0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συνάδελφοι καλημέρα! Τι εννοείται με το ερώτημα "ποιοι είναι οι τρόποι οργάνωσης των ιδεών σε μία παράγραφο;"
σε περίπτωση που ένα ερώτημα ζητα τα μέσα πειθους, γραφετε μόνο αν είναι πχ ειρωνεία και μετά αντιγραφετε το σχετικό χωρίο σε εισαγωγικά ή το αναφέρετε με δικά σας λόγια;επίσης, σε ένα ερώτημα ποιες είναι οι διαρθρωτικές λέξεις που συνδεουν παραγράφους, γράφετε μόνο πχ το εστι= συμπέρασμα ή το αναλύετε σύντομα; είχα μια διαφωνία και θελω γνώμες
Ερώτηση : Τι κάνετε με μαθητές/μαθήτριες που αδυνατούν να κάνουν περίληψη; Κολλάμε σε πολύ βασικά πράγματα δηλαδή δεν αντιλαμβάνεται το νοηματικό κέντρο και το περιεχόμενο των παραγράφων παρά μόνο με την βοήθεια μου(άγνωστες λέξεις, ερωτήσεις κατανόησης). Αφού περνάμε αυτό το στάδιο και υπογραμμίζουμε τα σημαντικά δεν μπορεί να βγάλει με τίποτα πλαγιότιτλο. Τι τεχνικές χρησιμοποιείτε για να βγάλετε πλαγιότιτλο;
Συνάδελφοι, καλησπέρα. Βλέπω στην ύλη ότι εξετάζεται η ορθότητα, εγκυρότητα και αλήθεια ενός επιχειρήματος. Αφιερώνετε ένα μάθημα αποκλειστικά σε αυτό ή το εντάσσετε στο μάθημα με τους τρόπους/μέσα πειθούς; Με μια γρήγορα ματιά στα θέματα των πανελλαδικών, δεν βλέπω να έχει πέσει τέτοιου είδους άσκηση και δεν ξέρω πόσο πρέπει να επιμείνω σε αυτό.