*

Αποστολέας Θέμα: Εξετάσεις Τριμήνων Γυμνασίου  (Αναγνώστηκε 41889 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Εξετάσεις Τριμήνων Γυμνασίου
« Απάντηση #14 στις: Ιανουάριος 17, 2008, 03:40:32 μμ »
Υποχρεωτικά στο β΄τρίμηνο
Μπορεις να ρωτήσεις τον Διευθυντή σου και αυτός θα σου δείξει και το έγγραφο που ζητάς

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εξετάσεις Τριμήνων Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:18:06 »

Αποσυνδεδεμένος dionushs24

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 15
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εξετάσεις Τριμήνων Γυμνασίου
« Απάντηση #15 στις: Ιανουάριος 21, 2008, 08:06:47 μμ »
Εμενα μου εχουν πει στο ενα σχολειο που υπηρετω να μην προειδοποιησω το διαγωνισμα γιατι ετσι ειναι ο νομος. Οκ! Ελα ομως που οταν εκανα το ιδιο σε αλλο σχολειο της περιοχης ο διευθυντης αρχισε αν μου φωναζει  μπροστα στους μαθητες που ετυχε να ειναι μπροστα μεσα στο γραφειο πως επρεπε να προειδοποιησω τα παιδια και αυτο που εκανα ηταν αντιπαιδαγωγικο! Ειχα κανει και την επαναληψη μου την προηγουμενη φορα και ολα! Προσβληθηκα πολυ αλλα για αλλη μια φορα δεν ειπα τπτ...Το μετανιωσα τωρα θαρρεις και ως διευθυντης εχει το δικαιωμα να μου φωναζει και να με μαλωνει!Ειχε και αδικο τελικα!

