*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 958752 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2702 στις: Ιούνιος 07, 2017, 12:58:34 μμ »
Αυτό, μάλιστα. Είναι επίκαιρο  ;D
όχι το ηθικο μέρος του επιστήμονα που ισχύει μονο για εκθεση πανελλαδικων!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:14:03 »

Αποσυνδεδεμένος valia87

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2703 στις: Ιούνιος 07, 2017, 01:01:42 μμ »
To δικαίωμα εγώ δεν θα το έπαιρνα σωστό. Το βλαβερό οκ! Εμένα στην ελευθερία έβαλε φυλάκιση! Σε μια μεταφορική χρήση θα το έπιανα σωστό. Τι λέτε γι' αυτό? όχι εεε?? Το μυαλό μου είναι παγωτό τώρα!

Αποσυνδεδεμένος asts23

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2704 στις: Ιούνιος 07, 2017, 01:03:46 μμ »
Και εμένα μαθήτρια μου έβαλε το δικαίωμα ως αντίθετο της ευθύνης. Της είπα ότι θα το πάρουν ως λάθος.

Αποσυνδεδεμένος Sali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1839
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2705 στις: Ιούνιος 07, 2017, 01:43:59 μμ »
Θεωρώ πως αυτό το βέβαια δεν είναι εύκολο, γιατί κατά τη γνώμη μου ο ρόλος του είναι διπλός: δεν μπορούμε δηλαδή κατ' αρχάς να αρνηθούμε πως εκφράζει βεβαιότητα· βεβαιώνει δηλαδή το περιεχόμενο της πρότασης στην οποία ανήκει, και στη θέση του θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί το ασφαλώς, το είναι βέβαιο ότι κ.τ.ό. - με άλλα λόγια, ο ομιλητής δεν αμφιβάλλει καθόλου γι' αυτό που λέει εδώ. Από την άλλη, συσχετιζόμενο με την περίοδο που προηγείται, εκφράζει μια δεύτερη, μια συμπληρωματική σκέψη του ομιλητή ή κάποια επιφύλαξη, καμία όμως αντίθεση (Μπαμπινιώτης, ε.λ. βέβαια, 2).

Και μια ερώτηση: το θέμα Β3. β) ζητάει αντώνυμα γενικώς ή με βάση τα συμφραζόμενα του κειμένου; Ρωτώ γιατί η εκφώνηση του θέματος αυτού δεν συμπίπτει μ' αυτή του Β3. α). Και κάτι άλλο: ποιο είναι το αντώνυμο της λέξης ευθύνη (είτε εντός είτε εκτός συμφραζομένων); Διάβασα κάπου: ανευθυνότητα. Το θεωρώ λάθος, γιατί η λ. αυτή είναι αντώνυμη της λ. υπευθυνότητα. Η λ. ευθύνη σημαίνει βασικά: (α) υποχρέωση, καθήκον· (β) υπαιτιότητα· (γ) αρμοδιότητα. Με τις δύο πρώτες σημασίες ποιο είναι το αντώνυμο (πραγματική ερώτηση); Με την τρίτη σημασία, που νομίζω πως μπορεί να ταιριάζει εδώ, μπορούμε να πούμε πως το αντώνυμο είναι: αναρμοδιότητα.
Τι λέτε, συνάδελφοι;

Θα γκρινιάξω πάλι: ίσως οι εισηγητές να πρέπει να είναι πιο προσεκτικοί...
Ο Έξυπνος χαίρεται με τις αμφισβητήσεις του, ο Βλάκας με τις βεβαιότητές του

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:14:03 »

Αποσυνδεδεμένος Minoan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 424
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2706 στις: Ιούνιος 07, 2017, 01:57:30 μμ »
Θεωρώ πως αυτό το βέβαια δεν είναι εύκολο, γιατί κατά τη γνώμη μου ο ρόλος του είναι διπλός: δεν μπορούμε δηλαδή κατ' αρχάς να αρνηθούμε πως εκφράζει βεβαιότητα· βεβαιώνει δηλαδή το περιεχόμενο της πρότασης στην οποία ανήκει, και στη θέση του θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί το ασφαλώς, το είναι βέβαιο ότι κ.τ.ό. - με άλλα λόγια, ο ομιλητής δεν αμφιβάλλει καθόλου γι' αυτό που λέει εδώ. Από την άλλη, συσχετιζόμενο με την περίοδο που προηγείται, εκφράζει μια δεύτερη, μια συμπληρωματική σκέψη του ομιλητή ή κάποια επιφύλαξη, καμία όμως αντίθεση (Μπαμπινιώτης, ε.λ. βέβαια, 2).




