείων: ιστορία, χαρακτηριστικά, κατάσταση κλπ)

Κι εγω αυτα βλεπω κ νομιζω οτι θα υπαρξει θεματακι με αυτη την ερωτηση  ::)

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5700
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2153 στις: Μάιος 18, 2015, 11:46:06 πμ »
δε σε προβληματιζει το γεγονος οτι εχει μονο 4 μοναδεσ?

Eγώ σου λέω τι βλέπω στην παράγραφο. Τώρα αυτοί, μπορεί να μην τα θέλουν όλα. Ας πούμε, το "αίτιο-αποτέλεσμα" ίσως να μην είναι και το πιο σημαντικό. Τι να πω... ::)
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος karousel

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2154 στις: Μάιος 18, 2015, 11:47:38 πμ »
Κι εγώ νομίζω ότι για να δίνουν 4 μονάδες δύο τρόπους είχαν στο μυαλό τους. Τώρα ποιους δύο από τους τρεις που αναφέρετε αυτό είναι ένα θέμα... προσωπικά μάλλον προς παραδείγματα και αίτιο-αποτέλεσμα κλίνω.

Αποσυνδεδεμένος nikonana

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 408
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2155 στις: Μάιος 18, 2015, 11:52:20 πμ »
Συμφωνω, και πιστεύω πως ακόμα και να σκεφτούν τα παιδιά τη διαίρεση, θα τη φοβηθούν ίσως και λόγω της εκφώνησης, η οποια ζηταει τρόπους κι όχι τρόπο.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159814
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 568
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 399
Σύνολο: 410

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.112 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.