Αποσυνδεδεμένος elytron

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 197
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 - Η εκπαίδευση είναι μεγάλο σχολείο
    • Προφίλ
Απ: Εξετάσεις Τριμήνων Γυμνασίου
« Απάντηση #16 στις: Ιανουάριος 21, 2008, 11:53:11 μμ »
Αυτό με το τι είναι παιδαγωγικό και τι αντιπαιδαγωγικό έχει ξεφτιλιστεί πια στο σχολείο. Μαλώνεις μαθητή και σου πετάει ότι "αυτό που κάνετε είναι αντιπαιδαγωγικό", (που στην προκειμένη περίπτωση σημαίνει: εγώ είμαι το παιδί, αυτό που κάνεις δε μου αρέσει, άρα είναι αντιπαιδαγωγικό). Με τη λογική αυτή, τα αρχαία ελληνικά και τα μαθηματικά είναι αντιπαιδαγωγικά εκ φύσεως για το μεγαλύτερο μέρος των μαθητών. Ακολουθείς μια μέθοδο διδασκαλίας που δεν αρέσει στο συνάδελφο, σου λέει "Αυτό που κάνεις είναι αντιπαιδαγωγικό". Ο Πλάτωνας θεωρούσε αντιπαιδαγωγικό να μην ισιώνουμε με τη χειροδικία τους "στραβούς" μαθητές. Πολλοί μαθητές και φοιτητές  θεωρούν παιδαγωγικές τις καταλήψεις γιατί, μεταξύ άλλων, προάγουν την κοινωνικοποίηση και την πολιτική συνειδητοποίηση, τη στιγμή που συμμαθητές, συμφοιτητές, πρυτάνεις και διευθυντές τις θεωρούν αντιπαιδαγωγικές γιατί εμποδίζουν τα παιδιά από τον "αντικειμενικό" στόχο της απόκτησης γνώσης, δεξιοτήτων και επαγγελματικών δικαιωμάτων.
Το θέμα είναι ότι το "αντιπαιδαγωγικό" προϋποθέτει και μια σαφή αντίληψη για το τι είναι "παιδαγωγικό" στην εκπαίδευση. Υπάρχουν ορισμένες αρχές που είναι συμφωνημένες στην κοινωνία που ζούμε, όπως τα ανθρώπινα δικαιώματα και ο σεβασμός τους, και οι ίδιες αρχές συνιστούν και παιδαγωγικά αξιώματα, όπως π.χ.το να μη δέρνουμε τα παιδιά, να μην εξευτελίζουμε την προσωπικότητά τους, να μην τα διασύρουμε, να μην τα αποπλανούμε  κλπ. Από 'κει και πέρα, υπάρχουν ποικίλες σχολές παιδαγωγικών αντιλήψεων, με διαφορετικές προτάσεις η καθεμιά. "Παιδαγωγικό" στην ελληνική εκπαίδευση θεωρείται γενικά αυτό που συμφέρει άμεσα το μαθητή και δεν αναγκάζει τον καθηγητή να πάρει σαφή θέση απέναντι σε προβλήματα (έτσι, παιδαγωγικό θεωρείται το να περνάει την τάξη μαθητής με 150 απουσίες, να προάγεται το Σεπτέμβρη στη Νεοελληνική Γλώσσα ο Κωστάκης που στη Β΄ Λυκείου συνεχίζει να υπογράφει ως ΚωΣταντίνος, παιδαγωγικό θεωρείται επίσης να χτυπάς φιλικά στην πλάτη μαθητή που άναψε τσιγάρο στην τάξη και πάει λέγοντας). Εγώ πιστεύω ότι στην προκειμένη περίπτωση είναι σκόπιμο να γνωρίζει κανείς καλά το νόμο, ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΕΙ Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΣΤΟ FORUM, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ ΣΕ ΑΡΧΕΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΚΑΤΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ - όσο γίνεται- ΚΑΙ ΝΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΖΕΤΑΙ ΔΙΑΡΚΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ, για να ξέρουμε ανά πάσα στιγμή τι μας γίνεται νομικά. Γιατί, δεδομένου ότι οι διευθυντές των σχολείων είναι ευθυνόφοβοι και τυπολάτρεις, το να τους κολλήσεις τη νομοθεσία στη μούρη σε απαλλάσσει από πολλές εμπειρίες σαν κι αυτή που καταθέτει ο Διονύσης. Με το νόμο στο χέρι πας μια χαρά και στη Δευτεροβάθμια, και στην Περιφέρεια και στο ΥΠΕΠΘ, και ο διευθυντής παύει να το παίζει δόκτορας της παιδαγωγικής ή σουλτάνος όταν καταλάβει ότι υπάρχει η πιθανότητα να τον πάρουν τηλέφωνο "από πάνω". Από κει και πέρα, αν ο νόμος δεν μας αρέσει (και μένα μου φαίνεται λίγο "κουλό" να κάνω κοτζάμ ανακεφαλαίωση με επισημάνσεις αλλά κατά τ' άλλα να μην προειδοποιώ τους μαθητές μου για το διαγώνισμα, εγώ προσωπικά τους προειδοποιώ), μπορούμε να τροποποιήσουμε λίγο τις πρακτικές μας και να κάνουμε τη δουλειά μας - πώς έλεγε ο Πανούσης; "Κάντε παραπλήσια", αν θεωρούμε ότι κάτι τέτοιο είναι προς το συμφέρον των παιδιών που αναλάβαμε - και όχι προς τη δική μας βόλεψη, κι εδώ τα όρια είναι κάπως ασαφή, αλλά πιστεύω ότι όλοι μας έχουμε τη συνείδηση να τα αντιληφθούμε. Και αν θεωρήσουμε ότι ο νόμος δεν παρακάμπτεται και μας εμποδίζει στο να κάνουμε αποτελεσματικά τη δουλειά μας, έχουμε υποχρέωση να παλέψουμε για να τον αλλάξουμε. Μέχρι τότε όμως, ο νόμος είναι εκείνος που μας προασπίζει απέναντι στην αυθαιρεσία και τις προσβολές των "ανωτέρων" (που μετά και τις φετινές καταγγελίες έχουμε βάσιμους λόγους να αμφισβητούμε και την ανωτερότητά τους).
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 22, 2008, 10:23:53 πμ από elytron »