Με εκανες να ανοιξω Μπαμπινιωτη.Φυσικα και έχει και την αντθετική χρήση της λέξης βεβαια. Επιπλεον,όσοι χρησιμοποιειτε τον Αποδεικτικό λογο του Μεταιχμιου, εκει αναφέρει επισης την αντιθεση . Όπως επίσης τη αντιθετική χρήση του βεβαια αναφέρει και το βοηθημα του Μητσέλου. Αυτά είχα προχειρα μπροστά μου.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 07, 2017, 01:59:31 μμ από Minoan »

Αποσυνδεδεμένος Gwgaki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 530
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2707 στις: Ιούνιος 07, 2017, 02:09:03 μμ »
Θεωρώ πως αυτό το βέβαια δεν είναι εύκολο, γιατί κατά τη γνώμη μου ο ρόλος του είναι διπλός: δεν μπορούμε δηλαδή κατ' αρχάς να αρνηθούμε πως εκφράζει βεβαιότητα· βεβαιώνει δηλαδή το περιεχόμενο της πρότασης στην οποία ανήκει, και στη θέση του θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί το ασφαλώς, το είναι βέβαιο ότι κ.τ.ό. - με άλλα λόγια, ο ομιλητής δεν αμφιβάλλει καθόλου γι' αυτό που λέει εδώ. Από την άλλη, συσχετιζόμενο με την περίοδο που προηγείται, εκφράζει μια δεύτερη, μια συμπληρωματική σκέψη του ομιλητή ή κάποια επιφύλαξη, καμία όμως αντίθεση (Μπαμπινιώτης, ε.λ. βέβαια, 2).

Μαθήτριά μου έγραψε ότι το "βέβαια"  δηλώνει συμπέρασμα και το "Εάν" υπόθεση... Θα της τα πάρουν και τα δύο λάθος;


Με εκανες να ανοιξω Μπαμπινιωτη.Φυσικα και έχει και την αντθετική χρήση της λέξης βεβαια. Επιπλεον,όσοι χρησιμοποιειτε τον Αποδεικτικό λογο του Μεταιχμιου, εκει αναφέρει επισης την αντιθεση . Όπως επίσης τη αντιθετική χρήση του βεβαια αναφέρει και το βοηθημα του Μητσέλου. Αυτά είχα προχειρα μπροστά μου.

Αποσυνδεδεμένος Minoan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 424
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2708 στις: Ιούνιος 07, 2017, 02:13:43 μμ »
Δυστυχώς δεν υπάρχει νοηματική σχέση υπόθεση. Η σχέση αυτή λέγεται προϋποθέση. -Τα παιδιά της θετικής το μπερδεύουν συχνά γιατί στα μαθηματικά το αν...αλλοι καθηγητές το λένε υπόθεση και άλλοι προυποθεση...-Το βεβαια δυστυχώς ποτέ δεν δηλώνει συμπέρασμα.Οπότε λογικά και τα 2 λαθος θα τα πιασουν

Αποσυνδεδεμένος Sali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1839
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2709 στις: Ιούνιος 07, 2017, 02:18:49 μμ »
Με εκανες να ανοιξω Μπαμπινιωτη.Φυσικα και έχει και την αντθετική χρήση της λέξης βεβαια. Επιπλεον,όσοι χρησιμοποιειτε τον Αποδεικτικό λογο του Μεταιχμιου, εκει αναφέρει επισης την αντιθεση . Όπως επίσης τη αντιθετική χρήση του βεβαια αναφέρει και το βοηθημα του Μητσέλου. Αυτά είχα προχειρα μπροστά μου.
Σαφώς και υπάρχει αντιθετική χρήση της λ. βέβαια. Απλώς δεν βλέπω να ισχύει κάτι τέτοιο εδώ. Θα μπορούσε κανείς, χωρίς να μεταβληθεί το νόημα στο παραμικρό, να χρησιμοποιήσει άλλα αντιθετικά (όμως, ωστόσο, εντούτοις, παρόλα αυτά κ.τ.ό.); Και αν ναι, πώς θα αναλύαμε τα αντιθετικά νοήματα;
Ο Έξυπνος χαίρεται με τις αμφισβητήσεις του, ο Βλάκας με τις βεβαιότητές του

