*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 958443 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2730 στις: Ιούνιος 08, 2017, 01:15:39 πμ »
Παράθεση
Στον Αποδεικτικό Λόγο σελ. 88(Μεταιχμιο) αναφέρει ότι το ρητορικό ερώτημα υπογραμμίζει τον αυτονόητο χαρακτηρα μιας ιδέας.

Δεν έχω αυτό το βιβλίο. Αναφέρω όμως το σχετικό λήμμα του Χρηστικού Λεξικού της Ακαδημίας Αθηνών:
ρητορική ερώτηση &ρητορικό ερώτημα: σχήμα λόγου με μορφή ερώτησης που διατυπώνεται συνήθ. ως ισχυρισμός χωρίς απάντηση, γιατί αυτή θεωρείται αυτονόητη.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:23:46 »

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2731 στις: Ιούνιος 08, 2017, 09:08:26 πμ »
Ας δούμε τα θέματα από τη σκοπιά ενός καλού μαθητή. Λοιπόν, η περίληψη δεν ήταν δύσκολη, γιατί το καλό με το κείμενο ήταν ότι ήταν συνεχές. Παρόλα αυτά, πάνω από 23 δε βάζουν σε κανένα μαθητή (από το φόβο της αναβαθμολόγησης), οπότε, -2
Στο σωστό- λάθος που δείχνει να παγιώνεται ως ερώτηση (για να μειώσουν την αναβαθμολόγηση) δεν υπήρχε πρόβλημα
Β2. εύκολο θέμα, καθώς όλοι οι τρόποι έβγαζαν μάτι, ιδιαίτερα η σύγκριση-αντίθεση. Επίσης, ούτε με τις συνδετικές λέξεις υπάρχει θέμα. Για το βέβαια, που σχολιάζατε νομίζω ότι το βιβλίο της β΄τάξης έτσι το αναφέρει, ότι εκφράζει δηλαδή έμφαση.
Β3. Τσιμπημένο ως θέμα, ακόμα και για καλούς μαθητές. Βέβαια, εδώ το ΚΕΕ παρουσιάζει ελαστικότητα και από τις οδηγίες φαίνεται να κάνει αποδεκτό οποιοδήποτε συνώνυμο και αν γράψει ο μαθητής. Πάντως, εγώ λέω ότι κατά πάσα πιθανότητα ένα -2 το έχει χάσει και ο καλός μαθητής
Β4. εδώ παραήταν τσιμπημένο. Δηλαδή, το α΄ερώτημα, με το ασύνδετο. Είμαι σίγουρη ότι το έχασαν, γιατί απλώς έγραψαν μόνο ότι παραθέτει στοιχεία. Εδώ δικαιώνονται όσοι φωνάζουν στους μαθητές να προσέχουν και τη λογοτεχνία. Άρα. -3. Για το ρητορικό ερώτημα νομίζω ότι το ήξεραν.
Β5. Αναμενόμενη η έκθεση. Πάντως, όσο καλός και να είναι ο μαθητής, ποιος βαθμολογητής βάζει πάνω από 35; Άρα -5

Και κλασικά, οι βαθμοί θα κυμαίνονται μεταξύ 12 και 15. Η φιλοσοφία των συναδέλφων είναι ότι τσεκουρώνουμε τον άριστο, γιατί το άριστα το παίρνει ο θεός :P και ευνοούμε τον κακό μαθητή, ε γιατί είναι και οι σύμβουλοι που λένε ότι να είμαστε επιεικείς. Τελικά, μόνο ο μέτριος παίρνει αυτό που του αξίζει σε αυτό το μάθημα. Πάντως, δεν είναι δυνατόν, κάτω από το φόβο της αναβαθμολόγησης ή των εμμονών μας το ταβάνι να είναι για εμάς το 19 και όχι το 20. Γενικά, δεν ξέρω, αλλά έχουμε μια εμμονή με τους άριστους μαθητές γενικά στο σχολείο. Κυνηγάμε να τους βρούμε το παραμικρό ψεγάδι, ενώ με εκείνους που τα έχουν φορτώσει στα παλιά τους τα παπούτσια βρίσκουμε ένα σωρό δικαιολογίες για να τους πριμοδοτήσουμε.
Συμφωνω σε ολα εκτος απο το σημειο=
Το θεμα ηταν μεσα στην υλη αλλα ηταν αναχρονιστικο.Δηλ. το ηθος του επιστημονα μας απασχολουσε την δεκαετια του 80 με την Ντολυ ,το προβατακι κι οχι τον 21ο αιωνα που ο ανθρωπος παει στον Αρη....Εκτος κι αν παλι ηθελαν να ξεκαθαρισουν τις ιατρικες..ΤΟΤΕ ΔΕΚΤΟΝ ως προτιμηση ..γιατι μονο φυτα της Θετικης και  της Πληροφορικης -δεν ειναι ποτε οι συγκεκριμρνοι-θα εγραφαν τελεια!!!
Οι βαθμολογιες συμφωνω 12-15 οπως παντα!!!

Αποσυνδεδεμένος paramythenia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2732 στις: Ιούνιος 08, 2017, 09:48:17 πμ »
Δεν έχω αυτό το βιβλίο. Αναφέρω όμως το σχετικό λήμμα του Χρηστικού Λεξικού της Ακαδημίας Αθηνών:
ρητορική ερώτηση &ρητορικό ερώτημα: σχήμα λόγου με μορφή ερώτησης που διατυπώνεται συνήθ. ως ισχυρισμός χωρίς απάντηση, γιατί αυτή θεωρείται αυτονόητη.