Αποσυνδεδεμένος dionushs24

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 15
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εξετάσεις Τριμήνων Γυμνασίου
« Απάντηση #17 στις: Ιανουάριος 22, 2008, 04:55:58 μμ »
Συμφωνω απολυτα με elytron. Ολα αυτα που αναφερεις ειναι νομιζω σκεψεις πολλων εκπαιδευτικων. στο σχολειο μεταξυ μας ολο για το ποσο αναιδεστατα μιλουν και αντιμιλουν οι μαθητες συζηταμε. τα δικαιωματα τους τα γνωριζουν απεξω (ή νομιζουν οτι τα γνωριζουν) ενω οι υποχρεωσεις τους ειναι κατι το αγνωστο. Δεν φερνουν βιβλιο και σου λενε "ε, το ξεχασα τι θες να κανω" !!! με μια ανεση και αυθαδεια που σε τρελαινει. Σε αυτην τη περιπτωση πανω απο μια εντονη παρατηρηση δεν μπορει να γινει κατι αλλο, τι να κανεις να τον βγαλεις εξω ?
Αισθανομαι οτι και οι διευθυντες, μας εχουν στην πιεση μην τυχον και διαμαρτυρηθει καποιος γονιος και εκτεθει το σχολειο. Υπηρετω και σε ενα μικρο μερος ,στη Σαμο,που ολα μαθαινονται, υπαρχει απιστευτη βαθμοθηρια και οι γονεις ερχονται στο σχολειο γαι να διαμαρτηρηθουν με το παραμικρο. Εχουν αποψη για τον τροπο που γινεται το μαθημα, για τα θεματα στα διαγωνισματα. Εγω δεν εχω καποιο προσωπικο παραδειγμα αλλα βλεπω συναδελφους ειδικα φιλολογους να τραβανε τα μαλλια τους με αυτα που ακουνε απο γονεις. Στο μεταξυ δεν ενδιαφερονται ουσιαστικα για την προοδο των παιδιων τους αλλα για την τεραστια αδικια που θα εχουν υποστει υποτιθεται τα βλασταρια τους απο τον ταδε αδικο-κακο καθηγητη.
Θελω να ελπιζω πως αυτα συμβαινουν μονο εδω σε μια μικρη πολη 6000 κατοικων , που οι γονεις συναγωνιζονται για τους βαθμους των παιδιων τους και που παρεπιπτοντως εχει απο τα χαμηλοτερα ποσοστα επιτυχιας στις πανελληνιες, γυρω στο 44%. Γιατι σπανια υπαρχουν μετεξεταστεοι, τα παιδια και με 150 απουσιες περνουν την ταξη, και οι ντοπιοι καθηγητες ειναι καλα και αγαπημενοι με τους ντοπιους γονεις. οι οποιες αντιρρησεις στο συλλογο πνιγονται με τη δικαιολογια, πως κριμα το παιδι πρεπει να του δωθει αλλη μια ευκαιρια θαρρεις και το ιδιο δεν εχει ευθυνη για τον τεραστιο αριθμο αδικαιολογητων απουσιων! και  οταν δινουν πανελληνιες σοκαρονται.
Πραγματικα θελω να πιστευω και να ελπιζω πως αν με το καλο παρω μεταθεση για αλλο μερος, προς βορεια Ελλαδα τα πραγματα θα ειναι καλυτερα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εξετάσεις Τριμήνων Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:18:06 »

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Εξετάσεις Τριμήνων Γυμνασίου
« Απάντηση #18 στις: Ιανουάριος 23, 2008, 09:56:09 μμ »
Άλλο εντυπωσιακό που αναφέρθηκε πρόσφατα στο σύλλογο:
Πλέον, ΟΛΑ τα διαγωνίσματα θα τα πηγαίνουμε στο Δ/ντή για να τα εγκρίνει και μετά θα τα βάζουμε στους μαθητές.
Θα πρέπει, λέει, να είναι κλιμακούμενης δυσκολίας, με Σ-Λ, πολλαπλής και κάποια πιο δύσκολα στο τέλος.

