0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αν θεωρείς ότι σε κουράζουν αυτά που γράφονται, μην τα διαβάζεις ή απλώς αγνόησέ τα. Διαφορετικά βοήθησε όσους δε θέλουν, δε μπορούν ή δε βρίσκουν χρόνο να διαβασουν την εγκύκλιο
καλησπέρα! εμένα περισσότερο με μπέρδεψε η παράγραφος για τα ΚΕΔΔΥ!!! πρώτη φορά αναφέρεται κάτι τέτοιο! έχω λοιπόν τις εξής απορίες:α) η προϋπηρεσία στα ΚΕΔΔΥ μετράει και στη γενική και στην ειδική εκπαίδευσηβ) όσοι εργάζονται στα ΚΕΔΔΥ παίρνουν το επίδομα ειδικής αγωγήςγ) θα μας πάρουν στην περιοχή προτίμησης μας ανάλογα με τα κενά που υπάρχουν σε σχολεία και σε ΚΕΔΔΥ; δηλαδή αν για παράδειγμα στην τρίτη μου επιλογή (που μπορεί να διαφέρει σε σχολείο - πχ α' αθηνών- και σε ΚΕΔΔΥ -πχ α' κορινθίας) υπάρχει κενό σε ΚΕΔΔΥ με παίρνουν εκεί? (μάλλον μπερδεμένα το έθεσα... )δ) και τελικά για να συντομεύω -αν ξεπεράσουμε τους ηθικούς ενδοιασμούς περί ικανότητας και γνώσης- εσείς θα δηλώσετε ΚΕΔΔΥ ή θα το παρακάμψετε????συναεδελφοι και μενα τα ιδια ακριβως με απασχολουν...παρακαλω ας μας βοηθησει καποιος γιατι ειμαι βεβαιη πως στην ββαθμια μου δεν θα χουν ιδεα...
Μισό λεπ΄το. Εγώ θεωρώ ότι η εγκύκλιος είναι πολύ συγκεκριμένη. 1) Για να διδάξεις σε σχολέια κωφών και τυφλών ΔΕΝ φτάνει μόνο η γνώση νοηματική ή μρέιγ. Χρειάζονται ΚΑΙ τα υπόλοιπα προσόντα. Πέρισι ναι ίσχυε ότι μόνο με τη γνώση νοηματική/μπρέιγ έμπαιδες σε ΣΜΕΑ φέτος τα πράγματα άλλαξαν. Αν η φίλη σου θεωρεό ότι πρέπει να την πάρουν ας κάνει ένσταση στο υπουργέίο ή ας βάλει τη δευτεροβάθμια να κάνει συγκεκριμένη ερώτηση στο υπουργείο.2) Πάντα, σε όλες τις εγκυκλίους, έγραφε ότι αν πας αναπληρωτής σε ΣΜΕΑ δεν έχεις δικαίωμα να κάνεις τα χαρτιά σου και να σε πάρουν στη γενική αγωγή την ΙΔΙΑ χρονιά. Το ίδιο ισχύει και φέτος.3) Αν εξαντληθούν οι πίνακες΄της ειδικής αγωγής, παίρνοπυν από τη γενική (όπως γινόταν κάθε φορά).4) Η επιτυχ'ια στον ΑΣΕΠ μετρά για κατάταξη ανάμεσα σε άτομα με τα ίδια προσόντα (πχ και οι 2 μεταπτυχιακό)Άλλο; Και μην μου επιτίθεστε. Όπως είπα ευελιξία σκέψης και διαβάστε και τι έχει ήδη γραφτεί εδώ μέσα, πολλές ερωτήσεις έχουν απαντηθε΄θ πολλές πολλές φορές και όμως συνεχίζουν να γίνονται. Επίσης ρίξτε και μία ματιά στο νόμο της ειδικής αγωγής....πολλά ανφέρονται και εκέι μέσα (αν και θεωρώ ότι για να εργαστείς σε ένα χώρο πρέπει να γνωρίζεις και το αντίστοιχο νομικό πλάισιο που τον διέπει). Εκέι θα δείετ και τα επιδόματα και ποιοι τα παίρνουν, και τις προϋπηρεσίες και άλλα πολλά.
Εφόσον χρειάζονται και τα υπόλοιπα προσόντα σαν απαραίτητη προυπόθεση στο να διδάξει κανείς στα σχολεία κωφών τότε γιατί αν δεν υπάρχουν άτομα απο τον πίνακα ειδικής αγωγής μπορούν να πάρουν απο τον γενικό πίνακα. Εσένα αυτό σου φαίνεται λογικό επειδή έτσι γινόταν κάθε φορά?. Σε κάθε περίπτωση προσπάθησα να μάθω μέσα απο το forum αν υπάρχει τρόπος όταν η επιλογή φτάσει να γίνει απο τον γενικό πίνακα (που κανονικά με βάση της προαπαιτήσεις της προκύρηξης δεν θα έπρεπε να γίνει) να επιλεχθεί αυτός που έχει όντως το προσόν της νοηματικής και τίποτε άλλο. Τώρα για τις ενστάσεις και τα υπόλοιπα είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Το τι θα έπρεπε να γίνεται και το τι γίνεται τελικά, όπως και το τι είναι λογικό ή παράλογο, το ποιος έχει τα προσόντα και την ικανότητα να μπει στην Ε.Α. και ποιος όχι, είναι όντως άλλου παπά ευαγγέλιο. Εγώ απλά είπα τι λέει η εγκύκλιος και δεν έκανα σχόλια. Τα σχόλια μου πάνω στο θέμα των προσλήψεων της ειδικής αγωγής είναι άλλου και είναι πολύ συγκεκριμένα. Δεν θα τα αναλύσω ξανά. Επίσης, δεν θέλω να μπω σε αντιπαραθέσεις με κανέναν συνάδελφο. Απλά κάποια πράγματα για το τι ισχύεί στην Ε.Α. και το τι γίνεται στο χώρο τα ξέρω πολύ καλά και από μέσα, μια και είμαι στο χώρο 8 χρόνια. Όσο για την εγκύκλιο....θεωρώ ότι δεν είναι πιο πολύπλοκη ή πιο απλή από άλλες χρονιές (ίσως πάλι είναι και κάνω λάθος)