Σύνολο ψηφοφόρων: 100
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
εγω θελω να πω μονο οτι οπως ελεγε ο ΣΕΦΕΡΗΣ :Η νεοελληνική δεν μπορεί να μελετηθεί καΙ να χρησιμοποιηθεί σε βάθος χωρίς τα "παλαιότερα ελληνικά"
Μια άλλη ιδέα θα ήταν να υπάρχουν μαθήματα επιλογής (όπου θα ανήκουν τα αρχαία) από διάφορους κλάδους στο Γυμνάσιο και στην Α' Λυκείου, π.χ. αρχαία, βιολογία, τεχνολογία, ξένες γλώσσες (τυχαία η αναφορά όλων των μαθημάτων πλην των αρχαίων που είναι σκόπιμη) κ.ά. Να υπάρχουν, δηλαδή, τα μαθήματα κορμού, που θα είναι υποχρεωτκά για όλους τους μαθητές και τα επιλογής, τα οποία θα επιλέγει ο μαθητής ανάλογα με τις κλίσεις του. Η κατάργηση δεν είναι λύση. Υπάρχουν μαθητές που τους αρέσουν τα αρχαία. Γιατί θα πρέπει οι τελευταίοι να περιμένουν μέχρι το Λύκειο; Από την άλλη, σε όσους δεν αρέσουν,θα μπορούν να επιλέξουν μία άλλη κατεύθυνση, ένα άλλο αντικείμενο, καθ' όλα θεμιτό και σεβαστό.
Παράθεση από: syrrahm στις Οκτωβρίου 28, 2009, 06:42:23 pmΜια άλλη ιδέα θα ήταν να υπάρχουν μαθήματα επιλογής (όπου θα ανήκουν τα αρχαία) από διάφορους κλάδους στο Γυμνάσιο και στην Α' Λυκείου, π.χ. αρχαία, βιολογία, τεχνολογία, ξένες γλώσσες (τυχαία η αναφορά όλων των μαθημάτων πλην των αρχαίων που είναι σκόπιμη) κ.ά. Να υπάρχουν, δηλαδή, τα μαθήματα κορμού, που θα είναι υποχρεωτκά για όλους τους μαθητές και τα επιλογής, τα οποία θα επιλέγει ο μαθητής ανάλογα με τις κλίσεις του. Η κατάργηση δεν είναι λύση. Υπάρχουν μαθητές που τους αρέσουν τα αρχαία. Γιατί θα πρέπει οι τελευταίοι να περιμένουν μέχρι το Λύκειο; Από την άλλη, σε όσους δεν αρέσουν,θα μπορούν να επιλέξουν μία άλλη κατεύθυνση, ένα άλλο αντικείμενο, καθ' όλα θεμιτό και σεβαστό. Εδώ συζητάνε ώστε να καταργηθούν οι κατευθύνσεις στο Λύκειο (και ελπίζω τελικά να υιοθετηθεί αυτή η πρόταση) και να υπάρχει ενιαίο πρόγραμμα χωρίς επιλογές και μόνο με υποχρεωτικά μαθήματα κοινά για όλους, κι εσύ προτείνεις επιλογές ΚΑΙ στο Γυμνάσιο; Έτσι θα πηγαίναμε πίσω...
Παράθεση από: MARKOS στις Οκτωβρίου 28, 2009, 07:29:14 pmτο οξυμωρο ειναι οτι ο αξιοτιμος κος Κριαρας,κλασικος φιλολογος, ειναι κατα της διδασκαλιας των αρχαιων ελληνικων απο το πρωτοτυπο στο γυμνασιο, ενω στον αντίποδα, η κα.Γιαννακου, γιατρος στο επαγγελμα, διεγνωσε την αναγκη οχι μονο να συνεχιστει η διδασκαλια των αρχαιων στο γυμνασιο αλλα....αυξησε και τις ωρες !!!!Μην ξεχνάς ότι ο Κριαράς ήταν και είναι φανατικός δημοτικιστής και ότι σταδιαδρόμησε σε μια εποχή έντονης σύγκρουσης δημοτικιστών και καθαρευουσιάνων. Αυτό μπορεί να τον επηρεάζει. Επίσης, για να είμαστε και δίκαιοι, έχει απορρίψει τη διδασκαλία των αρχαίων στο Γυμνάσιο έχοντας υπ' όψιν του τα έως τώρα μοντέλα διδασκαλίας των αρχαίων ελληνικών. Κανείς δεν ξέρει τι θα έλεγε σε κάτι διαφορετικό.
το οξυμωρο ειναι οτι ο αξιοτιμος κος Κριαρας,κλασικος φιλολογος, ειναι κατα της διδασκαλιας των αρχαιων ελληνικων απο το πρωτοτυπο στο γυμνασιο, ενω στον αντίποδα, η κα.Γιαννακου, γιατρος στο επαγγελμα, διεγνωσε την αναγκη οχι μονο να συνεχιστει η διδασκαλια των αρχαιων στο γυμνασιο αλλα....αυξησε και τις ωρες !!!!
Εγώ πάλι απορώ πως φτάσαμε στο γυμνάσιο να διδάσκουμε στα παιδιά τέσσερις γλώσσες (Νέα ελληνικα, Αρχαία, Αγγλικα, Δεύτερη ξένη γλώσσα), και μόνο που το σκέφτομαι παθαίνω σύγχυση. Τέλος πάντον, αφού θα καταργηθούν τα αρχαία θα πάρουμε καμια ωρίτσα και εμεις της πληροφορικής (λέω εγω τώρα!!!)
Δύο παρατηρήσεις:1)Τα αγγλικά που τα μαθαίνουν τα παιδάκια στην Γ δημοτικού και στα φροντιστήρια τα αρχίζουν από τη δευτέρα είναι ώριμα;;Κ σε κάποιους παιδικούς σταθμούς από τα 3 ακόμη;2)Ε'ιπε κανείς σίγουρα ότι θα καταργηθούν τα αρχαία;;;Ο κατα τα άλλα αξιοσέβαστος Κριαράς δεν μπορεί με την τόση πείρα του να συμβάλει στη βελτίωση του συστήματος με άλλο τρόπο;;