Δύο απορίες:
1) Πώς ο Θεολόγος (που είναι ο Δ/ντής μας) θα κρίνει αν τα θέματα είναι ΟΚ, ή είναι αστροφυσική; Γιατί όλοι φαντάζομαι ότι μπορούμε να φτιάξουμε μια αντιστοίχιση που να είναι καμουφλάζ.

2) Όταν μέχρι τώρα βάζουμε θέματα κλιμακούμενης ΕΥΚΟΛΙΑΣ (μιλάμε ότι ντρέπομαι για τις ασκήσεις που βάζω, χώρια που τους τις έχω κάνει ΟΛΟΙΔΙΕΣ), τι ακριβώς πρέπει να αλλάξουμε; Στο τέλος θα τα ρωτάμε ποιο είναι το αγαπημένο τους φαγητό (και πάλι κάποιοι λευκή θα δίνουν). Δε μας παρατάνε λέω εγώ με τις εξυπνάδες τους... Ο κάθε βλάκας που έχει μια καρέκλα, κατεβάζει μια χαζοϊδέα, ίσα για να λέει ότι ασχολείται με την παρεχόμενη εκπαίδευση...

Βρε μπας και θέλουν τα σχολεία μας να παράγουν μόνο βλάκες;
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος dionushs24

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 15
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εξετάσεις Τριμήνων Γυμνασίου
« Απάντηση #19 στις: Ιανουάριος 24, 2008, 12:11:25 πμ »
Μα καλά, πώς θα αξιολογήσει τα θέματα μαθηματικών πχ??
Ακούστε παράκληση από μαθητή : "Μη μου βάλετε χαμηλό βαθμό γιατι θα με μαλώσει η καθηγήτρια στα ιδιαίτερα" !!!
 Μου το είπε έτσι στην ψύχρα και αρχικά νόμιζα οτι μου έκανε πλάκα! Μήπως να έρθει να μαλώσει και μένα αν δεν κάνω καλά τη δουλειά μου?!!

Αποσυνδεδεμένος leti77

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1694
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ 06
    • Προφίλ
Απ: Εξετάσεις Τριμήνων Γυμνασίου
« Απάντηση #20 στις: Ιανουάριος 24, 2008, 12:15:33 πμ »
Μήπως να έρθει να μαλώσει και μένα αν δεν κάνω καλά τη δουλειά μου?!!

     ;D ;D ;D ;D ;D ;D   Αυτο μας ελειπε!!!!!!!!!!!!
You only live twice,οr so it seems,one life for yourself and one for your dreams....

Αποσυνδεδεμένος elytron

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 197
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 - Η εκπαίδευση είναι μεγάλο σχολείο
    • Προφίλ
Απ: Εξετάσεις Τριμήνων Γυμνασίου
« Απάντηση #21 στις: Ιανουάριος 24, 2008, 10:50:57 πμ »
Πλέον, ΟΛΑ τα διαγωνίσματα θα τα πηγαίνουμε στο Δ/ντή για να τα εγκρίνει και μετά θα τα βάζουμε στους μαθητές.
Θα πρέπει, λέει, να είναι κλιμακούμενης δυσκολίας, με Σ-Λ, πολλαπλής και κάποια πιο δύσκολα στο τέλος.