Η λειτουργία του ασύνδετου σχήματος υπάρχει και στον Κοινό Νου (α' τόμος)-  παρατακτική συνδεση, υποτακτική σύνδεση και ασύνδετο σχήμα - αλλά και στο βοήθημα του Μιτσέλου αναλύεται η λειτουργία του καθώς χρησιμοποιείται ως μέσο πειθούς της επικλησης στο συναίσθημα.

Αποσυνδεδεμένος valia87

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2733 στις: Ιούνιος 08, 2017, 11:56:50 πμ »
Αν κάποιος είναι διορθωτής θα ήθελα να μου απαντήσει στο εξής παρακαλώ: αν κάποιο παιδί στην άσκηση Β3α. με τα συνώνυμα δεν αντέγραψε όλη την πρόταση στο τετράδιο (όπως έλεγε η εκφώνηση) αλλά μόνο το αντίστοιχο συνώνυμο θα του κόψουν μονάδες? Και επίσης αν στο δεύτερο ζητούμενο γράψει και πνευματικά εφόδια σε 1 παράγραφο (εξειδίκευση, ευρύτερες γνώσεις, κριτική σκέψη) πόσες μονάδες λέτε να αφαιρεθούν; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:23:46 »

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2734 στις: Ιούνιος 08, 2017, 12:01:31 μμ »
Τελικά το θέμα ήταν αξιόλογο. Σε εποχή ηθικής κρίσης καλό είναι να δούμε κάποια στοιχεία..δηλαδή μην μείνουμε στο δόγμα η επιστήμη για την επιστήμη... ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 08, 2017, 12:11:49 μμ από theodora7 »
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος paramythenia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2735 στις: Ιούνιος 08, 2017, 12:50:41 μμ »
Η λειτουργία του ασύνδετου σχήματος υπάρχει και στον Κοινό Νου (α' τόμος)-  παρατακτική συνδεση, υποτακτική σύνδεση και ασύνδετο σχήμα - αλλά και στο βοήθημα του Μιτσέλου αναλύεται η λειτουργία του καθώς χρησιμοποιείται ως μέσο πειθούς της επικλησης στο συναίσθημα.

Δεν ξερω πως τα μπεδεψα ετσι, σχωρατε με! ???
 Η αναφορα στον Κοινο νου ειναι για το ασυνδετο σχημα και η αναφορα στον Μιτσέλο για το ρητορικό ερώτημα.

Αποσυνδεδεμένος Minoan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 424
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2736 στις: Ιούνιος 08, 2017, 01:08:08 μμ »
Δεν έχω αυτό το βιβλίο. Αναφέρω όμως το σχετικό λήμμα του Χρηστικού Λεξικού της Ακαδημίας Αθηνών:
ρητορική ερώτηση &ρητορικό ερώτημα: σχήμα λόγου με μορφή ερώτησης που διατυπώνεται συνήθ. ως ισχυρισμός χωρίς απάντηση, γιατί αυτή θεωρείται αυτονόητη.
Πολύ καλό.Δυστυχώς αυτός ο αυτονόητος χαρακτήρας δεν είδα να υπάρχει στις προτεινόμενες απαντήσεις του ΚΕΕ.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2737 στις: Ιούνιος 08, 2017, 01:11:04 μμ »
Το ότι είναι προτεινόμενη απο την ΚΕΕ ως απάντηση σε κάποιο ερώτημα, δεν νομίζω πως αποκλείει κάθε άλλη σωστή απάντηση.
Ετσι δεν είναι?
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος doukou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2738 στις: Ιούνιος 08, 2017, 08:14:36 μμ »
Το ότι είναι προτεινόμενη απο την ΚΕΕ ως απάντηση σε κάποιο ερώτημα, δεν νομίζω πως αποκλείει κάθε άλλη σωστή απάντηση.
Ετσι δεν είναι?

Λογικά, ναι.

Αποσυνδεδεμένος doukou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2739 στις: Ιούνιος 08, 2017, 08:17:28 μμ »
Στο Β3 που ζητούσε να ξαναγραφούν οι προτάσεις του κειμένου αντικαθιστώντας τις υπογραμμισμένες, μαθήτριά μου έγραψε μόνο τα  συνώνυμα, όχι όλες τις προτάσεις :( Θα της κοπούν πολλοί βαθμοί;

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος Gwgaki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 530
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2741 στις: Ιούνιος 08, 2017, 09:24:36 μμ »
Αυτο δεν ειναι ολίσθημα....αυτοι πρεπει να ξανακαθισουν στα θρανια. Όπως και το "αλλοτριωνουν"... .Μπορούμε να πούμε: "αποξενώνουν την πνευματική ολοκληρωση των ανθρώπων"?
http://eranistria.blogspot.gr/2017/06/2017_7.html

Το "φθείρουν" ;;;

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2742 στις: Ιούνιος 08, 2017, 10:22:11 μμ »
Αλλοιωνουν καλύτερα να τελειώνουμε  >:(
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 515
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 484
Σύνολο: 486

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.