Αποσυνδεδεμένος Minoan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 424
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2710 στις: Ιούνιος 07, 2017, 02:26:48 μμ »
Σαφώς και υπάρχει αντιθετική χρήση της λ. βέβαια. Απλώς δεν βλέπω να ισχύει κάτι τέτοιο εδώ. Θα μπορούσε κανείς, χωρίς να μεταβληθεί το νόημα στο παραμικρό, να χρησιμοποιήσει άλλα αντιθετικά (όμως, ωστόσο, εντούτοις, παρόλα αυτά κ.τ.ό.); Και αν ναι, πώς θα αναλύαμε τα αντιθετικά νοήματα;

Απάντησα αρχικά ως προς το ότι ο Μπαμπινιώτης αναφέρει την αντιθετική χρήση της λέξης βεβαια. Γιατι θεώρησα πως έλεγες το αντίθετο. Τώρα όσον αφορά την εφαρμογή του εδώ...αν αντικατασταθεί από τη λέξη "όμως" μια χαρά βγαίνει νοημα: "Επιστήμη όμως και τεχνολογία δεν ταυτίζονται διότι...."Η αντιθετική χρήση ενισχύεται και από την έκφραση "δεν ταυτιζονται".Αρα αμεσως αμεσως αντιλαμβανόμαστε πως πρόκειται για 2 τελειως αντιθετα πραγματα. Εξ ου και η συγκριση αντιθεση στην παράγραφο.

Αποσυνδεδεμένος Minoan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 424
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2711 στις: Ιούνιος 07, 2017, 02:31:04 μμ »
ΤΟ θέμα είναι πως αν καταλήγουμε να συζηταμε εμεις μεταξυ μας καποια θεματα, φανταστειτε την αμηχανια των παιδιών. Χαρούμενα βέβαια βγήκαν τα περισσότερα από τα εξεταστικά κέντρα. Εγώ κρατάω μικρό καλάθι.

Αποσυνδεδεμένος vasw99

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2712 στις: Ιούνιος 07, 2017, 02:44:39 μμ »
ΤΟ θέμα είναι πως αν καταλήγουμε να συζηταμε εμεις μεταξυ μας καποια θεματα, φανταστειτε την αμηχανια των παιδιών. Χαρούμενα βέβαια βγήκαν τα περισσότερα από τα εξεταστικά κέντρα. Εγώ κρατάω μικρό καλάθι.
Έτσι είναι και μην ξεχνάμε ότι ήταν η πρώτη μέρα των εξετάσεων...


Αποσυνδεδεμένος karousel

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2713 στις: Ιούνιος 07, 2017, 02:46:43 μμ »
Μήπως υπάρχει κάποιος συνάδελφος που να εξέτασε προφορικά σήμερα, ώστε να μας πει τι δέχτηκαν ως σωστό από όλα όσα λέγονται;

Αποσυνδεδεμένος constansn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 272
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2714 στις: Ιούνιος 07, 2017, 02:56:37 μμ »
Η συνάδελφος Ελένη Παπαδοπούλου έχει ανεβάσει τις ενδεικτικές απαντήσεις της επιτροπής στο ιστολόγιό της.

http://eranistria.blogspot.gr/2017/06/2017_7.html
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 07, 2017, 03:26:07 μμ από constansn »

Αποσυνδεδεμένος valia87

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2715 στις: Ιούνιος 07, 2017, 02:58:53 μμ »
Nα ρωτήσω οδηγίες δίνουν μόνο ως προς τις ασκήσεις; 

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 339
Σύνολο: 342

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.115 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.