Στις προαγωγικές και τις απολυτήριες εξετάσεις τα θέματα πρέπει να έχουν την υπογραφή των εισηγητών και του διευθυντή. Για τα διαγωνίσματα δεν έχω ακούσει κάτι παρόμοιο. Πρόσεξε επίσης: αν θέσεις τα θέματα υπόψη του διευθυντή την τελευταία στιγμή, ό,τι αντίρρηση και να έχει τα θέματα δεν αλλάζουν. Αν όμως ο διευθυντής ή οποιοσδήποτε άλλος τα δει και τα διαβάσει μια δυο μέρες πριν, τότε μην παραξενευτείς αν τα δεις να κυκλοφορούν στους διαδρόμους του σχολείου. Πέρσι, υποδιευθύντρια στο σχολείο μου προσπάθησε να περάσει κάτι παρόμοιο, να ελέγχει δήθεν τα θέματα των διαγωνισμάτων στα φιλολογικά που ήταν ο τομέας της, αλλά έγινε χαμός και δεν της πέρασε. Κατά τη γνώμη μου, λοιπόν, αν το ζήτημα δεν είναι τυπικό (τζίφρα), ίσως είναι πονηρό (διαρροή). Κι αν ο θεολόγος σας επιμένει να ελέγχει τα θέματα, κάνε αυτό που είπες: κάνε μια πολύ καλή επανάληψη, βάλε σωστό-λάθος, αντιστοιχίσεις, μπαρμπαδάκια και καρδούλες και βάλε τον να σου επικυρώσει εν αγνοία του ένα διαγώνισμα για πολύ δυνατούς λύτες, για να αποδείξεις το αυταπόδεικτο, ότι δηλαδή δεν είναι αρμόδιος να κρίνει θέματα που δεν είναι του αντικειμένου του. Όσο για τα παιδιά, εφ' όσον θα έχετε κάνει απανάληψη και επισημάνσεις, δεν μπορούν να παραπονεθούν ότι τα χαντάκωσες. Αρκετά πια με την κουτοπονηριά των καρεκλάκηδων.

Αποσυνδεδεμένος Kilgore

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Φύλο: Άντρας
  • Break on through to the other side...
    • Προφίλ
Απ: Εξετάσεις Τριμήνων Γυμνασίου
« Απάντηση #22 στις: Ιανουάριος 26, 2008, 09:29:16 πμ »
Υπηρετω και σε ενα μικρο μερος ,στη Σαμο,που ολα μαθαινονται, υπαρχει απιστευτη βαθμοθηρια και οι γονεις ερχονται στο σχολειο γαι να διαμαρτηρηθουν με το παραμικρο. Εχουν αποψη για τον τροπο που γινεται το μαθημα, για τα θεματα στα διαγωνισματα. Εγω δεν εχω καποιο προσωπικο παραδειγμα αλλα βλεπω συναδελφους ειδικα φιλολογους να τραβανε τα μαλλια τους με αυτα που ακουνε απο γονεις. Στο μεταξυ δεν ενδιαφερονται ουσιαστικα για την προοδο των παιδιων τους αλλα για την τεραστια αδικια που θα εχουν υποστει υποτιθεται τα βλασταρια τους απο τον ταδε αδικο-κακο καθηγητη.
Θελω να ελπιζω πως αυτα συμβαινουν μονο εδω σε μια μικρη πολη 6000 κατοικων , που οι γονεις συναγωνιζονται για τους βαθμους των παιδιων τους και που παρεπιπτοντως εχει απο τα χαμηλοτερα ποσοστα επιτυχιας στις πανελληνιες, γυρω στο 44%. Γιατι σπανια υπαρχουν μετεξεταστεοι, τα παιδια και με 150 απουσιες περνουν την ταξη, και οι ντοπιοι καθηγητες ειναι καλα και αγαπημενοι με τους ντοπιους γονεις. οι οποιες αντιρρησεις στο συλλογο πνιγονται με τη δικαιολογια, πως κριμα το παιδι πρεπει να του δωθει αλλη μια ευκαιρια θαρρεις και το ιδιο δεν εχει ευθυνη για τον τεραστιο αριθμο αδικαιολογητων απουσιων! και  οταν δινουν πανελληνιες σοκαρονται.
Πραγματικα θελω να πιστευω και να ελπιζω πως αν με το καλο παρω μεταθεση για αλλο μερος, προς βορεια Ελλαδα τα πραγματα θα ειναι καλυτερα.

Δυστυχώς, αυτά που αναφέρεις αποτελούν συνηθέστατο φαινόμενο στην ελληνική επαρχία.
"It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what."

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Εξετάσεις Τριμήνων Γυμνασίου
« Απάντηση #23 στις: Ιανουάριος 26, 2008, 09:52:14 πμ »

Πραγματικα θελω να πιστευω και να ελπιζω πως αν με το καλο παρω μεταθεση για αλλο μερος, προς βορεια Ελλαδα τα πραγματα θα ειναι καλυτερα.

Μη νομίζεις ότι έχει μεγάλη διαφορά εδώ......
Ήρθε μαμά στο φροντιστήρο με τα χέρια στη μέση και ζήταγε τα ρέστα γιατί η κόρη (θετικής κατεύθυνσης παρακαλώ) πήρε 15 σε διαγώνισμα του σχολείου στο 2ο 4μηνοστη φυσική γενικής!!!!
Που έχει να κάνει πολλαπλασιασμό η κόρη από το δημοτικό δεν το σκέφτηκε!

Μια άλλη μαμά,πολύ καπάτσα οφείλω να ομολογήσω,πήγε στο Διευθυντή του δημοτικού και έκανε σκηνή για το 9 στα θρησκευτικά
Μετά το δημοτικό πήγε και στο γυμνάσιο (το μεγάλο παιδί πάει γ γυμνασίου) και έκανε παράπονα στο διευθυντή για το 17 στην πληριφορική!!!!!!!!!!!!!!

Άμα την έχεις την πετριά...........


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος vassilo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 214
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εξετάσεις Τριμήνων Γυμνασίου
« Απάντηση #24 στις: Ιανουάριος 26, 2008, 10:12:49 πμ »
Ίσως οι δικές μου εμπειρίες να είναι και λίγο άσχετες καθότι αν και καθηγήτρια αγγλικής διδάσκω στο δημοτικό. όντας σε επαρχία , οι γονείς νομίζουν ότι επειδή έχουν οικειότητα με τον διευθυντή μπορούν να σου τα ψέλνουν όποια στιγμή θέλουν. Νομίζω ότι πρέπει να τους κόβουμε τον βήχα από νωρίς. Εγώ δεν γίνεται να βάλω΄σε κάποιο μάθημα στον ίδιο μαθητή 9 και σε ένα άλλο να του βάλω 10 ώστε ούτε αυτός να στεωαχωρηθεί ούτε να έχω πρόβλημα με τους γονιούς του. Διδάσκω ένα μάθημα και θεωρώ ότι πρέπει να φαίνεται η διαφορά ανάμεσα στους μαθητές του ίδιου τμήματος. Απλά για να αποφεύγω τις κατσάδες , κρατάω τα τεστ τους σε αρχείο και όταν κάποιοι (ελάχιστοι ), που θεωρούν ότι και τα αγγλικά είναι μάθημα,  έρχονται να με ρωτήσουν τους τα δείχνω ως αποδεικτικά στοιχεία.
Η γυμνάστρια αντίθετα είχε τρομερό πρόβλημα φέτος γιατί έβαλε 8 σε μαθητές και οι γονείς διαφώνησαν"το παιδί μου κάνει μπαλέτο κλπ", έλα όμως που στο σχολείο δεν κάνουν μπαλέτο αλλά μπάσκετ και βόλευ και το παιδί σου δεν είναι τόσο καλό όσο νομίζεις . Εκεί πως να αποδείξεις ότι έχεις δίκιο ;;;;;
To teach or not to teach?

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Εξετάσεις Τριμήνων Γυμνασίου
« Απάντηση #25 στις: Ιανουάριος 26, 2008, 06:21:30 μμ »
Γιατί ρε!
Τι πρόβλημα υπάρχει με το 8 στη γυμναστική!
Δε θα μπεί στο Πολυτεχνείο άμα πάρει 8??????????? >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Η καλύτερη ατάκα που μπορείς να πεις σε αυτή την ενοχλητική μαμά πιστεύω είναι η εξής:
Έχετε δίκιο, έπρεπε να του βάλω χαμηλότερο βαθμό,αλλά δεν το έκανα για να μην απογοητευτεί και τα παρατήσει.

Καλό? :)


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος vassilo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 214
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εξετάσεις Τριμήνων Γυμνασίου
« Απάντηση #26 στις: Ιανουάριος 27, 2008, 10:34:26 πμ »
καλό . Η μαμά όμως είπε πως δεν θα ξέρει πως να συνεφέρει το τέκνο της και ότι θα πέσει σε μελαγχολία. Και αναρωτιέμαι αν πέσει στην πέμπτη δημοτικού σε μελαγχολία πως θα νιώθει στο γυμνάσιο όταν πλέον τα 10ρια θα είναι παρελθόν; Δεν ξέρω αλλά πιστεύω πως τα παιδιά πρέπει από μικρά να συνηθίζουν στην ιδέα ότι δεν μπορούμε να είμαστε σε όλα άψογοι αλλιώς το χάσανε το παιχνίδι ...
To teach or not to teach?

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εξετάσεις Τριμήνων Γυμνασίου
« Απάντηση #27 στις: Ιανουάριος 27, 2008, 04:33:16 μμ »
Αυτό με το τι είναι παιδαγωγικό και τι αντιπαιδαγωγικό έχει ξεφτιλιστεί πια στο σχολείο. Μαλώνεις μαθητή και σου πετάει ότι "αυτό που κάνετε είναι αντιπαιδαγωγικό", (που στην προκειμένη περίπτωση σημαίνει: εγώ είμαι το παιδί, αυτό που κάνεις δε μου αρέσει, άρα είναι αντιπαιδαγωγικό). Με τη λογική αυτή, τα αρχαία ελληνικά και τα μαθηματικά είναι αντιπαιδαγωγικά εκ φύσεως για το μεγαλύτερο μέρος των μαθητών. Ακολουθείς μια μέθοδο διδασκαλίας που δεν αρέσει στο συνάδελφο, σου λέει "Αυτό που κάνεις είναι αντιπαιδαγωγικό". Ο Πλάτωνας θεωρούσε αντιπαιδαγωγικό να μην ισιώνουμε με τη χειροδικία τους "στραβούς" μαθητές. Πολλοί μαθητές και φοιτητές  θεωρούν παιδαγωγικές τις καταλήψεις γιατί, μεταξύ άλλων, προάγουν την κοινωνικοποίηση και την πολιτική συνειδητοποίηση, τη στιγμή που συμμαθητές, συμφοιτητές, πρυτάνεις και διευθυντές τις θεωρούν αντιπαιδαγωγικές γιατί εμποδίζουν τα παιδιά από τον "αντικειμενικό" στόχο της απόκτησης γνώσης, δεξιοτήτων και επαγγελματικών δικαιωμάτων.
Το θέμα είναι ότι το "αντιπαιδαγωγικό" προϋποθέτει και μια σαφή αντίληψη για το τι είναι "παιδαγωγικό" στην εκπαίδευση. Υπάρχουν ορισμένες αρχές που είναι συμφωνημένες στην κοινωνία που ζούμε, όπως τα ανθρώπινα δικαιώματα και ο σεβασμός τους, και οι ίδιες αρχές συνιστούν και παιδαγωγικά αξιώματα, όπως π.χ.το να μη δέρνουμε τα παιδιά, να μην εξευτελίζουμε την προσωπικότητά τους, να μην τα διασύρουμε, να μην τα αποπλανούμε  κλπ. Από 'κει και πέρα, υπάρχουν ποικίλες σχολές παιδαγωγικών αντιλήψεων, με διαφορετικές προτάσεις η καθεμιά. "Παιδαγωγικό" στην ελληνική εκπαίδευση θεωρείται γενικά αυτό που συμφέρει άμεσα το μαθητή και δεν αναγκάζει τον καθηγητή να πάρει σαφή θέση απέναντι σε προβλήματα (έτσι, παιδαγωγικό θεωρείται το να περνάει την τάξη μαθητής με 150 απουσίες, να προάγεται το Σεπτέμβρη στη Νεοελληνική Γλώσσα ο Κωστάκης που στη Β΄ Λυκείου συνεχίζει να υπογράφει ως ΚωΣταντίνος, παιδαγωγικό θεωρείται επίσης να χτυπάς φιλικά στην πλάτη μαθητή που άναψε τσιγάρο στην τάξη και πάει λέγοντας). Εγώ πιστεύω ότι στην προκειμένη περίπτωση είναι σκόπιμο να γνωρίζει κανείς καλά το νόμο, ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΕΙ Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΣΤΟ FORUM, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ ΣΕ ΑΡΧΕΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΚΑΤΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ - όσο γίνεται- ΚΑΙ ΝΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΖΕΤΑΙ ΔΙΑΡΚΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ, για να ξέρουμε ανά πάσα στιγμή τι μας γίνεται νομικά. Γιατί, δεδομένου ότι οι διευθυντές των σχολείων είναι ευθυνόφοβοι και τυπολάτρεις, το να τους κολλήσεις τη νομοθεσία στη μούρη σε απαλλάσσει από πολλές εμπειρίες σαν κι αυτή που καταθέτει ο Διονύσης. Με το νόμο στο χέρι πας μια χαρά και στη Δευτεροβάθμια, και στην Περιφέρεια και στο ΥΠΕΠΘ, και ο διευθυντής παύει να το παίζει δόκτορας της παιδαγωγικής ή σουλτάνος όταν καταλάβει ότι υπάρχει η πιθανότητα να τον πάρουν τηλέφωνο "από πάνω". Από κει και πέρα, αν ο νόμος δεν μας αρέσει (και μένα μου φαίνεται λίγο "κουλό" να κάνω κοτζάμ ανακεφαλαίωση με επισημάνσεις αλλά κατά τ' άλλα να μην προειδοποιώ τους μαθητές μου για το διαγώνισμα, εγώ προσωπικά τους προειδοποιώ), μπορούμε να τροποποιήσουμε λίγο τις πρακτικές μας και να κάνουμε τη δουλειά μας - πώς έλεγε ο Πανούσης; "Κάντε παραπλήσια", αν θεωρούμε ότι κάτι τέτοιο είναι προς το συμφέρον των παιδιών που αναλάβαμε - και όχι προς τη δική μας βόλεψη, κι εδώ τα όρια είναι κάπως ασαφή, αλλά πιστεύω ότι όλοι μας έχουμε τη συνείδηση να τα αντιληφθούμε. Και αν θεωρήσουμε ότι ο νόμος δεν παρακάμπτεται και μας εμποδίζει στο να κάνουμε αποτελεσματικά τη δουλειά μας, έχουμε υποχρέωση να παλέψουμε για να τον αλλάξουμε. Μέχρι τότε όμως, ο νόμος είναι εκείνος που μας προασπίζει απέναντι στην αυθαιρεσία και τις προσβολές των "ανωτέρων" (που μετά και τις φετινές καταγγελίες έχουμε βάσιμους λόγους να αμφισβητούμε και την ανωτερότητά τους).

Ωραίο κείμενο elytron .

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159738
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 443
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 336
Σύνολο: 347

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.109 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.